USA przygotowuje się do wojny. Bezprecedensowe ćwiczenia z udziałem 12 samolotów cystern do tankowania w powietrzu
Image
Dwanaście samolotów do tankowania w powietrzu typu KC-135 Stratotanker, wzięło udział jednocześnie w bezprecedensowych ćwiczeniach operacji dotankowywania bombowców strategicznych, które mogą zostać użyte podczas działań bojowych. Nietypowe masowe szkolenia rozpoczęły się na lotnisku Kadena Air Base, w Japonii. Wykonano szereg lotów podczas których KC-135 zatankowały w powietrzu 50 samolotów wojskowych. W sumie przepompowano 363 tony paliwa.
Eksperci wojskowi zwracają uwagę, że tak duże ćwiczenia przeprowadza się przygotowując wojnę. Eskadry bombowców i samolotów szturmowych będą mogły pokonywać dłuższy dystans, co może być bardzo ważną przewagą strategiczną w powietrzu przed kolejnym ciosem od potencjalnego przeciwnika.
Specjaliści od armii twierdzą, że ćwiczenia tego typu odbywały się w przeszłości, ale rzadko uczestniczył w nich więcej niż jeden samolot cysterna. Tak duża koncentracja tego rodzaju sprzętu celem przeprowadzenia ćwiczeń odbyła się po raz pierwszy w historii.
Nie wiadomo, jakie rodzaje działalności planowane przez USAF, wymagają tankowania w powietrzu na tak dużą skalę, ale analitycy zauważyli, że w ubiegłym tygodniu rozpoczął się ruch we wszystkich wojskowych bazach lotniczych Stanów Zjednoczonych na całym świecie. Rosjanie ćwiczyli ostatnio tyle razy, że nie ma się co dziwić, że robią to również Amerykanie.
Pytanie czy to tylko dobrze znany z przeszłości i najwyraźniej niezażegnana Zimna Wojna czy też mamy do czynienia ze zjawiskiem dużo groźniejszym, potencjalnie przygotowywaną konfrontacją z wykorzystaniem broni jądrowej. Militarne manifestacje obu stron jakimi byliśmy niedawno świadkami, wskazują, że wkrótce może dojść do tragicznej w skutkach eskalacji.
- Dodaj komentarz
- 23785 odsłon
Czy wy w końcu przestaniecie
Czy wy w końcu przestaniecie straszyć wojną pożądnych obywateli ?!!
Jak na razie do żadnej wojny się nie zanosi a takie ćwiczenia były już w przeszłości,więc to jeszcze nie zapowiada wojny.Rosjanie też w ostatnim roku odbywali ćwiczenia na niespotykaną dotąd skale lecz o tym było cicho.
Pożądni to są jacys dziwni
Dodane przez Misterx19791 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Czy wy w końcu przestaniecie
Pożądni to są jacys dziwni ludzie. U nas w Polsce to są porządni. Tamci pierwsi to wychodzi że są pożądni od słowa pożądać .Czego oni pożądają to to się tylko możemy domyślać....
Klausik, popracuj nad językiem polskim....:) aż opanujesz tak dobrze jak hebrajski....
USA przygotowuje się do
Admin zaczynasz mnie wkur***ć .. od roku pier****cie o tej wojnie która może wybuchnąć za dekade.. lub za 100 lat .. po cholere to .. coraz mniej mi się ta strona podoba...
Paczałem filmik o tym nagasaki i heroszime.. i tak se myśle czy nie kupić sobie pistoletu na to cierpienie.. (jeśli kiedyś by miało do tego dojść
Jaki admin, on tylko podaje
Dodane przez guru w odpowiedzi na USA przygotowuje się do
Jaki admin, on tylko podaje ci informacje jakie się dzieją na świecie.
Takie wielkie ćwiczenia nie robi się po to by żołnieże poćwiczyli tylko żeby postraszyć lub przygotować się do wojny.
" nie robi się po to by
Dodane przez 85r w odpowiedzi na Jaki admin, on tylko podaje
" nie robi się po to by żołnieże poćwiczyli"
aha
"tylko żeby postraszyć lub przygotować się do wojny."A ja jednak sądze że są po to aby ćwiczyć tak jak każde inne państwo
To możesz razem z nimi
Dodane przez guru w odpowiedzi na " nie robi się po to by
To możesz razem z nimi poćwiczyć pompki i przysiady.
Nie dzieki.. ja nie ćwiczę bo
Dodane przez 85r w odpowiedzi na To możesz razem z nimi
Nie dzieki.. ja nie ćwiczę bo ja jestem Panem .. niewolnicy ćwiczą tacy jak ty
Oj Ty Panie... proszę Pani...
Dodane przez guru w odpowiedzi na Nie dzieki.. ja nie ćwiczę bo
Oj Ty Panie... proszę Pani... :)
Jaka tam pani.. przecież to
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Oj Ty Panie... proszę Pani...
Jaka tam pani.. przecież to widać że to jakiś chłopaczek, w dodatku bez kultury i wychowania, bo co chwilę bluzga, co u kobiety jest rzadkością. Prawie żadna kobieta nie używa takiego języka, a jak już, to pewnie jakaś meliniara/sztajmesiara z marginesu.. Ogólnie wypowiedzi tej osoby świadczą, że prawdopodobnie ma z kilkanaśnie lat, nie więcej
Dajcie spokój guru, bo ta
Dodane przez Internauta81 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Jaka tam pani.. przecież to
Dajcie spokój guru, bo ta osoba jest po naszej stronie i w końcu nieważne jakiej płci.
Ja ta osobe lubię własnie po wypowiedziach. A kultura... cóż tam kultura..
Wystarczy podsłuchac rozmowy wybitnych mężów stanu...
Inaczej jest przy stole a inaczej pod stołem... :)
Po za tym kulturę dotosowuje się do adwersarzy...
Zadaniem inteligencji jest, by chamstwo wobec chamstwa buraka miało wymiar intelektualnie wyżej o dwa poziomy...
To ich boli najbardziej, jak nawet w chamstwie wychodzi z nich zagnojona słoma jak z cholew obornego parobka...
Bo kulturalnego przytyku taki matoł nie zrozumie...
Spoko! Spoko! A po co Ci
Dodane przez guru w odpowiedzi na USA przygotowuje się do
Spoko! Spoko! A po co Ci pistolecik?
Życie jest piękne a ja osobiście, gdyby miało przyjść najgorsze chcę być świadkiem tych wydarzeń.. :)
looo Panie .. pistolecik na
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Spoko! Spoko! A po co Ci
looo Panie .. pistolecik na to abym nie cierpiał .. nie chce się znaleść blisko tej bomby aby mieć spaloną skórę i ją móc zdjąć jak rękawiczkę, w dodatku jestem rasistą więc ja jako czarny .. no nie bardzo
Bredzisz koleżko. Jakaś
Dodane przez guru w odpowiedzi na looo Panie .. pistolecik na
Bredzisz koleżko. Jakaś paranoiczna niecierpliwość i nerwica przez ciebie przemawiają. Gadasz tak jak byś się wczoraj urodził, jak byś nie wiedział co się dzieje. Wszytko wskazuje na to, że wojna światowa wybuchnie w tym roku. Konflikt na Ukrainie cały czas eskaluje. To że Rosja ruszy dalej, a USA będzie otwarnie dostarczać broń, to tylko kwestia czasu. Wszystko ku temu zmierza. Separatyści już tydzień temu ogłosili, że nie poprzestaną tylko na Donbasie. Chcą mieć całą Ukrainę i to powiedział dowódca separatystów. Teraz trwają typowe przegrupowania i przygotowanie do dalszej ofensywy, stąd ten pozorny spokój w rejonie. Jest wiele oznak, świadczących że wojna coraz bliżej, jak choćby te nietypowe ćwiczenia latających cystern itd. Wystarczy wnikliwie i na bieżąco śledzić wydarzenia na świecie, by wyciągnąć odpowiednie wnioski. Ukr to będzie główny punkt zapalny do III wś, podobnie jak Syria, te rejony są tą kością niezgody między mocarstwami.
Za dużo czytasz tych teorii
Dodane przez Obserwator40 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Bredzisz koleżko. Jakaś
Za dużo czytasz tych teorii spiskowych.. miej dystans do tego typu rzeczy
Społeczność ludzka to jeden
Dodane przez guru w odpowiedzi na Za dużo czytasz tych teorii
Społeczność ludzka to jeden spisek.
Spiskuje matka przeciwko ojcu, dzieci przeciwko rodzicom, dzieci przeciwko rodzeństwu...
A co dopiero w społeczności publicznej?
Nic nie jest takie jakim sie wydaje ..
kto nie wierzy w spiski i nie podejrzewa jego w kazdej dziedzinie jest bez wyobraźni.
Spiskiem jest równiez spisek dezinformacyjny, który nalezy oddzielac jak plewy od ziarna..
I tu ma znaczenie inteligencja i zdolności w układaniu puzli zdarzeń... :)
Co powiesz o takim
Dodane przez guru w odpowiedzi na Za dużo czytasz tych teorii
Co powiesz o takim spisku...?
http://wirtualnapolonia.com/2015/04/09/pilne-znamy-plan-ewakuacji-rzadu…
Taa, lepiej żyć w błogiej
Taa, lepiej żyć w błogiej nieświadomości oglądając taniec z gwiazdami...
jak nie zmienimy, a na to sie nie zanosi, to mamy jeszcze lat 4
dlaczego 4 lat? bankutem USA
Dodane przez nn w odpowiedzi na Taa, lepiej żyć w błogiej
dlaczego 4 lat? bankutem USA będzie w 2017 roku
bankutem :) to jak niechcą
Dodane przez guru w odpowiedzi na dlaczego 4 lat? bankutem USA
bankutem :) to jak niechcą zostać: bankutem :) to robią wodotryski przed bankructwem proste i logiczne. Ameryka ma sprzet juz teraz, rosja się dopiero dozbraja w nowszy sprzęt więc lepiej amerykanom zaatakować jak najwcześniej. A rosjanom ten atak opóźniać.
Biedna armia usraelska...
Biedna armia usraelska... Bedzie "ćwiczyć " zapładnianie in vitro w powietrzu, tylko jeszcze nie kuma, że igiełka nie trafi do jajeczka... Rosjanie się o to postarają jak z krążownikiem usraelskim w ubiegłym roku na Morzu Czarnym...
http://wolna-polska.pl/wiadom
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/putin-monstrum-czy-zbawca-2015-04
Zsrs jak trenuja to szykuja
Zsrs jak trenuja to szykuja sie do obrony (nawet w arktyce gdzie nie maja zadnych praw), usa jak trenuja to do napasci... Ehhh agresora to wy znacie zanim woja wybuchla, taka to tu sprawiedliwosc i obiektywizm
Znamy i ty znasz. przecież
Dodane przez Wlodi (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zsrs jak trenuja to szykuja
Znamy i ty znasz. przecież pisane było wiele razy ile konfliktów i wojen wywołały Szatany Zjednoczone od II W Ś. A Rosja w tym czasie musiała 3 razy gasic pożar rozpętany u jej granic przez tego światowego podpalacza zza oceanu czy z pustyni nadjordańskiej posrednio(Afganistan,Czeczenia,Gruzja) Teraz mamy czwarty pożar na Upadlinie za te drobne 5miliardów co się Szatany same przyznały a Soros podobno też dorzucił co nieco.
Los Angeles Times: USA wydały
Los Angeles Times: USA wydały miliardy na bezużyteczne elementy systemu obrony antybalistycznej.... Agencja Obrony Antybalistycznej (Missile Defence Agency, MDA) w ciągu ostatniej dekady wydała około 10 miliardów dolarów na programy, z których później się wycofano. Były nieefektywne.
Nieudanym okazał się projekt pływającego radaru pasma X SBX (Sea Based X-Band), który kosztował 2,2 mld dolarów. MDA twierdziła, że radar nie ma sobie równych i wyłapie piłkę do baseballu nad San Francisco. Zakładano, że kompleks wykryje rakiety przeciwnika, prześledzi ich trajektorie lotu i wyśle amerykańskie rakiety przechwytujące. A co najważniejsze, odróżnić prawdziwe rakiety od wabików. Podczas testów okazało się, że strefa widoczności SBX jest zbyt mała, a podczas ewentualnego ataku radaru nie da się szybko nastroić. System jest bezużyteczny przy najbardziej prawdopodobnym scenariuszu, tj. deszczu rakiet, wśród których są wabiki. Ponadto SBX okazał się bardzo drogi i skomplikowany w eksploatacji. Od 2013 roku znajduje się w Pearl Harbor.
„Los Angeles Times” pisze, że to nie tylko na pusto wydane pieniądze podatników, ale i luka w amerykańskim systemie obrony.
Inne projekty Agencji Obrony Antybalistycznej również były wyrzucaniem pieniędzy w błoto:
— Testowy laser lotniczy (Airborne Laser Testbed) – okazało się, że zakres lasera jest nie zbyt duży i wyposażone w niego samoloty musiałyby ciągle latać przy granicy przeciwnika, co sprawia, że stałyby się łatwym celem dla rakiet. Program kosztował 5,3 mld dolarów. Zamknięto go w 2012 roku po dziesięciu latach testów.
— Kinetyczny pocisk antybalistyczny (Kinetic Energy Interceptor) – miał być rozmieszczany na okrętach wojennych, ale okazał się zbyt kłopotliwy. Ponadto należało go umieszczać blisko celu, co, podobnie jak w przypadku lasera lotniczego, powodowało, że stawał się łatwym celem. Projekt kosztował 1,7 mld dolarów i w 2009 roku został zamknięty po 6 latach opracowań. — Wielogłowicowy pojazd niszczący (Multiple Kill Vehicle) – miał niszczyć rakiety przeciwnika razem z wabikami. Po czterech latach badań nie przeprowadzono ani jednego testu i program, który kosztował 700 mln dolarów zawieszono. Zdaniem ekspertów, nieracjonalne straty są związane z niezdolnością amerykańskiej Agencji Obrony Antybalistycznej do analizowania alternatywnych wariantów i przeprowadzania niezależnej oceny kosztów projektów. Były szef agencji Henry A. Obering oświadczył, że wszystkie niepowodzenia są winą administracji Obamy i Kongresu, ponieważ nie zgodzili się oni na wydzielenie dodatkowych funduszy.
Czytaj więcej:
http://pl.sputniknews.com/swiat/20150405/212906.html#ixzz3Wt96Bxir
A można prosić jakieś
A można prosić jakieś informacje o tym, że USA w 2017 będzie bankrutem ?
Od lat są bankrutem. Pytanie
Dodane przez Montezuma (niezweryfikowany) w odpowiedzi na A można prosić jakieś
Od lat są bankrutem. Pytanie kiedy lud przestanie łykać ich propagandę i spuści $ w klozecie.
Kupiłem dziś kuszę z niższej
Kupiłem dziś kuszę z niższej pólki za 550 złotych.
Tak napisałem aby się pochwalić..
a ja się przymierzam do
Dodane przez Rambo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Kupiłem dziś kuszę z niższej
a ja się przymierzam do nabycia mocnego czarnoprochowca(nie wymagane zezwolenie) mam już na oku takie rewolwery Colt Walker lub Remington kal 44, powszechnie używane w wojnie secesyjnej, a mocą dorównujące współeczesnemu magnum 354. Uzywany na allegro to ok 1000 zł, a nówka to 1500-2000 ;)
Można sobie też kupić naboje
Dodane przez Aurell777 w odpowiedzi na a ja się przymierzam do
Można sobie też kupić naboje 9mm i 7,62, ok 2zł/szt w celach, jak to się dzisiaj mówi "kolekcjonerskich". :) Pełnowymiarowe i oryginalne tylko bez prochu i materiału inicjującego.
Kolego, nie chwal się takimi
Dodane przez Rambo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Kupiłem dziś kuszę z niższej
Kolego, nie chwal się takimi rzeczami na forach. Znam gościa który chwalił się podobnie i niebawem odwiedziło go ABW a on sam miał od tej pory dużo problemów.
UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę tu z dzieleniem się swoimi osobistymi przeżyciami, ale dzisiaj zamierzam się z wami podzielić POD TYM TEMATEM swoim snem z minionej nocy i daję SWOJE SŁOWO, że sen ten jest prawdziwy. Ale zanim przejdę do snu wczorajszego, to muszę nadmienić, że 11 WRZEŚNIA PRZYŚNIŁ MI SIĘ NA TRZY MIESIĄCE PRZED TYM, KIEDY TO SIĘ WYDARZYŁO, potem pojechałem szukać swego nowego życia za granicę i się okazało, że miałem najlepszy koniec WAKACJI pod katem poznania EUROPY i wróciłem do POZNANIA, bez grosza, z HISZPANII jadąc pociągami z różnymi przygodami, gdzie mnie nawet oprócz wyrzucania z pociągów, to i w HOLANDII konduktor wyrzucić kazał ochronie z dworca kolejowego. Zastanawiacie się pewnie po co tą wstawkę wstawiam, a czynię ją tylko i aż dlatego, że choć miałem super wakacje, a pracy znaleźć nam się nie udało podczas tego wyjazdu, mój kolega z jego panną fraglesami się okazali i mnie wysterowali, to mimo tego wszystkiego złego i dobrego dokładnie na DWORCU KOLEJOWYM POZNAŃ GŁÓWNY wylądowałem dokładnie dnia 11 WRZEŚNIA ROKU 2001, ani jeden dzień wcześniej, ani jeden później. Na dworcu o wszystkim dowiedziałem się najpierw z wielkich TELEBIMÓW, jakie tam wówczas były, ale widziałem tylko mnóstwo ludzi przy nich zgromadzonych i obraz dźwięku pozbawiony, więc sobie pomyślałem w pierwszej chwili coś zupełnie idiotycznego, ale taka mi się myśl właśnie wówczas nasunęła. A myślą to było, że ktoś z moich znajomych, z którymi SWOIM SNEM WCZEŚNIEJSZYCH się podzieliłem, sprzedał mój sen jakiemuś scenarzyście, lub reżyserowi, a ten ktoś FILM, na podstawie tego jakiś skonstruował i na telebimach widziałem zwiastun filmu tego ( wiem, że głupie było to myślenie, ale zważyć należy, na okoliczności mego o tym się dowiadywania ). W tej błędnej świadomości swojej długo, nie potrwałem, bo już po 20 minutach po hali dworca zaczęli biegać gońcy i ZA DARMO ROZDAWAĆ GAZETĘ SZMATŁAWĄ, krzycząc przy tym GAZETA WYBORCZA JAKO PIERWSZA PISZE O ATAKU, NA AMERYKĘ, oczywiście wszystko mnie to zszokowało, wziąłem jeden egzemplarz, chociaż jak żyję zawsze się tego wystrzegałem, co związane było z tym tytułem i poszedłem ją czytać do jednego z barów, biorąc do lektury jedną kawę i ciastko, do tego, bo choć ani podczas powrotu, nie miałem ani FRANKÓW, ANI GULDENÓW, ANI MAREK, to przed wyjazdem CZTERY DYCHY SOBIE POZOSTAWIŁEM W KIESZENI. Czytam sobie ten SZMATŁAWIEC i jestem w kompletnym szoku i w pewnym momencie podchodzi do mnie starszy człowiek, schludnie ubrany, z siwymi włosami i brodą też w tym kolorze i pyta mnie, czy się do mnie przysiąść może. Rozejrzałem się po sali tego baru, która była całkowicie wywiana z klientów potencjalnych w związku z czym wolne były wszystkie stoliki do okoła, ale odruchowo mu na to zezwoliłem i kiedy jeszcze na krześle siadał, padło z jego ust pytanie " co ty młody człowieku, o tym wszystkim myślisz, co obecnie czytasz ?". Nie trudno się domyśleć, że to pytanie mnie zszokowało całkowicie, nie dość, że się znikąd przy moim właśnie stoliku ten PAN pojawił, to jeszcze na drugie dzień dobry zadaje właśnie mi to pytanie. Odpowiedziałem mu ze wszelkimi szczegółami zarówno o swoim wcześniejszym śnie, jak i o tym, gdzie byłem i co sprawiło, że właśnie tego dnia i o tej porze się tam właśnie znajdowałem. A on na to mi, że jest mu to znane, no i w ogóle mnie tym wyznaniem wymiótł całkowicie. Nie będę wnikał w szczegóły o czy wówczas dalej rozmawialiśmy, ale nadmienię, że trwało to ponad 4 godziny, zanim ogłoszono, że bar jest zamykany i wszyscy są z niego wypraszani, na co on oznajmił iż z racji tego iż wie, że mój pociąg do Warszawy odchodzi dopiero za jeszcze dwie godziny, to proponuje mi bar WARSU UKRYTY w budynku dworca POZNAŃSKIEGO OBECNEGO, który czynny jest jako jedyny cała dobę, dla podróżnych w zamian za postawienie mu jakiejś kawy. Oczywiści z obawami, ale przystałem, na jego propozycję i udaliśmy się do tego BARU WARSOWEGO, do którego na bank trudno byłoby trafić mi samemu. Wypiliśmy po kawie, on mnie popytał o moim dotychczasowym życiu, udzielił mi kilku MEGA WAŻNYCH I TRAFNYCH RAD, NA PRZYSZŁE MOJE ŻYCIE, odprowadził na pociąg do WAWY, pomagając mi nieś moje mandzury, których było sporo i dość były ciężkawe i ruszyłem do domu. Spać nie mogłem w pociągu po tych wszystkich wrażeniach, bo zbyt dużo tego na spokojny sen było, mimo, że byłem mega mocno zmęczony. W domu byłem 12.10.2001 przed godziną 8 rano i jako z jednym z pierwszych po swym powrocie skontaktowałem się z jednym ze swoich znajomych, dla którego przed wyjazdem o swym śnie opowiedziałem. Ten skrzyknął nasze dwie wcześniejsze koleżanki, że już jestem i wróciłem i wszyscy we troje byli u mnie już za godzinę, co mnie nawet zaskoczyło. I wierzcie, lub nie, ale po przywitaniu żadne z nich mnie nie zapytało, jak było na mym wyjeździe i dlaczego tak szybko wróciłem, tylko każdy mówił o mym śnie wcześniejszym i prosili bym zawsze im mówił, jeśli coś się o którymś z nich mi przyśni, z zastrzeżeniem, że o wszystkim, nawet, jeśli będzie, to coś złego. I to tyle, co do SNU TAMTEGO, nadmienię jeszcze, że kilka razy przyśniły się mi i potem dziwne sny, które potem faktami następującymi się okazywały, ale dzisiejszego MEGO SNU, nie łącze jako z potencjalnie PROROCZYM.
A ŚNIŁO MI SIĘ DZISIEJSZEJ NOCY, ŻE WYBUCHŁA WOJNA, ALE DZIWNĄ WOJNĄ W TYM ŚNIE BYŁA, BO NADLATYWAŁY SAMOLOTY, A GDY GDY JUŻ NADLATYWAŁY, TO WSZYSCY LUDZIE Z ULIC UCIEKALI, PO CZYM NASTĘPOWAŁY BOMBARDOWANIA, ALE TO NIE BYŁY MOCNE BOMBOWE ZRZUTY, A O MINIMALNEJ INTENSYWNOŚCI I MAŁEJ MOCY WYBUCHÓW. LUDZIE OCZYWIŚCIE WSZYSCY ŁĄCZNIE ZE MNĄ I MYMI NAJBLIŻSZYMI SIĘ STRASZNIE BALI, ALE NIKT W MYM ŚNIE NIE GINĄŁ!!! Dziękuję za uwagę, dla wszystkich, którzy do końca doczytali i jednocześnie zaznaczam, że niczego, nie zmyśliłem, nie zamierzam też odpowiadać, na głupie zaczepki typu WŁODIEGO I JEGO KLONÓW, ORAZ KLAKIERÓW i nie zamierzam odpowiadać, na żadne szczegółowe pytania, bo to co było najistotniejsze z tego wszystkiego to opisałem i nie mam zamiaru rozpisywać się o szczegółach. Oczywiście życzę sobie i wszystkim, by i ten SEN BYŁ TYLKO JEDNYM Z WIELU NIESPEŁNIONYCH, A NIE PROROCZYCH, BO NAPRAWDĘ, NIE CHCĘ WOJNY, CHOCIAŻ CORAZ BARDZIEJ WSZYSTKO ZDAJE SIĘ, NA NIĄ WSKAZYWAĆ. Ale oby jej nie było nawet w wersji mego SNU LAJTOWEJ. Dobrej Nocy.
BOMBY O MAŁEJ MOCY WYBUCHU TO
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
BOMBY O MAŁEJ MOCY WYBUCHU TO BOMBY BIOLOGICZNE. PO TO WYBUCHAJA BY UWOLNIC WIRUSY Bakterie lub OWADY
To jest dość zbieżne, z tą
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
To jest dość zbieżne, z tą przepowiednią związaną z Mostem w Kamieniu. Zawsze kilka miesięcy po oddaniu do użytku, wybuchała wojna światowa. Obecnie jest już ukończony w 90%. Wg wykonawcy w maju będzie oddany do użytku, czyli III wś mielibyśmy w lipcu lub sierpniu. Niesamowite, jak to się zgrywa z obecnymi wydarzeniami na świecie, dlatego nie wydaje mi się, by ta przepowiednia była tylko zwykłym skojarzeniem postfactum. Przypomnę ją:
" Znalazłem arcyciekawą przepowiednię o III wojnie i pewnym feralnym MOŚCIE w Kamieniu na Wiśle koło Opola Lubelskiego, nad którym to mostem ciąży fatum związane z wybuchem wojny światowej.
Otóż powiem w skrócie, że istnieje ludowa przepowiednia z Lubelszczyzny, która sięga wstecz ponad 100 lat, a której autor nie jest bliżej znany. Autorem jest ktoś, kto żył ponad wiek temu w okolicach Kamienia nad Wisłą (obecnie lubelskie) w czasach zaborów a zaborze rosyjskim (czasy carskie).
Otóż owa przepowiednia głosi, że jeśli tylko kiedykolwiek zostanie zbudowany most w Kamieniu na Wiśle - wnet dojdzie do WOJNY ŚWIATOWEJ, a most NIE OSTOI SIĘ I ZOSTANIE zniszczony.
Mieszkańcy okolic Opola Lubelskiego znają tę przepowiednię, którą często powtarzały im babcie i dziadkowie.
Sięgnijmy wstecz do historii wszystkich mostów w Kamieniu, gdzie do tej pory zbudowano dwa i dwa zostały zniszczone w wyniku wojen, które wybuchły zaraz po oddaniu mostów do użytku.
I most w Kamieniu - budowany w latach 1913-14, oddany do użytku późną wiosną 1914 w zaborze rosyjskim. kilka tygodni potem wybuchła I wojna światowa, most został zniszczony w wyniku działań zbrojnych Austro - Węgier i Prus przeciw Rosji.
Przepowiednia sprawdziła się
II most w Kamieniu - budowany w latach 1938-39, oddany do użytku 10 lipca 1939, chwilę potem wybuchła II wojna światowa most został zniszczony po walkach prowadzonych na zachodnim przedmościu we wrześniu 1939 roku.
Przepowiednia się sprawdziła.
III most w Kamieniu - obecnie budowany w latach 2012 -14, ma zostać oddany do użytku w październiku/lostopadzie tego roku tego roku tj. 2014."
http://www.wykop.pl/...wojna-swiatowa/
Budowa 3 mostu się opóźniła i zostanie oddany prawdopodobnie w maju 2015. "
http://www.paranormalne.pl/topic/39663-most-w-kamieniu-a-wojny-swiatowe/
Aurell ,W takim razie nie
Dodane przez Aurell777 w odpowiedzi na To jest dość zbieżne, z tą
Aurell ,W takim razie nie pozostaje nc innego,tylko sabotaz na miejscu budowy tego mostu lub po prostu zawieszenie wszelkich prac zwiazanych z zakonczeniem tego projektu do czasu pozbycia sie z planety Ziemia wszelakiej broni:)
Ciekawe. :) Można by rzec,
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
Ciekawe. :) Można by rzec, gdy uczeń jest gotowy albo ma rozterki, mistrz zjawia się ni z tego ni owego.
achiles napisał: A ŚNIŁO MI
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
[quote=achiles]
A ŚNIŁO MI SIĘ DZISIEJSZEJ NOCY, ŻE WYBUCHŁA WOJNA, ALE DZIWNĄ WOJNĄ W TYM ŚNIE BYŁA, BO NADLATYWAŁY SAMOLOTY, A GDY GDY JUŻ NADLATYWAŁY, TO WSZYSCY LUDZIE Z ULIC UCIEKALI, PO CZYM NASTĘPOWAŁY BOMBARDOWANIA, ALE TO NIE BYŁY MOCNE BOMBOWE ZRZUTY, A O MINIMALNEJ INTENSYWNOŚCI I MAŁEJ MOCY WYBUCHÓW. LUDZIE OCZYWIŚCIE WSZYSCY ŁĄCZNIE ZE MNĄ I MYMI NAJBLIŻSZYMI SIĘ STRASZNIE BALI, ALE NIKT W MYM ŚNIE NIE GINĄŁ!!!
[/quote] Może śniłeś o wojnie informacyjnej, propagandowej?
Ta propagandowa trwa od końca
Dodane przez Medium (niezweryfikowany) w odpowiedzi na achiles napisał: A ŚNIŁO MI
Ta propagandowa trwa od końca 1999 roku, kiedy to LUDZKOŚĆ zaczęto straszyć PLUSKWĄ MILENIJNĄ, a potem 11.10.01, potem broń w IRAKU, której, nigdy nikt nie znalazł, potem wstrętny KADAFI, który zjadał dzieci, potem BROŃ JĄDROWA IRANU, potem SMOLEŃSK, potem biedna UKRAINA, potem PAŃSTWO ISLAMSKIE, teraz WSTRĘTNY PUTIN i tak dalej i tak dalej. Więc to nie wojna propagandowa była.
mam podobmnie może nie czysto
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na UWAGA, UWAGA, rzadko wchodzę
mam podobmnie może nie czysto zdarzenie w zdarzenie ale sens i przesłanie często mi się trafia dlatego czesto analizuje sny i zastanawiam sie nad ich przeslaniem bo wiem ze jest tam ukryta wskazówka a zaczeło od wyśnienia wzity pewnych smutnych panów ponadto często na mam przeczucia z zadzwiającą trafnością
Ja na wszelki wypadek mam
Ja na wszelki wypadek mam zapas zarcia dla mojej rodziny w dwoch roznych miejscach...
Planuje zakup paru zabawek do obrony.Podoba mi sie ze ktos tu kupil kusze.Brawo!!
Jak przyjdzie do obrony to pamietajcie zostaniemy sami i bd musiali liczyc na siebie takze ludziska robcie zapas zarcia,informujcie ludzie o tym co nadciaga i zbrojcie sie!!
Osobiscie do zadnego wojska jako mieso armatnie nie ide ale bronic swojej rodziny bd do ostatniej kropli krwi!!
Amen
Może to zabrzmi infantylnie,
Może to zabrzmi infantylnie, ale na dzisiejszym polu walki najskuteczniejsza jest broń jądrowa, neutronowa, elektromagnetyczna. Obrazowo: jeżeli spotkasz niedźwiedzia w lesie i trzymasz w ręku łuk, a na plecach przewieszony AK-47 - to i tak sięgniesz po kałacha. Będziesz dążyć do zmaksymalizowania przewagi i wyeliminowania błędu twojej koordynacji wzrokowo-ruchowej - taka jest brutalna prawda.
Współczesne konflikty pokazały, że nie można lekceważyć znaczenia sił specjalnych, które dysponują zaawansowaną bronią, imponują wyszkoleniem, może ostatecznie formować oddziały partyzanckie, które wykazywały wysoką sprawność w wojnie w Wietnamie i Kambodży - tu azjaci są nie do pokonania.
Strach pomyśleć na jakim stadium zzawansowania są projekty biotechnologiczne-genetyczne prowadzone w podziemnych laboratoriach, mające wychodować super zabujcę rodem z filmów SF, Nexus 6 czy Predatora. Na myśl o tym, że wraz z rozpoczęciem ofensywy Putinowskiej na zachód pewnego dnia może zapukać do moich drzwi sverkchelovek-volk z tajnych oddziałów Żyrinowskiego jest niepokojąca.
Ja wczoraj i dziś widziałem
Ja wczoraj i dziś widziałem jakies 2 samoloty wojskowe byc moze transportery jakies WCZORAJ I DZIS. A jeden lekko kopcił na czarno ciekawee czemu xD
W jakim regionie
Dodane przez Kowal (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Ja wczoraj i dziś widziałem
W jakim regionie widziałeś?
Ostatnio często włączam Flightradar24, żeby coś podpatrzeć, ale nie da się tylko tego robić :(
No cóż ładne samoloty,
No cóż ładne samoloty, poćwiczą sobie, naprężą klaciory i wylądują, pogadają w mediach że potęgia.
Kiedyś ludzie mówili tak:
"3 wojna jak będzie, to będzie trwać jedną noc.
Ludzie pójdą spać, a jak się obudzą będzie po wojnie."
(nie wiadomo ale wydaje mi się że chodzi o tych co nie poszli walczyć.)
Że, "Niemców zostanie tylko tyle ze zmieszczą się pod jedną gruszą"
(Turków tyle tam, że na Berlin mówią Turcja :) albo jakaś wojna ich wyniszczy)
"Z Ameryki ludzie będą uciekać do Europy na jednej desce przez Ocean"
(??? Może Yellowstone, wirus)
"Polska jako Kraj najwięcej krwi przelała, więc zostanie oszczędzona"
(Gdzieś czytałem o tym, że biorąc okres dziejów 1000 lat Polski, to nie ma takich narodów gdzie by zginęło ich wszystkich razem w milionach jak samych Polaków. Jak znajdę to podrzucę info)
Nie wnikam, może coś w tym jest. Też nie odczówam jakieś obawy.
Jeśli myślice ze USA jest
Jeśli myślice ze USA jest bankrutem to się mocno mylicie.Ameryka jest i bedzie potętowym światatowym żadzi jak chce z innymi krajami sama sobie dodrokuwuje pieniadze i dolar jest najmocniejszy na świecie.
Zgadzam się, Ameryka
Dodane przez traska79 w odpowiedzi na Jeśli myślice ze USA jest
Zgadzam się, Ameryka zbankrtutuje wtedy kiedy bedzie na ręke tym co ciągną za sznurki, a jeżeli myślicie że Rosja albo Chiny to suwerene państwa, które walczą z NWO to nie szukacie pełnej prawdy, tylko zaspokajacie się małymi i sprytnymi kłamstwekami o fałszywym oporze tych państw. Żeby ludzi trzymać w szachu potrzebni są wrogowie, dlatego anatagonizuje się narody. Chiny same z siebie nigdy nie stałyby się mocarstwem, to fabryki Nowej Atlantydy czyli USA stowrzonej do zaprowadzenia nowgo światowego ładu pakowały się tam z produkcją, ale oni w jednej chwili mogą to zakończyć. Tak samo technologia militarna w Rosji, USA od zawsze wspierało Rosję militarnie i technologicznie, dlaczego bo tym na górze jest to na ręke. Plan który jest wprowadzany nie jest dla jednego państwa tylko dla całego świata.
http://www.prisonplanet.pl/multimedia/wall_street_i_rewolucja,p19356713…
A twór USA został wybrany już zanim powstał, na nową Atlandydę. I i II wojna światowa była po to aby ją umocnić na pozycji światowego giganta, ale III będzie już dla stworzenia NWO i ameryka nie bedzie więcej potrzebna.
Jeżeli chodzi o konfilkt atomowy i zagładę atomową to nikt na górze sobie na to nie pozowli, co nie oznacza żę oni nie planują wojen i sporadycznych użyć atomówek , ale to wszytko tylko dla zastraszania mas i niszczenia narodów.
Trzeba zrozumieć że ta cała walka jest o ludzkie dusze, bo to nie ludzie sterują tym okrętem co sie zowie Ziemia i to nie ludzie planują wprowadzenie NWO, które już było 4000 lat temu, ale zostało zniszczone przez Boga.
"Nie toczymy bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw Zwierzchnościom, przeciw Władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności, przeciw pierwiastkom duchowym zła na wyżynach niebieskich."
List św. Pawła do Efezjan 6:12
https://www.youtube.com/watch?v=uUFRPAAhwmA
KTO PRZEGRA III WOJNĘ
KTO PRZEGRA III WOJNĘ ŚWIATOWĄ? AMERYKA!
Niedorzeczne? Pomyśl jeszcze raz. Jeśli w Ameryce istnieje ogromny spisek masoński, którego nie zauważono, to jest nim kodeks budowlany nakazujący budowanie domów z drewna, a nie z innych materiałów.
Nie ma żadnego ogólnego prawa federalnego, czy nawet stanowego, które to nakazuje, ale w rzeczywistości zostało osiągnięte dzięki całkowitej infiltracji zarządów miast i wprowadzanie go na szczeblu lokalnym. Beton jest dużo tańszy do budowy, jest długotrwały i dużo bardziej bezpieczny. Dlaczego Amerykanie mogliby nawet myśleć o budowie drewnianego domu na ścieżce tornada? Zapytaj swoją lokalną lożę masońską.
Prawie powszechny standard drewnianych domów w Ameryce, podatnych na ogień, tornada i BROŃ NUKLEARNĄ, jest dokładnie powodem tego, że Ameryka przegra w wojnie nuklearnej, a nawet w konwencjonalnej z Rosją. I nie tak trochę, bo Ameryka łatwo się upiecze 1000:1.
Nie da się wziąć tego co Ameryka robi arabskiemu krajowi i porównać z tym co stanie się w Ameryce. W krajach arabskich domy buduje się z betonu i cegieł, tak jak powinno być, i dlatego trzeba bomb by je zniszczyły. Ale gdyby Rosja miała nawet jeden helikopter w amerykańskim mieście, i ten helikopter miał pociski śledzące na działach, to potrzeba by jednego pocisku na dom, i każdy dom przezeń uderzony spaliłby się na popiół. Każdy dom nieoświetlony przez ten pocisk stałby się i tak burzą ognia. Jeden przelot helikoptera unicestwiłby miasto 50.000 w Ameryce.
A w niektórych przypadkach nie potrzeba nawet tego
Wiem na pewno, że Boston ma całe kompleksy apartamentowców kilometry długie, obok siebie, zbudowane z drewna. Nawet gdyby 20 z nich złapało ogień, to byłaby reakcja łańcuszkowa, której nie mogłaby powstrzymać straż pożarna, i spaliłyby się całe sektory miasta. W sytuacji wojennej, ile potrzeba by to osiągnąć?
Ale, czekaj, jest DUŻO GORZEJ niż to…
Ameryka ma małą lub żadną ochronę zapewnianą przez rząd w postaci schronów. A drewniane domy nie zapewniają praktycznie żadnej ochrony przed promieniowaniem gamma, więc nawet w domach, które by przetrwały konflikt, byłyby wątpliwej wartości. Z drugiej strony, oprócz tego, że konstrukcja, która jest dużo bardziej odporna na uszkodzenia od ognia, i dużo bardziej odporna na promieniowanie, Rosja ma wystarczającą ilość schronów by uratować około 70% ludności teraz, a ci którzy dojdą do schronów później i zostaną odrzuceni będą mieli dużo lepiej niż Amerykanie, z uwagi na sposób jaki się tu buduje.
A najważniejsze?
Ameryka ogromnie polega na swojej „wyższości technicznej”, kiedy nie ma absolutnie nic na poparcie tego w krajowej infrastrukturze. W czasie wojny amerykański dom nie jest lepszy od namiotu, a jeśli zaczną spadać bomby, nie będzie dokąd uciekać, bo rząd oto nie zadbał.
Poniżej drobny scenariusz dla ciebie:
1 megaton bomba nuklearna eksploduje nad arabskim miastem. W pierwszej sekundzie spala się cała farba od strony bomby. I to palenie natychmiast się zatrzymuje, bo wszystko to beton. Potem pierwsza fala szoku bomby uderza w pierwsze domy które są w strefie krateru i je wysadza w powietrze. Półtora kilometra dalej zaczyna się dostrzegać ocalałe ściany. Kiedy pójdziesz 4.5 km dalej od strefy zero, praktycznie wszystkie budynki przetrwały w różnym stopniu. Poza tym, nie jesteś w strefie wybuchu, i tylko niepokoi 300 km/godz wiatr nuklearny, który łatwo odeprze betonowa konstrukcja. Całkowita strefa śmierci? około 100 km2 [40 mil2].
1 megaton bomba nuklearna eksploduje nad amerykańskim miastem. W pierwszej sekundzie spala się cała farba od strony bomby, i wszystko się pali. Wiatr nuklearny 300 km/godz rozchodzi się na zewnątrz 45 km w każdym kierunku, drewniane domy nie stanowią żadnej ochrony. W tym promieniu będą tylko bardzo dziwaczne historie przeżycia, regułą będzie ogólna dewastacja. Całkowita strefa zniszczenia? około 7.770 km2 [3.000 mil2].
A ponieważ Amerykanie nie mają żadnego doświadczenia z betonem, to wyjaśnię różnicę: choć to może się zdarzyć, F5 tornado nie zniszczy dobrze zbudowanego betonowego budynku. To może się zdarzyć, ale jest mało prawdopodobne. „Wiatr nuklearny” 300 km/godz od bomby nuklearnej jest odpowiednikiem tylko F3. Według rządu federalnego, nie ma żadnej struktury drewnianej która przetrwałaby bezpośrednie uderzenie wiatru o prędkości ponad 190 km/godz. Nawet bezpośrednie uderzenie wiatru F1 zniszczy niemal każdy amerykański dom. Domy w arabskim świecie naprawdę przetrwałyby atak nuklearny, czy one są naprawdę dużo lepsze od amerykańskich? Żart. Meksykański kurnik.
Obrażony? To naprawdę tak jest, Meksykanie z drewna budują dla zwierząt, im nie wyprano mózgów wymachiwaniem flag, żeby myśleli iż drewniany dom może mieć jakąkolwiek wartość. Oni nie używają drewna do budowy czegoś w czym ludzie by faktycznie mieszkali.
Ci wszyscy którzy mówią, że Ameryka kopnęłaby Rosję w odwłok, pamiętajcie, że wojna to dużo więcej niż to co macie żeby uderzyć drugiego faceta. Jeśli chodzi o zdolność przeżycia ataku, Ameryka nawet się nie liczy, pomyśl o twoim domu o ZEROWEJ wartości ochrony. I według mnie tak zrobiono celowo, rozpoczynając od przejęcia Rezerwy Federalnej w 1911. To jest mniej więcej wtedy kiedy oni wykreowali Rosję, i jako część ich planu na przyszłą klęskę Ameryki z Rosją, drewniane domy nakazano jako normę, żeby uniemożliwić Amerykanom posiadać coś na czym mogliby faktycznie zmontować opór.
www.jimstonefreelance.com
http://82.221.129.208/
Tłum. Ola Gordon.
Źródło: http://wolna-polska.pl/
- See more at: http://rokor1.pl/mid-east/technology/1895/kto-przegra-iii-wojne-swiatow…
Panie Achilles co pan powie
Dodane przez achiles (niezweryfikowany) w odpowiedzi na KTO PRZEGRA III WOJNĘ
Panie Achilles co pan powie na to że na Marsie były murowane i betonowe domy i w starciu z wybuchami atomowymi pomogły tyle co umarłemu kadzidło. Kolejna sprawa, Rosja również na drewnianej zbudowie stoi. I nie tylko na prowincji, ale i najnowsze rozległe luksusowe osiedla które były budowane wokół Moskwy przed załamaniem cen ropy są nie tylko architektonoczną kopią amerykańskich domów drewnianych w stylu European , ale mają identyczną konstrukcję jak w USA. Styl European charakteryzuje się okładziną tynku, cegły lub kamienia. Dalej , po wybuchu atomowym i tak wszytko jest tak zdewastowane że to że zostaną wypalone ruiny ze stopionym od temperatury zbrojeniem, to tylko ogromny kłopot z odbudową. Jak szybko i prosto szła odbudowa miast w Japoni zniszczonych w II wojnie , a jak było kłopotliwe samo odgruzowywanie w Polsce i w Niemczech. A o tym jaką ochronę stanowi arabskie budwonictwo z cegły suszonej na słońcu to świadczy to starożytne miasto w Pakistanie które zostało zniszczone wybuchem atomowy. W tej chwili nie mogę sobie przypomnieć nazwy ale osoby czytające różne portale wiedzą o co chodzi.
bomba atomowa to bajka ,400m
Dodane przez Lommo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Panie Achilles co pan powie
bomba atomowa to bajka ,400m od wybuchu w japonii tydzien po otworzono bank, zero promieniowania budek z betonu lekko uszkodzony, bajka dla goi, natomiast bomba na elektrownie atomowa to juz inna sprawa
Admirał Sił Zbrojnych USA:
Admirał Sił Zbrojnych USA: rosyjska armia ma o wiele większą zdolność bojową niż radziecka..... Wysoko postawiony amerykański dowódca wojskowy ostrzegł, że współczesna rosyjska armia „ma o wiele większą zdolność bojową”, niż byłe siły zbrojne ZSRR pomimo faktu, że radzieckie wojska były liczniejsze, donosi Fox News.
Moskwa nieustannie wysyła Waszyngtonowi „wiadomość”, że Rosja jest światowym mocarstwem, powiedział szef Dowództwa Obrony Północnoamerykańskiej Przestrzeni Powietrznej i Kosmicznej (NORAD) admirał William Gortney, podaje Fox News. Przemawiając w Kongresie USA w marcu Gortney powiedział, że ciężkie rosyjskie bombowce w ubiegłym roku wykonywały loty „poza granicami strefy patrolowej” znacznie częściej niż w jakimkolwiek roku od zakończenia zimnej wojny. We wtorek potwierdził on, że liczba takich lotów zwiększyła się i one wszystkie odbywają się w nowych miejscach — w pobliżu przestrzeni powietrznej Kanady, u wybrzeży Alaski i w rejonie Kanału La Manche.
Admirał powiedział również, że dwa rosyjskie okręty wojskowe znajdują się w bezpośredniej bliskości wybrzeża USA — w pobliżu Kuby i Wenezueli.
Zdaniem Gortneya Rosja wtrąciła się w działania wojskowe na Ukrainie, a to z punktu widzenia admirała świadczy o stosowaniu przez Moskwę nowej doktryny wojskowej.
„Rosja stworzyła znacznie bardziej zdolną do walki kompaktową armię niż liczne wojsko Związku Radzieckiego”, — podkreślił Gortney. Fox News przytacza statystyki, według których ZSRR w połowie lat 80-tych miał ponad 5 milionów żołnierzy. Dziś w rosyjskiej armii jest niespełna milion żołnierzy i oficerów, a także około 2 milionów rezerwistów — jest to porównywalne z liczebnością wojska USA, ale mniej niż w służbie zjednoczonych sił NATO, zaznacza Fox News.
Rosyjskie władze wielokrotnie zaprzeczały udziałowi rosyjskich żołnierzy w działaniach bojowych w Donbasie. Oprócz tego Ministerstwo Obrony FR nie raz podkreślało, że wszystkie loty rosyjskiego lotnictwa były i są prowadzone w ścisłej zgodności z międzynarodowymi przepisami wykorzystania przestrzeni powietrznej nad wodami neutralnymi bez naruszania granic innych państw.
Czytaj więcej:http://pl.sputniknews.com/opinie/20150410/230276.html#ixzz3WtD0KmQN
Friedman rekomenduje
Friedman rekomenduje wspieraną przez USA wyniszczającą wojnę w Europie.
Published on Apr 10, 2015
Podczas przemówienia na posiedzeniu Rady do Spraw Globalnych w Chicago, 3 lutego 2015r dr Geroge Friedman, założyciel i prezes Stratforu opisuje otwarcie, iż USA jest imperium które musi kontrolować de fakto cały świat by zapewnić sobie dominację i ochronę. W europie opisuje on, iż od 100 lat USA walczyło z wszelkimi możliwymi formami bliskiej współpracy pomiędzy Niemcami i Rosją, które razem stanowią siłę mogącą zagrozić Stanom Zjednoczonym. Aby obecnie do tego nie dopuścić proponuje sponsorowanie i dozbrajanie wszystkich stron konfliktu w Europie by prowadziły wzajemnie wyniszczającą wojnę, chroniąc w ten sposób interesy strategiczne USA. "Podstawowy problem USA który od wieków angażował nas w I, II wojnę światową i zimną wojnę to relacje pomiędzy Niemcami i Rosją, ponieważ razem są jedyną siłą która może nam zagrozić i upewnienie się, że to nie nastąpi." stwierdza Friedman, dodając "Dla USA zasadniczym zagrożeniem jest Niemiecki kapitał i technologia oraz naturalne zasoby Rosji i jej siła robocza jako jedyna kombinacja która od wieków piekielnie przeraża Stany Zjednoczone.". "Myślę, że masz w zupełności rację, nie możemy jako imperium tego robić. Wielka Brytania nie okupowała Indii. Wzięła różne stany Indii i zwróciła je przeciwko sobie zapewniając brytyjskich oficerów dla Indyjskiej armii. Rzymianie nie wysyłali wielkich armii. Ustanawiali królów podległych cesarzowi, i ci królowie byli odpowiedzialni za utrzymanie pokoju. Tak więc imperia które bezpośrednio okupowały, jak nazistowskie imperium, upadły. Nikt nie ma tak wiele sił. Trzeba kochać zręczność. Jednak naszym problemem nie jest nawet to. Naszym problemem jest to, że nie chcemy przyznać, że jesteśmy imperium. " dodał w dalszej części prelekcji.
Wideo: https://www.youtube.com/watch?v=UccLAgszLE8