Polska - jedna wiara, jeden kolor, jedna kultura…
Image
Powinniśmy wreszcie zacząć budować naszą narodową tożsamość w oparciu o dumę oraz niezłomną wiarę w naszą wyjątkowość, a nie poprzez pryzmat wtłaczanych nam przez żydowskie media opinii o naszej rzekomej nieudolności i zaściankowości. Stereotyp Polaka alkoholika i szabrownika, niezdolnego do kolektywnej współpracy, musi na zawsze zniknąć z naszych umysłów.
W 1941 roku pewien angielski profesor historii tak scharakteryzował naszą ojczyznę:
Kocham historię waszego kraju i bardzo ją szanuję, albowiem w tysiącletniej historii nie mieliście w swojej kulturze: szafotów, toporów, gilotyn, egzekucji, tortur lub też wynaturzonych zachowań ludzkich. Nie wiecie, co oznaczała wieża Tower, Bastylia, «camera obscura» lub też rosyjskie fortece i więzienia. Nawet nie macie pojęcia, jaki horror miał miejsce w czasie hiszpańskich i rzymskich inkwizycji, albowiem w Polsce prawo zatwierdzone w 1552 i 1562 roku zabraniało tego rodzaju zachowań.
Nie znacie również hipokryzji purytanizmu Cromwella i jego przymusowej «pięty religijnej», u was nigdy nie miało miejsca prześladowanie ludzi nauki, palenie ksiąg naukowych.(…)
W waszym kraju nigdy nie miały miejsca żadne polowania na czarownice, które były niczym innym jak owocem psychopatii czasów średniowiecznych, w naszym kraju nawet Cromwell był w nie zaangażowany.(…)
Wszystko co tu wymieniłem, nie miało miejsca w waszym kraju, a więcej, w ostatnich latach, kiedy wasze dzieci bawiły się spokojnie w sielskich wsiach, nasze dzieci pracowały w kopalniach od 4 nad ranem, przyprowadzane do nich przez ich płaczące matki, albo też czyściły kominy. Ci zaś, którzy protestowali i występowali przeciwko takiemu traktowaniu, byli karani przez obłąkanych sędziów śmiercią lub deportacją do kolonii. (…)
Dlatego też chylę czoła przed waszym narodem, szczególnie teraz, kiedy jesteście w opresji «odious apparatus» faszystów. Pozostawieni sami sobie przez waszych przyjaciół w Europie w obliczu brutalnej agresji; kiedy jako pierwsi l września 1939 roku heroicznie stawiliście czoła machinie wojennej, filozofii obłędu. Dlatego też chcę wznieść toast za Wasz szczególny naród i kraj! „Niech żyje Polska!”
A oto niedawna wypowiedź francuskiego europarlamentarzysty na temat Polski i Polaków.
“Polska będzie źródłem nowego prawa na świecie, zostanie tak uhonorowana wysoko, jak żaden kraj w Europie (…) Polsce będą się kłaniać narody Europy. (…). Do nas będą przyjeżdżać inni, aby żyć tutaj i szczycić się tym.”
Wątpicie w to? To przeczytajcie komentarze zamieszczone pod filmem z Marszu Niepodległości w 2015 roku. Przekonacie się, że dzieje się to naprawdę.
[Wypowiedź angielskiego profesora: Tadeusz Modelski „Byłem szefem wywiadu u naczelnego wodza.” Wydawnictwo Bellona, Warszawa 2009, Str. 283/284]
- Dodaj komentarz
- 11256 odsłon
Zgadzam sie z Toba
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Te "dumne" i nadęte słowa nic
Zgadzam sie z Toba praktycznie w pod kazdym wzgledem, uwazam ze Polska juz nie jest tym co byla kiedys przez setki lat. Nasz narod zostal wytepiony, zwlaszcza inteligencja i moralnosc przez zydowsko komunistyczne szuje podczas dwudziestego wieku. Zostawiajac najgorzsych na wysokich stanowiska by kontrolowac ta garstke dobrych Polakow ktorzy nie zostali pomordowani ani przekupieni bezwartosciowymi kawalkami papieru zamienione na zloto i srebro. Aktualnie Polak jest zachlanny egoista, zadufany w sobie, zazdrosny bliskiego swego, koscielny hypokryta wiezacy w kosciol a nie Chrytusa, nie znajacy praktycznie w ogole bibli i nowego testamentu a chodzacy kilka razy w tygodniu do kosciola. Wstyd mi za nas i szkoda mojego panstwa a to wszystko przez zydowska manipulacje i ich chec zniszczenia polski i panowania nad swiatem.
twój chrystus, to też
Dodane przez tamer (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zgadzam sie z Toba
twój chrystus, to też żydowska manipulacja uświadom to sobie.
manipulacja może dotyczyć
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na twój chrystus, to też
manipulacja może dotyczyć również ciebie bo wyznajesz podobny plemienny system wartości, nie lubisz zwłaszcza tego co sam prezentujesz uświadom to sobie.
Masz racje, tylko pamietaj
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Te "dumne" i nadęte słowa nic
Masz racje, tylko pamietaj nie ma dziś religii prawdziwej, wszystkie to narzędzia, przeczytaj Malachiasza o potrzebie oczyszczenia, nawet w Obj. 18 rozdz Jehowa mowi do swego ludu "wyjdzcie z niej". Jezeli jesteś ŚJ pomyśl o tym. Bedzie grupa wnikliwych ktorzy zaczna prowadzic wielu do zrozumienia, mam nadzieje, ze nalezysz do tej grupy. Mam nadzieję, że obliczyleś już liczbę bestii albo przynajmniej wiesz czym jest. Jak chcesz porozmawiać zostaw kontakt.
Twój Jehowa to morderczy
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Te "dumne" i nadęte słowa nic
Twój Jehowa to morderczy demon, zbuntowany archanioł Boga jako kreatywnego umysłu.
Zanim napisałeś "demon-max
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Twój Jehowa to morderczy
Zanim napisałeś "demon-max-reksie" te parszywe słowa, to mój Bóg znał już twoje myśli, a diabeł tobą gardził i zażądał, by On cię unicestwił (a śmierć z Jego ręki jest ostateczna). Skoro jednak nadal oddychasz to rzeczywiście Jehowa jest miłosierny, jednak tylko do czasu, bo przecież Bóg nie jest kimś, z kogo można drwić, lecz wielka radość powstaje w niebie gdy niegodziwiec porzuca złą drogę i ostatecznie przeciwstawia się diabłu.
2Kl:21 "Oto słowo, które Jehowa wyrzekł przeciwko niemu: „Gardzi tobą, naigrawa się z ciebie(...) Za tobą kiwa głową..."
Psalm94:10,11 "Czyż Ten, który koryguje narody, nie umie upominać — Ten, który ludzi uczy poznania?
Jehowa zna myśli ludzkie, że są jak tchnienie".
Galatów6:7,8 "Nie dajcie się wprowadzić w błąd: Bóg nie jest kimś, z kogo można drwić. Albowiem co człowiek sieje, to będzie też żąć; bo kto sieje ze względu na swe ciało, ten z ciała żąć będzie zepsucie, ale kto sieje ze względu na ducha, ten z ducha żąć będzie życie wieczne.
Psalm 51:12-15 "Przywróć mi radość z wybawienia zgotowanego przez ciebie i zechciej mnie wesprzeć duchem ochoczym.
Występnych uczyć będę o twoich drogach, by grzesznicy do ciebie zawrócili.
Uwolnij mnie od winy za przelanie krwi, Boże, Boże mego wybawienia, by mój język z radością opiewał twą prawość.
Jehowo, racz otworzyć wargi moje, by me usta wypowiadały twoją chwałę".
Łukasza 15:10 "Tak samo, mówię wam, wśród aniołów Bożych powstaje radość z jednego grzesznika, który okazuje skruchę”.
Sram rzadkim kałem na twojego
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zanim napisałeś "demon-max
Sram rzadkim kałem na twojego Jehowa i na ciebie troszkę gęstszym, aby trudniej było spłukać.
Nawet nie warto na to srać..
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Sram rzadkim kałem na twojego
Nawet nie warto na to srać...Sam się wysypał wciskając kit,jak to "Polak Polakowi wilkiem"... Osobiście zauważam co innego.Jest o wiele więcej życzliwości między ludźmi np. w środkach komunikacji miejskiej,w kolejkach,na koncertach i na drogach (zauważcie,jak zmieniło się zachowanie kierowców). Ludzie w Polsce są super (choć wszędzie znajdą się "zgniłe jabłka").
A to pitolenie o jechowie niech sobie weźmie,jak będzie spierdzielał nad Jordan...
Niech się zatem stanie
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Sram rzadkim kałem na twojego
Niech się zatem stanie demonie według twojej woli! Sraj teraz "rzadkim kałem" już non stop, do samego końca twojego przeklętego, marnego istnienia, i żebyś zawsze, gdy spróbujesz puścić bąka obsrał się po same kostki! Nieustająca sraczka na twoją głowę za te parszywe słowa, które już wielokrotnie, świadomie wypowiadziałeś przeciwko Bogu i Jego Synowi!
Amen... miernoto umysłowa...
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Niech się zatem stanie
Amen... miernoto umysłowa... :) Twój jehowa to mój codzienny przetrawiony posiłek...
po co obrażać innych mając
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Twój Jehowa to morderczy
po co obrażać innych mając tak kreatywny i doskonały umysł? czyżbyś nie był pewien swoich racji?
Następna pierdoła: "...
Dodane przez n.. (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Te "dumne" i nadęte słowa nic
Następna pierdoła: "... Słusznie nasz Rząd chroni Polaków przed islamskim terroryzmem i zasłużył na nasze uznanie, ale jeśli chodzi o nacjonalizm, ..."
Nasz rząd nie chroni nas przed terroryzmem, bo sprowadził do Polski ponad 2 mln ukraińców z banderowskiej części ukrainy. W każdej chwili rezuny ( a to sami młodzi w wieku wojskowym) zaczną rezać Lachów! Czekają tylko na sygnał start!!
Po co do Polski przemyca sie broń??!!
Zostalismy sprasowani przez
Zostalismy sprasowani przez "russyfikacje" i ten termin nie tyczy sie rozbiorow. Kryzys naszej tozsamosci powinnismy nie widziec w wypowiedziach moich zydowskich braci ktorzy sa oczywiscie tendencyjni ale w tym, ze ksztaltowanie homo sovieticus w znaczny sposob wplynelo na poglady spoleczne wiekszasci polakow. Przez wielu outsiderow takich jak moj ojczym syryjski dyplomata bylismy postrzgani(Polska) w latach 70-80 jako prostytuka polityczna. Nie mielismy juz naszej tozsamosci o ktorej wspominamy w tym artykule. Nie znaczy to, ze wszystko skonczone. Znaczy tylko to, ze wszystko zaczyna sie od nowa. Powinnismy nie walczyc o nasza tozsamosc narodowa tylko tak wlasnie jak moj przedmowca w artykule przypominac i z pokora odnawiac wartosci ktorych juz nie znamy, a chcilibysmy odzyskac wraz z duma narodowa i chrzescijanskim kodem postepowania. Dluga droga przed nami zeby naprawic czas rozbiorow i sovietyzacji Panowie i Panie!
Z pewnością masz wiele racji.
Dodane przez MINOTAUR (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zostalismy sprasowani przez
Z pewnością masz wiele racji.
Etiologia kryzysu naszej narodowej tożsamości jest bardzo złożona. Zgadzam się także, że należy walczyć, by ją w pełni odzyskać ze wszystkimi jej wartościami.
Ale nie musi to wcale trwać tak długo jak sądzisz. Teraz jest właściwy czas.
Sprzyjają nam okoliczności i trzeba to koniecznie wykorzystać.
Przed wejciem do wielu
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Z pewnością masz wiele racji.
Przed wejciem do wielu Uniwersytetow jest napisane: "per apsera et aster" lub cos podobnego juz nie pamietam/ Twierdzisz, ze jest czas na anarchie? Jestem przez 10 prawie lat zagranica. Wrocilem do kraju w zeszlym roku i po moim spotkaniu z kolega w Gdansku aresztowli mnie na 4 dni na sluzewcu za jakies kredyty sprzed 15 lat 9 chyba za to ze marduja i paluja jak za dawnych lat bo zabili kolesia z wrocka. Teraz juz nie jestem dla was zlozonym pismakiem tylko kreminalista. Nie, nie jestem kreminalista, moj ojciec byl sedzia w ostatniej istancji sadowniczej i dlatego mnie wyposcili. Chcieli mi morde obic ale sie nie dalem i pokazalem czeczenowi i polakowi z mokotowa , ze poker to cale zycie oczywiscie holden, Kim teraz jest polak? Ja mam korzenie armenskie i zydowskie tak twierdzi mama. Ja nie szukam korzeni tylko planuje wyjazd do Ameryki Pld i na Antarktyke w nastepnym roku. Widzialem sie z mama na gtobie babaci i dziadka. Kochali mnie, a ja nawet bardziej... Nikt mnie nie zaprosil na pogrzeb jak bylem na Shetland ach. Kochane dzieci uzewnetrznianie sie naszej narodowosci nie daje zadnych milych implikacji. Wpierw musimy dorosnac aby przekazac dzieciom kim jestesmy i kim jest POLSKA.
"Twierdzisz, ze jest czas na
Dodane przez MINOTAUR (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Przed wejciem do wielu
"Twierdzisz, ze jest czas na anarchie?"
Nikogo nie namawiam do anarchii. Tym bardziej, że obecny rząd zachowuje się właściwie.
Chcę tylko, byśmy zrozumieli i docenili swoją wartość.
A świat na pewno to zauważy.
Nie zachowuje się właściwie.
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na "Twierdzisz, ze jest czas na
Nie zachowuje się właściwie. Brata się z banderowską ukrainą, żydowską lożą masońską B'nai B'rith , z rabinami jej, kalając polski Belweder, jeździ po instrukcje do Izraela, ściąga realne niebezpieczeństwo zagłady Polaków przez udostepnienie naszych terenów na osaczanie Rosji przez Usa i Nato i prowadząc antypolską polityke gospodarczą, zamykając przed nami możliwości współpracy gospodarczej z chłonnym rynkiem rosyjskim. Co ty pierdolisz o właściwym działaniu rządu? Jesteś żydówką??
Chce tylko jakim
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Z pewnością masz wiele racji.
Chce tylko jakim skomlikowanym organizmem jest kazdy polak to wszystko! Jesli chodzi o rase jestemy ofiarami Merkel i popieram segregacje rasowa w Europie w tym momencie! jako zyd i nie zyd...
w dupę sobie wsadź
Dodane przez MINOTAUR (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Zostalismy sprasowani przez
w dupę sobie wsadź chrześcijańskie wartości ukradzione przez Szatana z Rzymu nam aryjsko-słowiańskim ludom, z którymi się urodziliśmy!
jesteś niestety podobny
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na w dupę sobie wsadź
jesteś niestety podobny mentalnie do tych których usiłujesz zwalczać, nawet nie musnąłeś sedna sprawy to tylko potok nic nie znaczących słów ... podaj argumenty kochanieńki
A jednak wtrącę swoje 4
A jednak wtrącę swoje 4 grosze:
żaden kolor, żadna kultura - to wszystko są mało znaczące efekty dobrze funkcjonującej grupy ludzi, a nie przyczyna dobrego działania.
Póki w świadomości ludzi funkcjonuje model: opierdalająca się szlachta zabierająca pieniądze tysiącom ludzi i tysiące ludzi żyjące w ciemnocie i ubóstwie (bo szlachetki zapiedzielają im kasę) - póty nic z tego nie będzie.
Podstawą tego, że państwo będzie dobrze działało, jest niczym nieskrępowana chęć zdobywania wiedzy i możliwości jej zdobywania.
Drugą rzeczą jest świadomośc, że nic nie bierze się z lenistwa i opierdalania się, a pojęcie cwaniactwa i wykorzystywanie innych musi być wykorzenione raz na zawsze.
Trzecią rzeczą jest uświadomienie sobie, że tylko wspólpraca ma sens, a wszelkie groźby i rabunki (tzw podatki) społeczeństwa tłumaczone nawet tradycją czy "literą prawa" można sobie wsadzić w dupę, bo rabunek jest rabunkiem niezależnie od nazwy.
Czwartą rzeczą to wykorzenienie wszelkich "mądrości ludowych" typu "pokorne cielę dwie matki ssie", "cicho jedziesz dalej będziesz", "grosz do grosza a będzie kokosza" i innych żałosnych powiedzeń i zastąpienie ich nieustannym, samodzielnym myśleniem podpieranym non stop samodzielnie zdobywaną wiedzą.
Piąta rzecz to uświadomienie sobie, że każdy człowiek ma wolną wolę i tylko współpraca ma sens, a wszelkie naciski to ssyństwo.
Bez tych rzeczy (i kilku niewymienionych) ten kraj co najwyżej będzie ogromnym stadem zorganizowanych małp dowodzonych przez kilku spryciarzy którzy w końcu zaczną się gryźć między sobą. A w tym kraju mają być myślący ludzie, a nie zmanipulowane małpy.
wladca pierscienia film o
wladca pierscienia film o slowianach i ich swiecie i pieknych krainach dopuki zly mordor postanowil zawladnac pieknem i dobrocia ,i zniszczyc swym zlem nasz swiat nasza piekna europe
Popieram.
Popieram.
Fakju akamai....mam dosc
Fakju akamai....mam dosc napuszczania ludzi na siebie...dlaczego w ludziach brak tolerancji i milosci, bo wszyscy sa zachlanni...w doopie to mam...
Szkoda, ze uprosciles art...no ale dla prostych umyslow....trzeba pisac.....prosto
Patriota ma walczyć za
Patriota ma walczyć za ojczyznę czyli ma zabijać innych patriotów na sztucznie wytwarzanych wojnach przez ludzi którzy manipulują właśnie patriotami, ale w taki sposób abyś myślał, że to twoja decyzja.
Patriotyzm to program który jest wgrywany od dzieciństwa, po to aby tworzyć podziały i abyś przynależał do jakiegoś kraju,
bo nie możesz walczyć o ziemię gdyż na celowniku znaleźli by się manipulatorzy i cały system, masz być patriotą i zabijać innych patriotów czyli macie zabijać się nawzajem.
Definicja najlepiej pokazuje czym jest patriotyzm.
Patriotyzm (łac. patria,-ae = ojczyzna, gr. patriotes) – postawa szacunku, umiłowania i oddania własnej ojczyźnie oraz chęć ponoszenia za nią ofiar; pełna gotowość do jej obrony,
w każdej chwili.
Niestety, ale patrioci myślą że walczą o jakieś sprawy, ale tak naprawdę nieświadomie wykonują polecenia rządu.
Narazie mogą tylko strajkować i głosić jakieś poglądy, aby przyciągnąć więcej ludzi na stronę patriotyzmu,
a kiedy dojdzie do wojny każdy patriota musi iść zabijać drugiego człowieka w wojnie którą obie strony społeczeństwa nie wywołały to ta garstka tych wysoko postawionych ludzi.
Ostatnio były dwie wojny światowej, ale ludzie nie wyciągają wniosków, bo brak im wiedzy, wiedzą tylko to co powiedzą im w szkole gdzie nauka historii/historia została zmieniona i zmanipulowana,
są ludzie którzy brali udział w kulisach wojny i przed śmiercią opisali wszystko, ale teraz to już nie ważne wojna trwa nadal, zaczęła się ona tuż po 2 wojnie światowej i rozszerza się ona na naszych oczach,
ale ludzie nie mają czasu tego rozumieć i przerwać, bo system każe nam robić różne rzeczy i gonić za pieniądzem patrząc tylko na siebie
Też uważam patriotyzm za
Dodane przez vagabondo w odpowiedzi na Patriota ma walczyć za
Też uważam patriotyzm za bożka nakazującego mordowanie innych, ale z drugiej strony musi istnieć jakiś duch przynależności w określonej wspólnocie, bo czeka nas sytuacja jak na zachodzie gdzie obojętność wobec islamskiego najazdu doprowadza do wymieszania społeczeństw, przez co tworzy się bezkształtna, kolorowa masa, bez żadnej kultury, tradycji i dziedzictwa, która jest przeznaczona jedynie do eksploatacji przez sterujących tym całym ,,przedsięwzięciem". Najlepszym przykładem tego jest USA, gdzie mix jest perfekcyjny, tak jak niedługo będzie na zachodzie. Ja to widzę tak, że szanuję teren mojego sąsiada i chcę z nim dobrze żyć, ale jeśli chce mi moje włości odebrać siłą, to nie ma bata muszę dobyć miecz i bronić się :)
Tu sie zgadzam z Tobą.
Dodane przez MiamiVibe w odpowiedzi na Też uważam patriotyzm za
Tu sie zgadzam z Tobą. Patriotyzm dziwnie kojarzymi się z rzymskim protektoratem religijnym. Patrioci to ludzie popierani przez cwany manipulujący nimi klechotat. Zastpmy słowo patriotyzm na nacjonalizm i bedzie w porządku. Bądźmy NACJONALISTAMI !!!
Rozumiem ,że jego szatańskiej
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Tu sie zgadzam z Tobą.
Rozumiem ,że jego szatańskiej pamięci słynny Owad ,rabin był patriotą wraz z grupką patriotów żydowskich wiernych jego pierdolamento o goim i tym podobnych niby zwierzętach i na rodzie wypranym.Wy macie Angelus jakąś antykatolicką przypadłość.O ile mogę się zgodzić ,że część kleru włącznie z nazwiska Polakiem jest powiązana z masonerią to nie mogę się zgodzić na twoją muzułmańską tolerancyjność.Niech twój żydowski bożek cię oświeci ups zailuminuje..
Nic z tego Ogo... Nie ma we
Dodane przez Ogo Pogo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Rozumiem ,że jego szatańskiej
Nic z tego Ogo... :) Nie ma we mnie "muzułmańskiej toleracyjności" Ta szatańska religia to tylko druga połowa tej samej twarzy... A tak nawiasem pisząc, dobry przykład przytoczyłeś z tym rabinem jako dowód, że każda religia steruje populacją na użytek jej kapłanów...
Judaizm, chrześcijaństwo i islam to hybrydy prawdziwej wiedzy o Bogu z szatańskim celem przekazu...
mix mi nie przeszkadza tacy
Dodane przez MiamiVibe w odpowiedzi na Też uważam patriotyzm za
mix mi nie przeszkadza tacy sami ludzie jedza, spia,wyprozniaja sie ,przeskadzaja mi uprzedzenia,dogmaty,korupcja,zlodziejstwo,klamstwo religijne itp.itd. duzo by wymieniac,czlowiek rodzi sie czysty i jest ksztaltowany przez gowniany system wartosci czy tego chce czy nie!!!:-)
No widzicie i tu właśnie sami
No widzicie i tu właśnie sami stworzyliście "POLSKIE BAGIENKO", bez wojny, bez walki, bez spotkań, itd. Nawet na odległość tworzycie i potwierdzacie to co opisał - n.. (anonim) (2017-06-10 22:04) we wpisie pt.: Te "dumne" i nadęte słowa... Po co wam wzniosłe hasła - Wy sami siebie nie tolerujecie, a wywody o wielkich czynach możecie włozyć między bajki. To już było, a wniosków żadnych - od zawsze Polak był niewolnikiem, bo nie umiał się dogadać. Przyczyna była prosta powszechna tolerancyjność. Po co Niemiec, Chazar, czy jakiś Aszkemazyjczyk i Salamita miał wojować ze Słowianinem, wystarczy, że podpuścił jednego na drugiego i osiagał co chciał. Proszę nie mylić podstawowego słównictwa, w tym przyp. chodzi o tolerancję z akceptacją, czy uchodźcę z emigrantem, a emigranta z nachdźcą, itd. Jedni przychodzą, pracują i się asymilują, a inni NIE. Pasożytnicywo nie zmieniło sie od lat - zmiania się tylko forma oddziaływania, która przystosowywana jest do warunków. To tak jak WIRUSY np. grypy. Jedno jest pewne Polska i Polacy muszą się zjednoczyć, bo w grupie siła. Jezeli nie to wchłonie nas Islam i zabiorą nam wszystko.
I tak ma być, bez ruskich
[.....]
Naruszenie regulaminu ZnZ - @MOD
Powinniśmy wreszcie zacząć
Powinniśmy wreszcie zacząć budować naszą narodową tożsamość w oparciu o protestancką wiarę w Boga Stwórce oraz jego syna Jezusa Chrystusa, a nie poprzez klęczenie przed obrazem afrykańskiej czarownicy vooduu:
http://innemedium.pl/wiadomosc/czy-polska-w-2017-roku-bedze-plonac
Stereotyp Polaka katolika,alkoholika i szabrownika, niezdolnego do kolektywnej współpracy, musi na zawsze zniknąć z naszych umysłów.
Polacy są wspaniałym narodem lecz są i będa biedni gdyż ciąży nad Polską klątwa:
W naszym kraju nigdy nie miały miejsca żadne polowania na czarownice????
Nieprawda:
.
Jeśli masz na myśli tych
Dodane przez Dzik w odpowiedzi na Powinniśmy wreszcie zacząć
Jeśli masz na myśli tych samych protestantów, którzy w średniowieczu palili ludzi na stosach to ja nie chce budować tożsamości narodowej w oparciu o taką wiarę. Wiary, która uznaje Boga, syna Bożego Jezusa ale matki Jego już nie mimo, że jest matka syna Bożego.
Skoro cytujesz kogoś to
Dodane przez Dzik w odpowiedzi na Powinniśmy wreszcie zacząć
Skoro cytujesz kogoś to proszę dokładnie przeczytać co pisał np. pan Baranowski " Jeszcze w początkach XVI wieku rzadko przed sądy świeckie stawiano osoby oskarżone o czarostwo, częściej trafiały one przed sądy kościelne, czasem te przekazywały sprawę do rozpatrzenia sądom miejskim. Proces rozprzestrzeniania się fali procesów o czary w Polsce, kiedy to nawet z powodu plotki można było trafić przed sąd, Baranowski nakreśla: Prusy Królewskie i Wielkopolska. Zaznacza przy tym, że więcej tego typu spraw było w miejscowościach w których znaczny procent ludności stanowili Niemcy, Przyczynku do rozpętania tego typu procesów na terenach polskich autor doszukuje się w ówcześnie obowiązującym prawie niemieckim, które jak pisze było bezkrytycznie przyjmowane przez wiele miast polskich. Według autora także humanizm miał mieć duży wpływ na rozwój polowań na czarownice. Wiąże to ściśle z powstaniem „nauk tajemnych” i krążącej wokół nich atmosfery tajemniczości i sensacji. Według Baranowskiego już pod koniec XVI wieku palenie czarownic na stosie stało się powszechne w zachodniej Rzeczypospolite. Jak twierdzi, już wtedy sprawy te rozpatrywały przede wszystkim sądy świeckie"
Widać po komentarzach, że nie
Widać po komentarzach, że nie wszystkim odpowiada wizja suwerennej i silnej Polski.
No cóż. Niektórzy są opłacanymi trollami i mają za zadanie wpłynąć destrukcyjnie na sposób myślenia tych, którzy zaczynają się zastanawiać czy wszystko co do tej pory „wiedzieli” jest rzeczywiście prawdą.
Dlatego zachęcam Was, byście nie sugerowali się takimi opiniami i uwierzyli mimo wszystko w wyjątkowość naszego narodu. Zalecam też odciąć się od przekłamanej historii ze szkolnych podręczników, która jakże często była już w przeszłości zmieniana.
Pozdrawiam *smile*
Kolego Akamai ależ my
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Widać po komentarzach, że nie
Kolego Akamai ależ my prawdziwi Polacy wierzymy w wyjątkowość naszego narodu. Polska opanowana jest przez obcą agenturę, która chce ją zniszczyć w każdym aspekcie życia, stąd też wysyp płatnych trolli.
Zresztą tak samo się dzieje w temacie GMO, szczepionek itp. Zaraz się pojawiają się płatne trolle, które przekonują nas jakie to zbawienne i dobre dla naszego zdrowia.
Pozdrawiam.
Czas uściślić pewne pojęcia:
Czas uściślić pewne pojęcia:
1. Patriotyzm. Źle kojarzące się zachowanie z kultem rzymskiego szatana i demonicznej królowej niebios. Patriotyzm kojarzy się z postawą ludzi sterowanych przez KK.
2. Nacjonalizm. Bezreligijne poczucie narodowości i rasy...
DLATEGO... Zastąpmy pojęcie PATRIOTYZMU ( wykorzystywanie tego poczucia w ciemnym ludzie przez koronatorów trupa na krzyżu, piętnowanym przez KK pojęciem NACJONALIZMU!
Bądźmy nacjonalistami a nie patriotami!!
Pier..lenie KOTKA, ZA POMOCĄ
Pier..lenie KOTKA, ZA POMOCĄ MŁOTKA Z TYMI autora przemyśleniami ( którego notabene cenię, jako komentatora, tak, na marginesie ), BO WYJĄTKOWOŚĆ NASZEGO KRAJU I NARODU MINĘŁA OD MOMENTU KIEDY staliśmy się agresorami w NIE NASZYCH WOJNACH, TAKICH JAK: napaść, na Afganistan i Irak z szatańskiego nakazu, a nie w OBRONIE NASZEJ RACJI STANU !!!
i tylko i AŻ, mam do dodania W POWYŻSZYM TEMACIE .
p.s TAM BYŁY I CIĄGLE SĄ, ZA ROPĘ I GAZ, MORDOWANE BEZBRONNE KOBIETY I DZIECI, OD SAMEGO POCZĄTKU, DO DNIA DZISIEJSZEGO M A S O W O .
( a dochodzą do tego jeszcze obecnie : LIBIA I SYRIA I ICH OBYWATELE I UKRAINCY, NA DONBASIE ).
Obwiniasz za to naród ?
Dodane przez ACHILES (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Pier..lenie KOTKA, ZA POMOCĄ
Obwiniasz za to naród ?
Nie przypominam sobie, żeby w tej sprawie odbyło się jakieś referendum.
To była decyzja polskiego rządu i odpowiedzialność za nią ponoszą politycy.
Naród polski na pewno nie jest za to odpowiedzialny.
NARÓD POLSKI I OBYWATELE, nie
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Obwiniasz za to naród ?
NARÓD POLSKI I OBYWATELE, nie wyszli na ulice i nie protestowali przeciwko temu I TO WSZYSTKO CHYBA POWINNO CI TŁUMACZYĆ AUTORZE .
dzisiaj w Przemyślu
dzisiaj w Przemyślu
https://www.youtube.com/watch?v=-W3Xb-nJCC8
https://www.youtube.com/watch?v=eA_tSmjwrTI
Uważam, że nie ma sensu
Dodane przez Surun (niezweryfikowany) w odpowiedzi na dzisiaj w Przemyślu
Uważam, że nie ma sensu zaprzątać sobie głowy tymi spreparowanymi prowokacjami.
Choćby dlatego, że komuś bardzo zależy na tym, żeby wywołać odpowiednią reakcję.
... Pozornie spokojny marsz
Dodane przez Surun (niezweryfikowany) w odpowiedzi na dzisiaj w Przemyślu
... Pozornie spokojny marsz ludności ukraińskiej Przemyśla... Bez haseł UPA i portretów Bandery... poza jednym czarnym konikiem, jako języczkiem u wargi....
Masz szczęsliwą rodzinę
Masz szczęsliwą rodzinę,zdrowe dzieci,dochody wszystko idzie w najlepszym kierunku.Zyjesz zgodnie z dekalogiem.W swojej tolerancji ,chęci niesienia pomocy,miłosierdzia zapraszasz oszusta ,bandytę do domu zwiedziony jego opowieściami o nieszczęściach jakie go spotkały.Zaczyna się horror.Dyma ci żonę .Twoim własnym dzieciom opowiada o twoich wyimaginowanych przywarach,przestępstwach.Zmienia rodzinę.Zajmuje twoje miejsce w łóżku.Własne dzieci na ciebie plują.A ty ,cóż ty biedaku miłosierny będąć zakładnikiem sytuacji ,opinii wykreowanej przez bandytę wśród swoich sąsiadów dymasz na niego ,nosisz go na swoim garbie nie wiedząc co począć.A wyjście jest jedno i tylko jedno.Skopać pasożytowi dupsko ,wypiełdołić z domu,opowiedzieć prawdziwą historię twojego zwiedzenia i trzymać kutasa pasożyta na odległośc bijąc go w mordę przy każdym zbliżeniu.Zapamiętajcie .Miłosierdzie ma swoją granicę nieprzekraczalną .Czy pamiętacie przymierze Czarnych orłów przeciw jednemu Białemu ,naszemu Lechicko-Polskiemu.Toelerancja,miłosierdzie ,wspaniałomyślnośc.Nie możemy okazywać tych cech szczególnie we współczesnych czasach otoczeni bolszewią chazarska na zewnątrz i ich agenturą wewnątrz>Dymają nas.Ślepi czy zezowaci.Nic się nie zmienia.Czy ktoś został ukarany za korupcje.Za to ściga się biedaków.Zwiększa zakres opresyjności ,zakres demoralizacji ,bezprawie usankcjonowane prawnie.Ilu pasożytów na naszym garbie?Ciężkie miliardy z nas wysysają a my wciąż w tym piełdołonym chazarskim kieracie przywiązani lichwą,biedą i nikczemnścią przez nią spowodowaną.Gdzie my jesteśmy .W tunelu bez światła.W chazarskiej dupie.
no jasne niema to jak
Dodane przez Ogo Pogo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Masz szczęsliwą rodzinę
no jasne niema to jak poprostu dokopać
pytanie tylko czy konsekwencje dokopania pazożytowi nie przerosna dolegliwości zwiazanych z jego dopieszczaniem ?, bo jeśli tak to moze zamiast uswiadamiac coś czego wszyscy są świoadomi podaj sposób jak uniknąć konsekwencji
Tak ten paniczny strach.Co
Dodane przez lill (niezweryfikowany) w odpowiedzi na no jasne niema to jak
Tak ten paniczny strach.Co nie zrobisz to wisi nad tobą konsekwencja luboż sankcja.Strach patrzeć nie daj Boże wymownie,odezwać się ,napisać.Strach.Paralizator.Wspaniałe narzędzie pasożyta.Dopieszczać go będzie jeszcze bardziej dolegliwy bez konsekwencji dla niego z problemami dla nas.Usunąć go?No cóż PO wymiotujemy PO PiSuarujemy i okaże się że nagle przeszło.Możemy ruszyć się.Zrobić to na co mamy ochotę ,co wynika z naszej potrzeby.Tak więc proszę nie ma co ważyć problemu nad hodowlą czy eksterminacją pasożyta z naszego organizmu.To ciało obce,inplant nie chciany nie akceptowany spełniający rolę RFID.Wyciąć i wyp....ć.Koniec.Żadnych wolt intelektualnych być luboż w żyć.
Nie paniczny tylko racjonalny
Dodane przez Ogo Pogo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Tak ten paniczny strach.Co
Nie paniczny tylko racjonalny strach. Jak wyrywasz pasożyta razem ze swoimi flakami to kożyść z jego pozbycia się jest taka ze ciebie też nie ma. Pasozyt tak mocno się zagnieździł, że jego gwałtowne pozbycie sie jest równoznaczne z twoją smiercią. Jeśli znasz sposób na pozbycie się pasożyta nie ginąc przy tym, to go podaj. (Ten pazożyt, to afrykański robal a nie nasza lokalna pijawka) Z resztą twojego wywodu sie zgadzam.
Nie paniczny tylko racjonalny
Dodane przez Ogo Pogo (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Tak ten paniczny strach.Co
Nie paniczny tylko racjonalny strach. Jak wyrywasz pasożyta razem ze swoimi flakami to kożyść z jego pozbycia się jest taka ze ciebie też nie ma. Pasozyt tak mocno się zagnieździł, że jego gwałtowne pozbycie sie jest równoznaczne z twoją smiercią. Jeśli znasz sposób na pozbycie się pasożyta nie ginąc przy tym, to go podaj. (Ten pazożyt, to afrykański robal a nie nasza lokalna pijawka) Z resztą twojego wywodu sie zgadzam.
Chemtraile rozsiewają nam
Chemtraile rozsiewają nam regularnie i coraz częściej!