"Socjalizm nierówności wszelkie prędko utrze. Szlachtę powiesi jutro, nieszlachtę-pojutrze"
Image
Socjalizm w Polsce panoszy się w najlepsze, jakby wcale nie zbankrutował w latach osiemdziesiątych. Jak wiadomo żaden rząd nie ma własnych pieniędzy tylko te, które uda mu się ukraść ludziom i jak mawiała Żelazna Lady, tak to już zwykle bywa, że socjalistom prędzej czy później zawsze kończą się cudze pieniądze. Z czymś takim mamy obecnie do czynienia i skutek tego może być tylko jeden - jeszcze większe złodziejstwo w imię podtrzymania socjalizmu, choćby o miesiąc dłużej. Taką właśnie drogą podąża zapewne partia rządząca PiS, proponując tak zwany "jednolity podatek".
Gdy rządowi brakuje pieniędzy, a praca zwykłych biedni pracowników etatowych jest już opodatkowana wyżej niż wódka, jasne było, że jeśli socjalistyczny rząd będzie potrzebował pieniędzy, to spróbuje ich szukać w kieszeniach przedsiębiorców. Taka metoda została obrana również w naszym kraju. Rządzący to przeważnie ludzie, którzy nigdy nie mieli nic wspólnego z prowadzeniem własnej firmy. Gdyby spróbowali, za głowę by się chwycili zdając sobie sprawy jaką gehennę ufundowali normalnym ludziom.
Jednak ze względu na to, że ludzie ci żyją w oderwaniu od rzeczywistości, wydaje im się, że wszystko da się wyliczyć w arkuszu Excela i wprowadzić ustawą. Dlatego właśnie wyznawcy Excela policzyli, że wzrosną wpływy z podatków od niewolników-etatowców, gdy najgorzej zarabiającym zwiększy się tak zwaną pensję minimalną. Nawet związkowcy byli zaskoczeni, że rząd przelicytował ich i wypalił, że od teraz przedsiębiorca ma płacić za prace 2000 zł miesięcznie, nawet jeśli jest warta tylko 1500 zł.
Tym samym wiecznie zadowolona z siebie minister Rafalska w czerwonej czapce z włosów, zafundowała zwolnienia wielu ludziom i wzrost obowiązków pozostałym, ale cel został osiągnięty. W Excelu wyszło, że jak będą zarabiać więcej to oddadzą więcej. Jedna z jego rubryczek zakłada zapewne, że wzrosną obciążenia dla przedsiębiorców, bo będą musieli płacić ZUS od wyższej kwoty. Dla rządu jest to więc "win-win situation", a na dodatek skutecznie wbija klin między pracodawców i pracobiorców.
Większość niewolników-etatowców nie zauważa nawet tego, że to przez polityków, a nie pracodawców, są obciążeni wielokrotnie większymi podatkami niż prowadzący firmy, ale gdy słyszą, że ich szefowie oddadzą więcej to cieszą się, bo głównym napędem socjalizmu jest zawiść, czyli żeby inny nie miał lepiej niż ja.
Takim ludziom nie da się wytłumaczyć, że nie powinni dążyć do tego, aby wszyscy mieli gorzej, albo równo, ale gówno, tylko powinni się domagać również 19% podatku i możliwości świadomej decyzji czy wierzą w ZUS i chcą mu oddawać pół pensji przez całe życie czy też ZUS traktują jako przymusowe zabezpieczenie i stracone 1200 zł, minimalne dozwolone co miesiąc dla przedsiębiorcy bez względu na dochody. Dlaczego pracownicy tak nie mogą? Dlaczego nie mogą kompensować sobie VAT? To nowoczesna forma feudalizmu i o dziwo, mało kto z rzesz płatników zastanawia się dlaczego tak jest uznając ten stan za naturalny.
Właśnie dlatego, aby rzesze ludzi się nie połapały, wciąż stwarza się wrażenie, że prowadzenie firmy to wielki kłopot, a ci którzy mimo to się na to decydują, to podejrzani ludzie, bo dla socjalistów każdy kto ma jeszcze pieniądze i nie oddał im wszystkiego na ich radosne zmarnotrawienie, jest podejrzany.
Teraz rząd wyskakuje z nowym pomysłem - "jednolitym podatkiem" - o którym wieści zostały puszczone kilka dni temu. Obecnie zapewne uważnie obserwowana jest reakcja społeczna. Puszczono pogłoskę, że podatek będzie integrował składki ZUS, PIT i NFZ w jedną daninę, w wysokości około 25% przychodu. Oficjalnie będzie to dotyczyło firm o przychodzie do 5000 zł miesięcznie. To śmiesznie mało i co ciekawe gdy policzy się ten podatek wynosiłby 1250 zł, czyli nawet więcej niż ZUS, który trzeba teraz przynieść w zębach co miesiąc.
Z pewnością rządowi marzy się wprowadzenie takich podatków od pozostałych przedsiębiorców, o wyższym przychodzie. W Excelu musi to wyglądać znakomicie. Już teraz w wypowiedziach polityków partii rządzącej słychać, że "bogaci" będą musieli więcej się dorzucić, a z "biednych" zdejmie się obciążenia. Jakie to by było kuszące gdyby zarabiający 100 tyś złotych miesięcznie prezes firmy mógł zapłacić 60% podatku lub więcej, wszak po co mu te pieniądze, lepiej oddać je społeczeństwu, które lubi myśleć, że dobry Robin Hood państwo zabierze obrzydliwym bogaczom i odda porządnym biednym ludziom. Obecnie funkcjonuje zabezpieczenie, aby wpłacony ZUS nie był za duży i dlatego prezesi często płacą ZUS do lutego, a potem już nie. Ileż to jednak uchwalić, że co prawda muszą płacić proporcjonalnie, ale należeć im się będzie średnia lub dwie średnie pensje, a reszta do rozdania, bo brakuje, bo ZUS de facto właśnie bankrutuje po raz kolejny i ito teraz a nie za 30 lat.
Problem polega na tym, że teraz nie da się już tak łatwo wydusić z przedsiębiorców pieniędzy dowolnym ustawowym absurdem. To nie uratuje zdychającego socjalizmu. Jeśli warunki do prowadzenia biznesu w Polsce drastycznie się pogorszą, Polacy zaczną gospodarczą emigrację poza granicę naszego kraju na skalę dotychczas nieznaną. Boom na polskie firmy znowu odczują Brytyjczycy czy Czesi, a rozczarowani wyznawcy Excela będą mogli najwyżej napuścić na tych ludzi swoje podatkowe gestapo, które będzie ich nękać i utrudniać tak długo, aż przedsiębiorcy wyprowadzą za granice nie tylko swoje firmy, ale i swoje rodziny. Dodatkowo ucisk podatkowy zniechęci innych do prowadzenia firmy, więc wpływy podatkowe spadną, wzrost gospodarczy wyhamuje, a rak socjalizmu znowu wejdzie w fazę terminalną.
- Dodaj komentarz
- 4423 odsłon
No a od kogo brać podatek jak
No a od kogo brać podatek jak nie od przesiebiorców. Są głównymi wytwórcami dochodu narodowego! Mniej polityki bo polityka dzieli, tym mniej cokolwiek wyjaśnia.
Nie bój, nie bój, Ciebie też
Dodane przez Pacal (niezweryfikowany) w odpowiedzi na No a od kogo brać podatek jak
Nie bój, nie bój, Ciebie też okradają i nawet tego nie czujesz.
Też jestem rozgoryczony jak
Też jestem rozgoryczony jak admin, ale z wieszaniem psow poczekam aż wprowadzą nowe opodatkowanie, dlatego że trzeba trochę sięzastanowić nad sytuacją w jakiej znalazł się PiS ! Oni zastali rzeczywistość po banksterskiej partii folksdojczów, ktora miala nakazane niszczenie Polski i polskiej gospodarki ! Oni nie mieli kraść (to przy okazji też) ale mieli niszczyć ! a to jest różnica ! Jeżeli PiS coś robi to tylko stara się łatać dziury po rządzie folksdojcza od merkelowej ! Najgorsze jest to, że PiS się miota pomiędzy nakazami banksterów z UE a mozliwościami w kraju przejętym przez ubecko masońskie środowisko, bo przecież rostowskie, kwachy, kulczyki i inne olechowskie przejęli dużą część gospodarki która powinna przynosić zyski do skarbu panstwa ! Do tego dochodzi zagadka nakazów banksterów od Morawieckiego, czy on wykonuje polecenia czy może działa dla dobra Polski ? Ten ZUS to jest istne złodziejstwo pokomunistyczne, ale zobaczymy czy coś się zmieni dla najmniejszych firemek i najmniejszych przedsiębiorców ?! Do tego nie moga nawet zrobić zwykłego podatku dla markietów które wyprowadzają z Polski kasę już od 20 lat ! To jest szok ! Mam nadzieję że w wyborach 2019 ONR i Ruch Narodowy wejdzie do sejmu i zrobi porządek z banksterką bo PiS jest za słaby.... Już wiemy że międzynarodowe bankstewrswo chce "resetu" finansowego czyli bankructwa ! Do tegfo oni zajmują się czarami by wysysać z ludzi życie, to są wampiry od magii ! Tu jest dowód w tym filmie ! gdzieś chyba w środku filmu jest o tej kierowniczce od czarów w funduszu walutowym !
Nowy Wspaniały Świat - Stearman, McGuire
https://www.youtube.com/watch?v=WvcZZv5jZqo
To było oczywiste posunięcie
To było oczywiste posunięcie by opłacić 500+, mieszkania...
Naród pracuje ciężko, aby poprawić sobie życie - rząd robi wszystko, aby to uniemożliwić.
Nie wiem na jakiej podstawie ludzie w nich dalej wierzą a później wszyscy patrzą pustym wzrokiem i boją się swoich decyzji, tyczy się też tych co głosują na te piedoły
To było oczywiste posunięcie
To było oczywiste posunięcie by opłacić 500+, mieszkania...
Naród pracuje ciężko, aby poprawić sobie życie - rząd robi wszystko, aby to uniemożliwić.
Nie wiem na jakiej podstawie ludzie w nich dalej wierzą a później wszyscy patrzą pustym wzrokiem i boją się swoich decyzji, tyczy się też tych co głosują na te piedoły
Teraz, kiedy syjonistyczny
Dodane przez livid w odpowiedzi na To było oczywiste posunięcie
Teraz, kiedy syjonistyczny sługus Morawiecki został dodatkowo ministrem finansów, możemy już tylko powiedzieć:
Żegnaj Polsko !
Słyszałeś ostatnio wypowiedź
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Teraz, kiedy syjonistyczny
Słyszałeś ostatnio wypowiedź Obamy, jak mówił, że Polska jest wzorem demokracji :D Rostowski będąc na tych samych usługach Syjonistów i Szatanistów względnie mając mniejsze możliwości jak wiele zrobił a tu ile dostał dopiero.
Każdy rząd to banda złodzieji
Każdy rząd to banda złodzieji. Każdy podatek to kradzierz.Nie każdy to rozumie.
Polska musi się bronić przed
Polska musi się bronić przed banksterką folksdojczowo sorosowską ! Jesteśmy zagrożeni, czary jakie kryją sięza banksterskim systemem są grozne dla zdrowia ! Obrona musi polegać na bezustannej modlitwie do Jezusa Miłosiernego i Maryi Dziewicy ! eNWOwcy zrobią wszystko żeby wepchnąć na prezydenta chorą Clinonówkę ! Trzeba się modlić za Trumpa żeby go nie zamordowali i by udało mu się zastopować plan nowego hitleryzmu !
Petru doradcą Balcerowicza ?
Dodane przez inzynier magister w odpowiedzi na Polska musi się bronić przed
Petru doradcą Balcerowicza ?
To znaczy, że idiota doradzał patologicznemu oszustowi.
Koniec świata *dirol*
Petru był uczniem
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Petru doradcą Balcerowicza ?
Petru był uczniem Balcerowicza.
Uczniem?? "chłopcem",chciałaś
Dodane przez nel35 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Petru był uczniem
Uczniem?? "chłopcem",chciałaś powiedzieć....
Uściślijmy -był pieskiem na
Dodane przez Angelus Maximus Rex w odpowiedzi na Uczniem?? "chłopcem",chciałaś
Uściślijmy -był pieskiem na wyszkoleniu przez kundla (balcerowicza). A kundla trzymał i trzyma na postronku, stary syjonista soros.
"Jest rok 1995 zaledwie 23
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Petru doradcą Balcerowicza ?
"Jest rok 1995 zaledwie 23-letni Ryszard Petru zostaje asystentem Leszka Balcerowicza, wówczas przewodniczącego Unii Wolności. Dwa lata później w wieku 25 lat zostaje doradcą Leszka Balcerowicza, wtedy wicepremiera i ministra finansów. W roku 2001 Ryszard Petru jako jedynka podwarszawskiej listy Unii Wolności nie dostaje się do Sejmu. Podziela los Unii Wolności, partii która choć współrządziła, nawet nie dostała się do Sejmu. Wyborcy srogo ukarali UW za wychłodzenie gospodarki i zrujnowanie państawa. Ryszard Petru, choć startujący z pierwszego miejsca otrzymał kompromitujący wynik, ledwie ponad 4 tysiące głosów. Ale nie przeszkodziło to w karierze pana Petru. Już kilka tygodni później dostaje intratną posadę w warszawskim biurze Banku Światowego. Nie ma wówczas nawet 30 lat. Ciepła posadka na osłodę przegranych z kretesem wyborów. Odrzucony przez wyborców, zostaje przygarnięty przez bankierów.
Magister stosunków międzynarodowych, tytułujący się ekonomistą, miękkie lądowanie zawdzięcza decyzji Leszka Balcerowicza, wówczas szefa NBP. Praca w Banku Światowym to nie tylko wysokie wynagrodzenie ale także przepustka do dalszej kariery, przepustka której nie otrzymałby gdyby nie polityczne wsparcie i znajomość z Leszkiem Balcerowiczem. Cała kariera Ryszarda Petru opiera się na Balcerowiczu..."
i robienie starszemu bratu w
Dodane przez sceptyyk w odpowiedzi na "Jest rok 1995 zaledwie 23
i robienie starszemu bratu w wierze.... łaski...
Cóż ,tylko przytaknąć.Chociaż
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Petru doradcą Balcerowicza ?
Cóż ,tylko przytaknąć.Chociaż chciałbym odrobinę "poprawić".Proszę wybaczyć.W wersji hard :idota doradzał idiotom.W wersji soft :idiota doradzał kabotynom.
Pozdrawiam.
Admin zwrócił uwagę na coś
Admin zwrócił uwagę na coś bardzo istotnego.
Głównym celem podwyżki płacy minimalnej nie jest bynajmniej to, żeby ludzie zarabiali więcej ale to, żeby zwiększyć wpływy do budżetu. A górną granicą tych podwyżek jest zdolność przedsiębiorców do pokrycia wysokich kosztów pracy, którę rosną proporcjonalnie do wzrostu płacy minimalnej.
A co do wiedzy polityków, czy urzędników, na temat prowadzena działalności gospodarczej, to oczywiscie jest ona znikoma albo żadna.
Mogę posłużyć się osobistym przykładem, bo sprawa i tak jest już przedawniona.
Dawno temu, dyrektor dużego szpitala poprosił mnie o wystawienie faktury VAT na kwotę 12,2 tys. zł brutto. Zgodzilem się pod warukiem, że zwrócę mu kwotę pomniejszoną o 2,2 tys. zł podatku VAT i 4 tys. zł podatku dochodowego, które to kwoty musiałbym odprowadzić na konto urzędu skarbowego. I że z otrzymanych 12,2 tys. zł zwrócę mu resztę, czyli 6 tys. zł.
Spojrzał na mnie szczerze zdziwony i powiedział:
Tak, to ja to piehdolę... *smile*
Dobrze, że jest w ogóle jakaś
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na Admin zwrócił uwagę na coś
Dobrze, że jest w ogóle jakaś płaca minimalna, bo gdyby jej nie było, to pracodawcy płaciliby nam za pracę suchym chlebem... pieprzeni wyzyskiwacze!
Czemu sam nie zostaniesz
Dodane przez Atronarh (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Dobrze, że jest w ogóle jakaś
Czemu sam nie zostaniesz pracodawcą? Taki jesteś inteligentny, będziesz kasę kosił.
Bo Atronarh, jak każdy komuch
Dodane przez Jaroslaw.K w odpowiedzi na Czemu sam nie zostaniesz
Bo Atronarh, jak każdy komuch, woli do góry jajami leżeć i nażekać, aż rząd innych złupi i jemu da. Pomysłowy i pracowity dostanie tyle samo co leniwy debil. No, ale kto ma protestować skoro wcześniej wszystkich kupili za 500+.
Bo ucziwy biznesmen
Dodane przez Jaroslaw.K w odpowiedzi na Czemu sam nie zostaniesz
Bo uczciwy biznesmen zbankrutuje w ciągu kilku miesięcy a mnie "niestety" wychowano w socjaliźmie gdzie oszustwo i krętactwo było piętnowanie a nie chwalone (tzw. "zaradność"). Czym skorupka za młodu nasiąknie ... :(
tak krytykujesz a może
Dodane przez Atronarh (niezweryfikowany) w odpowiedzi na Dobrze, że jest w ogóle jakaś
tak krytykujesz a może najpierw zacznij od sprawdzenia jakie są koszty prowadzenia działalności w tym kraju co?
np ile wynosi minimalna krajowa? 1350pln netto prawda? czyli 1800 brutto prawda? guzik! 2200pln! teraz odejmij 1350 od 2200 i zobacz ile zabierają darmozjady zwane urzędnikami. Kolejna sprawa koszty działalności są stałe, niezależnie od tego czy firma przynosi dochody. Kolejna sprawa to to że nie ma kompletnie żadnego znaczenia ile zarabiasz, najważniejsza jest siła nabywcza pieniądza a tutaj zaczyna się problem bo zarobki mamy Polskie a ceny europejskie.
Żałuję ze się urodziłem w tym
Żałuję ze się urodziłem w tym kraju .Nie powinienem w ogóle się urodzić
więcej optymizmu
Dodane przez sek w odpowiedzi na Żałuję ze się urodziłem w tym
więcej optymizmu
Kiedyś będzie lepiej
Lepiej już było
Dodane przez siwy-1976 w odpowiedzi na więcej optymizmu
Lepiej już było *dirol*
OJ oj widać kułeczko
OJ oj widać kułeczko wzajemnej adoracji oj jak wielu z nas to przedsiębiorcy bizmezmeni !Ciekawe ilu z was tak chetnie odprowadza podatki ciekawe ilu z was kombinuje by oszukać pracownika urząd skarbowy , coraz więcej obowiazków przypada na pracownika a wy wielcy bizmesmeni zacieracie rączki że znowu wam się udało a pracownicy gdyby nie rodzina napluli by wam w te zachłanne gęby.Dziwne że jak u sterów było PO to nawet admin nie silił się na lewackie dyrdymały a dziś metamorfoza. Chyba że coś mi umknęło ?!Z tej płacy minimalnej biorą się emerytury renty i chorobowe, oczywiście dla panów bizmesmenów to coś nie pojętego czego może chcieć ten robol. Może należy napisać że to właśnie bizmesmeni oszukują pracowników że płaca z budżetówki to jałmużna - oczywiście nie wszyscy. .Zaraz pojawią się głosy otwórz firme zobaczysz jak to jest, jakie to pieniądze -odpowiadam- wiem .Co do Pis taka sama banda jak PO nie wspomnieć tu o Kodowcach złodziejskiej patologi to wstyd.Wszyscy bizmesmeni narzekają a tak dobrze im się powodzi ciekawe !
A szanowny Pan ben z czego
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na OJ oj widać kułeczko
A szanowny Pan ben z czego żyje? Dostajesz wypłatę od tych skuhwiałych przedsiębiorców czy od złodziei z rządu? Pan to dopiero narzeka. Czemu sam nie zaczniesz być produktywny??
Szanowny panie KubaJasiek
Dodane przez KubaJasiek w odpowiedzi na A szanowny Pan ben z czego
Szanowny panie KubaJasiek przerabiałem jedno i drugie ,dziś to co zarabiam wystarcza mi na godne życie ,a i zaoszczędzić też można .Ma wypowiedz to nie narzekanie tylko krótka charakterystyka dzisiejszego bismesmena udupić ilu się da nie zwracając uwagi na czynnik ludzki czyt.... wykrecić jak szmate a jak się nie podoba to na bruk.To dobre na chwile ale co później nie tacy kozacy byli , jak myślisz ile firm płaci pracownikowi należytą pensje i nie oszukuje fiskusa. A czy ty jesteś produktywny
http://www.nacjonalista.pl/tagi/wyzysk/
Racja. Taki przykład,
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na OJ oj widać kułeczko
Racja. Taki przykład, pracodawca zatrudnia na czarno. Ile placi takiej osobie? 5, 6zl na godzine do ręki? Nawet małej części tego, co zyskują na cwaniactwie nie oddają pracownikowi. Czemu tak jest? Otóż dlatego, że w naszym pięknym kraju panuje pazerność, chamstwo i na każdym kroku chęć zrobienia kogoś w hu1a. Gdy najmniejsze jednostki tego nie pojmą to nigdy nie będzie dobrze. To nie sprawa rządzących i przepisów przez nich wymyślanych, lecz pazerność u samego dołu piramidy. Tak, na samym dole piramidy jesteście Wy, pracodawcy, a którzy to robicie z siebie bogów myśląc, o jaki ja jestem cwany i zaradny. Oszykuje system, a przede wszystkim cierpią na tym wszyscy, tylko nie ja bo mam many na drugi dom i drugą żonę. No gratuluje Wam zaradnosci i tym bardziej jeśli piekło istnieje, a tam wszystko skrupulatnie wezmą już pod uwage. Pozdro
Racja. Taki przykład,
Dodane przez ben (niezweryfikowany) w odpowiedzi na OJ oj widać kułeczko
Racja. Taki przykład, pracodawca zatrudnia na czarno. Ile placi takiej osobie? 5, 6zl na godzine do ręki? Nawet małej części tego, co zyskują na cwaniactwie nie oddają pracownikowi. Czemu tak jest? Otóż dlatego, że w naszym pięknym kraju panuje pazerność, chamstwo i na każdym kroku chęć zrobienia kogoś w hu1a. Gdy najmniejsze jednostki tego nie pojmą to nigdy nie będzie dobrze. To nie sprawa rządzących i przepisów przez nich wymyślanych, lecz pazerność u samego dołu piramidy. Tak, na samym dole piramidy jesteście Wy, pracodawcy, a którzy to robicie z siebie bogów myśląc, o jaki ja jestem cwany i zaradny. Oszykuje system, a przede wszystkim cierpią na tym wszyscy, tylko nie ja bo mam many na drugi dom i drugą żonę. No gratuluje Wam zaradnosci i tym bardziej jeśli piekło istnieje, a tam wszystko skrupulatnie wezmą już pod uwage. Pozdro
Narzekacie i biadolicie jak
Narzekacie i biadolicie jak baby na bazarze.
Jak będą mnie naciskali to założe działalność choćby w Giblartarze tam się to opłaca.
Przedsiębiorca zawsze znajdzie wyjście bo jest kreatywny. Jęczący Kowalski woła komuno wróć.
ekstragoon -- a teraz gdzie
Dodane przez ekstragoon w odpowiedzi na Narzekacie i biadolicie jak
ekstragoon -- a teraz gdzie masz swoją działalność założoną, że tak mądre rady dajesz?
w PL
Dodane przez KubaJasiek w odpowiedzi na ekstragoon -- a teraz gdzie
w PL
ryczałt ewidencjonowany
tzn. handel 3,0% o i usługi 8,5% od przychodu.
i co da się, da....
Ok, dzięki za odpowiedź;
Dodane przez ekstragoon w odpowiedzi na w PL
Ok, dzięki za odpowiedź; przejdźmy do następnej lekcji: dostajesz takie zlecenie, że sam nie dasz rady, więc chciałbyś zatrudnić pomocnika (pracownika) - co wtedy?
W mojej branży większość
Dodane przez KubaJasiek w odpowiedzi na Ok, dzięki za odpowiedź;
W mojej branży większość ludzi ma działalność więc nie ma z tym problemu.
Tak naprawdę ryczałt ewidencjonowany jest dobry jeśli ktoś pracuje sam, na własny rachunek. I tylko wtedy gdy handluje kupując bardo tanio i sprzedając drogo. W usługach jest to neutralne. Inną zaletą jest wspłópraca dwóch firm, gdzie jedna robi koszty a druga je rozlicza.
jeśli większość ludzi mialo by działalność i rozliczalo się fakturami - życzi było by prostsze. Tka jak w moim przypadku.
Ok, temat pracownika sprytnie
Dodane przez ekstragoon w odpowiedzi na W mojej branży większość
Ok, temat pracownika sprytnie ominąłeś (zbyt wiele strat byś poniósł). Za to pokazałeś dziwny przykład tzw współpracy dwóch firm. Ja myślałem, że każda firma rozlicza się ze skarbowym indywidualnie. Przykład, który podałeś jest próbą oszukania skarbu Państwa, a za to się idzie siedzieć.
raczej optymalizacja
Dodane przez KubaJasiek w odpowiedzi na Ok, temat pracownika sprytnie
raczej optymalizacja podatkowa. Ale obecnie za optymalizacje też się idzie siedzieć. PIS wymiata. Ale jest jeszce jedna zapomniana forma opodatkowania indywidualnego "karta poatkowa" płacisz ok 300-500 zł m-c i z bani, zero papierków , ale to dobre do usług jest, wada to rachunki bez vat, i tylko określone zawody, np. proboszcz hahahaha.
Marudzenie tu jest najgorszą
Marudzenie tu jest najgorszą z możliwości.
Narzekasz, że rząd Cię okrada? Sam zacznij działać społecznie, może w końcu na coś będziesz miał wpływ. Myślisz - a co ja tu sam zwojuje? Pluciem na polityków nic nie zwojujesz - sami z sobą dyskutujemy a polityka idzie i tak swoja drogą. Gorzej - wytwarzamy wodę na młyn maniupulatorom i kombinatorom działajacym wedle zasady "dziel i rządź". Np. Pan Petru narzękajacych na PiS już traktuje jak swój elektorat :D
Ostatnio kupowałem kwiaty - a kwiaciarka do mnie - "źle się dzieje, same afery, nepotyzm głupota...". Patrze na bukiet, który mi w miedzyczasie ułożyła - śliczny, ładniejszego nie widziałem na wystawie, więc mówie do niej: "Ale o co Pani chodzi - przecież ma Pani kwiaciarnie, piękne bukiety robi, biznes się jako tako kręci. Co Panią gryzie? Ona do mnie - no chciażby słyszał Pan o tym Misiewiczu (czy jak mu tam). Szczerze jej odpowiadam - pierwszy raz słysze, czemu mam sobie gościem głowę zawracać skoro politykiem aktywnym nie jestem? Robie to co potrafię najlepiej - a jak poczuję zew do polityki, to się dopiero zainteresuje. Zastanowiła się.. - "w sumie ma Pan rację - co mnie to obchodzi, a jeszcze kłóce sie z innymi w temacie, który przecież mnie ni jak nie dotyczy.."
Głupio trwonimy energię
Nie ma żadnego socjalizmu w
Nie ma żadnego socjalizmu w Polsce! Płacimy wysokie składki na ubezpieczenia a dostajemy w zamian gównianą (przepraszam) zazwyczaj opiekę medyczną. Płacimy wysokie składki a dostajemy gówniane (pardon) emerytury. Itd, itp.
To nie socjalizm - to dyktatura wymieszana z faszyzmem narzucanym przez Komisję Europejską. Jesteśmy niewolnikami w rękach korporacji, nic do nas nie należy wspólnego; własność, która powinna być nasza: ulice, szpitale, szkoły, należą do banksterów - bo jesteśmy straszliiiwwwie zadłużeni.
Niewidzialna ręka władzy trzyma nas na widzialnej już uwięzi jak stado owiec i baranów; my jesteśmy owcami i baranami, których właścicielem jest ten ktoś niewidzialny. To nie socjalizm.
nie petru tylko david wexler
nie petru tylko david wexler godność tego pana
W 1998 roku krążył po Polsce
W 1998 roku krążył po Polsce stenogram ze spotkania "polskich" elit politycznych, w którym brały udział takie persony jak Leszek Aaron Balcerowicz czy Hanna Hajka Gronkiewicz-Waltz. A także spore grono innych Żydów udających Polaków. W czasie spotkania omawiano realizację planu strzyżenia stada baranów, czyli Polaków, którzy w założeniu mieli zostać pozbawieni majątku narodowego i prywatnej własności. Mówiono także o redukcji naszej populacji do liczby 10 milionów niewolników mających w przyszłości służyć „narodowi wybranemu”.
Stenogram z tego spotkania przekazał rzekomo jakiś polski oficer kontrwywiadu.
O ile wówczas nie byłem pewien czy ten dokument jest wiarygodny, tak teraz patrząc wstecz i na to co się obecnie dzieje w Polsce, jestem skłonny uznać, że rzeczywiście do takiego spotkania doszło.
Bo tak naprawdę ten plan ziścił się już po części na naszych oczach. A to co jeszcze nie zostało wykonane, zdaje się być konsekwentnie realizowane przez obecną władzę.
Za całe to zło, którego dokonano w naszej Ojczyźnie po 1989 roku, włos z głowy nikomu do tej pory spadł. A my nadal idziemy jak to stado baranów na rzeź.
ci planiści są tak samo
Dodane przez Akamai w odpowiedzi na W 1998 roku krążył po Polsce
ci planiści są tak samo kontrolowani jak reszta tu nie ma wyjątków ...są także śmiertelni i przerażeni jak inni jedyne ,tylko ze potrafią to maskować..strach przed tzw mitycznym'' żydem'' ma płytkie podstawy ..tak bajka o diable itp.. a na pustynie uciekli ze strachu w celu pokuty za czyn ,który dokonali byli tym przez 40 lat tak mocno przerażeni ze się skłócili i rozproszyli ..ich pokrętne dzieje i losy są opisane w ST i niczym się nie różnią od losów którejkolwiek z ras ludzkich... ludzie nigdy niezjednoczona się poprzez korzyść, tylko dla sprawy. jeśli zostanie ograniczona wolna wola wtedy i tylko wtedy to zadziała
Oczywiście, że masz rację z
Dodane przez tomasz26 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na ci planiści są tak samo
Oczywiście, że masz rację z tym mitycznym "żydem".
To tylko takie uproszczenie. Ale z pewnością ta nacja pełni kluczową rolę w negetywnym obszarze zmian zachodzących na naszej planecie. Z tym, że nie są to autentyczni Żydzi tylko pomioty chazarskich przechrztów - Aszkenazyjczycy, którzy ze względu na swoją wysoką płodność i plenność zdominowali populację Żydów na świecie.
I z pewnością nie są to dobrzy ludzie.
Panie Admin "socjal" to my
Panie Admin "socjal" to my mamy na śmietniku.
Socjalizm to był a teraz mamy krwiożerczy feudalizm. W socjalizmie to człowiek miał nie tylko na majtki, buty, ..., i mieszkanie. Bo przecież mieszkanie w cywilizowanym świecie współczesnym ( czyt. zachodnim) to elementarne prawo.
kwestią człowieka jest żyć i
kwestią człowieka jest żyć i się rozwijać... jedni realizują się poprzez pęd i tzw. sukces typowa powierzchowna płytka sprawa mieć więcej ( młode inkarnacyjne dusze ... nie mylić z wiekiem ) inni realizują się na poziomie rozwoju świadomości. (starsze bardziej doświadczone inkarnacyjnie dusze.)dlatego mamy taki dysonans społeczny ....każda ze stron pragnie czegoś innego... na to nakłada się jeszcze kwestia promowania prostego.jestestwa w stylu ;mieć więcej materii(nakarm niskie ja) ...programowanie odbywa się z każdej strony szkoła ,środowisko, media,itp...co do ustrojów skoro ani komunizm ,ani demokracja nie zdały rezultatu zapewne niedługo wyłoni się inny twór .
nie ma czegoś takiego jak
Dodane przez tomasz26 (niezweryfikowany) w odpowiedzi na kwestią człowieka jest żyć i
nie ma czegoś takiego jak młode albo stare dusze, dusza po umarciu ciała jest przechwytywana i więziona. Szacuje się że w tej chwili na ziemi tylko około 10% populacji ma duszę.
Panie Admin, brawo za forme i
Panie Admin, brawo za forme i styl.
I bez zadnego ale, no chyba ze za tresc - smutna rzeczywistosc.