Nowa ciężarówka wodorowa Nikola One posiada zasięg niemal 2 tysięcy kilometrów
Image
Za kilka lat, na amerykańskich i kanadyjskich drogach pojawią się pierwsze ciężarówki wodorowe. 1 grudnia, Nikola Motor Company zaprezentowała prototyp ekologicznego pojazdu o niesamowitych osiągach.
Nowa ciężarówka Nikola One wyposażona jest w silnik elektryczny, wspomagany przez ogniwa wodorowe. Takie rozwiązanie oferuje szereg korzyści - większa moc, lepsze przyspieszenie, mniejsza masa i znacznie lepszy zasięg. Taka ciężarówka może pokonać nawet 1930 km na jednym naładowaniu.
Źródło: Nikola One
Kolejna korzyść, która zadowala szczególnie wyznawców teorii globalnego ocieplenia, to brak emisji dwutlenku węgla. Obecnie największym problemem dla pojawienia się nowych wodorowych ciężarówek jest brak odpowiedniej infrastruktury. Jednak wkrótce ma się to zmienić, gdyż na terenie USA i Kanady powstanie sieć stacji, przeznaczonych dla tych pojazdów.
Źródło: Nikola One
Ciężarówki wodorowe firmy Nikola Motor Company mają pojawić się na ulicach najpóźniej w 2020 roku. Technologia w pierwszej kolejności zaleje rynek amerykański i kanadyjski, a potem, być może, również i europejski.
Wiadomość pochodzi z portalu tylkonauka.pl
- Dodaj komentarz
- 8410 odsłon
Szczerze mowiac,to
Szczerze mowiac,to czlowiekowi nie jest to potrzebne do szczescia.
Powinnismy juz zawracac z tej drogi na ktorej jestesmy.Takie gadzeciarstwo i nowe technologie doprowadza tylko do zapomnienia o rzeczywistosci.Czlowiek powinien byc blizej natury,a on wciaz gdzies biegnie spieszy sie i goni ta marchewke zawiazana przez upadlych
Technologia i postęp samo w
Dodane przez syriues w odpowiedzi na Szczerze mowiac,to
Technologia i postęp samo w sobie nie są złe, bo pozwalają ułatwiać życie i przeciwdziałać ciemnocie. Problem pojawia się gdy, ta technologia jest kształtowana przez chciwość i pychę. Staje się ona wtedy środkiem represyjnym, uzależniającym i używanym głównie do niewolnictwa oraz zysku, nawet kosztem ludzkiego życia. Technologia i postęp to główni przeciwnicy wszelkich religii, bo te pierwsze obalają to, na czym zarabiają i niewolą ludzi przez fałszywe i głupie doktryny religie. Natomiast postęp i technologia nie ma najmniejszych szans z duchowością, która pochodzi od jednego i prawdziwego żywego Boga oraz nie podlega prawom fizyki.
Ale to jest przecież
Ale to jest przecież ciężąrówka ekektryczna, zbiorniki z wodorem i ogniwo paliwowe spowodują tylko zmniejszenie minimalnej ilości akumulatorów jako bufor - taki redaktor artykuł ppisze i nie wie co jest co - to ten brak matematyki i logiki w szkołach oraz na maturze.
...moge to usprawnic!..
...moge to usprawnic!...dwupaliwowy generator pradu - start - benzyna/gaz/lpg/wodor/...oraz generator HHO - duzy - taki generator rozklada wode na wodor - i produkuje prad - do napedu - generatora pradu/baterii/generatora HHO - takie perpetum mobile - moze nie calkiem - jedyna strata - to woda! - srednio 1 - 3 litry/godz w zaleznosci od mocy!/podane na wyrost!/
oczywiscie wydajnosc generatora HHO - musi byc przynajmniej gdzies w granicach 1000/1500 litr/godz.
przy dodatkowym zastosowaniu silnika elektrycznego np 30kW pradu zmiennego - i odwroceniu jego fazy moze produkowac taka sama ilosc pradu - do zuzycia!!
ZASIEG - NIEOGRANICZONY!!
jednak ten "tesla" - to glab!
W Germanistanie bmwejka 20 lat temu - juz jezdzila na wodor - pewnie "znalezli" ten wynalazek - gdzies u Niemca na strychu!!...:))
...aj!...waj!...bedzie bolalo!!...:))
a gdzie sa patenty Lagiewki?...