Dramatyczny wypadek w Baltimore - statek zderzył się z mostem Francis Scott Key burząc go
Image

W nocy z 25 na 26 marca 2024 roku, most Francis Scott Key w Baltimore stał się miejscem dramatycznego zdarzenia, które wstrząsnęło społecznością lokalną i skupiło uwagę mediów na całym świecie. Most, stanowiący ważną arterię komunikacyjną i będący symbolem inżynieryjnym regionu, uległ zawaleniu po tym, jak został uderzony przez kontenerowiec pływający pod banderą Singapuru, o nazwie Dali.
Most Francis Scott Key, otwarty w marcu 1977 roku, od ponad czterech dekad służył jako kluczowe połączenie w obrębie zewnętrznych przejść portowych Baltimore, umożliwiając przejazd nad rzeką Patapsco. Jego konstrukcja została zaplanowana i zrealizowana w odpowiedzi na rosnące potrzeby komunikacyjne miasta i okolic, a także w celu ułatwienia transportu materiałów niebezpiecznych, których przewóz przez tunele pod portem był zabroniony.
Zdarzenie to zostało określone jako incydent z wieloma ofiarami. W momencie kolizji i zawalenia się konstrukcji na moście znajdowały się pojazdy oraz pracownicy budowlani, co zwiększa tragizm sytuacji. Liczba ofiar oraz skala zniszczeń były tematem intensywnych działań ratowniczych i badań prowadzonych przez odpowiednie służby.
Francis Scott Key Bridge, będący nie tylko ważnym ogniwem infrastruktury transportowej, ale i obiektem o znaczeniu historycznym, został nazwany na cześć autora hymnu narodowego Stanów Zjednoczonych. Jego lokalizacja, w pobliżu miejsca, gdzie Francis Scott Key w 1814 roku obserwował bombardowanie Fortu McHenry, dodawała mostowi szczególnego wymiaru symbolicznego.
Zawalenie się mostu Francis Scott Key Bridge otwiera nowy, smutny rozdział w historii Baltimore, będący przypomnieniem o konieczności ciągłej troski o stan techniczny infrastruktury oraz o nieprzewidywalności i skutkach katastrof. To wydarzenie, będące przedmiotem szeroko zakrojonych analiz i ocen, z pewnością będzie miało wpływ na przyszłe podejścia do projektowania, budowy i konserwacji podobnych obiektów inżynieryjnych.
BREAKING: Ship collides with Francis Scott Key Bridge in Baltimore, causing it to collapse pic.twitter.com/OcOrSjOCRn
— BNO News (@BNONews) March 26, 2024
- Dodaj komentarz
- 2743 odsłon
no to strasznie coś się tam
no to strasznie coś się tam wydarzyło ! módlmy się za ofiary dlo Jezusa bo prawdziwi Amerykanie to dobrzy ludzie tak jak prawdziwi Polacy !
zgadam się wyjątkowo z tobą
Dodane przez inzynier magister w odpowiedzi na no to strasznie coś się tam
zgadam się wyjątkowo z tobą Mag Ister - prawdziwi Amerykanie czyli Indianie reszta to przybłędy i okupanci - tak jak w polinie bez przybłęd i okupantów.
Nie trafić w obszar pomiędzy
Nie trafić w obszar pomiędzy filarami oddalonymi od siebie o 340 metrów jednostką o szerokości 48 metrów to trzeba być uzdolnionym. Czyżby odwet za Krasnogorsk? Tylko dlaczego w Baltimore a nie w Abu-Zabi albo Hajfie...
Zastanawiające wydarzenie -
Dodane przez Adolf Rotshild w odpowiedzi na Nie trafić w obszar pomiędzy
Zastanawiające wydarzenie - zawinił człowiek czy technologia ? Odwet - możliwe jest wszystko - nawet za brak wysłania kapusty i zabawek wiadomo gdzie. Najciekwasze to jaka była załoga statku , który został zaatakowany przez most - to może dużo podpowiedzieć.
W sieci pojawiły się
Dodane przez spokoluz w odpowiedzi na Zastanawiające wydarzenie -
W sieci pojawiły się informacje, o dwukrotnej utracie zasilania i dymie z części rufowej sugerującym pożar na pokładzie. Na filmie widać jak oświetlenie statku gaśnie całkowicie, po chwili zapala się na kilka sekund i gaśnie po raz drugi, by znowu pojawić się ponownie tuż przed uderzeniem w filar mostu.
Dochodzą infomacje , że
Dochodzą infomacje , że przyczyną była utrata kontroli nad jednostką - .
Ponoć zgłoszono utratę kontroli aby zablokować ruch na moście ale..... chyba tylko fromalnie na chwilę przed uderzeniem w filar mostu bo jednak ruch kolowy na moście się odbywał - zatem mocno zalatuje przykrywanie sprawy.
Kapitanami tegoż obiektu ponoć są obywatele indii i ulandu - nie mam konta na tych trafikach itp... więc nie mam dostępu do obsady jednostki. Ciekawe , który pełnił dyżur na mostku ?
Puzle zaczynają się układać bo nawet samego głównego alzheimera poinformowali o incydencie a w ścieku jakos takoś cichutko o tym..
Aktualizacja - kapitan to
Dodane przez spokoluz w odpowiedzi na Dochodzą infomacje , że
Aktualizacja - kapitan to ukrainiec z kontraktem od 19.02.2024 a pierwszy mechanik to hindus
https://www.balticshipping.com/vessel/imo/9697428/seafarers
puzle jeszcze bardziej się układają.
Centrala Idiotów Amrykańskich twierdzi , że nie wydali takich rozkazów ale ...... dla esbeu to chyba nie problem .... przeciez ostrzegali , że jak nie bydzie glajcarów i spszyntu za darmocha bo za krydyty nije nada to zahut popamiento.
A tak naprawdę to trzeba było mieć perfekcyjne oko aby tak idealnie dziobem takiego kolosa w filary mostu zajebać .
Masz opis jednego z
Dodane przez spokoluz w odpowiedzi na Aktualizacja - kapitan to
Masz opis jednego z największych portów USA i film z ostatniej minuty przed uderzeniem z którego wynika że statek był naprowadzany na most .
https://halturnerradioshow.com/index.php/en/news-page/news-nation/franc…
Wczoraj koledze mówiłem że
Dodane przez spokoluz w odpowiedzi na Aktualizacja - kapitan to
Wczoraj koledze mówiłem że kapitan musiał być na dobrej fazie .... dzisiaj się dowiaduje że to Ukr to sprawa się sama rozwiązała :-)
w telewizji właśnie pokazano
w telewizji właśnie pokazano pana Ziobrę po tym jak banda ryżego zniszczyła mu dom rodzinny, strasznie wygląda po operacjach od śmiercionki, trzeba się za niego modlić do Chrystusa Pana bo wszyscy udamy się w zaświaty... ! ciekawe gdzie się uda ryży...? z punktu widzenia ludzkiego to już jest po Polsce, ale Jest Bóg Jahwe i Jego Syn oraz Duch Święty... Niech nas ochrania Jezus Chrystus Pan z Jego aniołami !
po kiego ten tfuj komentarz z
Dodane przez inzynier magister w odpowiedzi na w telewizji właśnie pokazano
po kiego ten tfuj komentarz z ziobrystą pod tym artykułem - chuj w dup.ę ziobryście i tfoim patronatom z pisuaru. Wklej mema z kaczym ryjem pisiorze.
Jak widać teraz nie trzeba
Jak widać teraz nie trzeba żadnych rakiet do zniszczenia infrastruktury... Wystarczy przejąć kontenerowiec lub tankowiec albo zapłacić jego załodze i " nieszczęśliwy wypadek" gotowy... A kto na tym skorzystał? Może ogólnie pojęty Wschód w odwecie... A może lokalna ale globalistyczna administracja, która stawia na wywołanie głodu i chaosu przez zerwanie łańcucha dostaw. Albo obie strony w porozumieniu. Na pewno nie jest to przypadek, tak jak Evergreen nim nie był.