Atak zimy w USA, spodziewane są mrozy nawet do -50C

Kategorie: 

Zima w Europie jest w tym roku wyjątkowo jesienna za to za oceanem uderzyła ze zdwojoną siłą. W wyniku obfitych opadów śniegu w północno-wschodniej części kontynentu amerykańskiego śmierć poniosło 15 osób. Eksperci z National Weather Service ostrzegają, że w niektórych miejscach mogą uderzyć nawet kilkudziesięciostopniowe mrozy.

 

Ameryka Północna jest pod wpływem bardzo mroźnego arktycznego frontu pogodowego. Mieszkańcy środkowego wschodu i północno-wschodniej części USA musza się przygotować na najcięższe mrozy od dwudziestu lat. Według amerykańskich synoptyków w niektórych miejscach temperatury mogą spaść nawet do -50C

Najniższe temperatury spodziewane są w stanach Północna Dakota, Wisconsin, Iowa i Minnesota. Gubernator tego ostatniego stanu podjął decyzję o zamknięciu szkół. W stanie Illinois, gdzie mieszka wielu Polaków, temperatura spadła do -24C i jest to największy mróz od 1994 roku. Nowa masa zimnego powietrza zmierza już z kierunku Kanady.

 

 

 

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen

Komentarze

Portret użytkownika Seventi4

A ja obstawiam, że są obsrani

A ja obstawiam, że są obsrani przed Yellowstone i wychładzają ziemię albo próbują to zrobić. Jest w tym sens ponieważ leży prawie na tym samym rownoleżniku, a czy temperatura nie jest zależna w dużej mierze od położenia?  Troszke za duze różnice chyba ...

Portret użytkownika adi105

sprawa wyglada tak kiedys

sprawa wyglada tak kiedys zamarzla alaska arktyka itd teraz lodowce topnieja i pomalu zamarza druga czesc kuli ziemskiej normalne chyba nie jak os sie przesuwa w inna strone i napewno na to nikt nie ma wplywu ani nie jest to spowodowane przez czlowieka ekologie i inne bzdury wymyslone przez pseudo broniacych niewiadomo czego ,taka natura a prawdy nikt nie powie nawet jak ktos wie. jak to mowia bedzie nowy swiat na alasce i w tych rejonach wiec poziom wody sie podnosi tu a tam opada bo topnieje tu sie podniesie i zamarznie a tam odkryje sie lad (lond) tak jak odkryl sie kiedys tu ale i tak nikt na tym forum tego nie dotrwa wiec czym sie martwic nowe pokolenie bedzie mialo co odbudowywac. dokladnie nikt nie wie moze co 1000 lat takie zmiany bywaly raz tu arktyka raz tam moze na tym polega teoria arki noego szukali londu znalezli i juz nie sprawdzali co w poprzednim miejscu i pewnie po jakims czasie zamarzl i teraz to arktyka a dotarli do nowo odkrytego ladu no wiadomo o co chodzi itd.

Portret użytkownika andy V

Przecież to nie jest nic

Przecież to nie jest nic nadzwyczajnego. To tylko są przejawy tzw. światowego ocieplenia. Czy Al Gore spec od walki z tym ociepleniem nie potrafi nic zaradzić??? To za co on bierze szmal??? Takie g...o! Wylazło na jaw kręcenie lodów na redukcji CO2.

Portret użytkownika asteroides

 Panstwo bankrutuje, wizja

 Panstwo bankrutuje, wizja lukratywnej wojny zniknela, spoleczenstwo jest uzbrojone od stop do glow wiec trzeba je ''naturalnie'' zredukowac. W swojej konsekwencji w dazeniu do celu po trupach stali sie dosyc przewidywalni.

Portret użytkownika zulus

W USA zima byla zawsze.

W USA zima byla zawsze. Zawsze byl snieg i mroz, a - 50 jest o tyle nienormalne, co i w Polsce, czyli czasem wystapi.
Nie ma sie co niezdrowo podniecac ladujac swoj akumulator negatywna wibracja, zlorzeczac innym. Przestancie wysylac w kosmos zlosc, bo to wraca.

W USA ludzie na ulicy sie usmiechaja, drogi sa trzypasmowe z dodatkowym pasem do skrecania w srodku i dodatkowo, w takich wypadkach odsniezane dosc czesto. W miastach sa dziekie parki i rzeki niewybetonowane, powietrze pachnie powietrzem, a nie kurzem i spalinami, jak w Polsce. Przestepcy zamiast pakowac mase miesniowa za pieniadze podatnikow, zamiataja ulice i sadza kwiaty. Nie ma bijatyk, bo nigdy nie wiesz, czy oponent nie wyciagnie pistoletu. Policja dziala ekspresowo, za trzy minuty zaczyna oblawe. Czlowiek, jak zastrzeli przestepce jest bohaterem, a nie, jak w Polsce, laduje z przestepcami za krata. Politycy i sedziowie nie moga miec nawet mandatu za predkosc, bo to juz dyskwalifikacja, a w Polsce prezydent Tarnowa siedzi w ciupie. W. USA jest taka sama ilosc urzednikow, co w Polsce, a jaka jest dysproporcja ilosci ludzi i powierzchni kraju? W USA po 10 latach masz emeryture, jak pracujesz, to stac cie na mieszkanie, samochod i jedzenie, wiekszosc spraw zalatwiasz poczta lub internetem. Zapewne jeszcze jest wiele przykladow ulatwiajacych zycie. Mogloby tak byc w Polsce.

Nie wiem co Wami kieruje, zawisc? Buractwo? Katolstwo? Jak mozna cieszyc sie z czyjegos nieszczescia? Jak mozna klaskac z radosci, ze innej istocie dzieje sie krzywda? I nie jest waznym, czy to kolezka z innego kontynentu, pies sasiada, czy drzewo w lesie amazonskim. Mrowka zyjaca w koszonej trawie, kamien w regulowanej rzece, czy wlasna dupa.

Wszystko jest jednoscia, bo jest stworzone z tej samej energii i dokad nie wyleczymy schizofrenii ludzkosciowej, to nic z tego nie bedzie. To tak, jak by w ciele jedna reka nap..lala druga.

Ale czego mozna sie spodziewac po umyslach karmionych modyfikowana papka w pstrokatych smieciach.. Moja Babcia mawia, ze zawisc to cecha typowo wiejska. Zycie cudzym zyciem i ploty.

Jak mozna cieszyc sie z cudzego niepowodzenia?!

Portret użytkownika Stara Baba

A gdzie jest ten papiez od

A gdzie jest ten papiez od globalnego ocieplenia, ten jankes co nie pamietam jego imienia, chyba był jakimś vice w USA.
Coś nie słychać z jego mądrych ust, że Świat Gore w globalnym ocipieniu.
Smile
Nie dawno był news o antysemickim ataku zimy na Izrael, teraz na na USA, jankesi powinni dać w dupę pingwinom za taki obrót rzeczy, chociaż ze dwie bombki z zubożonym uranem. Odechce się pingwinom lub Eskimosom eksportować zimę.

Portret użytkownika Pantałyk

"Kto sieje wiatr- zbira

"Kto sieje wiatr- zbira burzę".
Tyle tylko, że tępi amerykańce zatruci colą ,czipsami i hamską propagandą, zapewne za te anomalia prędzej obwinią ducha Fidela Castro, niż system globalnej kontroli, bangsterów i NWO.

Portret użytkownika prawdziwy Polak

Większość Twoich wypowiedzi

Większość Twoich wypowiedzi swego czasu można było nazwać jedynie SPAMEM ... ale zapewne dotknęła Cię ewolucja i wznoszenie w wyższe wymiary ... stąd teraz refleksja i wielkie zdziwienie ?!
Jesteś żałosnym maluczkim człowieczkiem "Pulsar" :(  NIC tu się nie zmieniło !!!

Portret użytkownika Robaczkowa

Tekst o pogodzie, a

Tekst o pogodzie, a komentarze jak z jakiegoś kółka parafialnego.  Super, że Amerykanom tyłki trochę wymrozi. Taka karma. Jak się wymyśla ,,efekt cieplarniany" by robić kasę na frajerach to ...  Może trochę rozumu im przybędzie. 

Portret użytkownika SurvivorMan

Prawda jest taka, że tego

Prawda jest taka, że tego typu anomalie pogodowe to nie efekt żadnego zlodowacenia, durnot typu HAARP, czy jakiegoś tam "palca bożego" (dobrze że nie f..ta...)!!! To wina zbyt wielkiej ingerencji cżłowieka w środowisko naturalne!!! Sama tylko deforestacja powoduje zmiany w wilgotności atmosfery, osunięcia gruntu, powodzie, czy nasilające się stężenie CO2, czyli wszystko to, co obserwujemy na co dzień!!! Ale cywilizowanemu człowiekowi, który za sprawą wynalazku zwanego PIENIĄDZEM, oczywiście ciągle mało... Dlatego też, człowiek doprowadzi swoją bezgraniczną głupotą do niebywałej zemsty Matki Natury... Pytanie tylko, co ona w ostatecznym rozrachunku uczyni: Zabije całą cywilizowaną swołocz i oszczędzi ludzi dziczy, czy zabije wszystkich?

DBAJ O SWÓJ NÓŻ! Nigdy nie wiadomo kiedy uratuje Ci życie!

Portret użytkownika Alphard z Hydry

Bzdura, te anomalie to część

Bzdura, te anomalie to część planu tworzenia problemu, czyli HAARP to najlepszy kandydat na tworzenie takowego, który potem zostanie perfidnie zrzucony na ogół ludzkości - że trujemy (to robimy akurat), smiecimy, niszczymy lasy, i naturę. Za 20 lat ilość katastrof i anomalii będzie przeogromna, na codzień będzie n pewno jakaś wiadomość o zamachu, burzy, mrozie, głodzie i wojnie, wybuchu wulkanu, stanie wojennym itp.

Portret użytkownika SurvivorMan

Gdybym był dzieckiem

Gdybym był dzieckiem Transformers i Lorda Vadera, nie robiącym w życiu nic innego poza przechodzeniem kolejnych leveli w Tibii, to bym bez wahania łyknął Twoje wywody jak młody pelikan!
Ale ja jestem racjonalistą, który kocha przyrodę, zna wiele jej problemów i powodów ich powstawania... Nie wmówisz mi bzdetów, bo zbyt wiele czasu spędzam wśród przyrody i zbyt długo analizuję problematykę ekologii, żeby być podatnym na teorie spiskowe dotyczące przyrody!!! Nie zrozum mnie źle... Miej swoje teorie i swoją wizję świata... Ale mnie w to nie mieszaj...

DBAJ O SWÓJ NÓŻ! Nigdy nie wiadomo kiedy uratuje Ci życie!

Portret użytkownika mlodyrob

 anomalie pogodowe teraz

 anomalie pogodowe teraz wystepuje na ziemi -usa-wielka brytania-egipt-izrael-kanada.Moze ktos ma dostep do danych odnosnie budowli starożytnych wystepujacych na tych obszarach ( wiadomo ze na ziemi jest linia 'energetyczna' łaczaca te budowle)bylo kilka ciekawych programów na Discovery o tej tematyce.Moze cos zaburza przepływ tej energi i kumuluje sie ona powodujac tą lekko ekstremalną pogode,trzesienia ziemi itp zjawiska.centrakultury

Portret użytkownika Czytelnik

Przepowiednia;91,116(sześciow

Przepowiednia;91,116(sześciowiersz);

Zaskoczony przez Akwilona Neptun,
Na próżno będzie wyczekiwał ratunku,
Nagła zmiana klimatu szybko rozmrozi jeziora,
Po czym Wielka Powódż zaleje setki miast i osad,
Zaś po pierwszym uderzeniu nastąpi niebawem drugie,
Po którym dwa wielkie porty zachodniego morza spokoju,
Zniszczone zostaną w trakcie trzęsieniu niebotycznych gór!

I znowu dość charakterystyczny,ale tym razem bardzo przerażający sześciowiersz!
M Nostradamus opisał w swoim tekście w XVI wieku to co w XX wieku wywróżył słynny amerykański jasnowidz Edgar Casey!
Czy znał on ten tekst M Nostradamusa!?-tego nie wiem !
Ale obaj oni przewidzieli,że Stany Zjednoczone w pierwszej połowie XXI wieku SPOTKAJĄ DWIE KOLEJNO PO SOBIE NASTĘPUJĄCE KATASTROFY NATURALNE!!!
Pierwsza katastrofa będzie wynikiem wielkiego mrozu jaki spowije Kanadę i północne terytoria USA spowodowanego przez Akwilona(rzymskiego boga północnego mrożnego wiatru)!
Po tym siarczystym mrozie nastąpi błyskawiczne ocieplenie powietrza,które szybko rozmrozi Wielkie Jeziora Kanadyjskie i północne dorzecza Wielkiej Rzeki Missisipi wraz z Missuri!
Wówczas to olbrzymie wody zaleją liczne leżące nad tymi jeziorami i rzekami miasta i osady!
Te wody uszkodzą wiele mostów i dróg i rozdzielą na stosunkowo długi czas USA na dwie części,to jest część wschodnią i zachodnią i to najprawdopodobniej na kilka,lub kilkanaście miesięcy jeżeli nie na dłużej! "

Portret użytkownika colleeman

Do Admina. Czy nie możesz

Do Admina.
Czy nie możesz blokować wypowiedzi fanatyków religijnych? Niech udzielają się w radiu MaRyja  albo w TV Trwam. Po co ten motłoch zaśmieca serwery cytując książkę napisaną przez odużonych narkotykami ludzi zwanych Biblią? Niech ludzie sobie wierzą, nic mi do tego ale fanatykom mówię wyp...lać. To świecki portal o nauce ine o bajkach.

Portret użytkownika prawdziwy Polak

Cyt. : "... cytując książkę

Cyt. : "... cytując książkę napisaną przez odużonych narkotykami ludzi zwanych Biblią ? ..."  - i pytam jakim prawem sądzisz innych samemu będąc aż tak niedoskonałym ?!
Jeszcze do Ciebie nie dotarło,że wszyscy jesteśmy TACY SAMI ?! Czy może za dużo "stiejków" wołowych utworzyło coś na kształt bezmózgiego parobka ?!
Osobiście motłochem prędzej nazwę bandę łysych kiboli z osiedlowej siłowni,niż głoszących na łamach tej stronki słowo boże fanatyków religijnych  !!!  Biggrin
Nauka to w większości BAJKI świeckich ludzi z wyobraźnią (nieporównywalnie większą niż twoja) - i stąd np. szkolna indoktrynacja - pogódź się z tym "karku" !!! 

Portret użytkownika Wojox

Kraj który chce oszukać cały

Kraj który chce oszukać cały świat na globalny szwindel CO2, doznaje globalnego ocieplenia aż miło popatrzeć. Wiem szkoda zwykłych ludzi, ale ja pamiętam te zimy w Polsce kiedy do -30 spadało i była frajda na całego. Siedziało sie w domu albo na górkach i kuligach. Zapasów mieliśmy całą piwnicę, słoików z przetworami i owocami, zapeklowanego mięsa i w ogóle było cudownie. Ja takie zimy wspominam jako wspaniałą sprawę.
 
Dziś to tragedia, wszystko w marketach i po wszystko trzeba jechać. Fajna ta cywilizacja, oducza ludzi zaradności, szkoda gadać. Pokolenie TANDETY ja to nazywam.
Wszystko co dzisiejsza młodzież ma to rupiecie i tandeta, łącznie ze standardami, słuchają mp3 (tandeta spłaszczona) zaczeli nawet sprzedawać pojedyńcze głośniczki, mono im nie przeszkada. Nadchodzą czasy że sobie z niczym nie poradzą nawet z zimą....

Trzy etapy poznawania prawdy: najpierw wyśmiewana, później zaprzeczana a na końcu oczywista. Arthur Schopenhauer

Portret użytkownika DEREK

Mało tego , kto będzie bronił

Mało tego , kto będzie bronił kraju jak Nas napadną , bo napewno nie te chude wypłochy  w przyciasnych spodniach i zaczynających zdanie od ELO słuchających w telefonie One Direction.......... JAk ttrafi mi z takim w parze stać to pierwszy go w kask pier...lne!!!

Strony

Skomentuj

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><img><h5>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Emotki będą zastępowane odpowiednimi ikonami.
  • Możesz cytować inne posty osadzając je w tagach [quote]

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, aby zabezpieczyć witrynę przed spamem