Wyprzedano już 97% polskiego majątku - po 25 latach Polacy zostali dziadami bez pieniędzy na walizkach
Image
Trwająca od 25 lat prywatyzacja polskiego majątku narodowego jest już podobno na ukończeniu. Tak przynajmniej twierdzi polski minister skarbu Włodzimierz Karpiński. Już tylko 3% przedsiębiorstw należy do państwa, reszta została w często w niejasnych okolicznościach sprywatyzowana.
Część przedsiębiorstw znalazła się w rękach tak zwanej nomenklatury. Po prostu na państwowym uwłaszczyli się rozmaitej maści komuniści i ludzie służb. Na tym polegała właśnie zgoda, którą zaproponowano w 1989 roku. Z pozostałą częścią majątku narodowego zaczęto robić dziwne rzeczy. Zakłady były najpierw doprowadzane do ruiny, a potem sprzedawane za bezcen chętnym, którzy byli przeważnie selekcjonowani przez polityków.
Gdy na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku rozpoczynano prywatyzację z niewiadomych przyczyn odrzucono postulat ówczesnego posła Janusza Korwin-Mikkego aby przedsiębiorstwa sprzedawać z licytacji. Ówczesny minister skarbu Janusz Lewandowski odpowiedział mu tylko, że to XIX wieczna metoda i teraz już się tak nie robi.
Korwin-Mikke proponował też wtedy utworzenie specjalnego funduszu na który przelane miało być 30 procent z sumy sprzedawanych przedsiębiorstw. To oczywiście też wyśmiano i dzisiaj nikt nie wie gdzie podziały się pieniądze. Prasa za wschodnią granicą słusznie zauważa, że Polacy nic już nie mają i jako obywatele zostali z niczym.
W ciągu 25 lat sprywatyzowano często w niejasnych okolicznościach około 8500 państwowych przedsiębiorstw. Dzięki temu budżet polskiego państwa wzbogacił się jedynie o 42 miliardy dolarów. Rosyjskie media wskazują na to sugerując, że nie jest to powód do dumy. Nie wiadomo co się stało z tymi pieniędzmi, bo nie zostały zainwestowane w modernizację kraju. Na to przecież zaciągnięto praktycznie niespłacalne kredyty u banksterów. Można więc założyć, że po prostu pieniądze się rozpłynęły, w najlepszej sytuacji zostały przeżarte.
Rosyjscy dziennikarze oceniając polską prywatyzację stwierdzają, że w rezultacie szokowej terapii jakiej została poddana Polska zlikwidowano liczne gałęzie przemysłu. Pracę straciły setki tysięcy osób. Nowi właściciele często kupowali za bezcen polskie zakłady tylko po to, aby wygasić sobie konkurencję. Przykładów takiej dziwnie konsekwentnej niegospodarności prowadzącej do kontrolowanego upadku jest aż nadto.
Oczywiście właściciel prywatny zawsze jest lepszy od państwowego, bo państwowy jest nieefektywny. Być może część z zakładów po prostu musiała paść bo ich podtrzymywanie nie było racjonalne z ekonomicznego punktu widzenia. Gdyby jednak przeprowadzono prywatyzację licytując majątek z pewnością osiągnięto by lepszy bilans niż 42 miliardy dolarów. Można się tylko domyślić ile poszło na łapówki dla decydentów politycznych.
Nasz majątek narodowy został w dużej mierze sprzeniewierzony. Na szczęście podczas prywatyzacji zyskała pewna grupa pracowników, którzy zostali obdarowani akcjami, ale większość z nich potraktowała to jako premię i szybko sprzedała. Reszta musiała się zadowolić śmiesznej wartości świadectwem udziałowym, co było po prostu propagandową sztuczką odwracającą uwagę od tego co działo się podczas wyprzedaży polskiego majątku.
Zostaliśmy bez majątku, bez pieniędzy z jego sprzedaży, z upadającym ZUS-em, z którym nikt nie wie co zrobić i z perspektywą, że jesteśmy biedakami Europy, którzy, o ile nie wyemigrują, najprawdopodobniej będą pracować do śmierci. Do znudzenia wmawia się nam, że nie żyjemy już w komunizmie i mamy "złote czasy", podczas gdy czasy mamy raczej mroczne, a obecny reżym jest czymś dużo gorszym. Obserwujemy postępujący powrót PRL-u, ale na sterydach.
- Dodaj komentarz
- 42209 odsłon
Tak była zaplanowana i
Tak była zaplanowana i precyzyjnie przeprowadzona tzw. zemsta syjonistów.
stało się. żydzi co siedzą w
stało się. żydzi co siedzą w sejmie i rządzie od 25 lat zniszczyli Polske. sprzedali ją. a polacy nic nie zrobili! ciekawe będ nasze dalsze losy. za emeryturami dla żydów głosował cały sejm od PO poprzez PIS do lewicy.dlatego Polska płaci im jakieś 5 milionów euro miesięcnie! teraz trzeba za mordy tych co sprzedawali nasz majątek. nie bdzie litości.
Patriota będzie robił błędy,
Patriota będzie robił błędy, ale nigdy nie sprzeda Polski za lepszy stołek, czy za większą kasę.
Kwaśniewski (Sztolcman) sprzedał nas koszernym bankom czyli swoim
Przez jeden zapis w konstytucji, Polska poległa na dwóch frontach. Straciliśmy miliardy złotych na odsetkach zapłaconych obcym bankom i uzależniliśmy się od koszernej finansjery.
W 1997 roku ekipa Aleksandra Kwaśniewskiego, przy uchwalaniu Konstytucji Polski wprowadziła taki zapis:
Rozdział 10, art. 220 ustęp 2 mówi:
„Ustawa budżetowa nie może przewidywać pokrywania deficytu budżetowego przez zaciąganie zobowiązania w centralnym banku państwa”.
Powyższy zapis mówi o zakazie finansowania deficytu budżetowego przez Narodowy Bank Polski (NBP).
Deficyt budżetowy jest to dziura budżetowa, która pojawia się gdy wydatki państwa przewyższają dochody z podatków.
Dochody państwa polskiego w 2013 roku, to około 300 miliardów złotych, a wydatki ponad 350 miliardów. Kwotę ponad 50 miliardów złotych musimy pożyczyć. W przeciwnym wypadku zabraknie pieniędzy na dofinansowanie ZUS-u, służby zdrowia, czy wojska.
Od kogo pożyczamy pieniądze ?
Obecnie, aby pokryć deficyt budżetowy musimy pożyczać pieniądze w formie obligacji, albo zaciągać kredyt w banku komercyjnym czy światowym.
Może zaistnieć sytuacja, w której bank komercyjny pożyczy na niski procent pieniądze od NBP, a następnie te same pieniądze pożyczy rządowi polskiemu na wyższy procent.
Obecnie mamy otwartą linię kredytową na kwotę ponad 30 miliardów złotych w banku światowym.
Dlaczego polski rząd, nie może pożyczyć pieniędzy na pokrycie dziury budżetowej od banku polskiego, jakim jest Narodowy Bank Polski ?
W zdrowym i uczciwym systemie powinny być opracowane mechanizmy, które pozwalają pokryć deficyt budżetowy od NBP.
Polski bank powinien udzielać bezprocentowej pożyczki rządowi polskiemu.
Podkreślam – bezprocentowej.
Ponieważ, to procenty są jednym z wielu elementów, które psują polską i światową ekonomię.
Jeżeli państwo polskie dbałoby o interesy Polaków, to pożyczanie pieniędzy od obcych banków powinno być zakazane w Konstytucji.
To jest taka sama sytuacja jakbyś miał/miała piekarnię i sieć restauracji. Twoje restauracje nie kupowałyby chleba w Twojej piekarni za niższą cenę, tylko u konkurencji za wyższą cenę.
Czy możliwa jest taka sytuacja w biznesie ?
ben napisał: Może zaistnieć
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Patriota będzie robił błędy,
[quote=ben]
Może zaistnieć sytuacja, w której bank komercyjny pożyczy na niski procent pieniądze od NBP, a następnie te same pieniądze pożyczy rządowi polskiemu na wyższy procent.
[/quote]
Fundusze na udzielanie kredytów państwom słabiej rozwiniętym pochodzą ze składek państw członkowskich, spłaty przez państwa wcześniejszych długów oraz dzięki emisji obligacji na światowych rynkach kapitałowych.
Się nie bój. Będzie wojna
Się nie bój.
Będzie wojna więc i tak ten majątek przestałby być nasz.
Polski trudny ale staram się.
Patriota nigdy nie sprzeda
Patriota nigdy nie sprzeda Polski za lepszy stołek, czy za większą kasę.
kartele finansowe ?
Po upadku komunizmu w 1989 roku, wyniszczona polska gospodarka potrzebowała pomocy finansowej od dobrego, uczciwego wujka. Musieliśmy zasilić polską gospodarkę miliardami złotych, by powoli doprowadzać ją do stabilizacji ekonomicznej.
Niestety czekał na nas zły, podstępny wujek w postaci karteli finansowych, który zaaplikowały nam potężne dawki kredytów. Były to te same organizacje, które przejmowały surowce w Ameryce Południowej. O nich pisał główny ekonomista Chas. T. Main Inc John Perkins1, który sam brał w tym udział.
W sposób zorganizowany wyniszczyli między innymi takie kraje:
Wojna w Iraku została zorganizowana z powodu przeciwstawienia się Saddama Husajna kartelom ekonomicznym. Husajn bronił niezależności swojego kraju, nie chcąc oddać ropy w ręce obcych korporacji. Nie twierdzę, że Husajn był dobrym człowiekiem, ale uważam, że kolejny raz politycy polscy okłamali nas w imię poddania się kartelom zachodnim. Nigdy Polska nie powinna brać udziału w zabijaniu niewinnych ludzi.
Finansjera do wywierania wpływów na narody używała i używa:
Po 1990 roku wymienione organizacje „pomagały” Polsce wydostać się z zapaści ekonomicznej.
Dlaczego mamy deficyt budżetowy i prawie bilionowy dług publiczny ?
Plan zawsze jest ten sam. Najpierw kartele dają kredyty, kiedy gospodarka jest odpowiednio zadłużona przystępują do realizacji swojego planu.
Za kolejne kredyty Polska musiała oddać gospodarkę, sprzedając przedsiębiorstwa polskie po minimalnej wartości. Wcześniej dokonywano dewaluacji złotówki, aby ceny nieruchomości były jeszcze mniejsze. To dlatego na przykład w Polsce ponad 80% banków jest w rękach zagranicznych.
W kajdanach
W kajdanach sojuszników
Aleksander Kwaśniewski był w 2005 roku na liście uczestników Grupy Bilderberg.
Czy ma to coś wspólnego z uchwaleniem tego zapisu dwa lata później ?
Nie wiem. Wiem natomiast, że dalsze uczestnictwo w Unii Europejskiej zrujnuje nas.
Wiem, że dostaliśmy wiele miliardów na drogi, mosty, stadiony. Ale to jest właśnie ta marchewka. Społeczeństwo nie dostrzega kija. Sami bez ich pomocy wybudowalibyśmy drogi, szpitale czy szkoły za pieniądze, które przeznaczyliśmy na odsetki bankowe od przyznanych nam kredytów. Mało tego mechanizm pomocy Unii Europejskiej polega na zainwestowaniu 50% własnego wkładu. Skąd państwo czy miasta biorą pieniądze na własny wkład w dany projekt ?
Z kolejnych kredytów. Większość polityków myśli tylko o obecnych słupkach wyborczych, dlatego za cenę przyszłościowej nędzy i utraty suwerenności zadłużają nas.
Zauważ, co by stało się gdybyśmy byli niezależnym państwem bez Unii Europejskiej ?
Niepotrzebny byłby podatek dochodowy PIT, który w całości oddajemy kartelom finansowym w postaci odsetek bankowych.
Brak tego podatku przełożyłby się na większy wzrost gospodarczy. Bylibyśmy zdecydowanie bogatszym narodem. Unia Europejska zabrania krajom członkowskim pożyczania pieniędzy od swoich banków centralnych na pokrycie deficytu budżetowego. Czyli Unia zabrania NBP pożyczania pieniędzy polskiemu rządowi.
Co za ironia. Bank centralny Unii Europejskiej, drukuje puste pieniądze i dotuje gospodarki Francji czy Portugalii poprzez wykup obligacji, których nigdy nie spłacą. Zapowiedział, że w taki sposób będzie pomagał bankrutującym krajom. Nie tak dawno wydrukował około biliona euro i wykupił obligacje Irlandii i Włoch.
Bank amerykański oficjalnie drukuje 85 miliardów dolarów miesięcznie, a sam dołożył starań by Unia Europejska zabroniła finansowanie deficytu budżetowego bankom centralnym krajom Unii. Zmusza się nas do płacenia olbrzymich odsetek za kredyty, kartelom bankowym. Jak można zabronić drukowania własnych pieniędzy i przeznaczania ich na wydatki państwowe, skoro wszystkie duże gospodarki tak robią. Tak robi Unia Europejska, USA, Japonia, Chiny, Anglia.
Dobrze prawisz. Dlatego jak
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na W kajdanach
Dobrze prawisz. Dlatego jak najszybciej powinniśmy wyskoczyć z UE.
A co robi KUKIZ kłuci się o
A co robi KUKIZ kłuci się o JOW - co za Infantylny człowiek nasłany przez tuska ? i jeszcze opowiad ze całą noc niespał . JESZCZE NIE WYGRALI WYBORÓW , a już się żrą o BZDÓRY a raczej przywileje szlacheckie - czy tacy ludzie nierozumieją pojęcia POŚWIECENIE - to ja to przetłumacze może ktoś im prześle - pominięcie Jednostkowych spraw Dla DOBRA OGÓLNEGO . Taki człowiek nie może być prezydentem bo nie ózni się od tuska , czy brona - NICZYM tylko swoim INTERESEM ...
Konkluzja Zapis
Konkluzja
Zapis Aleksandra Kwaśniewskiego i zakazy Unii Europejskiej przyczyniły się do olbrzymiego zadłużenia Polski, zubożenia Polaków, niszczenia gospodarki i uzależnienia nas od finansjery. Dlaczego mamy oddawać część swoich dochodów miesięcznych poprzez podatek dochodowy, kartelom bankowym w postaci odsetek ?
Dlaczego Narodowy Bank Polski nie pożycza rządowi pieniędzy bez odsetek ?
Jak tak dalej będziemy zarządzać naszym krajem, to zawsze pojawi się przywódca innego narodu, który powie „niet” (Jelcyn) lub „siedźcie cicho”(prezydent Francji). Obozy niemieckie będą nazwane „polskimi obozami śmierci”, Smoleńsk nie zostanie rozliczony, by nie obrazić Rosji, nie wyjdziemy z Unii Europejskiej by nie obrazić Niemców. Izrael będzie mówił nam w co mamy wierzyć, USA będzie nas zdradzać (tarcza antyrakietowa) według swojego uznania, a walka o interesy Polski będzie nazwana awanturnictwem.
Nie zapominajmy jeszcze o zdradzie „sojuszników” w Jałcie i w Powstaniu Warszawskim.
żródło:http://racjapolskiejlewicy.pl/kwasniewski-sztolcman-sprzedal-nas-koszernym-bankom-czyli-swoim-i-niema-dyplomu-magistra-bo-jest-uczciwy/5199
Smoleńsk nie zostanie
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Konkluzja Zapis
Smoleńsk nie zostanie rozliczony nie dlatego, by "nie obrazić Rosji", tylko by nie ujawnić spisku WSI i urzędującego "prezydenta"
Polska roku 2013 mimo
Polska roku 2013 mimo hucznych zapowiedzi Platformy Obywatelskiej i premiera Donalda Tuska jest wciąż „Przyjaznym Państwem” dla skorumpowanych urzędników wszystkich szczebli administracji rządowej i samorządowej, w kontrolowanych przez PO spółkach, funduszach czy agencjach.
W ogarniętym Europę i świat kryzysie coraz bardziej odczuwamy kryzys systemu w Polsce. Kryzys polskiego kapitalizmu opartego na „prywatyzacji”, na której skorzystali przeważnie zagraniczni „inwestorzy”, którym wyprzedano za grosze to co wartościowe, często w warunkach skandalicznych, kryminogennych transakcji. Niektórzy polityczni cwaniacy stali się właścicielami fortun. Tymczasem ogromna część Polaków – tak jak za PRL, nie dysponuje żadną własnością. Być może, ten kryzys systemu obudzi Polaków „uśpionych polityką miłości i zapowiadanych cudów” przez D. Tuska, w tym drugiej Irlandii, która z uwagi na kryzys niestety upadła gospodarczo akurat po odmowie podpisania Traktatu Lizbońskiego, odbierającego państwom – członkom Unii europejskiej – resztek suwerenności.
Po likwidacji i przejęciu przez obcych najlepszych zakładów pracy i banków w Polsce, zamyka się aktualnie pozostałe zakłady pracy m.in. stocznie, cukrownie, kopalnie, rybołówstwo. Grozi się też likwidacją rodzimego, polskiego rolnictwa, ogrodnictwa, sądownictwa, szpitali i temu wszystkiemu co jeszcze pozostało w rękach polskich.
Trzeba zatem Polacy zrobić wszystko, by zahamować te wrogie dla Polski i Polaków działania. Trzeba rozpocząć jak najszybciej budowę nowych fundamentów, opartych o rodzinę i narodowych patriotów. Trzeba tworzyć nową narodową siłę, zgromadzoną wokół Rady Politycznej Polaków, by dokonać gruntownych przemian, a także i przede wszystkim odbudować narodową dumę z bycia Polakiem.
http://ruchnarodowy.org/ponad-20-lat-okraglego-stolu-od-zdrady-do-kryzysu-systemu
Jeden problem. Można mówić o
Jeden problem. Można mówić o nieefektywności jakiegoś przedsiębiorstwa jeśli nie daje sobie rady w takich samych warunkach jak działają inne przedsiębiorstwa. Otóż dogmatem stało się stwierdzenie "państwowe jest nieefektywne". Ha... Może i tak, tyle że państwowe musi płacić wszystkie podatki bo nie ma wyboru. No to "bierze dotacje" i wszyscy się oburzają i prawa i z lewa. I cmokają z ubolewaniem. Ale niech no prywaciaż zacząłby płacić te wszystkie haracze co państwowcy to dawno by już po nim słychu i widu nie było. Czyż jeśli prywaciaż nie płaci wszystkich składek, daje "pod stołem" część wynagrodzenia, działa w oparciu o umowy śmieciowe to nie jest to forma "przebrzydłej dotacji"? Proponowałbym z tą "nieefektywnością państwowego" nieco przyhamować. Dla mnie w każdym razie jest to dowód na ideologizację prywatyzacji.
Jest sporo racji w tym co
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Jeden problem. Można mówić o
Jest sporo racji w tym co mówisz.
Dodam jeszcze ze to nie tak ze za komuny przedsiebiorstwa były takie nieefektywne w swoim funkcjonowaniu. Nie mogły ustawiac tylko naturalnych rynków zbytu. Cała produkcja była na eksport "za dobroczynnym pośrednictwem" ZSRR. Mogli produkowac wiecej i zaspokoic rynek krajowy tez. Ale niewolno było.
Nawiasem mówiac jak długo ludzie bedą slepi i nie bedą chciec widziec ze od czasow rozbiorów nieustannie sily zewnetrzne poprzez naszych niepatriotycznych władców wyniszczaja nas i robia wszystko zebysmy zawsze byli biedakami z czarnej rzopy?
I Polska i Czechoslowacja, Wegry i NRD bylismy za morde trzymani przez ZSRR. Jednak u nich sklepy byly pelne a u nas puste? Az taka niegospodarnosc i zaprzedajnosc naszych partyjnych? Nie sadze. Naszym kraja zadza pseudo zydzi i robia wszystko zebysmy byli biedakami. Kiedys nie bylo nic na półkach teraz półki sa pełne ale tak to ustawili ze tylko nielcznych na to stac. Ech nie moge na to patrzec i myslec jak nas ponizaja w naszej własnej ziemi
Masz rację. Rozliczenia w
Dodane przez Michaleddon w odpowiedzi na Jest sporo racji w tym co
Masz rację. Rozliczenia w rublu transferowym, badziewie sprowadzane na siłę z ZSRR, a myśmy transferowali techonologie z Zachodu do ZSRR, "ucinanie" naszych technologii. Aczkolwiek linia programowa preferowana przez PZPR była antyludzka w swym rdzeniu i sporo tam było łajdaków szczególnie związanych z UB w różny sposób to jednak przecież było też sporo osób, którym zależało na tym żeby żyło się dobrze nie tylko im. Poszli do PZPR np. bo to była jedyna droga jakiejś kariery. I tam lawirowali jak umieli próbując pogodzić sprzeczności. Jak się to skończyło... Nie da się pogodzić sprzeczności w dłuższej perspektywie a w krótszej to tylko maskowanie. Do tego dochodziło bzdurne prawo nakazowo-rozdzielcze nastawione na materiałochłonną i energochłonną produkcję wbrew rachunkowi ekonomicznemu. Nagradzano za "tonaże". W każdym razie absurdów było sporo i np. moja mama pracująca w zaopatrzeniu musiała zamawiać parę ton gwoździ by dostać 100 kg. W zasadzie ludzie funkcjonowali w miarę normalnie tylko dlatego, że omijali nieludzkie przepisy, ryzykując przy tym swoje bezpieczneństwo. W tym sensie obecny czas bardzo zaczyna przypominać przeszłość. I dzięki takim ludziom mającym choć trochę zdrowego rozsądku powstało sporo zakładów całkiem niezłych. No ale pod hasłem "prywatne na pewno lepsze" zniszczono nawet to co było dobre jako niszczenie podstaw bytu narodu w ramach walki przede wszystkim z chrześcijańswem tworzącym cywilizację łacińską. Niewątpliwie pomogło w tym - niestety - przekonanie większości, niepozbawione przecież podstwaw, że zachodni sposób gospodarowania jest lepszy. Można powiedzieć, że zanim się zorientowaliśmy w którą stronę ta "nowoczesność" idzie, machina destrukcji była już rozpędzona. Mój punkt widzenia jest taki, że bez odwołania się do Boga nie pokonamy tego, że bez KK nie damy sobie rady. Oczywiście sami katolicy mają teraz problem z niektórymi prądami w KK no ale w przeszłości różnie też bywało i dawaliśmy sobie ostatecznie radę. Zaznaczam: to mój punkt widzenia. I nie ma przymusu podzielania go.
krótko, masz sporo racji,
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Masz rację. Rozliczenia w
krótko, masz sporo racji, Solidarność miała to zmienić ale została oszukana /od postulatow 81 do magdalenki 89/.
Propozycja na dzisiaj BOJKOT WYBORÓW oto dlaczego; WWW.BOJOTWYBOROWkropkaRDLkropkaPL
Pieprzysz głupoty. Patenty i
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Masz rację. Rozliczenia w
Pieprzysz głupoty. Patenty i wynalazki z polskich laboratoriów (np budownictwo) przejmował w Warszawie opanowany przez Żydów pewien Instytut ( nie pamietam teraz jego nazwy, ale sobie przypomnę) i sprzedałwał nie do Rosji lecz na Zachód. W ten sposób takie rozwiązania jak gipsy szpachlowe, masy samopoziomujące , środki opóźniające i przyspieszające wiązanie betonu, plastyfikatory i szereg innych wracają teraz jako zachodnie technologie za wielkie pieniądze. Wiem, bo dwa moje wynalazki wprowadzili w Polsce Francuzi i Niemcy a dwa inne Angole.
I to nie prawda, że Rosjanie nam zabraniali, tylko Żydzi, którzy mieli wpływy i prowadzili ten proceder.
Ooo.. jeśli dobrze pamiętam to Instytut Technologii Betonu w Warszawie. A skąd wiem? Bo przyjeżdżali z tych krajów jełopy na przeszpiegi jak to sie robi u nas...
"...I Polska i
Dodane przez Michaleddon w odpowiedzi na Jest sporo racji w tym co
"...I Polska i Czechoslowacja, Wegry i NRD bylismy za morde trzymani przez ZSRR. Jednak u nich sklepy byly pelne a u nas puste? Az taka niegospodarnosc i zaprzedajnosc naszych partyjnych?"...
No ciepło, ciepło... Otóż żydowstwo światowe zrobiło w Polsce sztuczny kryzys aby porzejąć władzę i to im się mistrzowsko udało..
Zrobili z Polaków bezwolne, ogłupione błyskotkami zwierzęta, które idą na rzeź w dźwiękach tych zasranych błyskotek...
Nie rozumiem właśnie jak z
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Jeden problem. Można mówić o
Nie rozumiem właśnie jak z jednej strony można chwalić Rosję , kraj w którym wolnego rynku nie ma a więcej jak połowe PKB wyrabiają państwowe koncerny a z drugiej strony pisać że państwowe jest nieefektywne. Rosja w 2013 roku przed zadymą na Majdanie miała dług publiczny (w % PKB) 7,9%. Dla porównania Chiny 22% PKB, USA 71% PKB a Polska 48% PKB.
Przecież to oczywiste że jeżeli ma się swoją gospodarkę to ta gospodarka jest mniej narażona na kryzys choćby taki jak ten z 2008 roku. Rosja też przecież była taką bananową republiką jaką Polska jest teraz z tym że za Jelcyna. Putin odzyskał część tego co złodzieje nakradli w latach 90-tych i dzisiaj największe rosyjskie korporacje to są korporacje państwowe które świetnie prosperują, np. Gazprom, Rosnieft, Lukoil,TNK-BP,Sbierbank, Transnieft czy RAO Jees. Tylko te państwowe giganty które wymieniłem dają rocznie w sumie 450 mld $ przychodu. I co najważniejsze 8 największych państwowych przedsiębiorstw w Rosji zatrudnia 2,5 mln pracowników którzy mają stałą i stabilną pracę a nie skaczą z jednej firmy do drugiej, od umowy śmieciowej do umowy śmieciowej.
Byłby to dowód na
Dodane przez Adolf Rotshild w odpowiedzi na Nie rozumiem właśnie jak z
Byłby to dowód na niekonsekwencję chwalących.
Mozemy sie rozpisywac kto wie
Mozemy sie rozpisywac kto wie wiecej i kto kogo zna blizej.Ale nie ma w tym sensu
Jeden sens jest taki,aby zakonczyc ta agonie
Polska umiera,ludzie z niej uciekaja.Moze to bedzie panstwo w ktorym wybuchnie wojna i rozleje sie na inne kraje.
Ta niesprawiedliwosc ktora nas dopadla jest karygodna
My dalismy rade komunizmowi i damy rade tez demokracji.Demokracja to kreacja ludzi ktorzy wymyslili to demo aby zniszczyc kraj na ziemi i ludzi zamienic w niewolnikow.
Mamy szanse narodzic sie na nowo ale musimy w to wierzyc
Swiat sam sie nie zmieni i nie ma co czekac na to by swiat zmienil nas,bo zmiany w nas sa niepotrzebne.My musimy wierzyc w ojczyzne i starac sie ja wywyzszac ponad inne kraje i raczej powinnismy w niej zostac.
Jedynym wyjsciem jest oddac judaszowi te srebrniki i niech sie naje,My ludzie poradzimy sobie bez pieniedzy i dobrze wszyscy o tym wiecie,tylko sie boicie sami nawzajem sobie zaufac
Taka jest prawda,Razem lepiej
Dobrze przwisz. Przy okazji
Dodane przez syriues w odpowiedzi na Mozemy sie rozpisywac kto wie
Dobrze przwisz. Przy okazji chcialem tylko dodac moje przemyslenia nad forma walki z tym "reżimem" chazarskim.
Jak dobrze wszyscy wiecie jakakolwiek forma "opuszczenia" demokratycznego ustroju nie wchodzi w gre. Zrobia z nas druga Libie a ktokolwiek uczciwy przejmie wladze zostanie na arenie miedzynarodowej okrzykniety okrutnym Kadafi, niszczycielem demokracji i woli ludzi i w try miga bedziemy miec tu wojska nato i po nas.
Wyborami tez nic nie wskóramy bo sa tajne i wyniki zawsze beda takie jak ci co je ustawiaja sobie zycza, nie ludzcie sie. Notabene zastanawialiscie sie czemu jest tak duzo kandydatow choc wiekszosc z nich nie ma szans na druga ture? Zeby rozwodnic głosy ewentualnej opozycji :)
Zatem ja widze jedna jedyna forme walki z tym systemem, w naturze swej bardzo zblizona do tego co wyraziles własnie.
Jak to szło w Kilerze: siara to gówno w błyszczącym dresie, on beze mnie nie istnieje" Tak samo Kochani jest z tymi wszystkimi psedozydami, bankierami i politykami. ONI BEZ NAS NIE ISTNIEJA.
Czyli bardzo prosto, bez wychodzenia na ulice mozemy ich pokonac. Jest jednak jeden warunek KOchani - wyzbyc sie chciwosci, "pędu na pieniadz" i "okazje".
Apeluje, |Polacy drodzy, przestanmy kupowac w hippoermarketach i dyskontach miedzynarodowych. przestanmy kupowac u nich ciuchy, AGD, Telewizory itd. Przestancmy kupowac co roku nowe telefony rtv i tkd. Mozemy bez tego sie obejsc - ONI BEZ NASZYCH ZAKUPÓW NIE!!!.
To jedyna metoda, przestac patrzec na portfele, kupowac w lokalnych warzywniakach, u swoich lokalnych sklepikarzy.
Że co, ze drozej? Oczywiscie ze drozej przeciez taki sklepikarz musi zyc w miare godnie!. CHcecie aby wasze dzieci, wnukowie do smierci pracowali za marne grosze u szwabow, zabojadów i pejsatych? SILA jest w NAS. Przestanmy byz psami dla swoich sąsiadow. Dajmy im zarobic a wszystkim nam bedzie w efekcie lepiej.
Oczywiscie okres przejsciowy bedzie bolesny. Bo jesli padna zachodnie koncerny w Polsce to mnóstwo ludzi straci prace. Ale to tez jest i idrodzenie Polski!
Bo my, mamy rodziny i przyjacioł zawsze ktos wesprze w tejj ciezkiej probie, a jak juz pasożyty sobie pojda z braku zyskow wtedy bedzieduuuzo noowej pracy, nowych biznesów i okazji by osiagnac sukces..
Zadnych prostestow i strajkow bo nas wybija co do nogi
Tylko przestancmy karmic pasozyrty. Przekazac dalej i zacisnac piesci. Nie kupowac u scierwojadów chcoby i za darmo dawali. Tylko lokalnie. POlacy, razem zwyciezymy!!!!
Dobrze prawisz... Ja nie
Dodane przez Michaleddon w odpowiedzi na Dobrze przwisz. Przy okazji
Dobrze prawisz... Ja nie kupuję w hipermarketach, chyba, że nie mam wyjścia... I o to wyjście chodzi... Nie ma polskich sklepów, bo od pamiętnych czasów, przeważnie były żydowskie..
Te przemyślne kanalie rozbudziły w społeczeństwach zglobalizowanego świata żądze i instynkty zmysłowe muzyką w stroju dźwięku "a"= 440 Hz zamiast 432 Hz już w 19 w
Dlatego zanika w człowieku duchowość a dominuje zmysłowość.
Cywilizacja jest nie do uratowania.
Zacznij od siebie: rozdaj
Dodane przez syriues w odpowiedzi na Mozemy sie rozpisywac kto wie
Zacznij od siebie: rozdaj wszystko ubogim pod dworcem, niech przepiją, a Ty idź goły i wesoły na wojnę o lepsze jutro.
Ci ubodzy pod dworcem są
Dodane przez kbk (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zacznij od siebie: rozdaj
Ci ubodzy pod dworcem są ofiarami żydowskiej pazerności i oddawanie imo bogactwa nie uratuje ich z beznadziejności ich życia.
Za "komuny" nie było "ubogich" na krawędzi beznadziejności a znając poniektórych "ubogich" to bardzo inteligentni i uczciwi ludzie, którzy nie zrozumieli słowa "biznessmen" ( czytaj: za komuny -spekulant)
Była komuna, syrena ,kiełbasa
Była komuna, syrena ,kiełbasa na kartki ,kredens i praca na 3 zmiany ale była. Jedynym logicznym rozwiązaniem była integracja w UE. Niestety ucierpiala na tym klasa robotnicza, bo sprzedano wszystko zagranicznym firmą. Ludzi teraz zamożnych w tym kraju też nie brakuje i tych co mają się raczej dobrze. Podsumowując coś kosztem czegoś proste. Co można zmienić to prawo karne i podatki ,żeby oszustów zamykać w więzieniach, a ludzią ambitnym dać prawo założenia firmy bez gigantycznych odpłatności !
Kategorycznie żądam powrotu
Dodane przez MOBIS1 w odpowiedzi na Była komuna, syrena ,kiełbasa
Kategorycznie żądam powrotu pustych sklepów z octem i parówek z padniętych nutrii wymielonych z papierem toaletowym. I babć klozetowych rządzących wszystkimi. O rozmowy kotrolowane nie muszę się martwić, bo już je mamy. Jak i psychuszki.
A, i jeszcze bab w sklepach rozgniatających ser brudnymi paluchami.
Nie pierdziel kocopołów.
Dodane przez Jajco (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Kategorycznie żądam powrotu
Nie pierdziel kocopołów. Komunistyczna zwyczajna, przy obecnej biedronkowej to był delikatesowy rarytas... A ocet był 10x tańszy od biedronkowego.
Gówno wiesz, bo stałeś z kartką po padlinę trzymając kolejkę i nie wiesz, że żydzi wraz z "ojcem świętym" JP2 oraz z wałęsającym się bolkiem robili wszytko, by Zachód nałożył na polską ludność sankcje, licząc na "demokratyczną rewolucję" ( czytaj żydowski zabór Polski)
Tak, tak... twoi głupi rodzice wstąpili do żydowskiej Solidarności, aby pomóc na swoich plecach Żydom zastąpić PRLOowskie koryto, podczas gdy ciy głupi rodzice zdychali za swój "patriotyzm" w nędzy i upokorzeniu...
„Nazywam się Grzegorz Braun.
„Nazywam się Grzegorz Braun. Jestem niezależnym reżyserem. Nie należę do żadnej partii. Nie wieże w demokrację, bo za jej fasadą rządzą mafie, służby i loże. Jestem monarchistą, bo cenię wolność i szanuję tradycję. Socjalizm to dla mnie kradzież. Aborcja to zbrodnia. Normalna rodzina to podstawa – NIE dla promocji sodomii. Podatki – proste i niskie. Kara śmierci dla morderców i zdrajców stanu. Polacy gospodarzami we własnym kraju – NIE dla żydowskich roszczeń. Dość finansowania partii z budżetu. Prawo do posiadania broni należy się każdemu wolnemu Polakowi. Emigranci – tu jest wasz dom! Jako prezydent nigdy nie zrezygnuje z suwerenności. Nie wyprzedam polskiej ziemi. Nie wyśle Polaków na wojnę ukraińską. Będę zabiegał o wolność gospodarczą, o broń jądrową dla polskiej armii i o intronizację Chrystusa Króla. Doprowadzę do zmiany konstytucji, ordynacji wyborczej i podatkowej i do wznowienia ekshumacji w Jedwabnem. Upomnę się o pamięć pomordowanych i godność żywych. Dość eksperymentów na narodzie! Na 1050 – tą rocznicę chrztu Polski wybierz normalność i neutralność. Przejdź na moją stronę ---> www.grzegorzbraun2015.pl
Jeśli się boisz już jesteś niewolnikiem…”
https://www.youtube.com/watch?v=_weGGZaHtTE&feature=youtu.be
Wojna nadchodzi a po wojnie
Wojna nadchodzi a po wojnie niby co będzie lepiej :)
rosja, chiny, usa grają w tej samej drużynie co się zwie depopulacja. Niektórzy sądzą jeszcze że mają jakiś wpływ w wyborach, gorzko się przekonają już za niedługo że nie mają a wszyscy kandydaci podstawieni.
I nie róbcie sobie nadziei że wojna wybuchnie już w tym roku, dopiero 2020 najwcześniej. Władcy marionetek czekają aż się rosja i inne kraje się dozbroją. A ruski dopiero co wyprodukowali pierwsze egzemplarze nowej techniki. Na 2020 rok dopiero planowane jest wyprodukowanie wystarczającej liczby.
85 ,,,Jak cię zatrudnią w
Dodane przez 85r w odpowiedzi na Wojna nadchodzi a po wojnie
85 ,,,Jak cię zatrudnią w Pentagonie wiedzę masz lepszą od Brzezińskiego a oni potrzebują zmiennika, to przesuń tą wojne o następne 10 Lat 2030 ,,,,,do tego czasu Abramsa wymienią, i Polski niewidzialny czołg zostanie zdemaskowany przez krasnoludków,,,,,,
https://www.youtube.com/watch?v=hn060gJKXHY
Ty masz jeszcze wiedzę lepszą
Dodane przez Beno w odpowiedzi na 85 ,,,Jak cię zatrudnią w
Ty masz jeszcze wiedzę lepszą boś krytyk wielki tego. Do krytykowania zawsze znajdą się błazny wielbiące jezuzka czy innego żydowskiego bożka. A ich świat i tak wcześniej czy później wywraca rzeczywistość.
A swą miłość przekazują jak nie jezuskowi to jakiemuś podstawionymi przez żydów następnemu bożkowi np putinowi orbanowi, kaczorowi itp cudakom udającym opozycje.
Wiem wiem że do takiej wiedzy i tak nie dorosłeś i nigdy być może i te słowa są nadaremne. ale nie tylko ty to czytasz przecież.
Nawet w żydowskiej bajce piszę szukajcie a znajdziecie, ale ty jesteś za leniwy by szukać. Ty idziesz na łatwizne i wierzysz pierwszemu lepszemu.
Gazprom : Illuminati Company
https://www.youtube.com/watch?v=pG_kdMwFHto
O ile zgodzę się z Tobą w
Dodane przez 85r w odpowiedzi na Ty masz jeszcze wiedzę lepszą
O ile zgodzę się z Tobą w Twoim wcześniejszym wpisie co do "jednej drużyny" i przy innych okazjach to uzasadniałem, to Chazarów i Jezusa nie mieszaj ze sobą. Bo dowodzisz tylko nieznajomości doktryny globalistycznej. Chrystus jest znienawidzony przez Chazarów czego dowodzi lektura Talmudu. Także w masońskim światopoglądzie jest przedstawiany jako zło, które trzeba zwalczyć wszelkimi dostępnymi, jawnymi lub nie, środkami.
Zatem z Twoich słów można wyciągnąć dwa wnioski: albo jesteś niedouczony - to wersja optymistyczna albo... wersję pesymistyczną sam sobie dopowiedz.
Niestety nie douczony jesteś
Dodane przez lolo w odpowiedzi na O ile zgodzę się z Tobą w
Niestety nie douczony jesteś ty, ponieważ chrześcijaństwo to koń trojański europy. Gdyby nie te chrześcijaństwo to żydzi nie mieli by pozwolenia się ponosić po krajach europejskich a co za tym idzie wszystkich ich koloniach w tym usa. A co mówi papa chrześcijan, że żydzi to starsi bracia w wierze. Całuje ich po dłoniach jak swych panów.
To tylko następna sztuczna opozycja. Prawdziwa wiara krajów europejskich została zastąpiona bogiem żydowskim w jakiejś trójcy świętej. Stary testament to przepisany w całości z żydowskich świętych ksiąg. Widzisz tylko nowy testament a o starym zapomniałeś.
I kto tu jest nie do uczony ty jesteś po prostu ślepo zapatrzony w wiarę bo cie za młodu tak zaprogramowano kiedy ludzki mózg jest na to najbardziej podatny. Tylko nieliczni potrafią te programowanie złamać. Ty się do nich nie zaliczasz. Wybacz ale nie będę przekłamywał prawdy dla twojej wygody i tobie podobnych bo masz podobne zdanie w pewnych tematach jak ja. Mogę tylko przymykać na to oko ale gdy jestem atakowany przez fanatyków religijnych to będę się bronił.
Chrześcijaństwo widziane oczami biografa Rothschildów
https://opolczykpl.wordpress.com/2012/05/10/chrzescijanstwo-widziane-oc…
"Zrobiliśmy z was ochoczych, nieświadomych nosicieli naszej misji dla całego świata, całego dzikiego świata i do niezliczonych jeszcze nie narodzonych przyszłych pokoleń. Niezupełnie rozumiejąc co my wam czynimy, staliście się powszechnymi agentami naszej rasowej tradycji, niosąc nasza ewangelie do niezbadanych jeszcze zakątków ziemi. Nasze plemienne prawa dały wam podstawy do wszystkich waszych świętych konstytucji i systemu prawnemu. Nasze legendy i ludowe opowiadania są świętą tradycją, kołysanką dla waszych dzieci. Nasi poeci wypełnili wasze hymny i modlitewniki. Nasza narodowa historia stała się niezbędna częścią nauk dla waszych pastorów, księży i naukowców. Nasi królowie, nasi mężowie stanu, nasi prorocy, nasi rycerze są waszymi bohaterami. Nasz starożytny mały kraj jest wasza Ziemia Świętą. Nasza naturalna literatura jest wasza Świętą Biblią. To co nasi ludzie myśleli i nauczali stało się nierozerwalną kanwą wplecioną w każde wasze przemówienie i tradycje tak ze nikt nie może być nazwanym wykształconym jeśli nie zna naszej rasowej spuścizny."
Bergoglio całuje żydów po rękach
https://www.youtube.com/watch?v=OQrZy8CgLq4
Czy jesteś wstanie zmierzyć się z tą prawdą, wątpie wiara zaprogramowana za młodu jest w 90% przypadków nie do usunięcia.
A tym czasem podobny eksperyment robi się codzinnie setkach milionów dzieci wpają się im religię którą będą wierzyć do końca swego życia. W europie jest to chrześcijaństwo w chinach buddyzm, w indiach hinduizm u arabów machomet itp. A potem się zabijają w imie religi, ludzie podzieleni przeciw sobie walczą o głupoty. I na tym zależy władzy. Bo podzielonym społeczeństwem łatwiej zarządzać.
Gdybyś się urodził na bezludnej wyspie tylko wtedy byłbyś wolny od panów i bogów.
Nie opierasz się na źródłach.
Dodane przez 85r w odpowiedzi na Niestety nie douczony jesteś
Nie opierasz się na źródłach. Te źródła to Talmud i dokumenty masońskie np. sygnowane przez A. Pike'a. Tam stoi jak byk, że Chrystus jest "be" i chrześcijan w ogólności należy wyrżnąć i dzieje się to w krajach opanowanych przez ostatni klon Islamu. Natomiast na Zachodzie z powodzeniem pozbyto się "wrednego katolstwa", więc tam powinno być chyba lepiej jeśli chodzi o odporność na judaistyczną infiltrację?
Żadne wierzenia nie stanowią problemu dla judaistycznej infiltracji a przykładem mogą być np. Chiny, których żadną miarą nie tylko katolickimi ale chrześcijańskimi nazwać nie można:
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/chiny-to-czesc-new-world-order-2013-07
To przywiązanie do rodzimowierstwa jaką niektórzy prezentują jest o tyle zastanawiające, że rodzimowierny świąteczny dzień przypada na 1 maja, dzień tak zasłużony w promocji globalnej kabały.
Prominentni rabini XIX-sto wieczni chwalili się, że mają zinfiltrowane wszystkie ruchy religijne, filozoficzne i społeczne. Jeśli mieli w XIX w. to co mówić o naszym wieku? Kościół nie jest ani jedyny ani wyjątkowy pod tym względem tylko uważany jest przez Żydów za najniebezpieczniejszy dla nich więc "siła złego na jednego". Ale katolicy są niejako przyzwyczajeni do tego. Przeżyjemy i to. Część odpadnie, część zostanie męczennikami a część która pozostanie weźmie się jak zwykle do pracy od podstaw, bo bez nadziei żyć się nie da.
To, że p. Rotschild używa słowa "ewangelia" to jeszcze nic nie znaczy, bo to słowo oznacza tylko "dobrą nowinę", a mimo deklaracji Biblia nie jest jego jako Chazara (Żyd Aszkenazyjski) "naturalną literaturą". Poza tym środowisko żydowskie nie jest jednorodne i wystarczy np. przeczytać "Raport Kissingera" w którym postulowane jest wyrżnięcie ortodoksyjnych Żydów, a więc takich, którzy odwołują się do Bibli co oznaczało by, że tekst cytowany przez Ciebie należy do tzw. nurtu dezinformacyjnego nie tyle co do autorstwa, ile do zawartych w nim treści sygnowanych przez podawanego autora owego tekstu.
To, że KK jest infiltrowany to dla przeciętnie zorientowanego katolika jeśli chodzi o zagadnienia globalizmu nie jest żadną tajemnicą. Problem wg. niektórych w KK zaznaczył się od czasu SW II a urósł ostatnio niebezpiecznie w związku z obsadzeniem kard. Bergoglio na Tronie Piotrowym. I można się o tym przekonać śledząć chociażby taki portal katolicki jak PCh24. Zresztą o tym jak ta infiltracja ma wyglądać można przeczytać w liście Żydów konstantynopolitańskich do paryskich z XV w. I infiltracja ta dotyczy nie tylko KK ale w ogóle całego życia społecznego. Kto mi zatem zaręczy, że nie jesteś jednym z infiltratorów i dezinformatorów? Tym bardziej, że prezentujesz pogardę i przekonanie o własnej wyjątkowości tak charakterystyczną dla nich co oznacza, że z takim tuzem intelektu jak ty, ja maluczki w dodatku katol to nie mam oczym gadać. Kończyłeś nauki w Yale czy jakichś inny Oxford drogi guru?
Jednakże w swojej wypowiedzi nie atakujesz już samych katolików a uderzasz wprost w Boga w Trójcy Jedynego. Uważaj z Kim walczysz, bo na pewno bez względu na to czy się z tym zgadzasz czy nie, stajesz w jednym szeregu z tymi, których podobno uznajesz za swoich wrogów (por. Dz 5:34-39).
Wszystko co przeciwne twej
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Nie opierasz się na źródłach.
Wszystko co przeciwne twej religii to manipulacja a twoja religia spisana w większości przez żydów to już nie manipulacja. Niestety nie stać cię na obiektywizm, wiara ma za mocny na ciebie wpływ. I przez to wszędzie widzisz wrogów.
Religia chrześcijańska jest likwidowana u nas i na zachodzie bo spełniła już swoje zadania i przeszkadza w dalszym degradowaniu społeczeństwa. I może w pewnym sensie przyznam ci racje że na obecnym etapie ta religia im przeszkadza. Ale to nie znaczy że im się ona nie przysłużyła w poprzednich stuleciach by zinfiltrować europę.
Po za tym na zachodzie nie tylko religia ma wpływ na wychowanie ludzi ale też kultura medialna, filmy internet itp.
Ludzie odrzucili nie tylko żydowskie dogmaty ale też połączenie ze światem wybrali świat cyfrowy nad analogowy. A religie i kulture swoich przodków wymazała im religia chrzescijańska więc nie mają na czym bazować by wrucić do normalności. Nieliczni wybierają buddyzm i troche przez to się budzą ale nie do końca. Bo ta religia też zawiera kłamstwa.
Wiara katolicka została zinfiltrowana a więc ludzie którzy chodzą do kościołów i słuchają swoich kapłanów działają na szkodę, żadnego z nich pożytku już nie biedzę. Bo czynią słowo kościoła którego władza jest podporządkowana żydom.
A to że boga JHWH czy Zeusa, Ra itp niema to dla mnie zwykła oczywistość. A jakaś trójca święta została wymyślona by połączyć nową wiarę z wiarą żydów.
Nie muszę kończyć wysokich szkół by dochodzić do wniosków podobnych do tych co je skończyli.
Szkoły uczą regułek, życie myślenia. A święte księgi ślepej wiary.
Żeby dojrzeć jak naprawdę wygląda świat, trzeba patrzeć na niego własnymi zmysłami a nie przez pryzmat jakiejś fizolowi czy religii.
Widzę, że znowu to samo, co
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Nie opierasz się na źródłach.
Widzę, że znowu to samo, co przed poprzednią moją decyzją o wstrzymaniu się od komentarzy. Biorąć pod uwagę "plusy dodatnie i plusy ujemne" w przypadku @85r oraz moim, oraz to, że zdecydowana większość respondentów najchętniej zakopała by KK pod ziemią, czas na mnie. Komentować wypowiedzi @85r nie zamierzam. Proszę Administratora aby zlikwidował moje konto. Jak kto chce może odtrąbić zwycięstwo.
lolo
A wiesz dlaczego Żydzi chcą
Dodane przez lolo w odpowiedzi na Nie opierasz się na źródłach.
A wiesz dlaczego Żydzi chcą zniszczyć chrześcijaństwo?
Bo jesli chodzi o wiernych nie jest zgodne z NWO...
Wierni tak uwierzyli w Chrystusa, że wprowadzenie swojego Antychrysta jest w kolizji z nami, katolikami.
Ale to taka sama fałszywa religia jak każda inna.
masz całkowitą racje Putin to
Dodane przez 85r w odpowiedzi na Ty masz jeszcze wiedzę lepszą
masz całkowitą racje Putin to tez marionetka chazarii do póty realizuje plan rządu światowego poprzez stara grę w dobrego i złego glinę to się kreci...Tuwim przestrzegał Polskę i polaków polsko chcesz odżyć to się odzydż.. dodam ...nie tylko na ciele ale i na umyśle
Podoba mi się to stwierdzenie
Dodane przez tomasz26 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na masz całkowitą racje Putin to
Podoba mi się to stwierdzenie odżydź się na ciele i umyśle. Niektórym na ciele się już udało, ale na umyśle dalej tkwi niestety wiara judaistyczna.
Prawie racja, tyle, że
Dodane przez tomasz26 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na masz całkowitą racje Putin to
Prawie racja, tyle, że Tatarem nie jest Lazar, tylko Putin właśnie...
"złapał Kozak Tatarzyna a Tatarzyn za łeb go trzyma...
Putin jest sprytniejszy od żydów, bo wśród tego tałatajstwa się wychował...
i je kontroluje...
No chyba nie do końca tak
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Prawie racja, tyle, że
No chyba nie do końca tak jest bo ludzie na ukrainie giną tak jak lazar przewidział.
przestałem obserwować...
Dodane przez 85r w odpowiedzi na No chyba nie do końca tak
przestałem obserwować... Którzy ludzie?
Baneronazisci, czy rosyjscy separatysci?
Masz jakiegoś linka z tą "przepowiednią" Lazara?
Poparcie dla Komorowskiego
Poparcie dla Komorowskiego wśród więźniów i tymczasowo aresztowanych w 2010 roku wyniosło aż 91,9 proc.! Czy w tym roku będzie podobnie?
Niewiele osób zdaje sobie sprawę z tego, że podczas wyborów z 2010 roku najmocniej popierającą Bronisława Komorowskiego grupą społeczną byli... kryminaliści. W II turze wyborów prezydenckich sprzed 5 lat na "Bula" zagłosowało 91,9 proc. odbywających kary więzienia lub tymczasowo aresztowanych.
W aresztach i zakładach karnych Bronisław Komorowski miał do tej pory silne poparcie. W wyborach z 2010 roku uzyskał tam 50 284 głosów, co przełożyło się na poparcie 91,9 proc. wszystkich więźniów i aresztantów, którzy zdecydowali się wziąć udział w wyborach. Dodajmy, że frekwencja na terenie zakładów karnych i aresztów wyniosła wówczas 65,3 proc.
Powstaje pytanie: czy w tym roku może być podobnie? Czy "Bul" będzie mógł znowu liczyć na gigantyczne poparcie kryminalistów? W 2010 roku więźniowie czuli, że głosują na "swojego". Wszak niejasna przeszłość obecnego prezydenta, powiązania z ekipą Platformy oraz WSI są jednoznaczną przesłanką, na podstawie której można dokonać wyboru. Podejrzewam, że podczas tegorocznych wyborów będzie podobnie. Pozostaje mieć nadzieję, że wspomniane kilkadziesiąt tysięcy głosów z więzień i aresztów nie zdecyduje o ostatecznym wyniku wyborów.
http://niewygodne.info.pl/artykul5/02238-Kryminalisci-glosuja-na-Komoro…
Jaki rezydent takie państwo...
Dzisiaj usłyszałem o tych
Dodane przez Adolf Rotshild w odpowiedzi na Poparcie dla Komorowskiego
Dzisiaj usłyszałem o tych długopisach ze znikającym tuszem w komitetach wyborczych,więc całkiem możliwe,że tam służby tego przypilnowały i z tąd taki wynik
Używać swojego długopisu.
Dodane przez Taki Jeden w odpowiedzi na Dzisiaj usłyszałem o tych
Używać swojego długopisu.
W więzieniu mogą mieć z tym
Dodane przez Medium (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Używać swojego długopisu.
W więzieniu mogą mieć z tym problem.
Warto dodać, że sprzedane
Warto dodać, że sprzedane mamy 97% majątku, przez 50 LAT wyrobionego dzięki naszym DZIADOM, OJCOM I MATEK, za tej ZOCHYDZONEJ KOMUNY, wyceniane jest to co zostało sprzedane, na 42 MILIARDY DOLARÓW, po cenie mocno zaniżonej, bo to były symboliczne kwoty za jakie TEN MAJĄTEK BYŁ GRABIONY, KASY TEJ NIKT Z NAS OBYWATELI, NIE WIDZIAŁ, ale dług jaki powstał w ciągu zaledwie LAT 25, czyli połowie czasu, przez jaki ten majątek był wypracowany WSZYSCY POCZUJĄ i to może nie wy bezpośrednio jeszcze, ale na BANK wasze dzieci poczują te 3 BILIONY ZŁOTYCH, CZYLI BILION PRAWIE DOLARÓW, biorąc pod uwagę, że już, nie ma co sprzedawać, na TEGO DŁUGU SPŁATĘ. I to jest ta DOBROTLIWOŚĆ ZACHODU WZGLĘDEM NASZEGO KRAJU I NARODU, ale kto mnie tu zna i czasem czyta, to wie, że zawsze przed tym przestrzegałem i o tym pisałem. Wiecie też o tym, ze uważam, że właśnie dlatego po tym jak NAS WYCISNĄŁ ZDEGENEROWANY ZACHÓD, jak się wyciska cytrynę i nie ma w NAS JUŻ SOKU dalszego, do wyciskania, to już się szykują by wyje..ć, samą skórę w ten sposób, ze wetchnęli NASZ KRAJ I NARÓD w otchłań WOJENNĄ, związaną z UPADLINĄ. A grunt na to NAS wywalenie skrupulatnie przygotowali, bo to POLSKA I POLACY SĄ JUŻ TYMI ZŁYMI, którzy PRZEDSTAWICIELI NARODU WYBRANEGO W KOMORACH GAZOWYCH UNICESTWIALI, TO NASZ KRAJ I NARÓD STOI ZA ROZPIERDUCHĄ, NA UPADLINIE, TO U NAS BYŁY WIĘZIENIA Z TORTURAMI, DLA TALIBÓW, TO MYŚMY BRALI CZYNNY UDZIAŁ W MORDOWANIU LUDZI, W IRAKU I AFGANISTANIE, jako frajerzy, nic za to, nie dostając i to my machamy SZABELKĄ wymyślając nowe sankcje względem NASZEGO OLBRZYMIEGO SĄSIADA NA WSCHODZIE, który to właśnie przyjdzie na KONIEC I NASZ KRAJ ZAORA W OBIE STRONY, jak to już miało miejsce w czasie II WOJNY ŚWIATOWEJ. Nic DODAĆ, Nic UJĄĆ i zawsze o tym tu piszę, jeśli ktoś czasem mnie tu czyta, a wiem, nieskromnie, że tak bywa. KIEDYŚ BYŁO POWIEDZENIE: " Polska, to brzmi DUMNIE ", a obecnie jest: " Polska, to SZMATA SZATANA ZZA OCEANU, na wskroś ZUŻYTA!!!, NIESTETY I O ZGROZĄ, ale Polacy sami, na to pozwalali i nadal to czynią, ciesząc się ŁADNYMI NOWYMI BUDYNKAMI, ULICAMI I SAMOCHODAMI, gdzie to wszystko właśnie polaków POGRĄŻYŁO i co wszystko to NAS ZGUBIŁO !
Polska nadal pcha palce w
Polska nadal pcha palce w drzwi między Rosją a Ukrainą i usilnie szuka guza. Prezydent Polski Bronisław Komorowski podpisał ustawę, na mocy której może on ratyfikować umowę o sformowaniu wspólnej brygady litewsko-polsko-ukraińskiej („LitPolUkrBrig”), informuje komunikat na stronie internetowej Ministerstwa Obrony Narodowej RP. Ustawa wejdzie w życie dwa tygodnie po opublikowaniu, po czym polski prezydent będzie mógł ratyfikować samą umowę. Brygada będzie wykorzystywana w operacjach pod auspicjami ONZ, NATO i UE. Głównym zadaniem formacji będzie udział w operacjach pokojowych. Brygada powstaje w celu wzmocnienia regionalnej współpracy wojskowej i pomocy Ukrainie w reformowaniu sił zbrojnych. Siedziba jednostki będzie znajdować się w Lublinie, informuje komunikat polskiego resortu. Prace nad stworzeniem wspólnej polsko-ukraińsko-litewskiej brygady rozpoczęły się jeszcze w 2007 roku w ramach pertraktacji ministrów obrony trzech państw. Porozumienie w sprawie utworzenia formacji ministrowie obrony Polski, Ukrainy i Litwy podpisali we wrześniu 2009 roku w Warszawie.
Pod cudze
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Polska nadal pcha palce w
Pod cudze dyktando:
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/ambasada-usa-dyktuje-polityke-zagrani…