Rząd Światowy istnieje już od 60 lat, nazywa się Grupa Bilderberg
Image
Istnieje powszechne przekonanie, że Grupa Bilderberg, która obecnie obchodzi 60 lecie istnienia jest w istocie niczym innym jak Rządem Światowym a już w najlżejszej wersji światowym gabinetem cieni. Większość ludzi nigdy o tym nie słyszała, bo skoro o czymś nie mówi się w telewizji to tak jakby to nie istniało. Jednak to bardzo realny elitarny twór wpływający pośrednio na losy świata.
Trzeba przyznać, że to wygląda dziwnie, gdy na tajnym spotkaniu w jakimś miejscu na świecie spotyka się grupa bardzo znanych i wpływowych osób a w kilka miesięcy później zaczynają się kolejne "arabskie wiosny". Pięćdziesiąt procent uczestników spotkań Grupy Bilderberg to bankierzy albo osoby z grona tak zwanej finansjery. Grupę dopełniają ważni urzędnicy z wielu krajów świata, włącznie z Polską oraz arystokraci, którzy liczebnie stanowią około 20% ogółu.
Wygląda, więc na to, że już dawno mamy Rząd Światowy, który raz do roku zbiera się i ustala plany na następne 12 miesięcy. Prawdopodobnie rozliczane jest to, co się udało zrobić w poprzednich miesiącach. Spotkania Grupy Bilderberg nie są anonsowane w prasie i pozostają w ścisłej tajemnicy. Po każdym spotkaniu powstaje dokument, który jest rozsyłany do uczestników. On również pozostaje ściśle tajny.
Skoro są to niezobowiązujące spotkania bez wpływu na rzeczywistość to, dlaczego są aż tak utajnione? Skąd współdziałanie mediów uciszających temat albo wyszydzających rzekomą obsesyjność i podleganie teorią spiskowym?
Sama Grupa Bilderberg przypomina trochę masonerię, a uczestnictwo w corocznych spotkaniach nie jest obligatoryjne i wymaga ponawianego zaproszenia. Oznacza to, że skład osobowy może się zmieniać. Do tej pory Polskę zwykł reprezentować założyciel Platformy Obywatelskiej, Andrzej Olechowski. W tym roku w spotkaniu brał udział Jan Vincent Rostowski. Można się tylko domyślać, jakie były punkty agendy i co postanowiono na nadchodzący rok.
- Dodaj komentarz
- 18867 odsłon
Są jeszcze nieliczne wolne
Są jeszcze nieliczne wolne media ale dlaczego nie nagłaśniają co to jest za banda?
dlatego ze sa one tylko w 20
Dodane przez Nikiel (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Są jeszcze nieliczne wolne
dlatego ze sa one tylko w 20 % polska czescia a reszta jest niemiecka ---- UPS he he
A ludzie nadal nie wierzą w
A ludzie nadal nie wierzą w illuminati, masonerię i cały ten !@#$%, który nas otacza. Wolą udawać, że nic sie nie dzieje, żyć w tym swoim małym, zamkniętym, idealistycznym świecie i wmawiać sobie, ze w końcu to oni sami decydują o tym co się dzieje dookoła... :/
Ja bym tam wysłał Gracjana
Ja bym tam wysłał Gracjana Roztockiego - zamiast Rostowskiego :)
Tak... On by im przedstawił
Dodane przez devoratus w odpowiedzi na Ja bym tam wysłał Gracjana
Tak... On by im przedstawił plan na kolejny rok, wręcz śpiewająco;-)
to doprawdy szokujące i
to doprawdy szokujące i dające jednocześnie do myślenia że o Grupie Bilderberg większość z nas dowiaduje się nie z pierwszych stron gazet, czy z wieczornego głównego wydania programów informacyjnych, ale z zupełnie przypadkowych źródeł przeważnie traktujących o teoriach spiskowych,tymczasem jest to organizacja zrzeszająca najbardziej wpływowych ludzi,posiadających faktyczna władzę nad ścieżkami którymi będzie podążać ludzkość,naturalną reakcją mediów na takie spotkanie powinno być nieustanne drążenie przyczyn i historii tych spotkań i wyjaśnienie ich prawdziwych motywów,zamiast tego wiemy wszystko o zakupach Rihanny i Madonny ale prawie nic o decydujących dla naszej rzeczywistości tajnych spotkaniach elity...czy ktos widział Pana Rostkowskiego udzielającego wywiadu po tym spotkaniu?za to na 99% zdawał on z niego relacje swojemu mocodawcy ,Panu Georgowi Sorosowi któremu wiele zawdzięcza...wystarczy przyjrzeć sie liscie gości i przesledzić ich powiązania z Panem Rockefellerem i innymi sterowniczymi naszego świata...polecam przeprowadzenie każdemu prywatnego dochodzenia i wyciągnięcie wniosków ...lista gości tegorocznego spotkania do znalezienia w necie...
Wiecie Panowie i Panie co
Wiecie Panowie i Panie co mnie zastanawia? Ostatnimi czasy często bywałem na polskiej, skąd inąd bardzo poczytnej witrynie "www.poznajprawde.prv.pl" Strona zajmowała się głównie tematyką NWO (masoneria, illuminaci itp.) Bardzo lubiłem poruszane przez jej administratorów kwestie. Co mnie dziwi, strona od dwóch dni nie funkcjonuje. Wczoraj był tylko czarny ekran i klasyczny symbol illuminatów po środku (oko w trójkącie). Dziś natomiast widnieje tylko komunikat "strona została zawieszona" Kurwa mać...coś mi tu śmierdzi. :/
Pisałem do admina tej strony
Dodane przez Adam1987 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Wiecie Panowie i Panie co
Pisałem do admina tej strony i zapytałem czy strona została zaatakowana, a to co mi odpisał: "Witam , tak strona została zhakowana i wyłączona, troche potrwa zanim ją przywrócimy."
Wlasnie tez od dwoch dni
Dodane przez Adam1987 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Wiecie Panowie i Panie co
Wlasnie tez od dwoch dni staralam sie zajrzec na strone i nic a nic. Wczoaj tylko czarne tlo i typowa dla illuminatow piramida, a dzis komunikat, ze strona zablokowana. Szkoda, bo tez czesto tam zagladalam :( Dzieki za info, ze strona zostala zhakowana. Mam nadzieje, ze wkrotce znow zacznie dzialac.
Dokładnie, wczoraj co jakiś
Dodane przez Basiek (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Wlasnie tez od dwoch dni
Dokładnie, wczoraj co jakiś czas tam zaglądałem i to oko ściemniało się aż prawie nie było widoczne a teraz This Account Has Been Suspended.
Bawię się w numerologię i policzyłem daty związane z zamknięciem strony.
Najpierw znikła zawartość strony i pojawiło się oko – dnia 16.07.2012
Później przez dwa dni widać oko i strona znika całkowicie – dnia 18.07.2012
Olimpiadę mamy dnia 27.07.2012 czyli 27 zaczyna się Olimpiada a 16 pojawia się oko.
27-16 = 11
18 lipca strona jest zablokowana
27-18 = 9
9/11
18.07.2012 = 1+8+7+2+1+2 = 21 – oczko
Bilderbergowie , illuminaci ,
Bilderbergowie , illuminaci , masoni itd to tylko pionki - marionetki wystawiane na pokaz - ten który ich zniszczy i innych możnych bedzie wielbiony i podziwiany i o to m.in chodzi z nimi wszystkimi ale nie tylko : http://zbawieni.com/showthread.php?tid=153
no narescie
no narescie
Bo wolne media są z nazwy.
Bo wolne media są z nazwy. TVN i jego ,,N" oznaczało telewizję niezależną. Bo czym przyciągnąć ludzi ,przecież nie TVO (oszustwo). Te wszystkie partie,stowarzyszenia ruchy, kanały mediowe wolne i niezależne. To niejednokrotnie półprawdy albo kontrolowane zapychacze. Mamy wybory A B C itd, a za drzwiami tych wyborów wszystkie kanaliki łączy jeden lejek, pod którym jest worek z frajerami do golenia.
Grupa Bilderberg i jej działania sięgaja kilka razy wiecej niż 60 lat .To troche bardziej złożony problem, autor artykułu ledwie wypowiedział A . Ja nie mam czasu aby to naświetlać bo to temat na pare dni pisania . Powiem tylko że ma to związek z działaniami religijnymi ,okultyzmem ,magią itp . Ow grupa jest związana z iluminatami wyznawcami szatana którzy do teraz chcieli pozostać tajni . Nadszedł czas kiedy swoje istnienie pośredni komunikuja za pomocą swich tropicieli i portali taki jak ten .Gdyby nie chcieli wychodzić z cienia, admin by tego nie napisał, a mojego postu byście nie czytali. Wpiszcie u dr.GOOGLA ,, ILUMINACI " , ,,NWO"
N oznacza niemiecka tv i
Dodane przez ELVIS (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Bo wolne media są z nazwy.
N oznacza niemiecka tv i programy sa narzucane z niemiec serio to co u was leci juz ponad 10 lat wstecz bylo w tv niemieckiej hehe
Bo wolne media są z nazwy.
Bo wolne media są z nazwy. TVN i jego ,,N" oznaczało telewizję niezależną. Bo czym przyciągnąć ludzi ,przecież nie TVO (oszustwo). Te wszystkie partie,stowarzyszenia ruchy, kanały mediowe wolne i niezależne. To niejednokrotnie półprawdy albo kontrolowane zapychacze. Mamy wybory A B C itd, a za drzwiami tych wyborów wszystkie kanaliki łączy jeden lejek, pod którym jest worek z frajerami do golenia.
Grupa Bilderberg i jej działania sięgaja kilka razy wiecej niż 60 lat .To troche bardziej złożony problem, autor artykułu ledwie wypowiedział A . Ja nie mam czasu aby to naświetlać bo to temat na pare dni pisania . Powiem tylko że ma to związek z działaniami religijnymi ,okultyzmem ,magią itp . Ow grupa jest związana z iluminatami wyznawcami szatana którzy do teraz chcieli pozostać tajni . Nadszedł czas kiedy swoje istnienie pośredni komunikuja za pomocą swich tropicieli i portali taki jak ten .Gdyby nie chcieli wychodzić z cienia, admin by tego nie napisał, a mojego postu byście nie czytali. Wpiszcie u dr.GOOGLA ,, ILUMINACI " , ,,NWO"
w tlumaczeniu byloby
Dodane przez ELVIS (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Bo wolne media są z nazwy.
w tlumaczeniu byloby budowanie lub wzmacnianie szytow czyli tych co juz sa na gorze - wiec mowa o tym by niszczyc to co im przeszkadza w dzialaniach moze 11.11 to nie przypadekljak i inne glupoty wciskane ludziom w tv ;) jak juz gdzies pisalem ktos kieruje tym co ma sie wydarzyc i w jaki sposob .chyba ze to zniszczymy ale nie tak szybko bo maja na wszystko haczyki i kase wiec ciezko takiego pokonac.czyli planuja nasze zycie oni jak i inni miliarderzy w rosjii nie zapominajac ze jest ich tam najwiecej bo az 32
@ Nikiel "nieliczne wolne
@ Nikiel
"nieliczne wolne media"
Jakie mamy wolne media ? Napewno nie w TV, bo na necie coś napewno się znajdzie. Jeden koleś z pracy mówi do mnie kilka miesięcy temu " dobrze że Tusk rządzi, bo chociaż tą gospodarkę trzyma w kraju " Ha, pytam się - jaką my tu mamy gospodarkę, bo zostały tylko rzeki i lasy (jak narazie) ? Nie wywyższam inne partie, bo wszystkie są jedne drugiej warte. Co już mówił o Euro, jak nas rząd wypromował na świecie, to już szkoda mi czasu i słów żeby to opisać. No i taką mamy właśnie Polską rzeczywistość. Przeznaczają tacy jak On czas na TV 90% swojego czasu i dopiero się może lekko przebudzi wtedy, jak im z pyska wyciągną ostatnią kromkę chleba (chyba, że dalej stwierdzi, iż tak trzeba dla dobra narodu, bo rząd tak chce).
do grupy Bilderberga naleza
do grupy Bilderberga naleza tez Polacy,naturalnie nie ci "zwykli" i zapracowani tylko ci znaczacy i bardzo zasobni....
"Skąd współdziałanie mediów
"Skąd współdziałanie mediów uciszających temat albo wyszydzających rzekomą obsesyjność i podleganie teorią spiskowym?"
Ekhm....? Jestę spiskowcę?
Drobny błąd i zawsze sie musi
Dodane przez Szaduj (niezweryfikowany) w odpowiedzi na "Skąd współdziałanie mediów
Drobny błąd i zawsze sie musi jakiś pajac przyczepić...
nie naglasniaja bo by im
nie naglasniaja bo by im stacje zamkneli .
http://wezwaniedoprawdy.pl.tl
http://wezwaniedoprawdy.pl.tl/Komitet-300.htm
wszystko w szczegółach na ten temat
Hołota uszczęśliwiła Polskę
Hołota uszczęśliwiła Polskę cudowną partią PO i dlatego pejsaci chlebodawcy zrewanżowali się zaproszeniami do tfu-elitarnego klubu. Złodziejstwo się rozliczy! ..... idę napalić w piecu
Witam, zamieszczam poniżej
Witam,
zamieszczam poniżej link z wykładem Marcina Dachtery traktującym, o tym wszystkim co praktycznie nas ostanio dotyka. Szczególnie proszę zwróćcie uwagę na informacje prezentowane po 19 min wykładu:
http://www.youtube.com/watch?v=SOYxrWukecY
Prosperującej Świadomości
AM
Nie dziwcie sie im, przeca
Nie dziwcie sie im, przeca każdy chce żyć. Co?... mamy wyjść na ulice?
A po kie licho? Lepiej zaangażujcie się lokalnie, np. podnieść papierek na klatce schodowej.
Rząd Światowy? To ja jestem
Rząd Światowy? To ja jestem Rząd Światowy!!!! hehehehe. Ktoś musi rządzic tym burdelem z 7 miliarami ludzkich istot... :) bleee
Ten burdel potrafi się sam
Dodane przez Jano w odpowiedzi na Rząd Światowy? To ja jestem
Ten burdel potrafi się sam rządzić, nie potrzebuje nieudaczników widzących tylko czubek własnego nosa.
Dzięki Ci AnauelMax za ten
Dzięki Ci AnauelMax za ten link...
bildenberg, rotshild,
bildenberg, rotshild, rokefeler, królowa anglii.. tu chodzi o rodowód. linię krwi rodzinnej, nawet i kaziroctwo bysmy znalezli w histori tych rządzących. Ale teraz ważne to co jest teraz.
O Grupie Bilderberg i o jej
O Grupie Bilderberg i o jej historii:
http://bilderberg.pl/
http://niezalezna.pl/29251-ujawniamy-minister-tuska-w-grupie-bilderberg
http://iluminaci.pl/bilderberg Można się dowiedzieć wielu ciekawych, intrygujących a jednocześnie niepokojących rzeczy. To stowarzyszenie śmierdzi na odległość.
[ibimage==24868==400naszerokosc==Oryginalny==self==null]
" Wladza - to
" Wladza - to najwiekszy afrodyzjak"- H. Kissinger. Rzadza nami psychopaci, ktorzy robia pieniadze na ludzkiej tragedii i klamstwie.
Grupa Bilderberg powstała w
Grupa Bilderberg powstała w 1954 więc jak to możliwe ze obchodzą 60 lecie istnienia?
Henryk Pajak ponad 10 lat
Henryk Pajak ponad 10 lat temu w Bestie konca czasu ,opisal korzenie tego bagna POLECAM ! na zachodzie jest bogata informacja na ten temat. np Alex Jones ....
Myślę, że to dobrze, że taka
Myślę, że to dobrze, że taka grupę stanowią osoby, które oczywiście budzą zawiść i niechęć maluczkich, ale z drugiej strony przez pokolenia udowodniły, że do rządzenia się nadają, że posiadają sporą wiedzę i... umieją ją przekuwać na sukces. I niestety.. plebs tak ma, że wymaga rządzenia - inaczej, jak każde stado rozpuszczone bez pasterza, lezie w szkodę i popada w zatracenie. Nie zapominajmy też, że 3% populacji wymyśla i produkuje to, co mniej lub bardziej bezmyślnie konsumuje 97%... i jeszcze jedno - ponad 70% populacji ludzkiej to, serio, serio.. analfabeci. Więc? Mamy równać do owej większości (dziękuję), czy jednak do elit?
Dochodzimy do takiego etapu rozwoju ludzkości, w którym bez władzy globalnie koordynującej swoje działania nie da się tego wszystkiego dłużej utrzymać.. Dziś Ziemian, jutro Układ Słoneczny, a potem, może i dalej. Nasze horyzonty muszą się poszerzać, a koszta są nieuniknione.
Tak masz racje, osoby z tej
Dodane przez Gość (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myślę, że to dobrze, że taka
Tak masz racje, osoby z tej grupy posiadaja wiedze od pokolen i umieja ja przekuc na sukces...dla siebie i swoich idealow. Dowodem na to, ze sa godni aby rzadzic, prawdziwym ich sukcesem , z ktorego mogli byc by dumni byloby to, gdyby w XXI wieku nie bylo 70% analfabetow, gdyby dalo sie utrzymac Ziemian. A Uklad Sloneczny utrzyma sie sam, tak jak to robi juz od milionow lat bez pomocy elit. Oni rzadza,maja wladze, na co im pozwala majatek i urodzenie, ale napewno nie wymyslaja i produkuja, czyli naleza do tej grupy 97% ktora "mniej lub bardziej bezmyslnie konsumuje". Uwazasz,ze plebs jest jak stado, ktore potrzbuje pasterzy. No coz ja bym bardziej porownala ludzi do lwow zamknietych od generacji w klatkach ZOO. Najpierw odebrano im wolnosc i samodzielnosc, aby potem oczekiwac hymny pochwalne za jedzenie i kraty.
Zgadzam sie z tym co powiedzial E. Hemingway - " Czlowieka mozna zniszczyc, ale nie pokonac" .
Pozdrawiam
Ola... masz rację poza
Dodane przez Ola (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Tak masz racje, osoby z tej
Ola... masz rację poza jednym, że... "te miliony lat" - to nieprawda...
i nie nazwałaś po imieniu tej małoprocentowej zgraji pasożytów...- pozdrawiam
cyt. "No coz ja bym bardziej
Dodane przez Ola (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Tak masz racje, osoby z tej
cyt. "No coz ja bym bardziej porownala ludzi do lwow zamknietych od generacji w klatkach ZOO. Najpierw odebrano im wolnosc i samodzielnosc, aby potem oczekiwac hymny pochwalne za jedzenie i kraty."
Typowa postawa obronna przy tego typu zarzutach, to stawianie się w roli ofiary. Nikt nikogo nie zamyka, albo napiszę inaczej - to oni sami się odcinają, bo tak jest po prostu wygodniej. Czemu? Bo np po co brać na siebie odpowiedzialność? Po co brać na siebie obowiązki?
Od 10 lat z wpowodzeniem angażuję siew pracę społeczną. Nie powiem, nie jest lekko, często pod górkę, ale jak się zakasa rękawy i dobrze współpracowników dobierze, to można zrobić wiele dobrego dla innych.
Można założyć stowarzyszenie i wydawać książki i poradniki. Można produkować jakieś figurki z gipsu lub cokolwiek sobie wymyślisz i sprzedawać, aby pozyskać środki na pomoc dla potrzebujących. Można organizować kolonie dla biednych dzieci, zawody sportowe, festyny i wiele wiele innych. W zasadzie jedynym ograniczeniem jest tylko nasze zaangażowanie i operatywność.
Zacznij coś robić, a z marszu przestajesz być w tej 97% grupie wygodnych nygusów, którzy nic nie robią poza narzekaniem.
Cytuje co napisal "Gosc" aby
Dodane przez akrrrkt (niezweryfikowany) w odpowiedzi na cyt. "No coz ja bym bardziej
Cytuje co napisal "Gosc" aby dyskusje wprowadzic na wlasciwe tory:
"Myślę, że to dobrze, że taka grupę stanowią osoby, które .... przez pokolenia udowodniły, że do rządzenia się nadają, że posiadają sporą wiedzę i... umieją ją przekuwać na sukces". Nazywasz suksesem to, ze codziennie ok.75tys. ludzi umiera z glodu . Niestety, niemaly udzial maja w tym Miedzynarodowy Fundusz Walutowy i Bank Swiatowy, wymuszajace na krajach ubogich reformy gospodarcze, poglebiające nedze i powodujace głod, jak to ma obecnie miejsce na poludniu Afryki. Mieszkaja tam wg. Ciebie wygodne nygusy, ktore tylko narzekaja. Sukcesem jest wg. Ciebie wydanie 4000mld dolarow na wojne z Irakiem. 3 miliardy ludzi na swiecie usiluje przezyc za 2 dolary dziennie. Sprubuj im sprzedawac figurki z gipsu
Za cene jednego pocisku rakietowego szkola pelna glodnych dzieci moglaby przez 5 lat wydawac codzienny posilek poludniowy.Nadal bedziesz twierdzil, ze te osoby udowodnily, ze nadaja sie do rzadzenia, posiadaja wiedze i swoimi metodami rzadzenia osiagnely sukces.
Ta grupa ludzi nie ma wg. Ciebie obowiazkow i odpowiedzialnosci, a tylko pieniadze i wladze. Widzac dzisiejsza sytuacje na swiecie trudno nazwac ja sukcesem. Coz oni stworzyli pozytecznego dla spoleczenstwa? A przeciez takiej funkcji sie podjeli.
Praca spoleczna nie byla tematem dyskusji.
Nie zrozum mnie źle, ja nie
Dodane przez Ola (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Cytuje co napisal "Gosc" aby
Nie zrozum mnie źle, ja nie popieram pazerności tych 3 %, jednak faktem niepodważalnym jest to, że oni finansują i tworzą dobra całego świata, z których my wszyscy tak łapczywie na codzień czerpiemy. Samochody, telefony, samoloty niemal wszystko mamy dzięki nim.
Podajesz tu przykłady tysięcy umierających z głodu ludzi, a jednocześnie odrzucasz to, co pisałem na temat pracy społecznej dla potrzebujących. Mało tego, nieudolnie próbujesz ośmieszyć ideę wytwarzania czegoś, aby pozyskiwać środki finansowe dla biednych. Pozwól, że wyjaśnię, aby nie było wątpliwości: produkt wytwarzasz tam, gdzie masz ku temu możliwości, następnie sprzedajesz tam, gdzie ludzie mają pieniądze, a gdy je już zarobisz, to trzeba je spożytkować tam, gdzie ich nie mają.
Piszesz, że praca społeczna nie ma nic wspólnego z tematem. Nie miałaby, gdyby nie to, że oskarżasz te 3 % bogatego społeczeństwa o zło całego świata i oczekujesz, że oni zrezygnują z ideałów które im przyświecają, aby zlikwidować nierówności. A co Ty w tym czasie będziesz robiła?
Twoje właściwe tory, to zwalanie wszystkiego na kogoś innego i nic ponadto. Zamiast włączyć się do walki z głodem, to tracisz czas na powtarzanie w internecie tego samego, co tysiące innych ludzi - ja nic nie mogę zrobić, ja nie mam wpływu itd. Czy w ten sposób wyciszasz swoje sumienie? Istnienie tysięcy fundacji i organizacji pozarządowych wspartych wolontariuszami nie tylko gada, ale przede wszystkim robi coś dla innych. Właściwy podział społeczeństwa, to: 3% władających niemal całym majątkiem świata, którzy wytwarzają powszechnie dostępne dobra; od kilku do kilkudziesięciu procent(zależnie od kraju, w Polsce jest to ok 11%), to wolontariusze którzy w miarę swoich możliwości robią coś dla innych, a cała reszta to ... Sama sobie odpowiedz.
P.S. Bogaci ludzie i wiele firm też aktywnie wspomaga trzeci sektor finansowo, rzeczowo i merytorycznie, a to przeczy wypisywanym tu opiniom na ich temat.
..przepraszam, że się
Dodane przez akrrrkt (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Nie zrozum mnie źle, ja nie
..przepraszam, że się wtrącam... ale rozumiem, że popierasz,iż dzięki tym 3% masz te różne gówna cywilizacyjne...
Ja osbiście wolę jazdę konno, niż samochodem, którym co prawda jeżdżę... nnnoooo. może trochę za szybko...
Pier**dolę telefon komórkowy, który wku***rwia mnie przy 60-tym dzwonku dziennie, a zwłaszcza prz czynnościach fizjologicznych...otzrymuję pier***olone stosy rachunków za prąd, gównoodbiory i takie tam inne wysysające mi jkase z kieseni... zje***bane piny do kart bankomatowych, czy innych tego typu gó***wien, jak również obserwując jak te złodziejskie pijawki bankowe zaberają moje pieniądze z konta tylko dlatego, że korzystam z ich wymuszonych przez system usług...
I tylko dlatego, że nie należę do tej 97% hordy lemingów cieszących się nową tapetą na komórce, lub superdzwonkiejm w jej głośniku..
Walcie sie głupie lemingi... To może wasz zasrany świat, ale nie mój...
Mój jest piękny... i byłby piękniejszy przy naftowej lampie i rozmowie przy świcach z prawdziwymi ludźmi, a nie z wirtualnymi cieniami po drugiej stronie fiutowego kabla...
Nie szkodzi, ze sie wtracasz
Dodane przez Angelus Maximus Rex (niezweryfikowany) w odpowiedzi na ..przepraszam, że się
Nie szkodzi, ze sie wtracasz :) Twoje posty po odsitkowaniu laciny daja czesto ciekawe informacje. Studiuje historie i mam dwie drogi do wyboru. Albo wygodna droge kariery, gdzie bede powtarzala niesprawdzone klamstwa, albo szukanie prawdy i zadawanie pytan co raczej nie ulatwia mi zycia. Moge dzieciom dac pieniadze na jedyne moze kolonie w ich zyciu i tym sposobem uciszyc moje sumienie, albo dac im wiedze, nie mylic z wyksztalceniem, kim byli ich przodkowie. Moze niektore teorie sa bledne ,ale zmuszaja do myslenia a to takze jest wazne, poniewaz w tym systemie,w ktorym zyjemy, samodzielne myslenie nie jest wskazana a nawet tepione. Mam nadzieje, ze kiedys bedziemy mogli znowu rozmawiac przy swiecach, ale nie bedzie to efektem polityki jaka prowadzi " nasza wladza" a naszym wyborem. Juz Einstein wiedzial, ze obraz swiata w ktorym zyjemy jest fikcja i latwiej rozbic atom niz zniweczyc przesad.
Pozdrawiam
...lubię przeklinać... mądry
Dodane przez Ola (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Nie szkodzi, ze sie wtracasz
...lubię przeklinać... mądry odsieje ziarno od plew... głupi zeeżre plewy zostawiając ziarno...- pozdrawiam Ola....
Jesteś młoda i masz piękny umysł a wraz z nim piękną duszę...
Kiedy czytam Twoje posty łagodnieje moje serce... miecz wypada z ręki...ramiona się otwierają ...
Niedogodności o których
Dodane przez Angelus Maximus Rex (niezweryfikowany) w odpowiedzi na ..przepraszam, że się
Niedogodności o których piszesz, to cena postępu, a nie żaden system. Skro pierd*** telefon komórkowy, to go wyrzuć albo wyłącz. Jak masz dość pierd*** rachunków, to nie kupuj usług. Jak chcesz siedzieć przy naftowej lampie i rozmowiać przy świecach z prawdziwymi ludźmi, a nie z wirtualnymi cieniami po drugiej stronie fiutowego kabla, to kup sobie działkę zdala od ludzi i wybudój tam dom albo szałas. Plusem tego rozwiązania jest cena działki, która nie będzie wysoka z uwagi na brak w promieniu kilkudziesięciu km mediów.O co i do kogo masz chłopie pretensje? Możesz żyć jak zechcesz.Mam znajomego, nazywa się Mariusz Kurc. Kiedyś miał dość i rzucił to wszystko. Wg. dzisiejszych stanadardów nie ma nic, ale wg. jego standardów ma wszystko czego chciał. I żaden wyimaginowany system mu w tym nie przeszkadzał, więc zamiast pieprz*** głupoty, spójrz prwadzie w oczy - Twoje życie Ci odpowiada i nie chcesz z niego rezygnować.Jesteś doskonałym przykładem hipokryty jakich dookoła jest wielu.
Mam działkę na odludziu i
Dodane przez akrrrkt (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Niedogodności o których
Mam działkę na odludziu i żyję sobie tak jak chcę, niestety jestem bardzo aktywny zawodowo i muszę na tą moją działkę zarobić śmierdzące pieniądze, bo mimo, że jest moja to nie jest moja. I nie łudź się naiwniaku, że cokolwiek na tej zażydzonej planecie jest twoje... Twoje dokąd masz klasę, by się syjonistom wypłacać za prąd, konto bankowe, czy zje*bane komórki.
Co ty frajerze tu kocopolisz. Nie chcę tych "cudów" cywilizacyjnych, ale żyję w tym gównie, w którym nie ma szans, by się nim nie upaprać.
Nie masz kmiotku żadnego wyboru. Nie jestem dziwakiem żyjącym korzonkami w lesie, ale normalnym facetem, który chciałby poczuć swoją własność jako własność. Nawet nie możesz bzyknąć fajnej laski, by te gnoje nie znali jej imienia i nazwiska... Co prawda tak jeszcze nie jest ale przetrzyj swoje zaspane oczęta... tak będzie.... wpie*rdol sobie RFIDA, to nawet będą wiedzieli, czy w wytrysku są jeszcze żywe plemniki pajacu!
Od razu było pisać, że chcesz
Dodane przez Angelus Maximus Rex (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Mam działkę na odludziu i
Od razu było pisać, że chcesz żyć jak panisko i nic nie robić, to by się chłopina tu nie produkował.
Nic o mnie nie wiedzac,
Dodane przez akrrrkt (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Nie zrozum mnie źle, ja nie
Nic o mnie nie wiedzac, obrazasz mnie: zwalam wszystko na innych, zamiast walczyc z glodem,trace czas na powtarzanie w internecie tego co inni, wyciszam sumienie itp. Wiedz, ze chodziaz naleze do tych 97% i nie mam wiele zrezygnowalam ze swoich idealow,ktore moje zycie napewno zrobilyby latwiejsze, wygodniejsze. Nie osmieszam Twoich ideii, ale to wszystko jest tylko zajmowanie sie objawami problemow a nie problemem i niczego nie zmienia. Ty zaczales, jak napisales, przed dziesiecioma laty, jak myslisz ile czasu jeszcze potrwa, ze Polska pojdzie w slady Grecji, Hiszpanii. Bedzie coraz wiecej tych dzieci, ktorym trzeba bedzie pomagac. Ludzie chca pracowac uczciwie i utrzymywac swoje rodziny a nie zyc z pomocy. Wyjechalam z Polski jako dziecko i widze jakie tam nastepuja zmiany. Piszesz,ze wysylacie dzieci z biednych rodzin na kolonie. Dobrze, ale po koloniach dzieci mogly spokojnie bawic sie na podworku nikomu nie przeszkadzajac. Niedlugo bedzie im to odebrane, na trawniakch przed domami ustawione zostana znaki " zakaz zabaw" jak to juz jest w zachodniej europie. I te przepisy wychodza z gory. Te 3 % wytwarzaja nie tylko dobra dla calego swiata. Zarzucasz ludziom konsumpcje, a sam widzisz te 3% tylko przez pryzmat dobr naterialnych ( samochody, telefony..). Dlaczego produkty psuja sie po trzech latach, dlaczego nie oplaca sie dawac naprawiac a co wiecej nie ma czesci zamiennych, dlaczego jest tyle reklam i bzdurne programy w telewizji. Ludzie nie sa zli, glupi czy leniwi, ale daja sie manipulowac i to wlasnie robi te 3% dla swoich idealow, ktore tak usprawiedliwiarz. Te 97% stworzylo duzo dobrego dla spoleczenstwa ale wybrane zostaly tylko te pomysly, ktore pasuja do ideii tych 3%. Moi przodkowie moze i poszli w zapomnienie, ale lepiej tak, niz gdyby przeszli do historii jako ci, ktorzy klamstwem doprowadzili do wybuchu 2 wojen swiatowych, aby wyprobowac swoja nowa zabawke, wydali rozkaz zrzucenia bomby atomowej na Hiroszime i Nagasaki i stworzyli inne "dobra" dla calego swiata. Bede Ci bardzo wdzieczna jezeli sprobujesz mi wyjasnic jakie idealy nimi od pokolen kieruja, dla ktorych wykazujesz tyle toleryncji i zrozumienia.
Z jakiś powodów moja
Dodane przez Ola (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Nic o mnie nie wiedzac,
Z jakiś powodów moja odpowiedź napisana wczoraj tutaj się nie pojawiła. Cóż, widocznie komuś nie spodobało się to, co tu piszę. Kolejny raz próbował nie będę.
Wypada jedynie pozdrowić i życzyć udanej edukacji. Historia, którą studiujesz pozwoli odnaleźć Ci odpowiedzi przynajmniej na częśc zadanych pytań. Szukaj faktów i wyciągaj własne wnioski bez posiłkowania się teorią spisku autorstwa Alexa Jonsa i jego propagatorów, bo oni robią ludziom jeszcze większą wodę z mózgu niż grupa Bildererb i sp-ka.
Nie mozesz zaprzestac
Dodane przez akrrrkt (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Z jakiś powodów moja
Nie mozesz zaprzestac obrazania. Nie posilkuje sie teoriami spiskowymi. Polecam na poczatek poczytanie ksiazki dr. Daniele Ganser " NATO's Secret Armies: Operation Gladio and Terrorism in Western Europe; Contemporary Security Studie", ktory jest historykiem i profesorem na uniwesytecie Basel w Szwajcarii. wnioski z jego dlugoletnich badan sa interesujace i trudno nazwac je teoriami spiskowymi.
Pozdrawiam
Gościu... jak czyta się takie
Dodane przez Gość (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myślę, że to dobrze, że taka
Gościu... jak czyta się takie banialuki, które zapewne wyssałeś z mlekiem matki i liczysz na to semito, że ocalejesz... to będziesz bardzo zawiedziony...
jesteś tylko ekstrementalnym pionkiem w grze tych twoich bożyszczy...
Mimo swego syjonistycznego pochodzenia jesteś głupi jak wszyscy z twojej rasy...
Głupi i bezczelni oraz bezgranicznie ksenofobiczni ludzie tacy jak ty rozczarują się najbardziej...
Procenty, które wymieniłeś są owszem prawdziwe...Tylko z całą pewnością w tej małej części nie ma na szczęście ludzi, tylko poewolucyjne z małpy twory...
Ja osobiście nie palę sie do tej grupy małego procentu, któremu bynajmniej nie zazdroszczę. Właściwie gardzę głęboko fascynacją materialnymi i zmysłowymi uciechami jak i ich włąścicielami...
A kasę i przyjemności mam tyle, że wystarcza na każdy wolny dla mnie dzień...
Wystarczy zajrzeć do faceboka, żeby ujrzeć samotność i rozterkę i pogoń za niczym jego uczestników...
Oraz nie mało idiotów zachłyśniętych błyskotkami...
Nie zrozumiałeś o co chodziło
Dodane przez Angelus Maximus Rex (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Gościu... jak czyta się takie
Nie zrozumiałeś o co chodziło Twojemu przedmówcy, a do tego wykazałeś, że trzymasz się twardo tych 97%. W skrócie, chodzi o to, że życie Twoje i tych 97% opiera się na konsumcji. Ten ogorm społeczeństwa kupuje rozrywkę (TV, kino, komputery, urlopy, salony gier itd.) oraz gromadzi inne dobra materialne na które uda mu się zarobić. Nie tworzy jednak nic pożytecznego dla społeczeństwa, czegoś co mogłoby pozostawić swój trwały ślad po jego odejściu.
Wiem, że ciężko dostrzec belkę we własnym oku. Mój komentarz zapewne otrzyma srogą ocenę, bo przecież piszę na przekór tych 97%, ale nim wystawicie mu ocenę, zastanówcie się, dlaczego nic nie wiecie o swoich przodkach(którzy zmarli gdy byliście mali, albo przed waszymi narodzinami) na 2-3 pokolenia wstecz. Z całym szacunkiem dla zmarłych, ale oni też byli takimi mrówkami i podobnie te dzisiejsze 97% czeka zapomnienie.