Kategorie:
Amerykańska sieć sklepów Walmart właśnie ogłosiła, że zamierza uruchomić „Laboratorium Inteligentnej Sprzedaży” w jednym ze swoich sklepów w Levittown w stanie Nowy Jork. Eksperyment z użyciem sztucznej inteligencji ma na celu usprawnienie sprzedaży oraz inwentaryzacji.
Walmart chce użyć sztucznej inteligencji, aby usprawnić proces inwentaryzacji i zamawiania produktów, a także samego działania marketu. Projekt prowadzony przez międzynarodowy zespół Kepler ma na celu wychwytywanie i usprawnianie działania sklepu, aby szybko uzupełnić brakujące towary, bądź zidentyfikować produkty znajdujące się w niewłaściwych miejscach.
Firma Walmart nie uruchomiła jeszcze Laboratorium Inteligentnej Sprzedaży, ale już zaczęła instalować oprogramowanie i inne niezbędne urządzenia, które pomogą dokładnie przetestować technologię.
Potentat handlowy jest znany z wprowadzania nowatorskich rozwiązań w swoich supermarketach. W przeszłości wykorzystywano mobilne realizacje transakcji, system kamer do zarządzania zapasami, a nawet automatyczne sklepy bezobsługowe.
Zespół Kepler planuje dalej testować szeroki zakres nowoczesnych technologii w prawdziwych sklepach i wprowadzanie optymalnych rozwiązań.
Ocena:
Opublikował:
B
Redaktorka, która pracuje z nami od ponad 3 lat. Specjalizuje się w tematyce medycznej i zdrowym żywieniu. Często publikuje na portalu medycznym tylkomedycyna.pl |
Skomentuj