Uzbrojony obywatel zapobiegł masakrze na Florydzie
Image
Na Florydzie mogło dojść do kolejnej masowej strzelaniny. Na szczęście, szaleniec z bronią został powstrzymany przez uzbrojonego obywatela. Jest to kolejne tego typu zdarzenie, które jest niechętnie relacjonowane przez media.
Strzelanina miała miejsce w sobotę w parku w Titusville podczas wydarzenia, w którym brało udział ponad 150 studentów. Napastnik otworzył ogień w kierunku tłumu, lecz okazało się, że nie był on jedyną uzbrojoną osobą. Jeden z obywateli niemal natychmiast unieszkodliwił agresora, strzelając mu w głowę. Mężczyzna przeżył i w stanie krytycznym trafił do szpitala, lecz jest on jedynym poszkodowanym w tym całym zajściu.
Policja potrzebowała kilku minut, aby zareagować. W tym czasie mogło zginąć wiele osób. Bohaterski czyn pozwolił zapobiec masakrze, lecz liczne media nawet nie wspominają o tym zdarzeniu. Nie jest to zresztą pierwszy taki przypadek.
Przeciwnicy dostępu do broni palnej twierdzą, że broń zabija i należy ją zakazać. Jednak zdelegalizowanie broni będzie oznaczało, że porządni obywatele nie będą mieli szans, aby obronić się przed uzbrojonymi bandytami. Przestępcy tak czy inaczej zdobędą broń – w przeciwieństwie do uczciwych obywateli. W takich sytuacjach kluczowe są pierwsze sekundy i minuty, czyli czas, w którym policja zazwyczaj nie jest w stanie zareagować.
- Dodaj komentarz
- 7151 odsłon
Powinno być.# Jednak
Powinno być.# Jednak zdelegalizowanie broni będzie oznaczało # różnica mała a sens wypaczony.
Dzięki za czujność
Dodane przez Toranaga (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Powinno być.# Jednak
Dzięki za czujność :)
jedyne na co ich stać to
Dodane przez John Moll w odpowiedzi na Dzięki za czujność
:)) jedyne na co ich stać to perfekcyjna czujność... :))
Niestety... większość
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na jedyne na co ich stać to
Niestety... większość komentarzy wysyłane w moim kierunku dotyczą błędów w tekście.
Komentują jedynie to co mogą
Dodane przez John Moll w odpowiedzi na Niestety... większość
Komentują jedynie to co mogą zrozumieć... :))
W Europie poszedłby pewnie
W Europie poszedłby pewnie siedzieć. Lewackie państwo, które samo jest gangsterką, chce sprawić by ludzie bali się bronić. Na przestrzeni lat zmieniono mentalność ludzi i zaszczepiono poczucie winy przy unieszkodliwianiu kogoś w samoobronie zamiast poczucia obowiązku. Żeby to teraz odwrócić powinno się zacząć przyznawać nagrody za zastrzelenie kogoś w samoobronie.
szczepinie poczucia winy jest
Dodane przez euklides (niezweryfikowany) w odpowiedzi na W Europie poszedłby pewnie
szczepinie poczucia winy jest w każdej religii. czy w chrześcijaństwie, czy w lewactwie...
A podobno broń strzela sama..
A podobno broń strzela sama.....tak mówi głupie lewactwo i klakierzy w Europie......
o lewaka strzela sama, bo
Dodane przez Zbigniew (niezweryfikowany) w odpowiedzi na A podobno broń strzela sama..
u lewaka strzela sama, bo zamiast sprawdzić szczerbinkę naciska cyngiel...
@John Moll zakradł Ci się
@John Moll zakradł Ci się błąd logiczny w ostatnich zdaniach artykułu, wydaje mi się że chciałeś powiedzieć "delegalizacja" albo "zdelegalizowanie"
Dzięki za czujność
Dodane przez Anty-Słowianin w odpowiedzi na @John Moll zakradł Ci się
Dzięki za czujność :)
heh, policja zanim wstanie po
heh, policja zanim wstanie po tych wszystkich słodzonych ciastkach.. jeszcze go wsadzą za uszkodzenie ciała tego szaleńca, bo nie był policjantem i strzelał w miejscu publicznym, bo to nie obrona własna, bo było dużo ludzi wokół i mógł komuś innemu zrobić krzywdę itd..
Argumentów za jak i przeciw
Argumentów za jak i przeciw jest masa ,rownie dobrze można napisać że nie jedna osoba ktora zrobi jakąs masakre miała by kłopot ze zdobyciem broni ...może to nawet dotyczy kolesia z artykułu.Jednak już nie chcę o tym dyskutować bo swoje zdanie wyraźiłem kilka tygodni temu przy okazji innego tematu.
Skupię się więc tylko na ostatnich zdaniach artykułu.Owszem prawdziwy bandzior zawsze broń zorganizuje zapewne ,ale co z takimi przypadkami jak ten który zaraz opisze.Mam na ulicy od kilku tygodni takie o to przedstawienie.W nocy w granicach 1-2 chodzi jakiś koleś i krzyczy najczęsciej są to teksty typu "Ku...a ja was pie...e ,ch.e, jeb..e cwele " .Ryczy to jak wściekłe zwierze budząc zapewne cała okolice.Mówię zapewne bo ....nikt nie reaguję.Policję wzywać bez sensu bo zanim przyjedzie to on pójdzie,a zresztą wiem co policja robi z takimi, bo drobnych przestępców mam na ulicy więcej.Grzywna czasem krotkie wczasy w areszcie i koleś wraca.Można wylecieć i mordę obić ,ale raz na ulicy wiecej starców i kobiet jak facetów a dwa....pobije i albo mnie zamkną(a wtedy się policja już objawi zapewne)albo któregoś dnia wrócę i będę miał np dom podpalony(psa mi już otruto)Teraz wyobraźmy sobie że ten świr(na moje oko coś łyka może dpalacze)ma dostęp do broni?Chcecie by tacy ludzie mieli dostęp do broni??
Już bardziej jestem za jakimiś strażami osiedlowymi ,ale wybierani by musieli być ludzie o nieskazitelnym życiorysie ,nie karani ,umiejący się bronią posługiwać.Bo prawda jest taka że na takich typków nie ma rady.Policja ma zazwyczaj wszystko w dupie ,ludzie się boją reagować bo może być zemsta i posiadanie broni by tu nic nie zmieniło bo co zastrzele go??A gdy tacy jak on będa mieć broń(a podejrzewam że sam jej nie zdobędzie przy dzisiejszych przepisach, bo to zwykły naćpany ciul)to dopiero się zacznie jazda.
Co do tej konretnej sytuacji mam pewien pomysł na rozwiązanie, ale wole nie pisać bo kto wie kto to czyta::)Ale jednak wariant siłowy tylko widze.
Nie wiem Maks gdzie ty żyjesz
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
Nie wiem Maks gdzie ty żyjesz. Jestem za podzieleniem kraju na jurysdykcje, gdzie dana społeczność będzie decydować o takich rzeczach jak dostęp do broni. Wtedy ty możesz mieszkać w mieście rozbrojonych ćpunów, a ja mogę mieszkać w mieście gdzie wiewiórki mają na drzewach porozwieszane karabiny maszynowe. Nie podba się, to mnie nie odwiedzasz, proste.
Pierwszym raz się z tobą
Dodane przez euklides (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Nie wiem Maks gdzie ty żyjesz
Pierwszym raz się z tobą zgadzam i nie mam więcej pytań.Uważam że centralne zarzadzanie krajem zwlaszcza tak dużym jak Polska się nie sprawdza.Porownajmy np jakąś wieś na podkarpaciu i dajmy na to Poznań!!Co nas łączy zapewne nic?Tylko język choć i to średnio bo czasem tych ze wsi trudno zrozumieć.Jestem za czymś na wzór poszczególnych stanów w USA, w jednych jest kara śmierci w innych nie ma ,aborcja ,eutanazja ,broń itp.Uważam że zachód Polski jest bardziej światły i np nie wybrał by Pis do władzy, nie chciał wyjśćia z Unii....i ja zostaje na zachodzie.Ktoś chce Pis ,sojuszu z USA i potężnej roli kościoła niech sobie mieszka na wschodzie!!.
Pewne sprawy oczywiście sa trudniejsze do rozwiązania chocby kwestie militarne wojsko ,no ale mase spraw można by pozostawić poszczególnym regionom
"Pierwszym raz się z tobą
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Pierwszym raz się z tobą
"Pierwszym raz się z tobą zgadzam"
Nie pierwszy raz ;)
jesteś łysy? Bo coś walnęło w
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Pierwszym raz się z tobą
jesteś łysy? Bo coś walnęło w beton na podwórku...
Prawo do posiadania broni
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
Prawo do posiadania broni jest przyrodzonym prawem każdego wolnego człowieka, jeżeli ktoś jest temu przeciwny wspiera ustrój totalitarny niezależnie od tego czy u władzy sa przedstawiciele narodu czy wyznaczone przez zaborcę marionetki.
Myslisz ze: jakby kazdy
Dodane przez Anty-Słowianin w odpowiedzi na Prawo do posiadania broni
Myslisz ze: jakby kazdy posiadal bron i prawo jej urzycia kiedykowiek wedlug swojego osadu to bys dozyl tych swoich lat?
Ty na pewno nie... Za
Dodane przez rogol (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myslisz ze: jakby kazdy
Ty na pewno nie... Za ortografię byłbyś pierwszym, którego bym zastrzelił... :)
Bez obaw ,niepotrzebnie się o
Dodane przez rogol (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myslisz ze: jakby kazdy
Bez obaw ,niepotrzebnie się o mnie martwisz,zalatujesz lewacką troską o obywatela a tego nie trawię .
A ty co,M.Teresa z Kalkuty że
Dodane przez rogol (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myslisz ze: jakby kazdy
A ty co,M.Teresa z Kalkuty że się tak o mnie martwisz? typowa czerwona narracja "my się o Ciebie ,za Ciebie będziemy troszczyć"p...cie się.
btw:twardy jak skała,szybki jak strzała.
No to właśnie byś żył tak,
Dodane przez rogol (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Myslisz ze: jakby kazdy
No to właśnie byś żył tak, żeby dożyć - i ci wszyscy "ześwirowani" też - bo dziwnym przypadkiem wszystkim takim "świrom" kręgosłupy prostują się natychmiastowo, jak jest szansa że dostaną pałą po łbie
Nic dodać ,nic ująć i na nic
Dodane przez Anty-Słowianin w odpowiedzi na Prawo do posiadania broni
Nic dodać ,nic ująć i na nic skowyt przeciwników liberalizacji.
Ale jakiej broni?Moge mieć
Dodane przez Anty-Słowianin w odpowiedzi na Prawo do posiadania broni
Ale jakiej broni?Moge mieć karabin maszynowy??A armatę??Ja chcę armatę mogę??Albo bazuka, to mi się zawsze na filmach podobało!!
Zajść buca od tyłu, knebel,
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
Zajść buca od tyłu, knebel, worek na głowę, do bagażnika i przywiązać w lesie 300 km dalej, albo w jakimś miasteczku, gdzie mieszkają kolorowe ubogacacze, granic nie ma. Nie bić, nie kaleczyć, pozwolić mu się odwiązać, jak się przespaceruje na zejściu, to może przemyśli zachowanie. Można mu jeszcze w portfelu zostawić 10 zł, na bułkę i wodę, więcej nie, bo wtedy kupi bilet powrotny i nici z przygody.
Doszliśmy do momentu, kiedy policja nie chroni obywateli, tylko przestępców, a całość sponsorujemy podatkami.
No tylko mamy takie prawo że
Dodane przez Odważniak (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zajść buca od tyłu, knebel,
No tylko mamy takie prawo że jak on mi wejdzie na posesje i np łeb rozwali to go wypuszczą bo niepoczytalny, a jak policja dojdzie do tego że z kumplami go wywieźlismy to każdy pójdzie siedzieć.A dla normalnego człowieka mającego prace i nie siedzącego nigdy w więzieniu nawet pół roku odsiadki to katastrofa.Oczywiście jeśli nie ma śladów a obywatel "pener"nie pójdzie na policje(a pewnie nie pójdzie)to ok ,ale ryzyko zawsze jest.
A co do państwa to dopiero się rozkręca, zaraz zastapi 500+ programem 1000+ .Grupa przekupionych da im wladze absolutną, a wtedy dopiero się zacznie jazda bez trzymanki.
Kluczowa w tym miejscu jest
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na No tylko mamy takie prawo że
Kluczowa w tym miejscu jest zasadzka i zajście od tyłu. Oczywiście, poniosła mnie fantazja, wywożenie tak daleko może być problemem technicznym. Ale sąsiedzki oklep wskazany. Nic się nie zmieni, jak będziemy się autocenzurować. W tym miejscu proponuję powrót do starych, sprawdzonych metod rozwiązujących wszelkie problemy: dyby, rózga, syrop fruktozowy i pierze, proca na zgniłe pomidory. W małych społecznościach wystarczy. W metropoliach niestety potrzebne są ostrzejsze środki w stylu afrykańskim, skąd importowano chamstwo.
A gdyby tak paru sąsiadów, zamiast trzepać portkami zza firanki, zeszło na dół i pogadało z gostkiem, tak po ludzku, zapytać, jaki ma problem i okazać trochę zainteresowania, asekurując się teoretycznym laniem, gdyby facet nie chciał gadać? Albo wyśledzić typa i następnego wieczoru zakleić mu zamek? Zostawić list, żeby wiedział za co. Oczywiście bez śladów. Jak mu Matka spuści łomot, to może pomoże. Zainteresować się człowiekiem, bo ewidentnie woła o pomoc.. a później baty, jak pokojowo się nie da. No nie możemy dać się terroryzować głupim.
"Teraz wyobraźmy sobie że ten
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
"Teraz wyobraźmy sobie że ten świr(na moje oko coś łyka może dpalacze)ma dostęp do broni?" no to ja sobie wyobrażam że po dopalaczach ma opóźniony czas reakcji i ja pierwszy wyciągam gnata i usypiam świra
Dawno nie bylem na wakacjach,
Dodane przez ZaradnydyndaraZ w odpowiedzi na "Teraz wyobraźmy sobie że ten
Dawno nie bylem na wakacjach, ale nie wiem czy 25 lat za kratmai to wczasy marzeń
Takie wyobrażenie to może być
Dodane przez ZaradnydyndaraZ w odpowiedzi na "Teraz wyobraźmy sobie że ten
Takie wyobrażenie to może być bardzo, bardzo błędne .. dopalacze są różne, niektóre bardzo przyspieszają czas reakcji i przegrałbyś rewolwerowy pojedynek z takim przeciwnikiem.
Głupi jesteś... Jakbym miał
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
Głupi jesteś... Jakbym miał broń, to bym go zastrzelił i kropka... Po co wzywać Policję?
A tak na poważnie... "Krowa, która dużo ryczy mało mleka daje".. świr może sobie krzyczeć i jak sie wykrzyczy pójdzie zachrypniety lulu i do następnego klina... Nie znasz życia ani ludzi... :)
Dostęp do broni jest koniecznością i znamieniem wolności obywateli! Mieszkam na odludziu, już miałem wizyty.. i broń się przydała...
To chyba ty nie znasz życia,
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Głupi jesteś... Jakbym miał
To chyba ty nie znasz życia, po pierwsze to się stało chyba jego hobby bo od 2 tygodni tak robi.A po drugie zwykle na miejsce jednego świra przychodzi dwóch następnych.....w Beverly hills niestety nie mieszkam.Nie mam nic przeciwko posiadnaiu broni przez ludzi ktorzy potrafią się nia posługiwac i przejdą choć proste testy psychologiczne i nie sa karani np za morderstwa czy gwałty.Dawac każdemu jak leci to głupota.
Ale zanim dostaniesz
Dodane przez Max 1983 w odpowiedzi na Argumentów za jak i przeciw
Ale zanim dostaniesz pozwolenie na broń musisz przejść rygorystyczne badania psychologiczne i psychiatryczne, myślisz że on by je zaliczył
Skoro obywatel to z platformy
Skoro obywatel to chyba z platformy albo milicji - one obywatelskie
Jak wy byście dostali
Jak wy byście dostali pozwolenie na broń, to by dopiero była masakra :D [.........]
z filmu wynika że do czarnych
z filmu wynika że do czarnych strzelał... hm... tam każdy czarny jest w gangu i ma broń więc to była misja samobójcza... pewnie jakiś latynoski desperado
U nas takiego bohatera
U nas takiego bohatera zgarnęła by policja i oskarzyła o próbę zabójstwa ...