Do bardzo rzadkiej parady planet dojdzie 21 grudnia 2012

images.google.com

Parada planet to dosyć rzadkie zjawisko astronomiczne. Praktycznie każde z nich jest inne, ponieważ różni się konfiguracja. Najbliższa będzie dokładnie 6 czerwca tego roku. Dojdzie wtedy do ustawienia w rzędzie Wenus, Ziemi i Słońca. Jednak wszyscy czekają na zjawisko do którego dojdzie pod koniec roku, dokładnie 21 grudnia 2012.

Oglądanie czerwcowego zjawiska gołym okiem będzie niemożliwe, ale astronomowie zapowiadają obserwacje z wykorzystaniem teleskopów. Warto dodać, że taka konfiguracja planetarna do jakiej wtedy dojdzie jest znacznie rzadsza niż na przykład parada z Księżycem, Ziemią i Słońcem.

W lutym tego roku mogliśmy już oglądać ustawione w linii cztery planety naszego układu. Wtedy widoczne były między innymi Wenus, Uran, Jowisz i Merkury.

Wszyscy jednak czekają na paradę, do której dojdzie 21 grudnia 2012 roku. Być może to, dlatego Majowie zwracają tak dużą uwagę na ten dzień. W jednej linii będzie wtedy Saturn, Jowisz, Wenus, Merkury, Mars i Ziemia. Tego typu wyrównanie ciał niebieskich jest niezwykle rzadkie. Majowie posiadający zdumiewającą wiedze astronomiczną z pewnością byli w stanie to przewidzieć.

Padają też sugestię, że to wyrównanie nie będzie dotyczyło tylko naszego systemu planetarnego, ale również innych, co sugeruje, że 21 grudnia dojdzie do zjawiska o galaktycznych proporcjach.

Niektórzy badacze, wiązani raczej z paranaukami, sugerują, że możliwe są wtedy poważne konsekwencje takiego ustawienia ciał niebieskich z katastrofami włącznie. Nauka jednak zdecydowanie odrzuca takie poglądy stwierdzając autorytarnie, że nie ma żadnych dowodów na związek między ustawieniem planet a jakimiś szczególnymi zjawiskami towarzyszącymi, które mogliby odczuć Ziemianie.

Nie ma jeszcze ocen

Portret użytkownika NAIRDA

Ku...wy, Punki, terroryści

Ku...wy, Punki, terroryści wszyscy wielcy humaniści! Nikt z nas nie wie co się stanie.Będzie co ma być:) Koniec świata do Polski nie zawita,bo nie wie gdzie to jest :):)Pozdrowienia dla "NAŁKOFCA" :):)

Portret użytkownika Kalina

Brak konsekwencjiiiiii!!!!

Brak konsekwencjiiiiii!!!! Jak administrator moze wstawiac artykul ktory nie pokrywa sie z informacjami czy software w tej samej witrynie! Jezeli piszecie, ze 6 planet ustawi sie   itd to dlaczego w zakladce: pomiary/model ukladu slonecznego po ustawieniu 21 12 12 nic takiego nie widac!! Mamy tylu polskich astronomow czy nie mozna powalac sie na ich obserwacje tylko trzeba latac po rosyjskich stronach?

Matka Polka

Portret użytkownika Diablo-69

Kalina napisał: Brak

[quote=Kalina]
[/quote]

no niestety ta strona w raz z tymi którzy próbują ją prowadzic jest po prostu żałosna....kilka artykułów wspominających o tym samym temacie i w każdym artykule co innego napisane....po prostu żałosne!!! Radziłbym moi drodzy poszukać poważniejszych stron o takiej tematyce a nie prowadzonej z nudów przez jakiegoś małolata który tylko kopiuje i wkleja a nawet sam za bardzo nie wie!

Portret użytkownika maxlott

Studiowałem reklamę,

Studiowałem reklamę, psychologię i zafascynowany parapsychologią rozejrzałem się po świecie. W takim zakłamaniu jak teraz to ludzie tej planety chyba już dawno nie żyli. Gdyby nawet istniało jakiekolwiek zagrożenie to zaręczam, że żadna władza nie poinformuje o tym swoich obywateli. Dowiemy się dopiero w trakcie, albo i już nie. Jeśli chodzi o moje zdanie, to świat po ewentualnej katastrofie stanie się piekłem do tego stopnia, że ci nadal żyjący będą więcej musieli wycierpieć, niż ci co od razu zginą. Wychodzę z założenia, że nie ma sensu nigdzie uciekać, bo jeśli nawet, to z czasem przyjdzie śmierć głodowa albo i gorsza. Być może jakaś garstka poddana hibernacji przeżyje te kilkadziesiąt lat, a może nawet kilkaset. Wszyscy inni zginą śmiercią mniej tragiczną lub bardziej. Napisałbym jeszcze więcej, ale parapsychologia to taka dziedzina, że pewnych doświadczeń nie da przeinterpretować na zrozumiałą postać powszechnej świadomości. Dodam, że nie ma się czym przejmować, bo nic nie stracimy. I tak nadal będziemy tylko małymi trybikami ogromnych mechanizmów, których istnienia nigdy nie pojmiemy, bo wymykają się wszystkim ziemskim naukom. To tak, jakby porównywać cywilizację I wymiaru, w którym np. czas nie istnieje z cywilizacją V albo większego wymiaru, w którym ten czas odgrywa bardzo istotną rolę, włącznie z priorytetem zniewolenia jednostki.

0
Portret użytkownika też coś studiowałam

"Napisałbym jeszcze więcej,

"Napisałbym jeszcze więcej, ale parapsychologia to taka dziedzina, że pewnych doświadczeń nie da przeinterpretować na zrozumiałą postać powszechnej świadomości".
I to jest sedno całości Twojej wypowiedzi z czym zgadzam się w 100%.
Chcę jeszcze dodać, że śmierć jako taka nie istnieje, o czym jako zajmujący sie zjawiskami paranormalnymi chyba dobrze wiesz. Tak więc zabezpieczanie się na wypadek śmierci nie ma najmniejszego sensu. Natomist biorąc pod uwagę wymienione przez Ciebie problemy ludzkości po ew. katastrofie , zabezpieczanie się  jest zupełnie absurdalne. Głupota ludzka jest jednak bardziej przerażająca niż ten cały koniec świata. Jest też bardziej nieograniczona niz kosmos.
Może przeżyją jakieś pierwotne plemiona, w ogóle nie uzależnione od cywilizacji, pod warunkiem  oczywiście dostępu światła słonecznego na powierzchnię Ziemi.
Pozdrawiam

Portret użytkownika ffgr

Denerwuje mnie to, że tutaj

Denerwuje mnie to, że tutaj kilku ludzi przedstawiło dowody że planety nie ustawią się w jednej linii a daje im się minusy. Czy tu jest jakaś sekta czy może potraficie jeszcze logicznie myśleć a nie tylko wtórujecie sami sobie?

Portret użytkownika dgproject

Najlepszym rozwiązaniem

Najlepszym rozwiązaniem śledzenia nieba jest obserwacja przez teleskop, lecz do tego trzeba posiadać wiedzę. Kto nie posiada odpowiedniego sprzętu może zapoznać się ze stroną międzynarodowej stacji orbitalnej (ISS).
Należy ustawić swoje położenie na ziemi, następnie wybrać datę przelotu ISS (np.28.11.2012 godz..6:13) Zobaczyć  można tam ułożenie planet na dany dzień przelotu stacji orbitalnej.
www.heavens-above.com
Ułożenie  w linii planet to totalne SCI-FI, w prostej do gwiazdozbioru jest prostszym określeniem.
Brakuje tylko by Nibiru przeleciało pomiędzy ;P

Portret użytkownika mgr.Paliński

Witam państwa datę 21

Witam państwa datę 21 grudnia studiowalem od lat .Niestety to prawda planety nie ustawia sie w konfiguracji opisanej w artukula ale ich pokrycie naruszy pole magnetyczne ktore spowolni krążenie jadra ziemi ,jedyną szansą na unikniecie katastrofalnych  zniszczeńjest to by jadro ziemi nie zwolnilo do 1000000000000kl/j czyli w sproszczeniu zbyt wolno nie może sie obracac bo spooduje to przemieszczenie sie struktury tektonicznej ziemi i zwiazane z tym kataklizmy (częsienia ziemi ,erubcjie wulkanów ,i oby nie zrobienie sie dziur w powłoce ozonowej a to rowna sie z spopieleniem wszystkiego co znamy.A wiec państwa czynia postanowienia i oglusza odpowiednie referendum i obwieszczenie w grudniu by zbyt wczesnie nie wzbudzić ogólno swiatowej paniki.
Niestety to są fakty i choc jestem naukowcem i przeczy to moim wieżeniom i rozumowi zostala nam tylko modlitwa drodzy.

Portret użytkownika foolbaster

Kim? Naukowcem? Kolego pisząc

Kim? Naukowcem? Kolego pisząc takie posty mogę wnioskować, że Ty to nawet zwykła popierdółka nie jesteś, a dopiero co naukowcem. Polecam zająć się lekcjami w szkole, szczególnie ortografią, a tematy astronomi i astrofizyki pozostawić prawdziwym naukowcom.

Portret użytkownika polo

Nie wiem czy jest Pan

Nie wiem czy jest Pan naukowcem, ale wiem na 100% ze w jezyku polskim pisze sie wierzeniom (wiara) a nie "wiezeniom" jak to Pan napisal , wiem rowniez ze jezyk polski jest trudnym jezykiem, szczegolnie dla naukowcow.

Portret użytkownika stansach

"Jestem naukowcem..." - chyba

"Jestem naukowcem..." - chyba niedouczonym, skoro składni i ortografii nie znam. Studiowanie daty 21.12.2012? równie dobrze można przestudiować 01.01.2001 (010101), 10.10.2010 (101010) albo 11.11.2011 (111111) - przynajmniej informatyk zobaczy coś znajomego.... Wielcy Majowie znali datę Końca Świata, a nie przewidzieli końca swojego.... Ech Ludzie.....

Portret użytkownika killer

Co ty za brednie wypisujesz z

Co ty za brednie wypisujesz z tego co wiem to właśnie przepowiedzieli swój upadek cywilizacji co do dnia.poczytaj trochę.

Portret użytkownika skierczyński

jaja. Specjalnie przez małe

jaja. Specjalnie przez małe "j", bo na duże te wynurzenia nie zasługują. Martwi mnie jedynie to, że nie wszyscy czytający mają wiedzę wiekszą od "nałukofca" (to wpływ Pańskiej ortografii) i mogą w twkie brednie uwierzyć.

Portret użytkownika osc

Panie "naukowiec" wieRZeniom,

Panie "naukowiec" wieRZeniom, eruPcje, uproszczeniu- nie sproszczeniu, ogłOszą, zastanawia mnie slaba znajomosc ortografii , pozatym kolega informuje nas ze takie sa fakty, ostatecznie, nie daje dowodow, zadnych, mowi tylko ze tak bedzie i tyle. Reszta to juz czysta manipulacja, informuje nas iz jest naukowcem i podaje tytul mgr, by zbudowac autorytet, przez co ulatwia zakotwiczenie teorii ktora prezentuje.

Portret użytkownika Anarchiusz

po przeczytaniu twojego posta

po przeczytaniu twojego posta chcialbym rzec wiele ... ale ogranicze sie do jednego
 odnosząc suę  zarówno do tresci posta, jej jakosci jak i tytółu "NAPRAWDE?!"

Portret użytkownika Kajka

nie ustawią się w jednej

nie ustawią się w jednej linii, to ściema a ten kto pisał ten artykuł nie ma zielonego pojęcia o astronomii. Ściągnijcie sobie darmowy polski program "Symulator  planet Układu Słonecznego" z neta i zobaczcie gdzie będą planetki.

Portret użytkownika Sambor

Iteresuję sie astrologią od

Iteresuję sie astrologią od 20 lat i sprawdziłem. Nie ustawią się w jednej linii te wszystkie planety. Co najwyżej 3 z nich: Ziemia, Wenus i Jowisz i nie 21 grudnia, ale 23 grudnia. Nie jest niczym żadkim, bo raz w roku występuje jako opozycja Wenus do Jowisza i drugi raz jako koniunkcja Wenus i Jowisza. Ściema i ciemnogród...

Portret użytkownika Iguana888

Nie wiem o czym wy tu

Nie wiem o czym wy tu piszecie, że nie ułożą się w jednej linii. Przecież o te ułożenie w jednej linii należy postrzegać z punktu widzenia obserwatora znajdującego się na ziemi. Oto dowód:http://imageshack.us/photo/my-images/837/aaaagsu.png/ Niech każdy sobie wejdzie na tą stronkę i sprawdzi sam. 5 planet ułoży się w jednej linii + 6 nasza ziemia.

Portret użytkownika kresowianka

Przeciez dziala prawo

Przeciez dziala prawo Macrokosmu i Microkosmu,Zasada Holograficzna i Zasada Matrioszki to jest to samo.A poniewaz wszystko jest ze Swiatla,Planety,Gwiazdy,Ziemia,my,kazda nasza komorka,to moze sie stac ze nie zobaczymy zwyklego obrazu panoramy nieba,moze zobaczymy same niebo bez gwiazd ,Planet,a ten moment bedziemy wyraznie odczuwac kazda swoja komorka."W rzeczywistości tu idzie o tworzeniu nowej populacji,u której będzie miało miejsce wykorzystanie wszystkich rezerw, będzie miała wszystkie cechy,o których ludzkość marzyła: praktycznie nieśmiertelność, jasnowidzenie, telepatia, lewitacja, teleportacja, materializacja, itp. Zmieni  się jakość człowieka i jego środowisko przebywania . Zasada matrioszki nie została odwołana. Nieskończenie duże i nieskończenie małe, włożone w siebie i powtarzające siebie nawzajem. Klonowanie świetnie potwierdziło ten fakt. Zmieniając jakość komórki, możemy zmienić jakość osoby (teoria mikro-i makrokosmosu). Zmianiając człowieka, zmieniamy Wszechmogącego, swoje środowisko przebywania. Przecież wiecie, że żyjemy w Bogu, dosłownie, to nie jest alegoria .Filozof powiedział: "Poznaj siebie, a poznasz świat". Dzisiaj znam, tajemnice kodu ,umiem go używać. Główne dzieło tej inkornacji prawie jest zakończone.Już  jest w końcu praca na odmrożenie mojego ciała. Rozmrażają się moi uczniowie."- Surja.wiejcej w tych tematach:http://yogalight.ru http://yogalight.ru/index.php?option=com_k2&view=item&id=405:ot-i-wszystko&Itemid=13 http://jogaswiatla-rozwoj.blog.onet.pl

Portret użytkownika eboka

Panas, pokazałeś nam bardzo

Panas, pokazałeś nam bardzo ładny obrazek. Kopernikowskie spojrzenie na Wszechświat. Czy aby na pewno tak to wygląda ? Mam wątpliwości.

ebo