Japońskie linie lotnicze pomogą pasażerom uniknąć siedzenia obok płaczących dzieci

Image

Źródło: Pixabay

Płaczące dzieci podczas długiej podróży mogą dać się we znaki wszystkim osobom, poszukującym chwili wytchnienia. Do takiego wniosku doszły Japońskie Linie Lotnicze (JAL), które postanowiły pokazywać swoim klientom miejsca zajmowane przez młodocianych krzykaczy już podczas rezerwacji biletów.

Japońskie Linie Lotnicze zaprezentowały nowe narzędzie, które pozwala uniknąć pasażerom rezerwacji miejsca w sąsiedztwie małych dzieci. Na stronie internetowej JAL możemy przeczytać, że:

(...) pasażerowie podróżujący z dziećmi w wieku do 2 lat, którzy zarezerwują swoje miejsca za pomocą serwisu JAL, będą automatycznie przydzielać ikonę dziecka do danego miejsca. Dzięki temu inni pasażerowie będą informowani o lokalizacji małych dzieci w samolocie.

Użytkownicy przychylnie zareagowali na inicjatywę linii lotnicznych i pochwalili pomysł. Wielu internautów zwróciło uwagę, że w przeszłości zdarzało im się odbywać wielogodzinne podróże w towarzystwie płaczących dzieci i nie było to zdecydowanie nic przyjemnego.

Image

Należy zaznaczyć, że mapa miejsc, zajętych przez dzieci, nie będzie się wyświetlać w pewnych sytuacjach. Funkcja działa bowiem tylko w przypadku rezerwacji, dokonanych za pośrednictwem strony internetowej Japońskich Linii Lotnicznych. Oznaczenia nie pojawią się natomiast, gdy dojdzie do zmiany maszyny, obsługującej lot.

 

Rozwiązanie wprowadzone przez Japończyków nie jest pierwszą próbą redukcji hałasu w samolotach. Malezyjski przewoźnik, AirAsiaX, oferuje przykładowo specjalną strefę ciszy, w której nie mogą przebywać dzieci poniżej 10 roku życia.

 

 

0
Brak ocen

46 rząd literka D - rozpoznałem jednego z aktywnych komentatorów portalu zmianynaziemi. Czy wy już wiecie kto to taki?

0
0