Bezzałogowy autobus w Austrii potrącił pieszego

Kategorie: 

Źródło: youtube.com

Bezzałogowy autobus, opracowany przez francuską firmę Navya, podczas prób w Wiedniu w Austrii, potrącił w pieszego. Według Bloomberga, autobus jadący z prędkością 12 kilometrów na godzinę uderzył trzydziestoletnią kobietę, która przechodziła przez jezdnię. Kobieta doznała drobnych obrażeń. Testy autobusów Navya w Wiedniu zawieszone na okres dochodzenia w sprawie incydentu.

 

Według The Verge firma Navya, powołując się na świadków incydentu, poinformowała, że w czasie zderzenia kobieta przechodziła przez ulicę, mając słuchawki na uszach i była zapatrzona w telefon. Innych szczegółów zdarzenia nie określono. Autobusy Navya są testowane przez władze Wiednia od 6 czerwca 2019 roku.

 

To nie jest pierwszy wypadek drogowy z udziałem bezzałogowego autobusu Navya. W listopadzie 2017 r. autobus wadliwie zadziałał na jednym ze skrzyżowań i doszło do kolizji z ciężarówka. Dochodzenie w sprawie przyczyn tego incydentu zakończyło się w połowie lipca 2019 r. Ustalono, iż przyczyną wypadku była nieudana lokalizacja kontrolera sterowania magistralą.

 

W marcu 2018 r. bezzałogowy pojazd, przetestowany przez Ubera, potrącił pieszą, który nocą przechodziła przez ulicę w niewłaściwym miejscu. Później okazało się, że samochód zidentyfikował kobietę sześć sekund przed zderzeniem i 1,3 sekundy przed podjęciem decyzji o hamowaniu. Jednak system hamowania awaryjnego został celowo wyłączony przez inżynierów Ubera.

 

Ocena: 

5
Średnio: 5 (2 votes)
Opublikował: tallinn
Portret użytkownika tallinn

Legendarny redaktor portali zmianynaziemi.pl oraz innemedium.pl znany ze swojego niekonwencjonalnego podejścia do poszukiwania tematów kontrowersyjnych i tajemniczych. Dodatkowo jest on wydawcą portali estonczycy.pl oraz tylkoprzyroda.pl gdzie realizuje swoje pasje związane z eksploracją wiadomości ze świata zwierząt


Komentarze

Portret użytkownika nel35

Przyczyną wypadku było

Przyczyną wypadku było zachowanie istoty rodzaju ludzkiego, która zapomniała, że jest w realu. Powinni zmodyfikować KD, ponieważ wielokrotnie osoby poruszające się po drogach w słuchawkach na uszach stawały się ofiarami (także śmiertelnymi) wypadków. Takie święte krowy stwarzają zagrożenie dla siebie i innych.

Portret użytkownika 3plabc

Oczyma wyobraźni już widzę te

Oczyma wyobraźni już widzę te zamachy terrorystyczne przy użyciu zhakowanych autonomicznych pojazdów, czy to autobus, czy samochód wjeżdżający w tłum na targu, czy innym maratonie.... niech tylko wprowadzą ten syf na masową skale.

Portret użytkownika Gargulec

Czyli jak widać, nawet

Czyli jak widać, nawet autonomiczne pojazdy, naszpikowane technologią, nie mają najmniejszej szansy w starciu z bezmózgimi idiotami, bez grama instynktu samozachowawczego. Pomimo wszelkich starań, prawo naturalnej selekcji nadal działa, bardzo dobrze.

Portret użytkownika Zenek ;)

"

"

BRUKSELA REZYGNUJE Z SIECI 5G W OBAWIE O ZDROWIE OBYWATELI

Bruksela staje się pierwszym ważnym miastem w Europie, które przeciwstawia się wdrożeniom sieci 5G ze względu na negatywne skutki zdrowotne, jakie mogłaby spowodować.

Przedstawiciele rządu podkreślają, że mieszkańcy miasta nie są królikami doświadczalnymi, aby testować na nich takie technologie."

 

http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=25774&Itemid=44

Portret użytkownika Zenek ;)

Oświadczenie w tej sprawie

Oświadczenie w tej sprawie wydała również Céline Fremault, minister rządu Brukseli odpowiedzialna m.in. za jakość życia, środowisko i energię:

    Nie mogę z zadowoleniem powitać takiej technologii, jeśli standardy promieniowania, które muszą chronić obywatela, nie są przestrzegane.

     Mieszkańcy Brukseli nie są królikami doświadczalnymi, których zdrowie mogę sprzedać z zyskiem. Nie możemy mieć w tej kwestii żadnych wątpliwości.

 

I jakże RÓŻNA POSTAWA banderowsko-żydowskiego REŻIMU PiS.DA+...

 

WSZELKIMI ODNÓŻAMI DĄŻĄCEGO do (cichego niemedialnego)  WYMORDOWANIA Polaków...  bądź wypędzenia ich z Ojcowizny za chlebem....

 

by zwolnić PRZESTRZENIE ŻYCIOWE dla jeszcze większej ilości ich WIELOWIEKOWYCH MORDERCÓW i OKUPANTÓW..... ściąganych tu "mostem" zza granicy....

 

Pamiętaj o tym WYBORCO głosująć na post-MAGDALENKOWYCH NAZIOLI....

ZŁODZIEI DOROBKU TWOICH RODZICÓW....

GWAŁCICIELI TWOICH DZIECI.....

WROGĄ POLSCE postJAŁTAŃSKĄ SITWĘ brytyjsko-ruskiej agentury

 

Portret użytkownika Zenek ;)

I tu się mylisz, bowiem w

I tu się mylisz, bowiem w Jałcie ustalono iż

 

tzw rząd RP zwanej Rzeczypospolitą Ludową będą tworzyć 

 

w 70% towarzysze radzieccy

w 30% towarzysze brytyjscy

w 0% Polacy

 

innymi słowy BESTIALSKIE MORDY za SB to WSPÓLNE dzieło "sojusznka" wschdniego i "sojusznika": zachodniego....

 

Także i niedawno przewinęła się przez media informacja iż Rosja z GB PONOWNIE jak w Jałcie PODZIELIŁA MIĘDZY SIEBIE Europę na swoje OKUPACYJNE STREFY.. że ODNOWIŁA JAŁTAŃSKIE POROZUMIENIE...

 

Portret użytkownika zszokowany wpisem

Ustalono, iż przyczyną

Ustalono, iż przyczyną wypadku była nieudana lokalizacja kontrolera sterowania magistralą

nie znalazł centrali dowodzenia chyba , to wszytsko w fazie testów Medium-Ty jesteś z Krk.?

Portret użytkownika Medium

Dzięki za wyjaśnienie. Jeśli

Dzięki za wyjaśnienie. Jeśli takie debilne urządzenie samo nie jest w stanie podjąć właściwej decyzji, bo centrala dowodzenia poszła np. do toalety, to kompletny klops.

PS. Z KRK nie jestem. Wychowano mnie w prawosławnym domu. KRK nie cierpię, ponadto uważam, że wszystkim kościołom od czasów konkordatu poprzewracało się w głowach, także i mojemu.

Portret użytkownika zszokowany wpisem

-haha nieee, Krk , skrót od

-haha nieee, Krk , skrót od Kraków-a tak myślałem ,że z Krakowa jesteś bo gdzieś tam o częsciowym zaćmieniu umieściłaś foto "zdjęcie zrobione nad Krakowem"-chyba o księżyc chodziło, więc myślałem że z Krakowa jesteś, ja niedaleko Krk..pozdro

Portret użytkownika Medium

 Ustalono, iż przyczyną

 Ustalono, iż przyczyną wypadku była nieudana lokalizacja kontrolera sterowania magistralą.

Czy ktoś coś z tego rozumie, albo chociaż sobie wyobraża? 

Później okazało się, że samochód zidentyfikował kobietę sześć sekund przed zderzeniem i 1,3 sekundy przed podjęciem decyzji o hamowaniu.

Niestety czas przekazu impulsów elektronicznych jest większy, niż ludzkich zwojów nerwowych, szczególnie w sytuacji stresu. 

Strony

Skomentuj