Chińskie pojazdy elektryczne przygotowują się do podboju europejskich rynków

Kategorie: 

Źródło: tg

Jak powiedział jeden z dostawców, europejscy producenci samochodów elektrycznych znajdują się pod ogromną presją konkurencyjną ze strony Chin, ponieważ ich badania, rozwój i koszty pracy są niższe niż u europejskich konkurentów.

 

Według wiodącego dostawcy motoryzacyjnego chińscy producenci mają 10 tys. euro przewagi nad europejskimi konkurentami w produkcji małych pojazdów elektrycznych. Dzieje się tak częściowo dlatego, że Chiny mają niższe koszty rozwoju i niższe koszty pracy niż Europa, powiedział Reuterowi Patrick Koller, szef dostawcy samochodów Forvia.

 

Koller powiedział, że będzie to prawdopodobnie większy problem dla europejskich producentów samochodów niż dla ich amerykańskich konkurentów, gdzie chińskie firmy mają mniejszy udział w rynku ze względu na cła. Powiedział, że Chiny produkują dobre samochody, a Europa nie może powstrzymać importu. Wbrew przekonaniu, że chińskie samochody są gorszej jakości, otrzymały od europejskich regulatorów pięć gwiazdek w ocenie bezpieczeństwa.

 

Forvia jest wynikiem fuzji dwóch dostawców motoryzacyjnych, Faurecia (Francja) i Hella (Niemcy), i jest siódmym co do wielkości producentem części samochodowych na świecie. Firma dostarcza również części zamienne do klientów w Chinach.

 

Według firmy analitycznej JATO Dyamics średnia cena samochodu elektrycznego w Europie wzrosła od 2015 roku o prawie 7 tys. euro do 55 821 euro, podczas gdy w Stanach Zjednoczonych koszt samochodu wzrósł o około 10 tys. euro do 63 864 euro w tym samym okresie. Z drugiej strony w Chinach cena spadła z 66 819 euro do 31 829 euro, czyli nawet taniej niż porównywalny samochód benzynowy.

 

Według francuskiej firmy konsultingowej Inovev udział chińskich pojazdów elektrycznych w Europie wynosi około 5,8 proc., ale przewiduje się gwałtowny wzrost w nadchodzących latach, ponieważ chińskie marki tworzą coraz tańsze modele.

 

Ocena: 

5
Średnio: 5 (1 vote)
Opublikował: tallinn
Portret użytkownika tallinn

Legendarny redaktor portali zmianynaziemi.pl oraz innemedium.pl znany ze swojego niekonwencjonalnego podejścia do poszukiwania tematów kontrowersyjnych i tajemniczych. Dodatkowo jest on wydawcą portali estonczycy.pl oraz tylkoprzyroda.pl gdzie realizuje swoje pasje związane z eksploracją wiadomości ze świata zwierząt


Komentarze

Portret użytkownika ARTUR

Nie będzie podboju gdyż

Nie będzie podboju gdyż wprowadzą cła zaporowe dla każdego co nie ma licencji sowicie opłaconej w Brukseli , będzie jak z przydomowymi wiatrakami do np. 10 kw które kosztują ok. 6 000 zł a przy próbie zakupu w Europie ok. 70 000 zł . 

Portret użytkownika inzynier magister

31 tysięcy euro to zwykły

31 tysięcy euro to zwykły Polak nie uzbiera przez całe życie ! a co mówić żeby jeszcze kupić taki samochód i postawić pod blokiem komunistycznym gdzie nie ma ładowania, zresztą za co naładować takie auto ?! A ceny w USA i eurokołchozie są po 55 tysięcy euro za samochód to oznacza że wariaci z Davos chcą zniszczyć noirmalnych ludzi żeby nie mogli jechać do pracy i żeby wyszli na ulice robić rozruchy !!! szaleńcy z Davos na spotkania których jezdzi prezio duda i pemier morawa to zjazd opętańców lucyfera ! Całą nadzieja w Jezusie Chrystusie !!! wyznawcy Lewiatana z Davos zniszczą nas jeśli się nie obronimy modlitwami katolickimi do Chrystusa !

Ojcem Mieszka był, według niego, Siemomysł, dziadem Lestek, a pradziadem Siemowit. Z pierwszą żoną, Dobrawą, miał Mieszko syna Bolesława i córkę.

Portret użytkownika Lommo

Niewiele jest tak durnych

Niewiele jest tak durnych krajów jak Polska gdzie auto traktuje się jak świętość, gablotkę ołtarzyk do oddawania czci, pseudo symbol statusu. Nie ma drugiego tak posranego kraju gdzie z 20 letniego Audi robi się symbol statusu. Nawet w Rumuni najwyżej Cyganie robią taką komedię. Bo nawet w Afryce ludki jeżdżą pobitymi 30 letnimi gratami na zasadzie aby się toczyło. A w Polsce ryska i już rozpacz. Kupiłem kiedyś na wyjazdy do Skandynawii używanego KIA Pride kombi bo mi się po prostu podobał jako że tak powiem sprzęt AGD gdyż mało palił, a dużo mieścił, założenie było takie że w razie poważniejszej awarii skręcę blachy i zepchną pojazd w krzaki lub nawet do przepaści. Oczywiście wśród Polaków auto budziło politowanie ale wśród Litwinów , Szwedów, Norwegów budziło zaciekawienie. Nie mogłem jak właściciele 20 letnich Mercedesów i Audi się zapłakiwali nad każdym wpadnięciem swojego ołtarzyka do rowu co w Skandynawii jest banalnie proste gdyż lodu na drodze jest bez liku a solą nie sypią. Mam rodzinę na zachodzie ze sfer medycznych i inżynierskich gdzie już są pozapisywani na chińskie auta elektryczne gdyż auto uważają za sprzęt AGD. W Polsce jest to nie do pomyślenia. Jeśli chodzi o meble Ikea to ludzie na zachodzie uważają je (w odróżnieniu od większości Polski) za towar masowy a nie ekskluzywny.

Portret użytkownika ​euklides

Oczywiście wśród Polaków auto

Oczywiście wśród Polaków auto budziło politowanie ale wśród Litwinów

Litwinów??? Ja wiem, że jesteś antypolskim, pełnym nienawiści do Polaków, chazarskim zadaniowcem. Ale wszystkim, zwłaszcza tym z dobrym sercem, ale z osłabionym umysłem, zwracam uwagę na takie smaczki. Uważajcie na tego gościa, bo próbuje zatruwać was jak aspartam.

Portret użytkownika Endymion

Zanim pośmiejesz się, to

Zanim pośmiejesz się, to zobacz to: https://www.youtube.com/watch?v=YM_XAg7m9bU

Tego nie da porównać się do mebli stworzonych dla biedoty w Szwecji, które to meble są szczytem elegancji dla klasy średniej w Polsce. Mam stamtąd jedną komodę jedynie z mebli, mają za to dużo fajnych dodatków, lamp, ale meble to faktycznie słaba jakość. Niestety słaba jakość wynika z pazerności Ikei. W Swarzędzu pod Poznaniem niegdysiejszej mecce stolarwstwa w Polsce, kupcy Ikea podpisywali umowy ze stolarniami, wcześniej robiąc wywiad gospodarczy na temat możliwości przerobowych stolarni. Dawali na początek dobre kontrakty, firmy złasiły się, całe swoje moce przerobowe skierowały na kontrakt z Ikea, a nawet na kredyt dokupili maszyn, aby na tym "lukratywnym" kontrakcie zarobić więcej. Przy czym zrezygnowali ze swoju długoletnich odbiorców na rzecz Ikea. Sielanka trwałą rok, lub dwa; tyle i kontrakt. Po tym czasie miało miejsce przedłużeniu kontraktu, ale Ikea wiedząc, że uzależniła producenta od siebie i zniszczyła mu wcześniejsze kontakty odbiorcze proponował nowy kontrakt o30% niższy (mniejwięcej, ponieważ wywiad gospodarczy wiedział wszystko o stolarzu i kontrakt był skrojaony na "miarę"; tak aby było za dużo aby firmę zlikwidować, a za mało aby z tego godnie żyć) Stolarz mający firmę, maszyny w kredycie dostawał nóż na gardło od Ikea, zrekompensował sobie to obniżaniem jakośći, ot cała filozofia..

DIVI LESCHI GENUS AMO 

Portret użytkownika S

" europejscy producenci

" europejscy producenci samochodów elektrycznych znajdują się pod ogromną presją konkurencyjną "

Spokojnie, już niedługo nie będą pod żadną presją. Nasi ukochani komuniści z Brukseli już zakazali wydobycia i przetwarzania LITU, który jak eko-terroryści zapewne nie wiedzą (bo poparli ten pomysł), używany jest do baterii w autach elektrycznych. Jako posiadające w sobie materiał zakazany, baterie będą więc absurdalnie drogie, o ile w ogóle dozwolone. I tyle na temat kłamstw nazisty z WEF i jego koleżków, że wszyscy będziemy jeździć elektrykami i będzie pięknie.

A co do Satan Klausa, to może warto nagłośnić sprawę, że ostatnio pochwalił się, że podobnie jak zinfiltrowali wszystkie rządy, tak teraz przypuścili atak na szkolnictwo. Ich celem jest obsadzenie nauczania ludźmi wyszkolonymi przez Young Global Leaders i "globalne nauczanie jedynej słusznej ideologii". To samo w sobie jest już cholernie groźne, ale włosy na głowie podnosi fakt, że WEF OFICJALNIE zaczął promować pedofilię, a służalcze mu, największe światowe media (np. CNN i New York Times) rozpoczęły kampanię zmuszania ludzi do POKOCHANIA pedofili i zaprzestania "mowy nienawiści wobec nich".

CZY TWOJE DZIECKO MA JUŻ SWOJEGO PEDOFILA? Bo zaraz to będzie wymagane i modne. To nie żarty, przypomnijcie sobie jak doszliśmy z LGBT do tego co mamy dziś. Zacznijcie to nagłaśniać, może któryś redaktor wysmaruje artykuł?

https://newspunch.com/world-economic-forum-declares-pedophiles-will-save-humanity/

Portret użytkownika euklide⁣s

Ja tu widzę drugie dno. Mamy

Ja tu widzę drugie dno. Mamy tu do czynienia z szastaniem "prawami człowieka" tak by pojęcie się zdezawuowało, pomniejszyło. Pojecie praw człowieka zostaje w ten sposób wyśmiane, zdeptane i poniżone - pełna diabelska narracja.

Portret użytkownika Szkarłatny

w przypadku padofilii trzeba

w przypadku padofilii trzeba zachować spokój, na razie powinniśmy milczeć, dzieci były przez nich wykorzystywane i będą (do czasu), niech ten brurd wypłynie na powierzchnię, niech się ujawni, niech się poczuje bezkarny a nawet chroniony przez ichnie prawo a wtedy normalni ludzie już będą wiedzieli co robić bo istnieją granice których nikomu przekraczać nie wolno.

Portret użytkownika Nomen - Omen

"Rajem" dla pedofili są

"Rajem" dla pedofili są ubogie spoleczenstwa.
UNICEF: to niewolnictwo dzieci.
Wiele ubogich rodzin na Filipinach zmusza swoje dzieci do uprawiania seksu i transmitowania tego w internecie. W ten sposób mają zdobywać pieniądze od chcących za to płacić pedofilów - ostrzega Fundusz Narodów Zjednoczonych Pomocy Dzieciom (UNICEF).
Nie ma granic dla okrucieństwa i okropności tego biznesu, a jest on warty miliardy dolarów - alarmuje Lotta Sylwander, szefowa UNICEF na Filipinach.
Według UNICEF Filipiny są największym na świecie źródłem dziecięcej pornografii i "epicentrum transmitowania na żywo nadużyć seksualnych". Miesięcznie odnotowywanych ma być ok. 7 tys. przypadków przestępczości w sieci, z których połowa dotyczy przestępstw seksualnych na dzieciach.

"Rodzice zmuszają dzieci do seksu, pedofile płacą za transmisję" - (Artykuł z dnia 07-06-2016)

https://tvn24.pl/swiat/rodzice-zmuszaja-dzieci-do-seksu-pedofile-placa-za-transmisje-ra650247

===

Strony

Skomentuj