Kategorie:
Pomimo iż firma Apple oficjalnie nie uczestniczy w najnowszych targach elektroniki CES w Las Vegas, to i tak uwaga reporterów skupiła się właśnie na niej. Wszystko za sprawą ogromnego billboardu, za pomocą którego postanowiono wbić szpilkę swojej konkurencji.
Firma Apple zapłaciła za gigantyczną reklamę, którą umieszczono na ścianie hotelu Marriott w Las Vegas. Na billboardzie można zobaczyć zarys iPhone'a oraz slogan: Co dzieje się na twoim iPhonie, zostaje na twoim iPhonie, co oczywiście jest parafrazą słynnego powiedzenia, związanego z Las Vegas (What happens in Vegas, stays in Vegas).
Korporacja spod znaku jabłka ewidentnie postanowiła zagrać na nosie swoim rywalom, wykorzystującym system operacyjny Android. Reklama została oparta na społecznej obawie o bezpieczeństwo danych i stałą inwigilację użytkowników przez Google'a.
Źródło: Getty
Z drugiej strony Apple przedstawia siebie oczywiście jako producenta, który troszczy się o prywatność swoich klientów. W rzeczywistości jednak inwigilacja dotyczy wszystkich światowych potęg technologicznych, więc działanie można uznać za przerzucanie odpowiedzialności i odwracanie uwagi od własnych uchybień.
Należy zwrócić uwagę, że nie jest to pierwszy raz, gdy firma publicznie wywyższa się ponad swoich konkurentów. W kwietniu 2018 roku ukazała się reklama przekonująca, że sklep App Store jest znacznie bezpieczniejszy niż konkurencyjny Google Play.
Ocena:
Opublikował:
ZychMan
Redaktor współpracujący z portalem zmianynaziemi.pl od ponad 2 lat. Specjalista z zakresu Internetu i tematyki naukowej. Nie stroni również od bieżących tematów politycznych. |
Komentarze
Co cię boli?
Skomentuj