Płacimy trzy razy większe podatki niż chłopi pańszyźniani i nadal nie uważamy się za niewolników

Kategorie: 

Źródło: Internet

Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, że ich pozycja spoleczna jest bardzo podobna, albo i gorsza od tej, którą w epoce feudalizmu miał chłop pańszczyźniany. Mimo to wydaje im się,  że ich los uległ pozytywnej zmianie. Czy aby na pewno?

 

Sterowanie emocjami społecznymi  za pomocą mediów, a zwłaszcza telewizji, jest jedną z najważniejszych zasad władzy. Dzięki wbijanym do głowy przekazom, można stworzyć iluzję świata, który w rzeczywistości jest zupełnie inny niż przedstawia go propaganda.

 

Współczesny człowiek jest dużo bardziej zniewolony od chłopa z czasów feudalizmu. Różnica polega na tym, że wtedy na feudała płaciło się niewielki ułamek tego, co obecnie. Pańszczyzna wynosiła około 104 dni, a współczesny Dzień Wolności Podatkowej przypada na poczatku lipca, zatem pracujemy na nowożytnych feudałów niemal trzy razy więcej niż rzekomo wyzyskiwani chłopi pańszczyźniani.

 

Różnica polega jednak na tym, że obecnie ludzie nie zwracają już uwagi na swoje zniewolenie. Panuje powszechne przekonanie, że jesteśmy ludźmi wolnymi i wciąż przypomina się o tym w mediach. Zwłaszcza to powinno skłaniać do refleksji, że skoro trzeba o tym wciąż mówić to z tą rzekomą wolnością może być coś nie tak. Po prostu jest iluzoryczna, jak ta którą mają kury na wolnym wybiegu. One tez nie zdają sobie sprawy ze swojego niewolnictwa, gdy nie siedzą w klatkach.

 

Jeszcze bardziej przerażające jest to, że więszośc ludzi woli tkwić w takich zależnościach i żyć złudzeniami, że jeśli tylko odda ponad pół dochodów haraczu, to bandzior państwo się nim zaopiekuje. W podobny sposób mafia opiekuje się niekiedy restauracjami zastraszając właścicieli i zmuszając do płacenia okupu. To ten sam mechanizm, który zakłada rabowani ludzi z zarobionych przez nich pieniędzy w imię ochrony przez policję i wojsko oraz dwumilionowej armii urzędników, którzy głęboko wierzą w to, że rzeczywiście wykonują w biurach realną pracę.

 

 

 

Ocena: 

5
Średnio: 5 (7 votes)
Opublikował: admin
Portret użytkownika admin

Redaktor naczelny i założyciel portalu zmianynaziemi.pl a także innemedium.pl oraz wielu innych. Specjalizuje się w tematyce naukowej ze szczególnym uwzględnieniem zagrożeń dla świata. Zwolennik libertarianizmu co często wprost wynika z jego felietonów na tematy bieżące. Admina można również czytać na Twitterze   @lecterro


Komentarze

Portret użytkownika fix

Ostatnio czyt. Wywiad z p

Ostatnio czyt. Wywiad z p.belka. zaciekawilo mnie, iz przytaknal ze pracy w fabrykach na tasmach bedzie coraz mniej przejmie to robotyzacja pozostanie dla ludzi scisla specjalizacja lub b.proste prace uslug. gdzie roboty sie nie sprawdza. Jak ide do sklepu omijam skanery.ostatnio ochroniarz dziwil sie ze stoje w kolejce.otworzyli kase.oczywiscie zyjemy w swiecie, gdzie nie ma wplywu na wszystko.jednak na rzeczy proste wokol nas mamy wplyw. Pamietacie z historii braci wright oni zmienili swiat.ktos powie to inne czasy. Zawsze cos bedzie, swiat sie zmienia.jednak mamy mozliwosc poki zyjemy codziennie probowac i robic cos dobrego dla siebie i innych. Mam znajoma, ktora w zyciu przeszla wiele min. Przezyla 7 miesiecy w spiaczce po wypadku.potracil ja kierowca, gdy szla chodnikiem. Miala byc roslina o ile przezyje.jej matka nie dawala za wygrana i dziewczyna jezdzi na wozku inwalidzkim,mowi, smieje sie.oczywiscie ma swoje problemy. Zyje i jest zawsze pozytywnie nastawiona.potrafi podnosic na duchu. Niestety w polsce nie mialaby szans zyc normalnie, zyje w kraju gdzie niepelnosprawni maja troche lepiej, gdzie panstwo uwaza ich za normalnych, ktorym trzeba pomagac, aby tez o ile moga wrocili do pracy. Gdy w polsce pieniadze dotra do tej grupy ludzi wtedy powiemy, ze jest normalniej. Wszedzie jest wyzysk. Nie ma kraju, w ktorym dostanie sie cos za darmo.jednak kraj musi wspierac rodziny, słabszych, bo wtedy jest silny.rodza sie dzieci, rodzi sie przyszłosc.jednak dzieci to nie przyszlosc to terazniejszosc.jesli nie dostana wsparcia teraz ubrania jedzenia teraz szkoly za darmo teraz leczenia teraz to nie bedą przyszloscia beda zebrakami i kraj nie bedzie mial przyszlosci bedzie toczyl sie w dol.to uslyszalem w tv od jakiegos goscia z ubogiego kraju z opieki spolecznej. Trzeba dawac ludziom rozne rozwiazania finans. skoro z praca bedzie roznie w przyszlosci.ale my mozemy decydowac co kupimy gdy mamy jakas kase i olac to co mozemy.mozemy tez probowac wejsc do polityki i zmieniac powoli polske tylko czy mamy jaja. Kukiz sprobowal teraz troche popelnia jakies bledy ale kto ich nie popelnia. Przynajmniej probuje dzialac.jesli chodzi o podatki mamy jeden z bardziej skomplikowanych systemow podatkowych.przepisy takie, ze urzedy skarbowe zastanawiaja sie nad interpretacja. Oczywiscie dopoki nie uprosci sie w kraju podatkow, nie zmieni u.ordynacji podatkowej dopoty bedzie jak jest. Brakuje pielegniarek juz nawet nie chodzi o kase tylko o ludzi w tym zawodzie. Wszystko sie łaczy.powinny byc proste rozwiazania.dlaczego wszystko musi byc skomplikowane skoro mozna pewne rzeczy uproscic. Mimo wszystko nie chcialbym byc chlopem panszczyznianym za tatmych czasow zastanawiajacym sie czy kobita urodzi w tych warunkach czy nie.bo smiertelnosc niemowlat byla wowczas wysoka. Wole obecne czasy, jednak o wolnosc i dobro trzeba dbac. Trzeba patrzyc politykom na rece chodzic na wybory i wierzyc ze razem damy rade.albo kupic ziemie i probowac samemu byc survivalovcem.znam jednego takiego jest na emeryturze a pracuje na swej ziemi jakby od tego zalezalo jego cale zycie.niewielu takich zostalo i niewielu na to stac.  Podsumowujac dzieki wam jednak wygral pis nie pelo. Moze nie sa idealni ale chca cos zrobic, bo poprzednicy olali wszystkich.nie jestem w 100proc.za kims.wole byc kosmopolitą. Choc naprawde kocham polske i jej zielone krajobrazy szczeg.lesne.

Portret użytkownika inzynier magister

Ważne żebyśmy się odrodzili

Ważne żebyśmy się odrodzili jako naród bo przez 27 lat systemu masońskiego panowało przyzwolenie na mordowanie Polaków za pomocą tajnego planu depopulacji, który osiągnął niebywałe liczby w czasach partii folksdojczów ! Za czasów rudego folksdojcza liczba urodzeń zmalała drastycznie ! Ostatnio Kukiz z zazdrości albbo z przepicia bredzi że 500+ jest przepijane przez rodziny ! "- Chodzi o to, żeby tatuś nie przepił tych 500 złotych - mówił wczoraj Paweł Kukiz na antenie Radio Zet przekonując, że niektórzy rodzice wykorzystują pieniądze z programu 500+ na "własne przyjemności". Twierdził równie, jakoby drastycznie wzrosła ilość policyjnych interwencji w związku z domowymi awanturami. Natychmiast zareagowało MSWiA podając dane i tym samym dementując rewelacje Kukiza. 
Paweł Kukiz w rozmowie z Moniką Olejnik mówił, że porządne, ale biedne rodzinydobrze wykorzystują te pieniądze, ale trzeba zwalczać tych, którzy 500 zł traktują, jak dodatkowe pieniądze na swoje przyjemności. Zapowiedział też, że będzie wnioskował o zmiany w projekcie "Rodzina 500 plus". 

http://niezalezna.pl/81720-mswia-reaguje-na-rewelacje-kukiza-ile-bylo-policyjnych-interwencji-po-wprowadzeniu-500

Plan depolulacyjny został ujawniony przez profesora Zwolińskiego i jest o tym powiedziane w filmie

Ilu powinno być Polakow w Polsce ?

https://www.youtube.com/watch?v=ZnteLKME_EQ

Ojcem Mieszka był, według niego, Siemomysł, dziadem Lestek, a pradziadem Siemowit. Z pierwszą żoną, Dobrawą, miał Mieszko syna Bolesława i córkę.

Portret użytkownika lipka

Rodzisz się w biednej

Rodzisz się w biednej rodzinie to i biedakiem zostaniesz bo z pensji nie dorobisz się luksusów, możesz się zadłużyć ale lichwa trzyma cię na sznurku i jak zdecyduje odebrać kasę to ją odbierze a ty stracisz nawet to co dostałeś po rodzicach. Urzędnik decyduje o twoim gruncie (wszelkie pozwolenia), o twoim zdrowiu (przymusowe szczepienia), o tym czego się uczysz (kierunki myślenia); żadnej dowolności ale... tylko dla szaraczków, bo decydentów, lichwiarzy, przestępców w białych kołnierzykach żadne prawo nie obowiązuje bo to oni tworzą prawo dla szaraczków a nie dla siebie; wobec siebie mają kodeks honorowy i trzymanie władzy przez pokolenia. Najsłynniejsze rody i monarchie świata nie dadzą sobie odebrać władzy, nawet się tego nie boją bo kto nie jest z nimi szybko ginie z kart historii, wojsko, policja, tajne służby wszystkie są na ich usługach (rozkazach). Podatki to tylko jeden element by odebrać to co dane za ciężką pracę. Przysłowe mówi, że kto daje i zabiera ten się w piekle poniewiera. Kolejne przysłowie ukute dla biedaka.

Portret użytkownika Kimbur

Hmm, Adminie... Ja wolałbym

Hmm, Adminie... Ja wolałbym płacić 90% podatku i mieć na czysto 20 tysięcy zł niż płacić 50% podatku i mieć na czysto 2 tysiące zł. Chyba dość to jasne?

Nie doceniamy tego, co nam cywilizacja dała: w domu CO, ciepła i zimna woda, toaleta, łazienka; dojazd do pracy własnym samochodem lub komunikacją miejską; możliwość zjedzenia taniego obiadu poza domem. To bardzo dużo!

A że politycy i celebryci nas okłamują, bo dla siebie wyszarpują jeszcze więcej, to druga sprawa. Bo im potrzebne są wille przeogromne, baseny, korty, służący, luksusowe samochody, samoloty i... tło, którym są ludzie kilka-kilkaset razy od nich mniej zasobni.

Portret użytkownika Kimbur

We łbach się przewraca i tyle

We łbach się przewraca i tyle! Myślisz, ze dawniej raka nie było? A jak długo żyli ludzie lat temu 50, w wieku XIX czy wstecz? A sąsiad nie schyli się by podnieść upuszczony papierek, bo twierdzi że płaci za sprzątanie.
To, że ludziom odbija i nie widzą zalet technicznych swoich czasów, może doprowadzić do tego, że zaczną żyć jak ludzie z czasów po II w.św. a nawet sprzed.
Jeśli będziesz chodził srać za stodołę to może docenisz, ze masz kibel w chałupie. We łbach się przewraca i tyle!

Portret użytkownika Akamai

Sądząc po większości

Sądząc po treści wielu komentarzy poniżej propaganda medialna zbiera swoje żniwo, a admin jest zbyt łaskawy w ocenie poziomu grabieży obywateli przez nasze opiekuńcze „państwo”. Otóż jeśli dobrze policzyć to „państwo” zabiera nam w podatkach i różnych "zmyślnych" opłatach 90 % naszych dochodów. Często też stosowane jest bezprawnie tzw. podwójne opodatkowanie.

Kiedyś chłop płacił tak zwana „dziesięcinę”, czyli oddawał swemu Panu 10 % z tego co wytworzył. W liceum uczono mnie, że ten chłop był strasznie wyzyskiwany. A teraz oddaje się 90 % i widzę, że według niektórych jest dobrze.

Bo można sobie przez dwa lata internet odliczyć od podatku Shok

Biedni koledzy komentatorzy. Żyjecie w matriksie i chyba już nigdy z niego nie wyjdziecie. Jak nie umiecie liczyć to zapiszcie się na podstawowy kurs księgowości. To koszt 1000 zł, a może wówczas coś do was dotrze. 

Bezpłatna służba zdrowia. Chyba pęknę ze śmiechu. A kto finansuje ten niegospodarny i niewydoly twór zreformowany przez największego idiotę wśród polityków ? A co to takiego składka zdrowotna w wysokości 9 % "podstawy wymiaru" ? Od wynagrodzenia brutto 3600,00 zł składka ta wynosi 279,58 zł. Policzcie sobie ile to kasy w skali kraju. 

Partie polityczne są do tego stopnia bezczelne, że finansują z naszych podatków swoje kampanie wyborcze. Po to by wygrać wybory i dalej nas okradać. To patologia najwyższego stopnia. 

Podatki to nie tylko PiT. To także akcyza, Vat i wiele innych niezliczonych opłat, których nawet nie zauważacie. Podam przykład. Dlaczego samochód zakupiony w Niemczech o pojemności powyżej 2000 cm3 jest obłożony w Polsce akcyzą w wysokości 18,6 % ? Niemiec nie musi tego płacić.

Z taka armią Lechitów to ja na wojnę nie idę. Myślałem, że ludzie zaczynają coś rozumieć, a tu jak w piosence Grabowskiego: „Jest dobrze” Yes 3

https://www.youtube.com/watch?v=vVQzYpaqdM0

Prawda nas wyzwoli, 

Ale najpierw nas wku*wi.

 

Portret użytkownika prawdaprawda

Zgadza się z tym 90 %

Zgadza się z tym 90 % podatków . Niemcy brali chyba tylko 25 % .Maj tak wolność ze większość żyje na kredyt . Dwie osoby pracują dobre zarobki a auto na kredyt dom na kredyt a jak kiepskie zarobki ledwie starcza do wypłaty idą do szefa i proszą szefie pożyć na paliwo bo do pracy muszę dojechać . to jest chore pracować dla kredytów lub na dojazd do pracy. 

Strony

Skomentuj