Przyszły Sekretarz Stanu USA zasugerował aby zablokować Chinom dostęp do spornych wysp

Kategorie: 

Źródło: Flickr/William Munoz/CC BY 2.0

Stany Zjednoczone obrały antychiński kurs do tego stopnia, że chcą pogodzić się z Rosją. W tym celu, Donald Trump powołał Henry'ego Kissingera na doradcę ds. polityki zagranicznej, który ma przecież bardzo dobre kontakty z Władimirem Putinem. Sam Trump jest bardziej przychylny Rosji i widzi w nim potencjalnego sojusznika.

 

USA mogą w przyszłości utracić swoją dominację nad światem za sprawą rozrastających się Chin. Okazuje się również, że niektóre państwa nie mają zamiaru ryzykować wojny z tym potężnym azjatyckim krajem. Filipiny mają nowego prezydenta, który postanowił nawiązać sojusz z Chinami. Niektóre kraje w tym spornym regionie również wolą negocjować z Pekinem, niż pchać się na wojnę.

 

Nominowany przez Trumpa na Sekretarza Stanu USA Rex Tillerson wywołał właśnie burzę w relacjach amerykańsko-chińskich, gdyż zasugerował blokadę Morza Południowochińskiego. Jego zdaniem Stany Zjednoczone powinny dać jasny sygnał, że Chiny utracą dostęp do zbudowanych na tym morzu sztucznych wysp. Tillerson dodał również, że amerykańscy sojusznicy powinni udzielić odpowiedniego wsparcia dla USA.

 

Chinom oczywiście nie spodobała się ta wypowiedź i wystosowano ostrzeżenie przed możliwością wybuchu potencjalnej wojny. Zalecono również zachowanie spokoju - zdaniem chińskich mediów, oficjalna polityka administracji Trumpa nie jest jeszcze dobrze znana.

 

Lecz wypowiedź Tillersona wywołała niepokój również w Australii. Chodzi o kwestię zapewnienia wsparcia dla Stanów Zjednoczonych na Morzu Południowochińskim. Choć przyszły Sekretarz Stanu USA nie powiedział tego wprost, Amerykanie liczą, że Australia udzieli odpowiedniej pomocy. Zresztą kilka miesięcy temu Zastępca Szefa Sztabu US Army powiedział wprost, że kraj musi dokonać wyboru między Chinami a USA i nie może współpracować z dwoma państwami jednocześnie.

 

Były australijski premier Paul Keating oświadczył, że sytuacja robi się niebezpieczna a Stany Zjednoczone próbują wciągnąć ten najmniejszy kontynent świata w wojnę. Chiny inwestują ogromne pieniądze w Australii, choć warto zwrócić uwagę, że kilka miesięcy temu rząd niespodziewanie zablokował zakup firmy energetycznej Ausgrid przez chińską spółkę State Grid Corporation.

 

Ocena: 

5
Średnio: 4.8 (4 votes)


Komentarze

Portret użytkownika NanoRurka

Australia ma problemy przez

Australia ma problemy przez unię personalną , żeby się uwolnić od Amerykanów najpierw musieli by odzyskać niepodległość od Anglików co jest w zasadzie niemożliwe... Australijczykom odziwo wszystko pasuje więc będzie tak jak jest. Może Chiny są gotowe do wojny z USA , ale z całą pewnością nie będzie to wojna pozycyjna bo to już nie te czasy. Co do Trumpa i Putina wygląda mi to na jakieś przedstawienie... Nie sądzę by Putin nagle zaczął trzymać stronę USA . Z Chinami Rosjanie mają od dawna bazy wojskowe i zapewne współpracują nad technologiami militarnymi więc scenariusz ataku ze strony USA i Rosji na Chiny odpada . Mam nadzieję że to właśnie dzięki Chinom i Rosji Amerykanie wylecą w powietrze bo to USA jest zmijowym plemiem... To właśnie przez nich jest tyle wojen i zła na świecie oni zawsze się muszą pchać w czyjąś politykę są wszędzie. Świński blondyn widzi że Ameryka podupada i chwyta się jak tonący brzytwy próbując się Rosji przypodobać i ją wykorzystać Putin doskonale wie że świniak oraz każdy następny prezydent w dzisiejszych czasach w USA jest fałszywy oraz kupiony. Nie ufam Trumpowi i wszystkim k...a z Ameryki.

5
-2

Wake up people

Portret użytkownika Taki

CO ten Macierewicz pieprzy ?!

CO ten Macierewicz pieprzy ?!?!?! 

Ciekawe CZY W Polskim Wojsku nie ma prawdziwych Polakow..?!?!?!

Bo jezeli dojdzie do TEGO zeby Polskie Wojsko pojechalo do Afganistanu,Iraku,Syrii walczyc za Amerykanow to Oznacza ze Nasi ,przepraszam Nienasi POLITYCY to ZDRAJCY i dla nich moze byc TYLKO jedna Kara .....SMIERC......

Chyba ze ZNAJDZIE sie Taki General ktory poprowadzi Nasze Wojsko zeby OCzyscic Nasz Kraj ze ZDRAJCOW 

Niech Zyje Wielka POLSKA 

2
0
Portret użytkownika Zenek ;)

"

"

Macierewicz: Razem bronimy wolności i niepodległości Europy

https://dorzeczy.pl/kraj/19319/Macierewicz-Razem-bronimy-wolnosci-i-niepodleglosci-Europy.html

– Kiedy jesteście tutaj, to wojska polskie są w Afganistanie. Kiedy jesteście tutaj, to wojska polskie są w Kuwejcie i Iraku, a polskie okręty płyną na Morze Śródziemne, żeby bronić południowych granic przed jakąkolwiek agresją.

powiedział szef MON Antoni Macierewicz 

 

I WSZYSTKO JASNE MI WYSTARCZY TEN WSTĘPNIAK … I WIEM JUŻ O CO KOMU CHODZI TAK NA PRAWDĘ Z TĄ ARMIĄ USA W POLSCE , JAK WYŻEJ POWIEDZIAŁ NA POWITALNYM SPOTKANIU

KIEDY WY TU JESTEŚCIE …. NARESZCIE ARMII POLSKIEJ BYĆ TU NIE BĘDZIE !!

powiedział tak na prawdę  szef MON Antoni Macierewicz

A JA SIE PYTAM DLA CZEGO NASZE WOJSKA MUSZĄ W POLSCE NIE BYĆ , A BYĆ W POLSCE MUSZĄ WOJSKA USA ?????????????

Antkowi aż staną jak to wypowiadał , a erekcja w jego wieku to nie lada wyzwanie i nie byle co ją może spowodować musi to na serio być mega bodziec emocjonalno wizualny …

A NIE MOGŁO BY BYĆ TAK ŻE NASZE WOJSKO POLSKIE ZOSTAJE W POLSCE A  DO AFGANISTANU KUWEJTU IRAKU I NA MORZE ŚRÓDZIEMNE POJECHALI BY SOBIE USAMANI …….?

"

(https://miziaforum.wordpress.com/2017/01/14/szef-mon-sie-wygadal-na-powitaniu-wojsk-usa-teraz-wojsko-polskie-wyslemy-na-wszystkie-wojny-jakie-zachcecie/)

6
0
Portret użytkownika Mojeimię44

Predzej bym sie spodziewal

Predzej bym sie spodziewal rozmow pokojowych na temat podboju arktyki. Tam sa zloza, ktore sie oplaca kazdemu kopac. Po co sie wyniszczac na wzajem jak mozna wspolpracowac o podboj arktyki? Szczerze to juz bym jednostki pionierskie wysylal tam ale to trzeba zorganizowac odgornie. Rzeczpospolita czyli rzad powinien sformulowac brygady gorniczo hutnicze i wziasc kawalek tortu. Ja juz pisalem kiedys ta ziemia jest niczyja i mozna ja podzielic. Jestesmy na tyle cywilizowani ze mozna zagrac jak w bingo i swoja czesc przekopac. Tam jest wiele nieznanych rzeczy. No z drogiej strony mozna wywolac wojne globalna i spuscic konie apokalipsy ale co po tym? Od kamienia do metlu nastepne 20 tys lat? Przeciez zeby zrobic telefon czy komputer to nie taka prosta rzecz a pierwsze co by poszlo pod noz to prad ,informatyka i elektronika. Koniec bedzie calkowity ludzkosci. Nawet sobie nie wyobrazam skutkow takiej wojny. To byla by rzez. Jeden atom i miliony zabitych. Kto chce takiej wojny majac wlasne dzieci? Zaloze sie, ze nauczka drugiej wojny swiatowej kazdemu politykowi otwiera oczy. Wtedy moc razenia byla 10 razy slabsza. Dzis jest to nie do pomyslenia co by sie stalo. Szkoda dzieci, trawy, drzew, ekonomi i zycia by tracic je na wojne. Nikt z niej nie wyszedl by zwyciesko. To jest wlasnie moment gdzie mozemu pokazac historii, ze my bylismy inni i siegnelismy gwiazd i nieba. W Polsce zobaczycie ze powstanie partia BLUE czyl Bardzo Lubie Unie Ekonomiczna z planem SIPAR czyli spoldzielczym innowacyjnym projektem aktywacji i rozwoju. Tarcza ta kazdemu polakowi gwarantowac bedzie dochod narodu z tego co narod zarobi ze spolek skarbu panstwa. Tam beda firmy ludzi ktorzy maja pomysl na biznes. Nawet glupi rysunek czegos i wytlumaczenie pomyslu a wtedy panstwo powinno takiego klienta poprowadzic by zrobil projekt graficzny i rozpisany biznes plan. Potem trzeba spdawdzic czy urzadzenie dziala tak jak projektant chcial. Jak nie to trzeba poszukac poprawek by projekt stal sie projestrem a jesli sie nie da go przerobic to odrzucic. Jak bedzie jednak dzialac panstwo powinno w 100% zrefundowac fabryki potrzebne do wdrozenia projektu i podzielic sie z wynalazca 49% panstwo 51% inwestor z zysku pieniadze przeznaczyc na dochod wypracowany i tworzymy kolejne firmy ze skarbem panstwa. Refundacja powinna obejmowac kazdego zarowno czlowieka z ulicy jak i biznesmena pod warunkiem, ze 49% odda w skarb panstwa. To jest bardzo dobdy projekt. Panstwo staje sie czescia kooperacji i zarazem najsilniejsza z kooperacji bo ma 49% udzialu w kazdej firmie ale nie ma prawa w nich rzadzic bo ma pakiety miejszosciowe. Do tego potrzebna jest tez osobna gielda. Oddzielna gielda dla tego typu spolek i powina byc ona w Polsce. Ja mowie na nia srebrna gielda bo zlota powinna byc w Rumuni gdyz tam beda rzadzic korporacje swoimi prawami. Taki ustroj daje archekracja a jak chcecie wiedziec wiecej na bierzaco to macie link pod spodem do mojego blogu. Ja jestem pewny, ze to bedzie sie perfekcyjnie zazebialo i by przynioslo wiele inwestycji. Oczywiscie nie oplacala by sie tak jak ta Rumunska ale za to by bylo duzo smiechu przy jej wprowadzaniu. Zobaczyli bysmy co potrafi wymyslec ogolnie czlowiek. Dodatkowo bylaby to rewolucja jak zlikwidowanie niewolnictwa i wszyztkim by sie oplacalo. Wystarczy tylko checi i wspolpracy. Partia RA z e-M mowi, ze chce sprobowac i juz pracuje nad okiem RA i trzema koronami. Ciekawe jak dlugo wytrzymaja? Ja sie moze do nich zapisze ale najpierw musze miec pewnosc, ze tvn24 zbuduje akademie- uczelnie o ktorej pisalem.Tak wtedy byli dziennikarze beda sie mogli  zajac polityka przez co Blue z RA z e-M i tv niebo 24 moga stworzyc prawdziwe zmiany na ziemi tej ziemi a jesli przylaczylby sie znz to mamy prawdziwie Rzeczpospolita Archekratyczna i koniec niewolnictwa ekonomicznego  ale wolnosc ekonomiczna nie narazajac kooperacji na straty. Pra woda. To jest najgenialniejszy plan jaki powstal. Pracowalem nad nim dlugo i jezeli,wszyscy wyraza zgode Polska znajdzie sie prawdziwie obok niemiec jako partner ekonomiczny. Dzis jestesmy dziadami i tylko prosimy wszystkich zainwestuj miliony dolarow u nas. Blad. Jesli zachodni kraj bedzie mial patent nie ma sprawy wydamy pieniadze ale w zamian dajecie nam 49% udzialu. Ja wiem jak to zrobic krok po kroku tylko nikt mnie nie slucha. Dlatego sa informacje taka jak ta. Niestety nasz rzad robi reformy ale bylem w szkole dzis z dzieckiem i wiecie co? Zero rzutnikow do filmow. Kazda lekcja powinna sie odbywac w warunkach jak najbardziej zblizonych do ogniska domowego a nie sa. Te korytarze,  te klasy to komune pamietaja. Wiec trzeba tu gruntownej reformy i powinny na to isc naprawde wysokie srodki finansowe. Chcecie zeby polska nauka byla pionierska oraz wyznaczala kierunki to musi zaczac od w/w reform. Nic nie ma za darmo trzeba inwetowac zeby wyjac pieniadze. Jakos dziwnie jestem coraz bardziej przekonany,ze ta reforma nic nie zmieni oprocz nazwy. Fatalnie zaczynam to widziec. Nasze dzieci moga byc tak genialne. Mowilem przeciez, ze na zalewska bedzie szarpniecie i bylo. Potrzebuje ona ochrony ale zarazem ona powinna robic reforme i nie ciac na nia finansow. No ale jest kaczynski, macierewicz i oni nie rozumieja jak wazna to reforma. Najwazniejsza w historii reform szkolnictwa a juz widze ubytki. Ktos inny wprowadzi ta reforme i bedziecie plakac ze ktos za was ja zrobi pierwszy. Oby nie caly swiat byl pierszy w tych reformach co ja je promuje. Moja RA da: nie oszczedzajcie na nauce niech was nawet oszczednosc na nauce was nie kusi. Rodzice chodza na wywiadowki i widza wiec nic sie nie ukryje. Wtedy bede musial jeszcze raz reforme w szkole wprowadzic. Kara bedzie taka, ze stracicie na tym poparcie. Wasza sprawa.

​​​​​​

 

2
-4
Portret użytkownika Marischa

fake news - Kissinger nie ma

fake news - Kissinger nie ma dobrych stosunkow z Putinem i nie zostal powolany na doradce Trumpa. kissinger jest Bielderberger i jak cala ta grupa nienawidzi Trumpa i Putina. Wybor Trumpa na prezydenta to cios dlatej grupy i calej tak zawanej elity, bo krzyzuje ich plany i nie jest przez nich kontrolowany- Zatem prosze lepiej prowadzic recherche i nie podawac dalej falszywych wiadomosci.

0
-4
Portret użytkownika NWP podziemie PL

nie bądź ciemniakiem, trump i

nie bądź ciemniakiem, trump i clinton to teatrzyk dla gawiedzi jak w polsce chazarscy popis/y, idź oglądaj dalej krzyże i popierdołków z onru

2
0
Portret użytkownika komandos mossad

nie ośmieszaj się człowieczku

nie ośmieszaj się człowieczku, trump jak i clintonowa to taki sam teatrzyk dla gawiedzi jak u nas chazarskie popis\y, Ciebie nie ma, Ty nie myślisz

1
0
Portret użytkownika Zenek ;)

W symie to fajnie iż sobie

W symie to fajnie iż sobie żydki nawet pobudowały

zegar ICH DŁUGU WOBEC Polaków,
pokazujący jego wartość i odsetki w
10 kg SZTABKACH ZŁOTA....
w sztukach (czyli ponad bilon szt sztabek długu i ponad 3 biliony odsetek)

 

i prędzej Chiny zostaną ocalone przez Boga niz jakikolwek żydek przeżyje Apokalipsę...
zwłaszcza jak TEN DŁUG NIE ZOSTANIE UREGULOWANY.....

Powodzenia w sypaniu dźizji dla Wielkiego Lacha na Placu Defilad.....
może zdążycie Acute

 

3
-1
Portret użytkownika UPAdlina

Rosja to wykorzysta, ale jej

Rosja to wykorzysta, ale jej politycy nie są idiotami i wiedzą, że po ewentualnym wspólnym działaniu przeciwko Chinom, uSSmania swoją uwagę skupi na Rosji !!.........Ile są warte ewentualne "porozumienia" i "traktaty" z uSSmańskim bandziorem wszyscy juz wiedzą dzięki Indianom Pólnocnoamerykańskim !!

12
-1
Portret użytkownika pegaz

Jeśli Rosja pójdzie z USA na

Jeśli Rosja pójdzie z USA na Chiny to po ewentualnej wygranej będzie następnym celem. ..Jeśli wejdzie w sojusz z chinami przeciwko usa,to po ewentualnej wygranej będzie następnym celem dla Chin...Chiny się rozwijają, potrzebują terytorium i złóż, uważają Syberię za swoją  (każdy chinczyk to potwierdzi) Tak więc Putin musi musi dobrze to rozegrać by przetrwać. ..

0
0
Portret użytkownika Antychryst666

Najgorzej jak Chiny skumają

Najgorzej jak Chiny skumają się z Arabami pod postacią jedenego państwa islamskiego kalifatu.To wtedy ussrael i Rosja mają pozamiatane!Hahaha a tak własnie będzie.

0
0
Portret użytkownika Adolf Rotshild

Chińczycy walczą z własnym

Chińczycy walczą z własnym kalifatem - 1/6 powierzchnii Chin należy do chińskich muzułmanów - Ujgurów, uzbrajanych i radykalizowanych przez Arabie Saudyjską i innych bandytów z okolic Zatoki Perskiej

3
0

 

Portret użytkownika inzynier magister

USA powinny przede wszystkim

USA powinny przede wszystkim całkowicie zablokować wszelki import z Chin ktory niszczy gospodarki UE i Polski ! Chińszczyzna musi być calkowicie poblokowana wtedy potęga chinskiego diabelstwa zostanie zniszczona ! Odbudujemy przemysł w UE i w Polsce i w USA ! Militarnie nie powinni Amerykanie na razie interweniować bo Chiny są zbyt silne, należy doprowadzić je do upadku poprzez blokadę wszelkiej działalności globalistów którzy wywiezli tam swój majątek i fabryki ! W Polsce musimy dodatkowo powsadzać do więzień wszystkich którzy niszczyli naszą gospodarkę jak ambergoldowiczy, tych co zniszczyli stocznie i kopalnie ! Do tego wylapać eNWOwców od prywatyzacji majątku Polski oraz przywódców zorganizowanych grup mafii urzędniczej jak caryce itp. ! No i wszystkich do więżień co w wielu miastach zagrabili działki w miastach lub przejęli rozbujniczo kamienice, domy i inne budynki ! Módlmy się za Polskę !

Unia Europejska dziełem masonerii 2/2 dr Stanisław Krajski ważny film !

https://www.youtube.com/watch?v=PcTZ_7j2RKQ

"Chiny stoją już od lat pod pręgierzem międzynarodowej opinii publicznej ze względu na powszechność stosowania tam kary śmierci. Nie wiadomo dokładnie, ile egzekucji wykonywanych jest rocznie, bo - jak zaznacza John Kamm, przewodniczący amerykańskiej organizacji praw człowieka Dui Hua Foundation - dane te mają w Chinach rangę tajemnicy państwowej. Z reguły wykonanie kary śmierci odbywa się przez śmiercionośny zastrzyk w tzw. autobusach egzekucyjnych. Wiele z tych autobusów stoi bezpośrednio przy szpitalach, co gwarantuje krótką drogę narządów z ciała zmarłego na stół operacyjny. Organizacje praw człowieka podejrzewają, że w Chinach uprawiany jest także handel narządami. " Chińskie diabelstwo z pewnością nie uśmierca do końca ludzi ale od żywych zabiera organy, bo przecież bogaci lucyferianie musząmieć towar pierwsza klasa !

Rok 2017 to kumulacja diabelstwa - część III, ks. Natanek

https://www.youtube.com/watch?v=CsqcZ8rsOwg

4
-5

Ojcem Mieszka był, według niego, Siemomysł, dziadem Lestek, a pradziadem Siemowit. Z pierwszą żoną, Dobrawą, miał Mieszko syna Bolesława i córkę.

Portret użytkownika Antyparch

Chłopie ! Co ty bredzisz?

Chłopie ! Co ty bredzisz?

Myślisz, że amerykanie są twoim sojusznikiem? Jesteś dla nich kolejną dojną krową i mają cię w dupie. Khazarską mafię wspierasz? Ty chyba nie rozumiesz, że USA są bankrutem z nadmiarem broni i ambicji. Taka sama sytuacja była z Niemcami przed II wojną światową. Gdyby Hitler nie napadł na Polskę we wrześniu 1939, to 1 stycznia 1940 roku musiałby ogłosić bankructwo Niemiec. A usmańcy już dwa razy odsunęli w czasie ogłoszenie tego faktu światu. Trzeciego nie będzie, bo będą musieli przestać pieprzyć, a zacząć działać.

1811

12
-2

Skomentuj