Liczne obłoki srebrzyste NLC mogą być skutkiem zmian klimatycznych

Image

Źródło: twitter

Chmury zwane obłokami srebrzystymi, albo NLC (Noctilucent Clouds) to zdecydowanie jedno z najpiękniejszych zjawisk naturalnych. Z doniesień historycznych wynika, że pierwsze takie świecące po zachodzie Słońca obłoki zaobserwowano dopiero po wybuchu wulkanu Krakatau pod koniec XIX wieku. Z jakichś powodów są one jednak widywane do dzisiaj. Można nawet powiedzieć, że w ostaniach latach ich obserwacji jest zdecydowanie więcej.

 

Według specjalistów obłoki srebrzyste - NLC - po raz pierwszy widziano w 1885 roku, po erupcji wulkanu Krakatau. Była to największa erupcja wulkaniczna w naszych czasach i wzbiła wysoko w atmosferę ogromne ilości pyłu wulkanicznego. Od tego czasu pojawiają się te specjalne chmury, które tworzą się bardzo wysoko w atmosferze, na wysokości od 70 do 90 km nad powierzchnią Ziemi.

 

Zwykle obłoki NLC powstają po zachodzie Słońca i można je oglądać 30 do 60 minut. Kiedyś tego typu chmury występowały przeważnie tylko w Arktyce, ale w naszych czasach nastąpiły bliżej niesprecyzowane zmiany, które powodują, że obłoki srebrzyste pojawiają się często również w naszych szerokościach geograficznych. Na dodatek stają się niezwykle trwałe.

[ibimage==43910==400naszerokoscbeztxt==Oryginalny==self==null]

Źródło: Twitter

W niektórych miejscach obłoki NLC stają się wręcz atrakcją turystyczną. W Europie widuje się je od Szkocji aż do Rosji. To samo zjawisko notowane jest na terenie całej Ameryki Północnej. Niektórzy naukowcy twierdzą, że jest to znak, że obłoki NLC mogą być jakoś związane z obserwowanymi obecnie zmianami klimatycznymi.

 

 

0
Brak ocen

Naukowcy, lekarze, piloci i meteorolodzy udzielają szczegółowych zeznań podczas przesłuchania jakie zorganizowała Rada Nadzorcza Shasta w sprawie Chemtrails i Geoinżynierii, które odbyło się 15 lipca 2014 r. w Kalifornii. Eksperci przedstawiają dowody niebezpiecznych skutków geoinżynierii zwanej Chemtrails (smug chemicznych) prowadzonych przez rząd USA zarówno na przyrodę jak i człowieka.

https://zatruteniebo.wordpress.com/

Dowody wskazują jednogłośnie, iż owa modyfikacja pogody przez rozpylanie chemicznych toksyn szczególnie aluminium ma wpływ na degradację środowiska naturalnego, w tym wyjaławianie gleby poprzez zmienianie jej pH na zasadowy, degradację organizmów jak i gatunków. Substancje te mają jednak fatalny skutek dla człowieka! Choroby takie jak Alzheimer a być może i ADHD jest wynikiem tych oprysków. Jest to niestety tylko czubek góry lodowej, z których wnioski nasuwają się wręcz dramatyczne dla naszej populacji i egzystencji. Ale o tym napiszę oddzielny, szczegółowy artykuł.

Jest to moim zdaniem jedno z lepszych prezentacji, jakie ostatnio widziałem. Tym bardziej że jest z tego roku! Zapraszam

Co powinieneś wiedzieć o smugach chemicznych Chemtrails 2014 1/2

https://www.youtube.com/watch?v=nCoe9b2ri64

0
0

Dodane przez inzynier magister w odpowiedzi na

W smugach kondensacyjnych nigdy nie znaleziono tych "waszych" związków chemicznych o których bębnicie jak porąbani. Nadal także nie ma ani jednego dowodu na to że jakieś samoloty was opryskują jakimiś związkami chemicznymi. To co dla was jest "smugą chemiczną" w rzeczywistości jest to długotrwała smuga kondensacyjna składająca się głównie z kryształków lodu oraz resztek spalonego paliwa lotniczego (nafta lotnicza), między innymi tlenki azotu. Te wasze "smugi chemiczne" były już zanim ktoś wpadł na pomysł wymyślenia najgłupszej teorii spiskowej dziejów, czyli np. podczas II WŚ. Termin geoinżynieria powstał kilka lat temu co znakomicie wpasowało się w wymysły chemoludków które to z nieudolnością postanowiły wykorzystać to do swojej teorii spiskowej.



W rzeczywistości wyszła jedna wielka papka i bełkot chemoludków którzy sami nie potrafią do tej pory jednoznacznie przedstawić konkretne dowody na swoje bzdety. Nic nie mają oprócz swoich domysłów, błędnie przetłumaczonych filmów i tekstów, aż po celowe fałszowanie zdjęć w celu podtrzymywania przy życiu swojej teorii spiskowej.



Przypominam że te wasze chemisrails "żyje" od ilu... 15 lat ? Tak jakoś.. i co... do tej pory nie ma ani jednego zdjęcia tego tajnego samolotu (z tysięcy które dziennie was opryskuje), jak to możliwe ? Pewnie dlatego że takich samolotów nie ma, a te chemisrails to nadal najgłupsza teoria spiskowa dziejów.

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Siema Klausik :) dawno nic nie cuchło na forum.

Ładnie to tak wcinać się w dyskusję nieproszony i to w dodatku z tymi pokrętnymi talmudycznymi wyjaśnieniami? Znam to już na pamięć .Daj coś nowego bo ta trolowska płyta już zdarta i charczy i trzeszczy no i przede wszystkim nie wytrzymuje żadnej krytyki

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Podaj dowody na swoje twierdzenia , a poza tym gdzie są pio i klaus szczególnie z tym drugim zawsze obalaliście chemtrailsy na ZnZ

0
0

Dodane przez werdang (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Mam wywalone na tą stronę,wpadłem tylko an chwilę by zobaczyć jaki szlam tutaj zobacze widać nie myliłem się chemioludki,mam własne problemy siedzcie sobie tutaj paranoicy w spiskach i innych gównach,uważam siebie za człowieka rozumnego a nie za malpę ktora wsysa jakieś durne teorie jak pelikan. 

Przy okazji rozbudzę wasze komórki mózgowe (o ile jakieś zostały) i pokaże wam to : 

http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/UbiEUS2mQ72odEL55_Xzg2gIYUME1d 

Zdjęcie radaru z tylko samej ameryki a teraz naliczcie sobie ile tego może latać po Europie i innych krajach tak więc gdzie są skutki tego ? nie ma o.O a może dlatego,że żadnych chemtrailsów nie ma ? 

-------------------------------------------------------------------------------------- 

Moll jeśli dodasz ten komentarz to pozdrawiam bo tutaj na prawdę dzieje się koniec świata i nie wiem jak ty to możesz wytrzymać.

0
0

Dodane przez Klaus1 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Twoim problemem jest zapewne zbyt duża ilość stron na których piszesz te swoje bzdury pozatym my nie jesteśmy tacy niedomyślni, że często na tej stronie piszesz te komentarze pod rożnymi nickami , a kilka masz zarejestrowanych kont które powinny być zbanowane a nie są.

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Zgadza się... W smugach kondensacyjnych ich nie ma, ale w smugach chemicznych zostały wykryte.... milutki gryzoniu...

 Smugi chemiczne wykonywane na dużych wysokościach ( ok. 9 do 11 tys m nad ziemią) sztafetową tyralierą samolotów NATO zarówno w dzień jak i w nocy.

Wwyjątkiem był okres urlopowy, który dla tych samolotów zakończył sie ok. 10-08-2015 oraz soboty i niedziele ( pewnie piloci tych bandytów z NWO zagrozili strajkiem)  - samoloty i smugi znikły z nieba

...Teraz nadrabiają.

 Ty pajacu ze smrodzacym avatarkiem nie myśl, że zakrzyczysz rzeczywistość. Wszyscy maja cię w dupie i dziwię się, że jeszcze piszesz..

 Taki pazerny jesteś na te gówniane szekle??

 Jesteś zakompleksionym mruczkiem, bo tato tobą pomiatał a za to mamusia do 14 roku życia pomagała ci się kąpać...

 To zapewne z poczucia winy, że urodziła umysłowego i fizycznego niedojdę...

0
0

Dodane przez Pinokio (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

[quote=Pinokio]

Zgadza się... W smugach kondensacyjnych ich nie ma, ale w smugach chemicznych zostały wykryte.... milutki gryzoniu...

 Smugi chemiczne wykonywane na dużych wysokościach ( ok. 9 do 11 tys m nad ziemią) sztafetową tyralierą samolotów NATO zarówno w dzień jak i w nocy.[/quote]

Widziałeś kiedyś tą "sztafetową tyralierą samolotów NATO" ? Jak one wyglądają ?

[quote]Wwyjątkiem był okres urlopowy, który dla tych samolotów zakończył sie ok. 10-08-2015 oraz soboty i niedziele ( pewnie piloci tych bandytów z NWO zagrozili strajkiem)  - samoloty i smugi znikły z nieba

...Teraz nadrabiają.[/quote]

Hehehe, aleś teraz wymyślił AMR ! :) Okres o którym mówisz był okresem panowania rozległego wyżu prawie nad całą Europą, który przyniósł ogromne upały i bardzo suche powietrze. Było za mało wilgoci w atmosferze aby zjawisko kondensacji występowało. Sporadycznie pojawiały się bardzo krótkie smugi kondensacyjne, które znikały błyskawicznie. Widzisz, ja trochę więcej prowadzę obserwacji ruchu lotniczego bo to moje zainteresowanie i mogę cię zapewnić że ruch lotniczy w cale nie był mniejszy, w powietrzu były tysiące samolotów.

 

[quote]Ty pajacu ze smrodzacym avatarkiem nie myśl, że zakrzyczysz rzeczywistość. Wszyscy maja cię w dupie i dziwię się, że jeszcze piszesz..[/quote]

A ja dziwię się że jeszcze nie dostałeś perma za twoją "kulturę" rodem z rynsztoka.

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Chemitrails zgniłku "żyje" od lat 80-tych a testy były znacznie wcześniej w Ameryce.

 W wyniku tych działań ponad 1000 krotnie wzrosła śmiertelność ludzi po 55 roku życia, na przestrzeni obecnej dekady, dzieci o ile się rodzą to słabe, z pępowina na szyi -kilkaset % więcej takich przypadków.  Bezpłodność obu płci jest epidemiczna a objawy Alzhaimera dostają już ludzie młodzi przd 40-stką, czego ty jesteś najlepszym dowodem... Dlaczego ci prawa reka drży jak sypiesz cukier do herbaty?

 To nie z nadużywania masturbacji... to od chemitrails...

0
0

Dodane przez Foxtrot (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

kierunek nawiasów ci się pomylił...

 To, że nadrabiasz drwiną nie znaczy, że zamiast sieczki otrzymałeś mózg...

 

0
0

Dodane przez Pinokio (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

[quote=Pinokio]

Chemitrails zgniłku "żyje" od lat 80-tych a testy były znacznie wcześniej w Ameryce.[/quote]

A długotrwałe smugi kondensacyjne  które były już podczas II WŚ, to co ? Pewnie to już wtedy robili testy ? hehehehe

[quote]Dlaczego ci prawa reka drży jak sypiesz cukier do herbaty?

 To nie z nadużywania masturbacji... to od chemitrails...[/quote]

Widać że piszesz to z własnego doświadczenia. Dla ciebie to już najwyższa pora wybrać się do specjalisty i to nie do jednego.

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Powinienes wiedziec, że w czasie II W.Ś. idea chemitrails była w opracowaniu hitlerowskich naukowców. Jak i koncepcja nanotechnologii.

 Te opracowania przejeli razem z hitlerowkimi naukowcami Amerykanie.

 Tak, że "długotrwałe smugi kondensacyjne" mogły być już testowane.

 Na załączanych tutaj kiedyś fotografiach dość znamienne jest, że pokazy owych smug obserwują wyżsi rangą oficerowie...

 Hehehe...

0
0

Dodane przez Dziecko Indygo. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

To jest dowód, ten film nakręcili piloci wojskowi. Są też inne dowody. Tu widać wnętrze najnowszego typu tego samolotu a w nim Makrela na inspekcji i wszyscy na foto są zadowoleni, a w rogu widać jak początkowo opryskiwali teraz ten samoloty są już w pełni zautomatyzowane. Wybaczcie za marną jakość zdjęć ale ciągle je kasują z sieci i są raczej rzadko spotykane.

 

0
0

Dodane przez dziadek ze wsi (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Fotka z Merkelową to A380 (wtedy jeszcze A3XX w fazie testów. Tak się bada wpływ zmiany środka ciężkości na własności lotne (głównie stateczność, sterowność). Oczywiście w fazie certyfikacji nie wolno przewozić paseżerów więc zastępuje się ich pojemnikami z balastem. Balast jest w trakcie lotu wielokrotnie przepompowywany aby uzyskać jak największą liczbę kombinacji obciążenia. To tak w dużym skróce. A czym są te pojemniki dla was....? Obstawiam, że kociołkami z grochówką :)))))

0
0

Dodane przez Foxtrot (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Co ta rzygowina foxtrot plecie?? Testowanie balastowe odbywa sie po pełnym zamontowaniu wewnetrznej obudowy, bo inaczej testowanie jest bez sensu!!

 Tu właśnie mamy bezsporny dowód na wasze kłamstwa, bo brak wewnetrznej obudowy samolotu jest celowy dla zwiekszenie pojemności masowej  tego trującego balastu...

 Brak obudowy wewnętrznej i parę beczek trucizny wiecej można załadować

0
0

Dodane przez dziadek ze wsi (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

[quote=dziadek ze wsi]

To jest dowód, ten film nakręcili piloci wojskowi. Są też inne dowody. Tu widać wnętrze najnowszego typu tego samolotu a w nim Makrela na inspekcji i wszyscy na foto są zadowoleni, a w rogu widać jak początkowo opryskiwali teraz ten samoloty są już w pełni zautomatyzowane. Wybaczcie za marną jakość zdjęć ale ciągle je kasują z sieci i są raczej rzadko spotykane.[/quote]

Niezła manipulacja i fałszerstwo nam tu zaprezentowałeś. Zdjęcie z Merkel zostało perfidnie zmanipulowane w programie graficznym, a polegało to na tym że zdjęcie zostało poddane odbiciu lustrzanemu:

Oryginał:

Po manipulacji przez chemoludków:

 

Zdjęcie było wykonane na pokazach ILA  Berlin Airshow 2014. To jest wnętrze Airbusa A350 Qatarskich linii lotniczych.

http://www.airbusgroup.com/int/en/news-media/media~item=2b533e3d-ae19-4…

 

To kolejny dowód na sposoby działania chemoludków!

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Lustrzane odbicie fotografi wykonanej elektronicznie to zaden dowód fałszerstwa sciemniacze!

Już widzę, jak ta banda posthitlerowskich zabójców z Merkel na czele cieszy się z "testów rozłozenia obciążeń statycznych w samolocie" Komu ten wcisk wciskacie??

 Beczki z czerwonym wieczkiem oznaczają nic innego jak środki toksyczne!

 To zdjęcie jest dowodem oprysków chemitrails, manipulujące małpy!!

 Aleście się napracowali... nonononooo...

0
0

Dodane przez stary Polak (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

[quote=stary Polak]

Lustrzane odbicie fotografi wykonanej elektronicznie to zaden dowód fałszerstwa sciemniacze![/quote]

To jak nazwiesz przerobienie orginalnego zdjęcia i wykazanie wam tego oszustwa i manipulacji ? Na każdym kroku was chemiodupki przyłapuje się na takich oszustwach. Grzebiecie w ten sposób tą teorię spiskową i sami siebie.

[quote]Komu ten wcisk wciskacie??[/quote]

Wcisku nikomu nie wciskamy, jak już ci o to chodzi :)

[quote]To zdjęcie jest dowodem oprysków chemitrails, manipulujące małpy!![/quote]

Nerwy ci puszczają amr'ku. To zdjęcie jest dowodem na to że chemisrails opiera się na sfałszowanych "dowodach" i kompletnym braku solidnych fundamentów. Dlatego tak łatwo się wywalacie :)

[quote]Aleście się napracowali... nonononooo...[/quote]

Zdemaskowanie tego perfidnego oszustwa i manipulacji zajęło mi dosłownie 5 minut... :)

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

a niby na czym ma polegac to "oszustwo i manipulacji" [......] ?

To, że w oryginale jest lustrzane odbicie?

Przecież dotyczyto  tej samej wizyty, na tym samym samolocie i na tle beczek z trucizną w niezabudowanym do końca samolocie.

Ty [.....] manipulujesz, chcąc zakrzyczeć odkrycie oczywistej prawdy. Jezyczkiem operacyjnym [......] ...

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Ustosunkuj się **** do czerwonych pokrywek tych zbiorników, bo nie oznaczaja one soku malinowego...

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

"Zdjęcie było wykonane na pokazach ILA  Berlin Airshow 2014. To jest wnętrze Airbusa A350 Qatarskich linii lotniczych.

http://www.airbusgroup.com/int/en/news-media/media~item=2b533e3d-ae19-4c23-b6bc-a9d05be8d98e~.html"

 Nikt temu nie zaprzecza... Wyraz tych nazistowskich mord i gadzich oczu jest wystarczająco wymowny... A cóż takiego rewelacyjnego jest w testach bezwładnosciowych samolotu, by osobiście ta banda to wizytowała? Znają sie na tym??

 A do testowania samolotów sa takie instalacje:

 A no..., wizytowała i twórcy tej techniki prezentowali jej,  jak sposób na rozpylanie zawartości tych beczek z czerwonymi kołpakami (oznaczenie toksykologiczne!!) został zmodernizowany..

0
0

Dodane przez stary Polak (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Jakbyś nie wiedział ILA Berlin Airshow to co roczna impreza otwarta dla wszystkich zainteresowanych.Tak się akurat złożyło że właśnie w 2014 roku Airbus zaprezentował swoje najnowsze "dziecko", czyli Airbusa A350. Nic dziwnego więc że na tak dużej imprezie lotniczej została owa maszyna w wersji testowej zaprezentowana publiczności.



To że tobie się to nie podoba i masz skrzywiony życiowy pogląd na wszystko to tylko twój pogląd, z resztą, mało ważny.



A to zdjęcie które zaprezentowałeś nam to kolejny przykład oszustwa i manipulacji ze strony chemoludków...



To zdjęcie przedstawia testowego Boeinga B772 wykonane na lotnisku w Sacramento w maju 2005 roku. Przedstawia ono aparaturę balastową. Oszustwo chemoludków polegało na tym że zostało dopisane "Hazmat inside" i "sprayer 05"



Poniżej oryginał zdjęcia które zostało perfidnie wykradzione z serwisu Airliners.net i zmanipulowane przez chemiodupków:



http://www.airliners.net/photo/Boeing/Boeing-777-240-LR/0855967/L/

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Spotter ILA jest co dwa lata. Byłem na tej 2014 i polecam każdemu miłośnikowi lotnictwa. ILA ma znakomitą statykę i niezbyt atrakcyjną dynamikę za to mamy w Polsce Radom i najlepszą w Europie dynamikę (pokaz dynamiczny). A jak tam sprejują......... :)))

0
0

Dodane przez Foxtrot (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Ajajajajj... Cóż to za rewelacja z tym ILA... :) Nie sądzę, by był ktoś spoza waszego "elitarnego" grona [......]  był tutaj zainteresowany waszymi fobiami.

 Ja powiem tak:... Merkel nie miałaby zainteresowania i powodu ogladac niedokończony statek powietrzny. Ona ogladała z zainteresowaniem owe beczki trucizny i zwiekszenie ładunku śmiercionośnych substancji..

 Może dała nagrodę "twórcom" pomysłu za wypracowanie oszczędności z pobieranego od głupich państw podatku od CO2?

 Ej [.........]! Nie odniesliście się do czerwonych pokrywek (oznaczenia toksyn) na tych zbiornikach!!!

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

Wiemy o tym [..............].. I wiemy, że ta fotografia miała osmieszyć fakty o chemitrails, bo w istocie przedstawia instalacje balastową... Tylko odpowiedz mi dlaczego podczas testów użyto samolot obudowany kompletnie a do chemitrails, które załączył kolega wyżej niekomoletnie zmontowany wewnątrz?

No to przeciez dziecko sie domysli, ze trzeba zwiększyć wydajność opryskiwania, a więc maksymalnie "odciązyć" samolot ze zbędnych elementów aby "dociążyć" śmiercionośnym ładunkiem...

 Makrela wraz z tymi gadami obok najwyraźniej bardzo ucieszyła ta modernizacja...

 No przecież skrzydła nie zdemontują a wewnetrzne elewacje to ładne kilkaset kilogramów prawda? A więc te kilkaset kilogramów trucizny wiecej na pokładzie...

0
0

Dodane przez wtajemniczony (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Pisz skargę do Qatarskich linii lotniczych, ponieważ to ich samolot :) Jak ci się nie podoba wybierz się do do szejków i przedstaw im własny punkt widzenia i niezadowolenie że że cię opryskują :) hehe

[.......]

0
0

Dodane przez Spotter w odpowiedzi na

To jeszcze ci powiem, że testowanie samolotów odbywa się po całkowitym zamontowaniu obudowy wewnętrznej wyposażenia bez foteli. Tutaj prezentuje się samolot pozbawiony wszystkich zbędnych elementów wyposażenia dla  uzyskania maksymalnej pojemności wagowej dla trucizn w tych obrzydliwych beczkach!!

0
0

Dodane przez stary Polak (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Nie. Zbiorniku służą do walidacji i ustalenia wpływu zmiany obciążenia na położenie środka ciężkości. Są to obciążenia zmienne. Wewnętrzne wyposażenie samolotu jest obciążeniem stałym i nie wpływa na zmianę środka ciężkości. Piszesz bzdury bo nie masz bladego pojęcia o lotnictwie.

0
0

Dodane przez Foxtrot (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

 Sam piszesz bzdury szmaciarzu. Aby sprawdzić parametry o których piszesz masa wyposażenia (konstrukcja i obudowa, instalacje etc...) stałego musi być docelowa. A więc masa samolotu ma byc pozbawiona tylko obciążeń zmiennych, które moga byc wielowariantowe. (pasażerów i bagażu), natomiast masa samego samolotu ma być zgodna z certyfikatami produkcyjnymi.

 Gdyby tak nie było, to parametry wznoszenia i lotu i ladowania byłyby nieadekwatne do warunków eksploatacji.

Testy odnoszą sie bowiem do tego, jak wpłynie na stabilność samolotu rozmieszczenie wielowariantowe pasażerów i bagażu, więc nie ściemniaj tańczący pajacu..

 Moze wiekszość czytających nie bardzo rozumie o czym rozmawiamy, ale jak zechca zgłebic prawdę, to sie douczą, lub zapytaja fachowców.

 Rozmawiasz z inzynierem niedouczony meteerologu...

0
0

Dodane przez inzynier magister w odpowiedzi na

Mam propozycję. Skoro tyle tego paskudnego aluminium nam sypią na łeb to może zacznij to zbierać. Spróbuj rozłożyć w poziomie np. prześcieradła. Odczekaj kilka dni a potem zebrany pył wsyp do pojemnika. I ten cykl powtarzaj wielokorotnie. Bądź bardzo cierpliwy. A jak już skończysz to udaj się do punktu skupu metali kolorowych i pochwal się tutaj ile zarobiłeś. Trzymam kciuki za dobry wynik.

0
0

Dodane przez Foxtrot (niezweryfikowany) w odpowiedzi na

Ja mam inny pomysł... Weź sobie aluminiowy młotek do mięsa i walnij sie nim w ten swój głupi czerep, który bierzesz omyłkowo za głowę...

0
0