USA opracowuje zaawansowany kostium bojowy

Kategorie: 

Jak wynika ze źródeł rządowych, amerykańscy naukowcy rozwijają futurystyczny kostium, przeznaczony dla wojska. Technologia ta znacznie zwiększy możliwości amerykańskiej armii a niektórzy porównują ją nawet do zbroi filmowego Iron Mana.

 

Powyższy krótki film ma zaprezentować jak mniej więcej będzie wyglądać Tactical Assault Light Operator Suit (TALOS) a zagłębiając się w szczegóły bez przesady można stwierdzić iż Iron Man najwyraźniej nie jest tylko filmem science fiction. Problem jednak polega na tym, że spora część ludzi, która ogląda filmy uważa iż film to tylko film - wymysł reżysera, i nic więcej.

 

TALOS będzie zawierać nowoczesną technologię płynnego pancerza. Ciecz będzie się składać z mieszaniny twardych nanocząstek, która w normalnych warunkach pozostaje w stanie płynnym. Natomiast pod wpływem uderzenia natychmiast zamienia się w ciało stałe. Dzięki temu, kostium będzie chronił użytkownika przed kulami, nożem czy odłamkami. Technologię tą rozwijają naukowcy z Instytutu Technologii w Massachusetts (MIT).

 

Dowództwo Operacji Specjalnych Stanów Zjednoczonych (USSOCOM) zażądało również aby kostium znacznie zwiększył siłę,  zawierał komputery, antenę komunikacyjną oraz technologię, która pozwoli użytkownikowi wykorzystać myśli poznawcze i otoczenie do wyświetlania spersonalizowanych informacji. TALOS będzie wyposażony w ogrzewanie, klimatyzację i tlen, natomiast DARPA opracowuje technologię, dzięki której kostium będzie mógł monitorować zdrowie żołnierza oraz użyć specjalnego spray'u, który w przypadku odniesienia ran zatrzyma krwawienie.

 

Zbroja, która da nadludzką siłę jego użytkownikowi może również wykorzystywać technologię sztucznych mięśni, która została opracowana przez naukowców z National University of Singapore's Faculty of Engineering. Dzięki nim, przyszłe maszyny będą w stanie udźwignąć przedmioty nawet 80 razy cięższe od ich własnej masy. To się jednak dopiero okaże, gdyż TALOS jest obecnie w fazie rozwojowej, natomiast jego pierwsze zastosowanie bojowe jest planowane w ciągu nadchodzących trzech lat.

 

 

Wiadomość pochodzi z portalu tylkonauka.pl

 

 

Źródło: http://tylkonauka.pl/wideo/amerykanska-armia-rozwija-futurystyczny-stroj-bojowy

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen


Komentarze

Portret użytkownika CBTB

Kostium bojowy za 1 milion

Kostium bojowy za 1 milion dolarów ( lub znacznie więcej ). Zajebisty szpan na arenie międzynarodowej, pokaz tego jak daleko USA jest w technice od reszty świata, zwykła pokazówka i nic więcej. A i tak szanse na sprawdzenie się tego kombinezonu w warunkach bojowych są bardzo nikłe. Żaden kostium bojowy przy użyciu dzisiejszej techniki nie zastąpi mobilnego żołnierza na polu walki. Zresztą żołnierz na Baterie ? WTF ? czyli w nowej armi nie bedzie ciężarówki z grochówką tylko ciężarówka z elektrownią wiatrową na pace ? Sprytne

0
0
Portret użytkownika Danyboy

Stary poczciwy koktajl

Stary poczciwy koktajl mołotowa (ok 3pln) i ta warta miliony dolarów inwestycja sie przegrzeje Wink

0
0
Portret użytkownika 3plabc

Odnośnie hasła TALOS, czytał

Odnośnie hasła TALOS, czytał ktoś książkę B. Wołoszańskiego "Operacja Talos"? Też jest o superżołnierzach, czy może planach stwożenia ich i pomimo iż jest to tylko powieść osnuta na paru faktach z lat '30 i IIWŚ daje do myślenia... zwłaszcza w świetle puźniejszych badań CIA etc. Wydażenia z 9/11 też można by połączyć z wnioskami zwłaszzcza z prologu.

0
0
Portret użytkownika bor@n

Według mnie takie kombinezony

Według mnie takie kombinezony istnieją i służą do rozpylania koloidalnej zawiesiny nanocząstek tlenku aluminium w górnej atmosferze ("smugi kondensacyjne", zjawisko chemtrails). Z przyczyn oczywistych rządy to kryją i się nie przyznają. Ale takie kombinezony mają tą zaletę, że można wylądować dosłownie w garażu i ślad się urywa. Nie ma potrzeby martwić się o supertajne nie widoczne dla satelit lotniska.

0
-1
Portret użytkownika greani11

do polski na pewno to nie

do polski na pewno to nie dojdzei no chyba ze w grak komputerowych ehhe. lub widokowkach no moze bedziecie mieli postery do przyklejenia w pokojach ha ha .po co polsce  przeciez to wojcsko co jets to jakby nie bylo hehe.luxemburg by napadl i wiecej bylo by strat   jak w 2 w s  he he mlodzoez woli teraz strzelac na kompach i puszczac sms -y a nie jakie stam prawdziwe zabawy w zabijanie hehe.

0
0

Zanim cokolwiek napiszesz  na temat unii najpierw dowiedz sie czegos o niej jesli nic nie wiesz lepiej nie pisz.!

Przeszłość paskudna, Przyszłość nie lepsza, a Teraźniejszości nigdy nie ma.

Portret użytkownika Dejmien

Fajna zbrojka jak by mnie

Fajna zbrojka jak by mnie bylo stac to bym sobie taka kupil Biggrin PS:mogli by takie zeczy dla chorych,n[. anemikow ,stwardnienie rozsiane itp....  robic Smile

0
0
Portret użytkownika miotła

"pierwsze zastosowanie bojowe

"pierwsze zastosowanie bojowe jest planowane w ciągu nadchodzących trzech lat."
Ciekawe, gdzie to planują?
 

0
0

Największym wynalazkiem ludzkości jest nóż na drugim biegunie stawiam koło. 

Portret użytkownika V

to prawda, a przecież pocisk

to prawda, a przecież pocisk KBK-AK nie jest ppanc Smile
A co bedzie jesli zastosujemy ulepszony pocisk?  Sprawa chyba oczywista.
W dodatku nawet przedwojenny KBK (repetowany) ma potworną siłe przebicia, czego nie da sie powiedzieć o pocisku do M16 itp. bo amerykanie postawili na "szrapnel".
Wg mnie wystarczy będzie produkować pociski akumulacyjne lub z podkalibrowym rdzeniem. A kto zabroni dołożyć do nich trochę ...cyjanku?
 
Skoro USA jest w stanie wydać "miliardy" na Iron Mana, to biedniejsi rozwiążą  sprawę innymi technikami.  Prosto i skutecznie;  a "konwencje" pies drapał, bo USA łamie je notorycznie używając pocisków uran/pluton i bomb kasetowo/kulkowych.
 
 

2
0
Portret użytkownika dingo

Mylisz pojęcia, kałasznikow i

Mylisz pojęcia, kałasznikow i M16 to karabinki na amunicję pośrednią, przedwojenny Mauser strzelał amunicją karabinową, z większym ładunkiem prochowym. Natomiast żaden standardowy pocisk szyny kolejowej nie przestrzeli, chyba że, jak amunicja p-panc, posiada rdzeń wolframowy.

0
0
Portret użytkownika lol

naboj do kbk ak ms taki z 2

naboj do kbk ak ms taki z 2 paskami czerwony i czarny, bez problemu przebije 1 cm stal wiec skoncz gadac pie#####  z 1km kbk + standardowy naboj = trup :) http://tnij.org/n7vg138 sprawdz, strzelaj i przekonaj sie Smile

0
0

Największym wynalazkiem ludzkości jest nóż na drugim biegunie stawiam koło. 

Portret użytkownika jesion

Ale nie dajmy się wciągnąc w

Ale nie dajmy się wciągnąc w to kto kogo pokona(zabije) :/ Wiadomo iż Hunowie.... Wink (KAŁACH z 48r. rozpier...ł "wszystko" Lol Wiem bo mi kazano to robić - oczywiście w ramach ćwiczeń Smile
 

0
0

Największym wynalazkiem ludzkości jest nóż na drugim biegunie stawiam koło. 

Skomentuj

Filtered HTML

  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Dozwolone znaczniki HTML: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd><img><h5>
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
  • Zawartość można dzielić na podstrony dodając w treści znaczniki: <h5>.
  • Emotki będą zastępowane odpowiednimi ikonami.

Plain text

  • Znaczniki HTML niedozwolone.
  • Adresy internetowe są automatycznie zamieniane w odnośniki, które można kliknąć.
  • Znaki końca linii i akapitu dodawane są automatycznie.
CAPTCHA
To pytanie sprawdza czy jesteś człowiekiem, aby zabezpieczyć witrynę przed spamem
                      ______        
|___ /
_ __ ___ _ __ / / _ _
| '_ ` _ \ | '_ \ / / | | | |
| | | | | | | | | | / /__ | |_| |
|_| |_| |_| |_| |_| /_____| \__,_|

Przepisz kod wyrażony w postaci znaków ASCII