USA nawołują do rewolucji w Iranie

Image

Źródło: 123rf.com

W sobotę, w Iranie odbyła się parada wojskowa, w trakcie której czterej zamachowcy zaczęli strzelać do ludzi, zabijając około 25 osób. Tego samego dnia, w Stanach Zjednoczonych odbyła się konferencja, na której otwarcie wezwano irańskie społeczeństwo do zainicjowania rewolucji i obalenia rządu w Teheranie.

 

Rudy Giuliani, były burmistrz Nowego Jorku a obecnie doradca ds. cyberbezpieczeństwa i jeden z osobistych prawników Donalda Trumpa uczestniczył w szczycie, który zwołała Organizacja Społeczności Irańsko-Amerykańskich. Polityk stwierdził, że Irańczycy prędzej czy później obalą swój rząd, a nadchodzącej rewolucji sprzyjają nałożone sankcje, które poważnie szkodzą gospodarce Iranu i potęgują niezadowolenie społeczne.

 

Rudy Giuliani wyraził nadzieję, że rewolucja będzie miała charakter pokojowy. Tymczasem władze Iranu oskarżają Stany Zjednoczone, Izrael i kraje arabskie o kierowanie antyrządowymi demonstracjami. To oczywiste, że rewolucja nie będzie miała charakteru pokojowego – z pewnością nastąpi rozlew krwi, który może zapoczątkować wojnę i destabilizację, które rozleją się po całym Bliskim Wschodzie.

Image

W sobotniej konferencji w Nowym Jorku wzięli również udział przedstawiciele Narodowej Rady Oporu Iranu. Powstała w Paryżu organizacja jest określana mianem „rządu opozycyjnego na uchodźstwie”. Stany Zjednoczone nie tylko nawołują do przewrotu, ale chcą też, aby wspomniana organizacja zwyczajnie przejęła kontrolę nad Iranem.

 

Wyobraźmy sobie, że niewielka grupa polityków ucieka z Polski do Niemiec, skarży się na zamordyzm w naszym kraju i tworzy organizację, którą nazywa „polskim ruchem oporu”. Instytucja ta jest następnie głośno popierana przez państwa wrogo nastawione wobec Polski, a następnie nakładane są sankcje, czego konsekwencją jest kryzys gospodarczy, niezadowolenie społeczne i demonstracje, którymi kierują zagraniczni agenci. Dokładnie w takiej sytuacji znalazł się Iran.

 

0
Brak ocen

Z decydentów irańskich to głupki. Powinni wezwac świat i urządzic konferencję o wyburzeniu trzech wież i innych chucpach jankeskich pod fałszywą flagą

0
0

Mylisz się, Dżonie Mollu - Amerykańce jeno pragną wprowadzenia demokracji w Iranie, gdyż są mile zbudowani demokracji stanem osiągniętym w Afganistanie, Libii i Syrii. Amerykańce to naród (sztuczny co prawda, ale kto śmie im to wypomnieć?) lubujący się w dogadzaniu demokratycznym innym za pomocą bomb, gdyż żaden inny kraj nie ma tak demokratycznych bomb.

Jak to cudnie, że Amerykańce są naszym przyjacielem (dopóki robimy to, co nam każą).

=====

Howgh!

0
0

Dodane przez John Moll w odpowiedzi na

Czy podałem nieprawdę? Nie. Zadałem tylko niewygodne pytanie, sformułowanie. Na świecie ludzie wolą demokrację z USA, niż kogoś innego. Tak wybrała cała Europa i większa część świata, ku zasmuceniu na kremlu.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Gdzie podałeś PRAWDĘ? W którym momencie? Kto woli demo(no)krację uSSmanów? Wietnam, Irak, Iran, Syria, Libia, Jemen, Kuba, Indie, Chiny, Panama, Kambodża, Meksyk, Brazylia, Serbia............i dziesiątki innych. O czym ty więc śnisz? Coraz więcej krajów odchodzi od współpracy z uSSmańskim zbirem i zaczyna dogadywać się z Rosją i Chinami.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Gdzie? Mam ci przypomnieć, na ile krajów napadł bandycki uSSman? Tylko w tej chwili jest zaangażowny w kilka agresji jednocześnie. 

Pamiętne daty dla Polaków: 

11 lipca 1943 - Początek ludobójstwa na Wołyniu dokonanego przez ukraińskich zwyrodnialców na polskich starcach, kobietach i dzieciach.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Komentator 'God-bless-America' nie wie, ze SZA obalily w Iranie demokratycznie wybrany rzad i spowodowaly smierc jego premiera co potem doprowadzilo do przejecia wladzy przez muzulmanski kler i wycofanie Iranu z rzedu nowoczesnych panstw. Komentator 'God-bless-America' uwaza, iz prawda jest tylko w telewizji, radio i prasie. Gazeta Wyborcza, TVN, CNN, Time, BBC: to jest to, sama prawda. Reszta to spiskowe teorie i bajeczki dla dzieci. Dla takich ludzi nieprawda jest, ze Mossad zorganizowal 9/11, ze Waszyngton celowo sprowokowal Japonie do napadu na USA i wiedzial o przygotowywanym ataku na Perl Harbor kilka tygodni naprzod, ze Stalin przygotowywal inwazje Europy na 8 lipca 1941 r. i dlatego Hitler zdecydowal sie na samobojczy atak wyprzedzajacy 22 czerwca 1941 r., ze atak w Zatoce Tonkin to byla celowa prowokacja USA, ze de Gaulle celowo otworzyl Francje na zalew algerskich Arabow, itd. itd. Dla takich ludzi ludobojczy biblijny potwor jest Bogiem a krzyz jest symbolem Meki Panskiej. Tacy ludzie nie wiedza, ze papiez Leon X powiedzial, iz bajeczka o Chrystusie okazala sie bardzo dochodowa; nie wiedza ze ukrzyzowany bog na starozytnych greckich monetach przedchrzescijasnkich nie jest Chrystusem lecz Bachusem ( cogwriter.com/dionysus-crucified.jpg ). Jesli ktos chcialby rozszerzyc swe horyzonty to mogly zaczac od darmowej ksiazki "I prawda cie wyzwoli" Davida Icke ( exopoliticshongkong.com/uploads/And_the_truth_will_set_you_free_-_Icke.pdf ) i innych darmowych (PDF) prac tego autora. Watpie, czy tak reakcyjych ludzi jak ten Ciemnogrodzianin przekonalyby nawet rewelacje naocznego swiadka Ronalda Bernarda o satanistach rzadzacych swiatem ( www.youtube.com/watch?v=VzoaxTudJks ) ( www.youtube.com/watch?v=3C-KHt9vi5k ). Zamieszczam te odnosniki nie dla niego lecz dla Was, goscie ZNZ o otwartych umyslach. On jest zabetonowany i ciasnego paradygmatu nie rozszerzy. Nie zmieni takze swego paradoksalnego pseudonimu. God: ktory bog? Biblijny wsciekly demiurgos? Wotan? Baal? Mamon? Swarog? America: ktora Ameryka? Lacinska? Polnocna? Poludniowa? Caly kontynent razem z Alaska az do Ciesniny Beringa? 'Bless': tak jak biblijny krokodyli demon poblogoslawil Zydow podrzucajac im zatrute ptactwo aby wyzdychali za kare za domaganie sie miesa, ktorego on wymagal tylko dla siebie? Takich Ciemnogrodzian jak ten czlowiek nikt i nic nie przekona bo ich psychiczna rownowaga opiera sie na oficjalnych mitach. Klapki na oczach juz mu wrosly w oczodoly. Nie wie o agresji SZA na calym swiecie? Oto przyklady bombardowania przez SZA:

  • Korea i Chiny 1950-53
  • Guatemala 1954
  • Indonezja 1958
  • Kuba 1959-1961
  • Guatemala 1960
  • Kongo 1964
  • Laos 1964-73
  • Wietnam 1961-73
  • Kambodza 1969-70
  • Guatemala 1967-69
  • Grenada 1983
  • Liban 1983, 1984
  • Libia 1986
  • El Salvador 1980s
  • Nikaragua 1980s
  • Iran 1987
  • Panama 1989
  • Irak 1991
  • Kuwait 1991
  • Somalia 1993
  • Bosnia 1994, 1995
  • Sudan 1998
  • Afganistan 1998
  • Yugoslavia 1999
  • Jemen 2002
  • Irak 1991-2003 (regularnie)
  • Irak 2003-2015
  • Afganistan 2001-2015
  • Pakistan 2007-2015
  • Somalia 2007-8, 2011
  • Jemen 2009, 2011
  • Libia 2011, 2015
  • Syria 2014-2018  W ankiecie przeprowadzonej przez Pew Research w 2017 r. wiekszosc krajow uznala SZA za najwieksze zagrozenie swiatowego pokoju ( http://davidswanson.org/warlist/ )
0
0

Brawo Wszechameryka! Najpotężniejsze państwo na planecie nie boi się otwarcie mówić o tym jakie nowotwory występują na świecie. Wielki przyjaciel Polaków, Stany Zjednoczone Ameryki Północnej, z całą mocą i zaangażowaniem śle ludziom na wszystkich kontynentach dobrą nowinę oraz zapewnienie o poparciu w dążeniu do pełnej demokracji, wolności obywatelskich oraz dobrobytu. Ukochane przez wielu wszechmocarstwo nie ustaje w walce z siłami ciemności, które opanowały Syrię, Iran, Wenezuelę czy Rosję. Prędzej czy później siły zła, które okupują naród rosyjski zostaną zniszczone przez samych Rosjan do czego wszyscy na planecie nawołują.

Wszystkie rozwinięte cywilizacje na Ziemi kibicują Wszechameryce w dążeniu do jej celów oraz wspierają Stolicę Waszyngton jako centrum cywilizacyjne ludzkości, podziwiając jej oślepiający anielski blask oraz siłę archanioła.

Iran, który już był na drodze do dobrobytu, uznania, pokoju i wolności został z tej drogi brutalnie zepchnięty przez siły ciemności wysłane z Rosji. Od tego momentu zapanował w Iranie marazm, bieda, ubóstwo, zamordyzm, gnicie społeczne. Lecz Iran nie jest sam, Wszechameryka i wszystkie cywilizowane narody są z narodem irańskim w jego walce przeciwko rządowi uzurpatorów, przedstawicieli sił ciemności.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Widzisz teraz na czym polega prawdziwa wolność słowa??? Możesz sobie tu założyć konto, tak jak to zrobiłeś przed trzema dniami i trollować do woli, a i tak nikt Cię nie zneutralizuje, jak to robią w tych waszych proamerykańskich gównomediach masowego ogłupiania, pokroju TVP i TVN... 

Tu możesz zażyć wolności... Trolluj zatem do woli... Ludzie będą mieli cię za gówno (i słusznie) ale co tam... trolling w imię demokracji jest COOL!!! Rzeczywistość i tak wszystko zweryfikuje i prędzej czy później największa na świecie organizacja terrorystyczna o roboczej nazwie USA, przestanie istnieć!

0
0

Dodane przez John Moll w odpowiedzi na

Masz rację... Bo w sumie jakie ten troll przedstawia argumenty? Żadne... On nie dyskutuje... Rzuca puste stwierdzenia, sformułowane tak, aby prowokować... Zatem... Hmmm... Wola admina...

0
0

Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na

Zawsze milej mieć plusy jak minusy ,ale jak ci kiedyś powiedziałem zasadniczo mi to leży.Wiem że mało kto tu ocenia wartośc merytoryczną wpisu ,a większość tylko patrzy czy piszesz po ich lini czy nie.Jak masz inne zdanie to minus, nawet jak piszesz sensownie.Ja mimo naszych sporów momentami na granicy chamstwa zawsze cię plusuje jak uważam że coś mądrego napiszesz ,nie kieruje się uprzedzeniami oceniam wpis.

W temacie USA mam poglądy jak większość z was ,choć róznie się tym że zbawiciela w Rosji nie widzę.Uważam natomiast że nie teleportujemy się, Rosją zawsze będzie naszym sąsiadem, ogromnym potężnym sąsiadem i trzeba starać się z nim żyć dobrze, a już napewno nie ma sensu go wku..ć przy każdej okazji.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Hehehehehe! Widać, że choroba eskaluje, hehehehe!

Bandycki uSSman jedyne co niesie, to wojnę, śmierć i tragedię. To jego "wartości". Na szczęście widzimy, że obecnie znacząco słabnie i to jest dobra wiadomość dla świata, który dosyć ma już hegemonii zbira zza oceanu.

Widzimy jednocześnie, że środowiska bander-uSSmańskie muszą być już totalnie sfrustrowane, jeżeli do szerzenia swojej prymitywnej propagandy wysyłają takich kolesi, jak ten tutaj, hehehehe! Klasyczne samoośmieszanie w wersji MEGA, hehehehe! 

Pamiętne daty dla Polaków: 

11 lipca 1943 - Początek ludobójstwa na Wołyniu dokonanego przez ukraińskich zwyrodnialców na polskich starcach, kobietach i dzieciach.

0
0

Dodane przez God_Bless_America w odpowiedzi na

Niestety USA zostanie zniszczone przez mini epokę lodowcową jaka tam nadchodzi od strony północy z powodu zblizającego się bieguna magnetycznego.Tam  dzięki sprawiedliwosci dziejów nie zostanie kamień na kamieniu!  POWIEDZIAŁEM!  HOWGH!

0
0

To co robią terroryści z Waszyngtonu, to kopia akcji z 1953 roku, kiedy obalali w Iranie Mohammada Mosaddegha... Chcą zwyczajnie postawić swoją marionetkę na stołku w Teheranie, by położyć łapy na irańskiej ropie!!!

Ale ich pycha pogrzebie ich w pi.du! A w jaki sposób? Otóż to pseudo mocarstwo właściwie nigdy nie walczyło z żadnym liczącym się przeciwnikiem!!! Jankesi mają problem, bo z fotela hegemona światowego stąciły ich niadawno Chiny! Tak! Jakby ktoś jeszcze nie miał tej świadomości, to Chiny są od niedawna najpotężniejszym mocarstwem świata! Żeby wyhamować Chiny, jankesi muszą odpuścić Europę i Bliski Wschód... W przeciwnym razie ich pycha i nadmierna pewność siebie, zgubi ich na 200%! I tak będzie, bo te durne chciwe jankeskie zwierzęta (przepraszam prawdziwe zwierzęta), są sobą tak zafascynowane i tak zaślepione swoją pseudo potęgą, że nawet nie zauważą zbliżającego się końca!!!

0
0

Dodane przez SurvivorMan w odpowiedzi na

Ta, mam tylko wrażenie że USA to nie jest kraj który jak polegnie to po cichu i grzecznie przyzna ok skopaliście nam tyłki .Zmierzam do tego że ich koniec może oznaczac jakieś desperackie kroki np w kierunku wywołania wojny światowej jakiej na tej planecie jeszcze nie było.

0
0

Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na

"... ich koniec może oznaczac jakieś desperackie kroki np w kierunku wywołania wojny światowej jakiej na tej planecie jeszcze nie było..." Ta wypowiedz Maxa zabrzmiala znajomo bo niedawno czytalem na ZNZ czyjs cytat z "Protokolow Medrcow Syjonu" a potem caly ich tekst na zacytownej witrynie. Oto podobienstwo: "...Prorocy zaś zapowiedzieli nam, że wybrani jesteśmy przez samego Boga do panowania nad światem. Bóg dał nam genialność, byśmy mogli uskutecznić to zadanie. Gdyby obóz przeciwny był genialny, wówczas mógłby walczyć z nami... Walka byłaby bezlitosna, jakiej jeszcze świat nie widział..." (Protokol V § 4, www.zbawienie.com/pms.htm ) W "Protokolach" zwracaja uwage nastepujace elementy: a. plan calkowitej kontroli nad prasa obecnie rozszerzony na radio, telewizje i internetowe sieci spoleczne oraz YT  (Prot. XII  § 3); plan zatruwania gojow przez szczepionki i oslabiania ich nedza i glodem (Prot. X § 18); plan demoralizacji gojow przez pornografie i wstretna literature, obecnie rozszerzony na filmy, telewizje i internet (Prot. XIV § 4); juz wdrozony plan usuniecia klasycyzmu, greki, laciny i studiow historii starozytnej z oswiaty aby narody nie kojarzyly wydarzen wspolczesnych z analogicznymi wydarzeniami historycznymi, czerpiac z tego niepozadana madrosc (Prot. XVI § 3). Mozna zauwazyc, ze wbrew pomowienim PMS o plagiaryzm i fantazje dzielo to zawiera tresci jako plany, ktorych realizacje widac w dobie obecnej. Protokoly nawoluja takze do zwalczania niezaleznych materialnie klas spolecznych. Rozszerzajac ten cel na geopolitke, niezaleznosc ekonomiczna Iranu, ani zadnego innego kraju, nie bedzie tolerowana przez Moce. Teraz wywoluje sie tam ferment lecz gdy to nie poskutkuje, spowoduje sie nastepny '11 wrzesnia', o ktory obwini sie Iran aby miec pretekst do zmasowango ataku na ten kraj, tak jak zrobiono to z Jugoslawia, Irakiem i Libia. Mozna przyjac, ze choc potrwa to bardzo dlugo, zamiary tych ciemnych Mocy aby ustanowic trwale panowanie nad swiatem gojow oparte na terrorze pod wladza krola z rodu Dawida nie udadza sie poniewaz jedyna niezmienna sprawa w naturze jest zmiennosc wszystkiego oraz wytwarzanie entropii przez kazdy zorganizowany system. Entropia nieuchronnie niszczy system, ktory ja wytworzyl (Druga Zasada Termodynamiki). Wspolczesny fizyk, matematyk i astronom Arthur Stanley Eddington w swym dziele "The Nature of the Physical World" (1927)" tak o tym napisal "...Zalozenie, iz entropia zawsze wzrasta ma nadrzedne polozenie wsrod praw Natury..." Tak wiec napasc na Iran trwale nie pomoze Mocom a jedynie przyspieszy realizacje ich planow, przyspieszy wytwarzanie entropii i przyspieszy koniec ich Akcji "Ziemia w Okowach" tak szczerze opisanej w "Protokolach".

0
0

Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na

Oczywiście masz rację... Dlatego tak ważne jest, aby Polska nawet będąc w sojuszu z USA, na boku pracowała nad swoim własym interesem narodowym... Niestety polskojęzyczny rząd w Warszawie trzyma się mocno swojego amerykańskiego pana i ewidentnie chce polec razem z nim! Różnica będzie tylko taka, że tu będzie krew, śmierć i zniszczenie, a im nawet jedna dachówka z budynku z tej okazji nie spadnie... 

0
0

Dodane przez SurvivorMan w odpowiedzi na

Jak wiesz wczesniejsza ekipa robiła USA "Łaskę"ta obecna stwierdziła ze to zbyt mało i postanowiła rowek wylizać.A przy okazji jeszcze robimy co możemy by niszczyć relację z Unią i od lat brykamy Rosji.A to już totalny debilizm bo sojuszników można mieć(choć czy jak liżesz komuś dupsko to jestes jego sojusznikiem?)ale warto mieć ich kilku, bo wystarczy że się prezydent w "Bałym domu"zmieni i już po "Fort Trump"a  Rosja jak była obok nas na mapie tak pozostanie, a Unia (choć moje zdanie o  niej w ostatnich 2 latach się bardzo pogorszyło)też nadal jest organizacją do której należymy i o jakieś względne relacje należy dbać.

0
0

Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na

Wszyscy myślicie, że państwo chińskie to potulny baranek, a ja wam mówię, że jeszcze będziecie tęsknić za hegemonią USA. Nie to, że USA jest fajne, ale uciekanie spod okupacji USA pod okupację państwa środka to jak przejście z deszczu pod rynnę. Angielskiego jednak łatwiej było nam się nauczyć niż chińskich krzaczków. W świecie zdominowanym przez państwo środka staniemy się obywatelami trzeciej kategorii. Chińczycy bardzo szybko zaczną transferować z Europy całe bogactwo, tak, że to my będziemy pracować za miskę ryżu. Będziemy eksploatowani do cna.

0
0

Dodane przez euklides (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

I właśnie cały cyrk polega na tym, że Polacy widzą tylko albo, albo! Jak nie okupacja Brukseli czy USA, to już zaraz na pewno okupacja Rosji czy Chin... Tak jest ze wszystkim w tym kraju... Jak nie prawicowiec, to na pewno lewak! Jak nie z PO, to na pewno z PiS! Jak jakiś krytyk USA, to na pewno ruski agent!

Nikt nie chce ku.wa w tym odmóżdżonym kraju stanąć po środku, wyciągnąć swoje leniwe łapska, uruchomić mózg i czerpać jedną ręką z lewej, a drugą z prawej!

Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o geopolityce wie, że Euroazja to jedyny (z geopolitycznego punktu widzenia) kontynent na świecie, a reszta nic nie znaczy!!! I kto zatem umie się ułożyć w Euroazji, ten ma dobrze!!!

Kto wpadł na ten durny pomysł, żeby Polskę widzieć zawsze jako wasala!?!? I jeszcze tym ludzi pozarażał...

Nikt niemal nikt w tym kraju pojęcia nie ma czym jest polski interes narodowy (nie mylić z jakąś wyimaginowaną "racją stanu")!

0
0

Dodane przez euklides (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Ja nie jestem miłośnikiem ani USA ani Chin ani Rosji.Uważam że Polska z każdym powinna wmiare dobrze żyć.Wiadomo że to trudne bo jest wiele sprzecznych interesów ,ale mając sprawnych polityków ,dobrą dyplomacje mozna grac na wielu fortepianach.Natomiast lizanie tyłka nigdy nie jest dobrym pomysłem na dyplomacje, a to obecnie robimy .

0
0

Dodane przez SurvivorMan w odpowiedzi na

Dobry to czas abyśmy noże zamienili na wiare w Jezusa to jest pewniejsze.Tego kogo on miłuje ochroni.  W Nagasaki nie wiem może w Hiroszimie bomba atomowa nic nie zrobiła mnichom czy zakonnikom franciszkańskim choć eksplodowała nad ich głowami .I żaden nie miał choroby popromiennej-daje do myślenia.Panie Jezu udziel mi takiej wiary. Amen .  Pozdrawiam.

 

0
0

Dodane przez FM (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

 znow sowiecka a teraz ukrokacapska i nadal trwajaca okupacja Polski przez obcy i wrogi nam narod zydowski. Tak to twoj mityczny Jezus Chrystus nas ratowal. Modlmy sie wiec do Jezusa; tak, do Yody, Swiatowida, Baala i Allacha tez. Skutek bedzie takisam. Te zydowskie legendy sprzed 2000 lat nic nam nie pomoga. Nie ma zadnego Jezusa ani Maryi. To jest fikcja. To zawszebyla fikcja wymyslona po to by zniewolic ludzkosc. Jest okupacja naszego kraju. Pomoc nam tylko moze pracowity, zwarty i uswiadomiony polski narod, zdrowa polska ekonomia, silny polski przemysl i potezna polska armia. Modl sie. Klep paciorki. Takie dostaniesz wyniki:

1.bp.blogspot.com/-IvR-AtbeTdk/WtqyWtY9vmI/AAAAAAAAP4I/zXML8OIAKHcCVvpy29Ot-KJKYuxyL1AygCLcBGAs/s1600/Invasion_of_Poland

%2B%252818%2529.jpg

4.bp.blogspot.com/-Ipwq6YnI3fI/WtqyXAJnZhI/AAAAAAAAP4M/kqIRwv0M0Ks91gq5An7K8jRfGj2Rv6LBwCLcBGAs/s1600/Invasion_of_Poland

%2B%252819%2529.jpg

0
0

Dodane przez Arya w odpowiedzi na

Wara- śmara. Osoby interesujace sie amatorsko tradycja slowianska traktuja bogow slowianskich na wzor katolicki albowiem innego wzoru nie maja. Osoba zwiąca sie 'Aria' zapewne do takich postkatolickich slowianofilow nalezy. Swarozyc nie odpowie na proszalne modly na wzor katolicki bo uosabial zbawienie lub wybawienie i kojarzony byl z zywiolem ognia. W Sanskrycie 'svarga' oznacza dostarczenie raju lub zbawienia a tego z kolei w medytacyjnej jodze Czandali dostepuje sie przez praktyke wewnetrznego ognia (Medytacja Krotkiego A, Pięć jog Naropy, Tummo, Czandali, itp. ( www.thewayofmeditation.com.au/blog/revealing-the-secrets-of-tibetan-inn… )). Religia staroslowianska nie byla pokojowa i sielska jak to dzis naiwni slowianofile mysla. Kaplani slowianscy skladali swym bogom ofiary z zywych ludzi, ktorych mordowano na obiate. "... I poczal Wlodzimierz panowac ...i wystawil posagi na wzgorzu...Peruna drewnianego a glowa jego srebrna a was zloty i Chorsa i Dazboga i Striboga i Siema i Rgla i Mokosz i ofiarowali im zowiac ich bogami i przywodzili syny swoje i corki i ofiarowali i splamili ziemie ofiarami swemi i splamila sie krwia ziemia...i to wzgorze..." (Alexander Bruckner, "Mitologia Polska", Warszawa, Biblioteka Polska, 1924, str. 40-41, za "Kronika Nestora", 980 r. NE).  Pewną sprawą jest, iz modly zanoszone do Swiatowida nie wplyna na rozwoj wypadkow w Iranie i w Polsce i wybuch rewolucji bo ich skutek bedzie ten sam co modly do Jezusa, Molocha, Hefajstosa, Joe Pesci i ducha Lumumby: nic, niente, nichts, nada, rien, zero. 

0
0

Przykładowo można by nawoływać do oczyszczenia oceanów z plastiku. Zamiast tego szatani poinformowali świat że wydali 4 biliony dolców na rakiety.

0
0