Amerykańska sieć sklepów Walmart będzie używać sztucznej inteligencji w swoich marketach

Kategorie: 

Źródło: Wikimedia Commons, pixabay.com

Amerykańska sieć sklepów Walmart właśnie ogłosiła, że zamierza uruchomić „Laboratorium Inteligentnej Sprzedaży” w jednym ze swoich sklepów w Levittown w stanie Nowy Jork. Eksperyment z użyciem sztucznej inteligencji ma na celu usprawnienie sprzedaży oraz inwentaryzacji.

Walmart chce użyć sztucznej inteligencji, aby usprawnić proces inwentaryzacji i zamawiania produktów, a także samego działania marketu. Projekt prowadzony przez międzynarodowy zespół Kepler ma na celu wychwytywanie i usprawnianie działania sklepu, aby szybko uzupełnić brakujące towary, bądź zidentyfikować produkty znajdujące się w niewłaściwych miejscach.

 

Firma Walmart nie uruchomiła jeszcze Laboratorium Inteligentnej Sprzedaży, ale już zaczęła instalować oprogramowanie i inne niezbędne urządzenia, które pomogą dokładnie przetestować technologię.

 

Potentat handlowy jest znany z wprowadzania nowatorskich rozwiązań w swoich supermarketach. W przeszłości wykorzystywano mobilne realizacje transakcji, system kamer do zarządzania zapasami, a nawet automatyczne sklepy bezobsługowe.

 

Zespół Kepler planuje dalej testować szeroki zakres nowoczesnych technologii w prawdziwych sklepach i wprowadzanie optymalnych rozwiązań.

 

 

Ocena: 

5
Średnio: 5 (1 vote)
Opublikował: B
Portret użytkownika B

Redaktorka, która pracuje z nami od ponad 3 lat. Specjalizuje się w tematyce medycznej i zdrowym żywieniu. Często publikuje na portalu medycznym tylkomedycyna.pl


Skomentuj