NASA dementuje, że asteroida 2014 UR116 stanowi zagrożenie dla Ziemi

Źródło: 123rf.com

Od dłuższego już czasu między rosyjskim Roscosmosem, a amerykańską NASA, dochodzi do różnicy zdań w kwestii oceny zagrożenia jakie sprawia dla naszej planety kolejno odkrywane obiekty NEO ( Near Earth Object).  W przeszłości NASA dementowała już zagrożenie ze strony asteroidy Apophis, a teraz deprecjonują ryzyko ze strony asteroidy 2014 UR116.

Asteroida 2014 UR116 została odkryta 27 października 2014 roku w obserwatorium MASTER-II w Kislowodsku w Rosji.To mniej więcej czterystumetrowe ciało niebieskie o trzyletnim okresie orbitalnym, które przelatuje wokół Słońca. Obiekt dociera regularnie w okolice Ziemi, co zdaniem Rosjan jest bardzo ryzykowne, ponieważ trajektoria tej asteroidy może zostać zmodyfikowana na skutek oddziaływań grawitacyjnych, co w warunkach kosmicznych może spowodować nawet kolizję z naszą planetą.

Amerykanie zainteresowali się ciałem 2014 UR116 i dokonali szeregu symulacji. Przeprowadzono je w należącym do NASA Jet Propulsion Laboratory, za pomocą programu komputerowego Sentry. Wyliczenia wskazują na to, że w ciągu najbliższych 150 lat 2014 UR116 nie uderzy w Ziemię.

Naukowcy z NASA dodają jednak asekurancko, że jest to przybliżenie orbity i jej ewolucji, a nie ustalenie jej, ponieważ to jest niemożliwe ze względu na mnogość czynników wpływających na takie ciało niebieskie, z nasłonecznienie włącznie. Wezwano przy okazji do stałego monitorowania tego typu obiektów, aby w razie czego zyskać cenny czas, który pozwoli na opracowanie misji, której celem będzie zniszczenie niebezpiecznej skały jeszcze w kosmosie.

Nie ma jeszcze ocen

Portret użytkownika Blackhawk83

" Wezwano przy okazji do

" Wezwano przy okazji do stałego monitorowania tego typu obiektów, aby w razie czego zyskać cenny czas, który pozwoli na opracowanie misji, której celem będzie zniszczenie niebezpiecznej skały jeszcze w kosmosie." LOL chyba ktoś się tu za dużo filmów naoglądał. Z siłami natury nie da się wygrać, tak jak i na naszej planecie, tak i w kosmosie, jeżeli kiedy kolwiek cos będzie leciało na kursie kolizyjnym z naszą planetą to i tak je...e i nie pomoże tu nawet Bruce Willis.

Portret użytkownika Angelus Maximus Rex

Uderzenie w Ziemię obiektu

Uderzenie w Ziemię obiektu powyżej kilkunastu metrów średnicy jest praktycznie niemożliwe, ze względu na "wiatrak grawitacyjny" Ziemi, który może przepuścić obiekt o średnicy ok 1/1000 000 jej średnicy, czyli zaledwie kilkunastu m.
 Taka kolizja byłaby możliwa jedynie, gdyby obiekt miał kolizyjny kurs na lini centralnej ( prostopadłej)  do jądra naszej planety, ale to już matematyka prawdopodobieństwa z prawdopodobieństwa... Smile

Portret użytkownika syriues

Tak przesunmy

Tak przesunmy slonce
Przesunmy galaktyke i zniszczmy wszystko
Znajdzmy ziarenko ktore nas zabije,
Po co?
By byla wojna zniszczenia zazdrosc zlo
Zycie powinno byc normalne.Unia europejska udaje ze jest unia
Jestesmy jakby niewolnikami gdziekoliwek jestesmy
Zakazuja nakazuja
O co tu chodzi,ja sie znam lepiej niz oni na swoim zyciu i nie zabronia mi umrzec i zmarchwywstac
Dramat,cierpienie,osadzanie,zazdrosc,zludzenie naszego czlowieczenstwa w ogole nastepuje defekt naszego istnienia
wolny jestes oddaj cezarowi co cezara A Bogu co Boga
Jak to ze soba pogzodzic w tym swiecie?Ludzie udaja sie za lepszych niz sa a kompletnie nic nie wiedza

Portret użytkownika Mojeimię44

Nie wiem czy nie zauważyłeś

Nie wiem czy nie zauważyłeś ale właśnie to  co mówisz się dzieje na Twoich oczach. Zazdrość- ja ją widzę każdego dnia. Zniszczenie- czy Ty nie widzisz zniszczenia? Kościół, polityka, wszystkie wartości umierają. Więc albo nauczymy się żyć w harmoni tego wymiaru i będziemy dzielić się swoim ego, widząc drugiego człowieka w sobie albo by by. Masz dwie możliwości. Albo czekać na kolejnego fałszywego ich Boga gdzie ich znaczy illuminati albo stwórzmy go razem. My wszyscy. Choćbyśmy musieli przejść przez haos  (nic nie przychodzi łatwo). Ich nowym Bogiem jest Obama i papież. Naszym może być podświadomość. Podświadomość zbudowana na odbieraniu innych i dawania innym siebie. To jedynie uchroni nas od zniszczenia. Materia to tylko kwestia lat i zniknie bo Nasz rząd światowy działa tylko do 33 lvl. tak się ograniczył od kilkudziesięciu lat i zamiast uwolnić nas duchowo tylko wbija nam co chwila kroki pośrednie jak komputery telefony itd. trzymając nas dalej sfery materialnej przez co może nas kontrolować. Oświecenie? Złoty gral? Oni ciągle go szukają tylko jest jeden paradoks ich poszukiwań, że jak go nawet znajdą to chcąc zniszczyć oświecenie i złotego grala zniszczą siebie bo Bóg jest na ziemi w postaci cielesnej i zabijając osobę która tego grala nosi zabiją siebie. Chrystus oddawał ciało swoje za odkupienie naszych grzechów tym razem jest inaczej Bóg dał nam ostatnią szansę i jeżeli zabijemy tą istotę która tego Boga nosi zabijemy siebie. Nie ma przebacz. Powiem ci więcej. Różne byty szukają świętego grala czyli Boga. On jest stwórcą wszystkiego- jest naj. Umiłował ludzi i stał się kolejny raz człowiekiem. Podróżuje w nas i co chwila objawia się w kimś innym ale swój dom ma tylko w jednej istocie i ta istota musi być chroniona. Illuminaci już to wiedzą i szukają go a on przemieszcza się od jednego z nas do drugiego chroniąc się. jednak ich szał i głupota jest tak wielka że dla niego czyli Boga wybiją się nawzajem a on zostanie sam na pustej planecie bo przecież jeżeli się go zabije to zniknie wszystko. czyż nie? Jednak Bóg w swojej głowie nawet jak będzie sam znowu stworzy wszystko bo przecież to on jest naj.... Kochajmy więc Boga i dajmy mu żyć- nie szukajmy go w innych a odnajdźmy go w sobie i nie hamujmy ewolucji bo materia jest tylko jej częścią a my możemy istnieć w świadomości Boga wiecznie łącząc się z nim a nie zabijając go i niscząc wszystko.

Portret użytkownika Son Goku

Obiekt wypatrzono 12

Obiekt wypatrzono 12 listopada z Krymskiego Obserwatorium Astronomicznnego. Do czwartku jej istnienie potwierdziły zespoły z Włoch, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i Buriacji, autonomicznej republiki wchodzącej w skład Syberyjskiego Okręgu Federalnego, znajdującej się w Syberii Wschodniej.To bez dwóch zdań bardzo wielkie wyzwanie dla naszych naukowców - przyznał na swoim Twitterze Dmitrij Rogozin, rosyjski wicepremier potwierdzajac że zdeżenie z ziemia nigdy niebyło tak pewne.Potwierdzila to Indyjska Agencja Badań Kosmicznych,NASA oczywiscie zaprzecza.Wiekrzosć agencji milczy na ten temat lecz Indie i Rosjanie potwierdzili iz podejma działania by próbowac zapobiec zderzeniu,ktore ma nastapic nie za 150 lat lecz w roku 2021.

PERM WALKER

Portret użytkownika Bafomet

Od kilku tysięcy lat nic z

Od kilku tysięcy lat nic z kosmosu nie zagroziło ziemi a przynajmniej nie spowodowało zagłady cywilizacji aż tu raptem w dobie internetu gdzie obieg informacji jest błyskawiczny a tysiące teleskopów - jeśli nie miliony (licząc domorosłych astronomów ) jest skierowana w kosmos niemal każdego tygodnia dowiadujemy się że jeszcze tylko tydzień życia nam został bo nadchodzi kolejny koniec świata . Niestety poziom techniki i wiedzy nauki nie idzie w parze z rozwojem umysłowym czytających wiadomości w internecie czy innych mediów wystarczy napisać że leci asteroida i już każdy ma pewność że to musi nas zniszczyć a jeśli nie zniszczyć to poważnie okaleczyć naszą cywilizację . Podobnie sprawa wygląda ze słońcem i kolejnymi śmiercionośnymi rozbłyskami które z pewnością zaczęły się kilka lat temu - zaraz po wymyśleniu przez człowieka nowoczesnych środków przekazu jakim jest internet Smile . Można tu dodać jeszcze kilka innych niebezpieczeństw, które w tym czasie zaczęły nas nękać np opryski chemitrals , rząd światowy , spisek w celu depopulacji ludności i to wszystko w ostatnich latach . Aż się prosi żeby tych wystraszonych ludzi wpakować do specjalnej kliniki bez klamek a straszących do pomieszczeń w których przez okno można jedynie świat w kratkę widzieć . Niestety nie widać końca głupoty ludzkiej i w mirę rozwoju nowych środków obiegu informacji ci mniej rozgarnięci będą pogłębiać swoje chore fobie i strachy ale tego ani ja ani moje pisanie nie zmieni tacy ludzie zawsze będą i zawsze będą uważać że są bystrzejsi jak inni i ze to nie fobia a jedynie umiejętność rozpoznawania zagrożeń - zagrożeń których nie ma ...

Portret użytkownika Mojeimię44

Bardzo mądrze napisane tylko

Bardzo mądrze napisane tylko co jeśli? Czas to archetyp. Przestrzeń archetyp. Materia archetyp. Załużmy że to ego ludzi czyli podświadomość wspólnie tworzą rzeczywistość tą którą widzimy. Załużmy, że zaczęli się rodzić ludzie których ego jest tak promieniujące na innych że burzy obraz rzeczywistości zbudowanej przez ego wszystkich razem? Co wtedy? Fenomen? Hitler- fenomen, Stalin- fenomen. Przecież tak naprawdę wiemy tylko tyle ile widzimy w świadomości która jest zbudowana na podświadomości. Nauka! To nie są bzdury co tu piszę bo to czysta matematyka i fizyka. Fizyka kwantowa mimo że dobrze nie zrozumiała potrafi cuda i niestety ale fizycy już to wiedzą. Więc jeśli urodzi się fenomen, który poprzez fizykę kwantową będzie odziałowywał na podświadomość zbiorową obali wszystkie archetypy zbudowane przez władców tego wymiaru zwanych czarnym bratctwem, illuminati itd.  Żyjemy w rzeczywistości wykreowanej przez nich i dlatego jest tak jak jest. Przekaz podprogowy w tv, w radiu, na ulicach w innych ludziach zabija prawdziwą budowę, czaso- przestrzeni. Więc jeżeli Ty chcesz to siedź w ich narzuconym świecie.

Portret użytkownika whisper