Kategorie:
Czy taka reklama mogłaby podobać się i być dobrze przyjęta w Polsce? Jezus, Ganesz, Budda, Afrodyta, Mojżesz, a nawet L. Ron Hubbard pojawili się w australijskiej reklamie zrobionej dla Lamb by Meat and Livestock Australia (MLA). W kampanii „wzięli udział” bogowie, boginie i prorocy różnych wyznań oraz wierzeń, którzy wspólnie dzielą się posiłkiem z jagnięciny przy grillu. Głoszą przy tym, że baraninę może konsumować więcej ludzi na całym świecie.
Reklama jest ostatnią częścią długiej kampanii marki We Love Our Lamb, która ma na celu promocję mięsa w kluczowych momentach w ciągu roku, w tym na wiosnę. Najnowsza kampania stworzona przez The Monkeys opiera się na komentarzach społecznych, a jej celem jest promocja różnorodności i integracja.
Andrew Howie, kierownik ds. marketingu w MLA powiedział, że „od końca lat osiemdziesiątych baranina okazała się być mięsem, które łączy ludzi. Niedawno pod hasłem „You Never Lamb Alone" przekroczono kolejne granice kreatywności. W najnowszej kampanii prezentujemy bez względu na przekonania, pochodzenie czy perswazję, jedyną rzecz - jagnięcinę, przy której możemy się spotkać i zjednoczyć".
Scott Nowell z The Monkeys tłumaczy, że jest „to jest rzeczywistość współczesnej Australii, że ludzie wszystkich wyznań i środowisk mogą się dogadać wokół stołu, łącząc się, aby świętować i spajać, jako naród. Miłośnicy baraniny nauczyli nas, że powinniśmy starać się to robić częściej”. Zintegrowana kampania obejmuje telewizję, a także media cyfrowe i społecznościowe.
Źródło:
Ocena:
Opublikował:
tallinn
Legendarny redaktor portali zmianynaziemi.pl oraz innemedium.pl znany ze swojego niekonwencjonalnego podejścia do poszukiwania tematów kontrowersyjnych i tajemniczych. Dodatkowo jest on wydawcą portali estonczycy.pl oraz tylkoprzyroda.pl gdzie realizuje swoje pasje związane z eksploracją wiadomości ze świata zwierząt |
Komentarze
Prawda nas wyzwoli,
Ale najpierw nas wku*wi.
Prawda nas wyzwoli,
Ale najpierw nas wku*wi.
Strony
Skomentuj