W Chinach zaobserwowano dziwną chmurę w kształcie kopuły

Kategorie: 

W czwartek w Pekinie na wieczornym niebie pojawiło się niezwykłe zjawisko. Tajemnicza chmura w kształcie kopuły przyciągnęła uwagę wielu osób w mieście. Prawdziwie unikalne zjawisko stało się swego rodzaju hitem w internecie.

 

W Internecie zostały umieszczone zdjęcia z tajemniczą wielką chmurą na niebie Pekinu i okolic. Wzbudziło też wiele dyskusji i obaw obserwatorów i internautów.

"Na początku była stosunkowo mała i jasna, w górnej części tworzyła coś w rodzaju półokręgu, kulistego pierścienia światła, następnie stawała się coraz większa i większa".

Chmura stawała się większe i cieńsza niczym mydlana bańka. Całe zdarzenie trwało krócej niż 15 minut. Obserwatorzy robili zdjęcia z całego procesu i publikowali je w internecie.

 

Pracownicy w Planetarium w Pekinie potwierdzili, że to zjawisko nie było złudzeniem i rzeczywiście miało miejsce w tym czasie, kiedy obserwowali je mieszkańcy.

"Oczywiście było wiele dyskusji, ja osobiście myślę, że to coś w rodzaju meteoru lub zjawiska w przestrzeni naziemnej". powiedział Zhu Jin, z Planetarium Pekińskiego

Eksperci twierdzą, że chmura raczej nie była zjawiskiem naturalnym. Sądząc ze zdjęć, chmura bąbel znajdowała się o setki kilometrów od obserwatorów w Pekinie.

„To musiało być spowodowane przez człowieka, nie naturę."

Według doniesień podobne chmury widziano również w prowincji Shenyang, Shanxi i Zhejiang.

 

Źródłohttp://www.youtube.com/watch?v=ZLApHRg10oM&feature=player_embedded

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen

Komentarze

Portret użytkownika Czarsad

Mr. Hades, widzę że reagujesz

Mr. Hades, widzę że reagujesz bardzo nerwowo, skąd tyle agresji w tobie - wyluzuj Hades.Ja jestem muzykiem, stąd może moja wrażliwość jest inna niż twoja. Uspokoję cię, nie uważam się za katolika ale uważam że obraziłeś Boga, albo po twojemu jakąś siłę której sam nie rozumiesz. W Bibli jest napisane: nie znacie dnia ani godziny i będzie płacz i zgrzytanie zębami.Najwięksi mędrcy tego świata nie drwią z Boga, wola powiedzieć: wiem że nic nie wiem. Ty piszesz: ja i moja pycha świetnie sobie radzimy. Uważaj bo pękniesz.Ja w przeciwieństwie do ciebie szanuję wszystkich, w tym ateistów - każdy ma prawo myśleć i żyć tak jak chce.Pozdrawiam Administratora /ciekawa strona/ i wszystkich piszących komentarze. Ciebie Hades też pozdrawiam - wyluzuj i miej trochę tolerancji dla myślących inaczej niż ty.

Portret użytkownika syriues

Ciekawa kulka.:-) Cos tam sie

Ciekawa kulka.:-)
Cos tam sie pojawilo.Ciekawe po co?
Ciekawe czy to ktos zaprojektowal czy moze to tylko kosmiczne zjawisko
Tak naprawde trudno jest mi sie wypowiedziec na ten temat
Na poczatku myslalem ze Chinczycy testuja nowa oslone przeciw radiacyjna tak zwana sztuczna biosfere.Ostatnio o tym myslalem nawet,ale myslalem o Polsce.Nie wiem co to jest,ale na pewno skoro tylko w chinach to chinczycy bardzo silnie pracuja nad czyms.Nie wiem co robia w Tybecie,moze szukaja legendarnego miasta podziemnego shang cos tam.Tylko wlasciwie nie wiem po co tam rowniez bus=duja nowe lotnisko,najwyzej polozone na swiecie.
Chinczycy sa niebezpieczni jednym slowem ostatnio oglosili ze moga wystawic 200 000 000 armie.Jak wyciagniete z Biblii.
Nie wiem do czego zmierzaja przywodcy ale radze wam juz nie wybierac nikogo,bo wlasciwie nie ma to sensu kto nim bedzie.Z gory ustalone juz jest ze ktos nim zostanie.
Nie wiem co to za kula ale wyglada mi na experyment.
Rozne teorie i rozne mysli
z kazda sekunda powstaja nowe
no nic czesc

Portret użytkownika agnzeg

Wygląda jak cień czegoś

Wygląda jak cień czegoś dużego... chociażby Ziemii, myślę, że dałoby się to naukowo wyjąśnić... prawdę tu ktoś napisał, że KATOLICY węcz żyją w tak wielkiej ekstazie  Końca Świata... że zaczęło się stawać ich otumanieniem psychicznym... Perpektywa końca świata jest Waszą dewizą na przyszłóśc?? naprawdę tego chcecie... jeśli mam uwierzyć w koniec świata to adekwatnie do cytatu: " Uwierzę tylko w takiego Boga, który przede mną zatańczy..."

Portret użytkownika Hades

Jak? Nawet odwagi nie masz

Jak? Nawet odwagi nie masz dokończyć. Szczerze, nie mam ochoty dyskutować w komentarzach z tchórzliwym anonimem. Jak masz do mnie jakąś konkretną sprawę i jakieś żale, to napisz mi wiadomość prywatną ze swojego konta.

"To co było, znów będzie, a to co ma być, jest już teraz".

Portret użytkownika Hades

Nie mam pojęcia, kim jesteś

Nie mam pojęcia, kim jesteś ani o co ci chodzi, czy odnosisz się do jakiejś mojej wypowiedzi konkretnie, czy pleciesz od tak sobie, wobec tego mój komentarz będzie ograniczony jedynie do zapewnienia ciebie drogi Czarsadzie, że ja i moja pycha świetnie sobie radzimy i nie musisz się o nas martwić Smile

"To co było, znów będzie, a to co ma być, jest już teraz".

Portret użytkownika hadwao

A może to jest test pola

A może to jest test pola siłowego. Jak mówił Kosmozaur Chińczycy sporo rzeczy wymyślili. I to w czasach kiedy Europejczycy hasali po drzewach albo między drzewami.Najbardziej mi to pasuje na pole siłowe a nie na przykład na falę uderzeniową po eksplozji. Fala uderzeniowa chyba nie jest aż tak równa, nie ma tak równego brzegu.Chociaż podobnie jak inni podejrzeważ, że to fake. Gdybym testował pole siłowe robiłbym to tajnie. A może to jest projekt który mają ci wszyscy który wiedzą więcej i szykują się na armagedon. Zwykłe testowanie pola ochronnego baz-bunkrów. Wówczas to ma sens. Może już bardzo niewiele czasu pozostało i w zasadzie nie będzie miało znaczenia czy ktoś coś zobaczy czy nie. I tak świadkowie wkróce przestaną istnieć.

Portret użytkownika IBH

To zapewne kolejny hologram

To zapewne kolejny hologram Nibiru. Dają nam znaki, których nie potrafimy odczytać...
Z drugiej strony, zwróćcie uwagę, iż może to być chmura sztucznie wytworzona, bowiem ok. 40 sekundy słychać jakieś strzały...

Portret użytkownika Andrzej1

wzrosła częstotliwość

wzrosła częstotliwość Schumana i to znacznie prawie do 19Hz (temat tabu a wręcz zakazany) na prawdę mało brakuje aby maski spadły gadolitom..., poza tym jesteśmy między 3 a 4 wymiarem lub w zasadzie w 4 tym a z postrzeganiem z 3-go wymiaru (można poczytać lub posłuchać Drunvalda wyjaśnia co nie co o tym), dużo o tym pisać ale cieszę się że wszystko przyspieszyło... Myślę, że z dnia na dzień coraz więcej ludzi się będzie budzić..:)

Portret użytkownika Faraday

Tak, przenikamy, jest coraz

Tak, przenikamy, jest coraz bardziej zajebiscie. Niedlugo bedziemy sila woli unosic sie w powietrzu.  To temat tabu, wrecz zakazany przez sam wiesz kogo ale ja juz potrafie byc w dwoch miejscach naraz. Powtarzam, jest zajebiscie a bedzie jeszcze lepiej. Ehh... ziolo sie konczy.

Portret użytkownika Pulsar

To mi wygląda na niezłą

To mi wygląda na niezłą ściemę.Na załączonym filmiku od 0,45 - do 0,50 sekundy wyraźnie widać na 3 zdjęciach przemieszczenie się meteoru.A jako że meteor zostawia ślad świetlny, który zazwyczaj trwa najwyżej kilka sekund, to raczej zjawisko to nie trwało 15 minut.Tym bardziej że poświata owej chmury na każdym z tych zdjęć (z meteorem) jest inna, gdyż wyraźnie widać iż w miarę przesówania się meteoru w dół (w kierunku ziemi), to owa poświata chmury blednie i zanika.Co zatem ma kolisty kształt i zanika w kilka sekund ?Odpowiedzią może być np:http://www.youtube.com/watch?v=cBFBZb-B3Vo&feature=related - zwrócić uwagę na (0,5-0,12 sekunda) 3 eksplozje.lubhttp://www.youtube.com/watch?v=AiP7-HBHwPc&feature=related - zwrócić uwagę na (0,45-1,02) eksplozja + jej spowolnienie. Według mnie, albo to jest graficzny blef wykonany na programie graficznym, albo poświata fali uderzeniowej po jakiejś eksplozji.Owa poświata fali uderzeniowej doskonale widoczna jest właśnie w krajach gdzie jest duża wilgotność powietrza, gdyż wtedy energia fali z łatwością kondensuje parę wodną na swym "czole".Na filmikach z wybuchami w suchych rejonach ziemi raczej takiego zjawiska nie zaobserwowałem.  

Portret użytkownika Kosmozaur

Chińczycy wynaleźli proch

Chińczycy wynaleźli proch strzelniczy i kilka innych fajnych rzeczy.Teraz też na pewno coś testują, może jakąś straszną i krwiożerczą broń, albo po prostu nowe fajerwerki, albo cudują z pogodą.Na razie budują lotniskowce i myśliwce 5tej generacji (Chengdu J-20), no ale skorupa to jedno a wyposażenie inna sprawa.Podobno kombinują ustrojstwo do produkcji czarnych dziur (Generator czarnych dziur), tylko żeby Chińczykom nie odbiło, jeśli to prawda.No to miłej niedzieli Smile

Portret użytkownika Divergence

Na wiadectwo:   I co czujesz

Na wiadectwo:
 
I co czujesz sié spelniony jakos ze przypominasz wersety z Biblii? mamy zaczac sie panicznie bac, wpadac w histerie, a moze Ciebie za to uwielbiac?
Znaki znakami, kiedy po smierci Chrystusa plonal Rzym, apostolowie myslelei ze to tez znaki konca czasow...
Co ma byc to i tak bedzie, co jest nieuniknione jest nieuniknione...
A jesli Slonce zgasnie to szlag wszystko tafi wiec jak moze sie potem cokolwiek dzac na Ziemi skoro jej juz nie bedzie...
 
przepraszam za pisownie, ale nie mam tu poslkich znakow.
 

Portret użytkownika Dauragon

Tak i wszyscy są pewni że te

Tak i wszyscy są pewni że te zjawiska zwieksza swoja czestotliwość:) Skąd ta pewność skoro nawet nie wiadomo co to jest? Czy przytaczanie cytatów religijnych jest na miejscu? Nie. Gdyż opisane rzaczy mozna podciagnac pod wiele zjawisk, niekoniecznie niewytłumaczalnych i niebezpiecznych. Przestanmy sie bawic w fatalistów i spójrzmy chłodnym okiem zdrowego rozsądku. Ten film nie przedstawia nic szczegolnego, tym bardziej że to chiny które obwieszczaja latajace obiekty za Elenin. Tania sensacja i tyle.

Strony

Skomentuj

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><img><h5>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Emotki będą zastępowane odpowiednimi ikonami.
  • Możesz cytować inne posty osadzając je w tagach [quote]

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, aby zabezpieczyć witrynę przed spamem