Korea Północna "zgubiła" okręt podwodny - czy to początek wojny?

Kategorie: 

Źródło: Victor12/en.wikipedia.org/US Navy

Praktycznie każdego dnia napływają do nas doniesienia z Półwyspu Koreańskiego. Sytuacja jest teraz mocno napięta. Podczas gdy Korea Południowa i Stany Zjednoczone prowadzą w tym regionie wielkie manewry wojskowe z udziałem ponad 300 tysięcy żołnierzy, Korea Północna "zgubiła" jeden ze swoich okrętów podwodnych.

 

Północnokoreańska Centralna Agencja Prasowa (KCNA) podała do wiadomości, że kraj przygotował się do prewencyjnego ataku na Koreę Południową. Jak twierdzi tamtejszy Sztab Generalny, żołnierze są gotowi do inwazji jeśli Korea Południowa i USA nie zrezygnują z ćwiczeń, podczas których symulowany jest atak na Koreę Północną. Zapowiedziano precyzyjne, błyskawiczne ataki i "wyzwolenie" Seulu.

 

Nie można wykluczać że są to faktyczne przygotowania do wojny - Kim Dzong Un został ostatnio zbombardowany najostrzejszymi sankcjami i został potępiony przez Chiny i Rosję. Północnokoreański przywódca może postanowić o desperackim ataku, który jednak według analityków jedynie zakończy istnienie znanego nam reżimu.

Sytuacja jest bardzo niepokojąca. Korea Południowa i USA są zdeterminowane, kompletnie ignorują wszelkie groźby i prowadzą manewry zgodnie z planem. Trudno jednak powiedzieć czy faktycznie są to tylko ćwiczenia. Amerykanie powiadomili bowiem, że Kim Dzong Un stracił jeden z okrętów podwodnych. Nikt rzekomo nie wie co się stało. Podejrzewa się że maszyna mogła doznać usterki i zatonęła.

 

Czym rzeczywiście może być zniknięcie jednego z północnokoreańskich okrętów podwodnych? Zwykłym, nieistotnym przypadkiem czy może okręt został po prostu zaatakowany, tak aby sprowokować Kim Dzong Una i mieć pretekst do wkroczenia do Korei Północnej?

 

 

Źródła:

http://www.kcna.kp/kcna.user.home.retrieveHomeInfoList.kcmsf

http://www.zerohedge.com/news/2016-03-12/north-korean-submarine-goes-missing-during-largest-ever-us-south-korea-assault-drill

Ocena: 

Nie ma jeszcze ocen

Komentarze

Portret użytkownika pilipp

znowu sie wojną podniecacie

znowu sie wojną podniecacie Wink ludzie, tak was czytam, co wy macie w bani ze tak sie nie mozecie doczekac wojny? myslicie ze wtedy wasz swiat sie zmieni na lepsze? ze swiat sie tak zmieni ze wy bedziecie mogli sie wyroznic?

0
0
Portret użytkownika danielov

To czy bedzie wojna raczej

To czy bedzie wojna raczej juz nie ulega wątpliwości. To wszystko sie zacznie od rozruchow w Europie ku niezadowoleniu z napływu terrorystów z Bliskiego Wschodu. I wtedy się zacznie. 

0
0
Portret użytkownika And

Jak działa szczepionka?

Jak działa szczepionka? Przyjęło się, że wstrzykują jakiśśrodek chemiczny pobudzający system odpornościowy i organizm do obrony. Europa to taki organizm, a czym jest składnik szczepionki to chyba już wiemy.

0
0
Portret użytkownika Postradamus

Gdy mur koreański runie -

Gdy mur koreański runie - wtedy wszystko się zacznie
to zaczynek będzie dla innych
i na próżno szukać się będzie winnych
znane nam życie odfrunie - przyglądajcie się bacznie!

0
0
Portret użytkownika Michał Fidelis

Na świecie zostało już tylko

Na świecie zostało już tylko 9 krajów, w których nie ma centralnego banku Rotszyldów:
Rosja, Chiny, Islandia, Kuba, Syria, Iran, Wenezuela, Węgry I WLASNIE KOREA POLNOCNA Biggrin

Czy to nie ciekawe, że właśnie z tym krajami nieustannie jesteśmy na ścieżce wojennej?

0
0
Portret użytkownika Homeland

Niestety tak dobrze nie ma

Niestety tak dobrze nie ma gdzieś czytałem na wolnej PL chyba że Chiny są w ich kieszeni potęga Chin i rozwój był i jest ponoć celowy. Z Rosją tez tu bym uważal czasami mam wrażenie ze to gra w dobrego i złego gline a pod stołem wszystko ugadane zresztą najbogatsi ruskie to Żydzi czyzby przypadek... za Wenezuele właśnie się zabierają. Węgry tutaj bym stawiam znak zapytania bo wygląda na to ze faktycznie próbują się uwolnić tak samo Islandia. Syria juz pozamiatane z Iranem kwestia czasu. Kuba wielka nie wiadoma...

0
0
Portret użytkownika Chrobry

Bzdura tylko syria jeszcze

Bzdura tylko syria jeszcze zostala ,reszta krajow zinflirtowana to juz pionki .

0
0
Portret użytkownika walkerT.R

Jak bardzo trzeba być

Jak bardzo trzeba być oderwanym od rzeczywistości, by wydać oficjalne stwierdzenie tego typu i liczyć, że reszta świata uwierzy w to bez mrugnięcia okiem? Jak dalece państwo ingeruje w działania swoich obywateli, skoro nawet ustalone jest z góry, w którą stronę należy zaczesywać grzywkę? Jak bardzo nieadekwatne są liczby ofiar głodu i reżimu, które przetrzymywane są w obozach, skoro nikt takich statystyk nigdy oficjalnie nie wydał?

0
0
Portret użytkownika Akamai

A teraz quiz - zagadka.

A teraz quiz - zagadka. Znajdź dwanaście szczegółow, którymi różni się powyższy tekst od wklejonego poniżej.

Nagrodą jest wycieczka "nowym" statkiem na spotkanie z górą lodową.
 
 

0
0

Poznajcie Prawdę, a ona was uwolni !

Portret użytkownika Akamai

To potworne, że za plecami

To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie i absolutnie prawdziwe. (Oscar Wilde)
 

0
0

Poznajcie Prawdę, a ona was uwolni !

Portret użytkownika achiles

Nie można wykluczać że są to

Nie można wykluczać że są to faktyczne przygotowania do wojny - Kim Dzong Un został ostatnio zbombardowany najostrzejszymi sankcjami i został potępiony przez Chiny i Rosję
ZASTANAWIAM SIĘ, CZY AUTOR POWYŻSZEGO ARTYKUŁU SAM WIERZY, W TO CO NAPISAŁ ???
Owszem potępienie na pokaz było, ale w praktyce Korea Północna, jest i Rosji i Chinom BARDZO WAŻNYM BEZPIECZEŃSTWA WENTYLEM, przed złowieszczymi siłami szatanów zjednoczonych, O CZYM WSZYSCY MAJĄCY JESZCZE NIESKAŻONY ROZUM PROPAGANDĄ ZACHODNIĄ, DOSKONALE WIEDZĄ !!
p.s A tak na marginesie, to Korea Północna Południową w mig by rozniosła obecnie militarnie, gdyby tylko naprawdę chciała i to ze wszystkimi wojskami szatańskimi, na południu zainstalowanymi i szatany doskonale o tym wiedzą, więc se tylko propagandą i ćwiczeniami na pokaz nadrabiają, AMEN !!!

0
0
Portret użytkownika XaX

Sam kim groził prewencyjnym

Sam kim groził prewencyjnym atakiem nuklearnym jeśli nie zrezygnują z ćwiczeń więc różnie może być.

0
0
Portret użytkownika Chrobry

To USA gdyby tylko chcialo

To USA gdyby tylko chcialo roznioslo by w mik cala koree polnocna , ale celowo dalo im atom zeby wywolac wojne w razie by sie nie udalo tego zrobic  poprzez Iran , tylko Chiny w polonczeniu z Rosja i to przez wczesniejsze wykrwawienei sie  USA w wojnie na Bliskim Wschodzie mogliby rzucic USA na kolana jakby stracila flote , wtedy jest mozliwy desant z alaski na wybrzeze innej opcji nie ma USA jest niedopokonania , ich strefa 51 i tajna technologia wojskowa wyprzedza codzienne zycie o jakies 1000 lat albo i wiecej . Polnoc moze rywalizowac z poludniem ale przy technologii lekkiej nawet z usa zostana zdmuchnieci , statek rzekomo zaginiony zostal zatopiony przez USA w rzeczywistosci , kim straszyl usa ze jak zaczna cwiczenia zaatakuje  poludnie ? i co zrobil to xD tak samo jakies 2 lata temu podskakiwala  wystarczylo ze USA puscilo dwa samoloty w ksztalcie UFO przelecialy obok KRLD i na drugi dzien nagle ucichly juz krzyki kima o ataku na poludnie . Nie wypisuj takich bajek xD .

0
0
Portret użytkownika Akamai

Ciekaw jestem ilu jest

Ciekaw jestem ilu jest autentycznych komentatorów na tym portalu, a ilu fikcyjnych, tworzonych przez właścicielkę tego biznesu i jej współpracowników dla "zaognienia" dyskusji ? 
Nie można się przecież nauczyć poprawnie pisać w ciągu doby. 
Prawda Pani Agnieszko ?

0
0

Poznajcie Prawdę, a ona was uwolni !

Portret użytkownika Medium

Akamai napisał: Ciekaw jestem

[quote=Akamai]
Ciekaw jestem ilu jest autentycznych komentatorów na tym portalu, a ilu fikcyjnych
[/quote] Akamai, melduję się jako miłośnik tego portalu, zresztą wybrałam go sobie świadomie i z rozmysłem po wcześniejszym zbadaniu i chyba rocznej obserwacji.
Jestem autentyczna, jednoosobowa i bez sponsorów, nie licząc państwowej renty.

0
0

  • HAARPStop ZET  xxx

Portret użytkownika John Moll

Akamai napisał: Ciekaw jestem

[quote=Akamai]
Ciekaw jestem ilu jest autentycznych komentatorów na tym portalu, a ilu fikcyjnych, tworzonych przez właścicielkę tego biznesu i jej współpracowników dla "zaognienia" dyskusji ? 
Nie można się przecież nauczyć poprawnie pisać w ciągu doby. 
Prawda Pani Agnieszko ?
[/quote]
Jako moderator powiem tylko tyle, że napisałeś właśnie totalną głupotę...

0
0
Portret użytkownika Andree

Może mu chodzi o mnie bo

Może mu chodzi o mnie bo niedawno zarejestrowałem nowy nick, bo stary był brzydki Wink
No cóż, taki już ze mnie Gościu.
Zawsze jednak piszę podobnie i gdy anonimowo, to pod nickiem And.

0
0
Portret użytkownika Akamai

No coż. Szanuję Cię Johnie

No coż. Szanuję Cię Johnie Moll. Ale jeśli w tym świecie fikcji, staniesz przeciwko  mnie. To wybacz. Ale ja nie umiem przegrywać.

0
0

Poznajcie Prawdę, a ona was uwolni !

Strony

Skomentuj