Asteroida 2016 RB1 przeleci dzisiaj ekstremalnie blisko Ziemi

Źródło: NASA

Dzisiaj w godzinach popołudniowych polskiego czasu, w pobliżu naszej planety, przeleci dopiero co odkryta asteroida 2016 RB1. Astronomowie twierdzą, że obiekt minie Ziemię w odległości zaledwie 38 tysięcy kilometrów.

Asteroida należy najprawdopodobniej do grupy Atena i została po raz pierwszy zaobserwowana 5 września 2016 roku w ramach projektu badania nieba Mt. Lemmon Survey. Będzie to przelot ekstremalnie bliski, bo jedynie 0,1 LD (średnia odległość z Ziemi do Księżyca).

Wielkość obiektu jest szacowana na 16 metrów, czyli odpowiada wielkości asteroidy, która w 2013 roku spadła w okolicach Czelabińska. Wszystko wskazuje na to, że tym razem jednak nieoczekiwany gość z kosmosu nie zderzy się z naszą planetą.

Z najnowszych danych wynika, że to nowo odkryte ciało niebieskie znajdzie się najbliżej Ziemi dzisiaj, około 17:12 czasu uniwersalnego. Prędkość z jaką asteroida przemierza kosmos oszacowano na około 8,1 km/s.

5
Średnio: 4.5 (2 votes)

Portret użytkownika Px

Ziemia jest płaska a te

Ziemia jest płaska a te meteoryty to tylko wyrzuty plazmy ze słońca który jest nad nami nie więcej jak 3kkm stąd magnetyczne metoeoryty czyste żelazo... W tym roku Słonce jest nieco aktywniejsze stąd częste widowiska widziane na filmikach że coś ognistego spada Draqonis nie musi być ziemia kulista aby była różnica perspektyw np księżyca i tak w Polsce widzimy rogala od prawej a w Australii widza od lewej strony Język

-1

W DYSKUSJI WYRAŻAM WŁASNE POGLĄDY KTÓRE NIE MAJĄ NA CELU NIKOGO OBRAZIĆ ,TYM NIEMNIEJ OBRAŻALSKIM WSTĘP DO DYSKUSJI SUROWO ZABRONIONY !!!

Portret użytkownika Świadomy

Szkoda tylko że Ziemia jest

Szkoda tylko że Ziemia jest płaska i pod kopułą.... a to wszystko kłamstwa.

Tylko dzięki skutecznemu systemowi szkolnej idoktrynacji ludzie wierzą w te brednie o kosmosie.

-3
Portret użytkownika Allann

Jak by byla plaska to bys

Jak by byla plaska to bys statkiem dookola ziemi niepoplywal albo balonem tez bus ziemi nieoblecial . Moglby tylko ze aschodu na zachod a nie dookola

Zawsze można polatać,

Zawsze można polatać, popływać, pobiegać dookoła. Nie biegałeś w kółko po szkolnym boiku? Ja biegałam 10 km, to było 25 okrążeń. I zapewniam cię, że boisko było płaskie.

Portret użytkownika Herubinek

Twoja logika jest porażająca a twój nicek to imię mojej suki. Ona jest mądrzejsza.

Portret użytkownika jajestem

Myślę że na temat meteorytów

Myślę że na temat meteorytów trochę światła może rzucić ten film :

Po latach badań i obserwacji otaczającej nas rzeczywistości, dochodzę do wniosku że wszystko co nam oficjalnie wciskają to wielka ściema. Niestety, ludziom rzadko kiedy chce się myśleć samodzielnie, dlatego łykają wszystko jak leci, to co serwują im tak zwane autorytety, media, wątpliwy system szkolnictwa który został stworzony specjalnie po to by od najmłodszych lat oduczać samodzielnego myślenia, i wybijać z głowy samokształcenie, itd.

Proponuję również posłuchać tego :

Jakkolwiek szokująco i nierealnie by to nie brzmiało, radził bym nie odrzucać treści tego filmu tak z marszu.

Niestety lucyfer jako mistrz kłamstwa i manipulacji, usiłuje wszystko odwrócić do góry nogami i odciągnąć nas od Boga, dlatego cały nasz dzisiejszy świat stoi na głowie. Kłamstwo zostało obrócone w prawdę, a prawda w kłamstwo, leczenie w trucie, a edukacja w ogłupianie. To jest wielkie zwiedzenie.

Prawdziwym w tych czasach jest powiedzenie : Łatwiej jest oszukać społeczeństwo, niż potem je przekonać że jest oszukiwane!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie Wink

Portret użytkownika Eva11

z tej samej naukowej polki co

z tej samej naukowej polki co nieszkodliwosc fluoru w pastach ...limity co do stosowania chemii w pozywieniu ...

z tej samej ,ktora zawiera nauki Darvina i ksiezycowe kamienie przywiezione przez amerykancow ...

2
0

Naród, który nie wierzy w wielkość i nie chce ludzi wielkich, kończy się. Trzeba wierzyć w swą wielkość i pragnąć jej. S Wyszyński,

W Polsce bije serce swiata(N. Davies ) a czy Twoje bije dla niej?

Portret użytkownika livid

Nie wiadomo właściwie bo

Nie wiadomo właściwie bo poruszamy się dalej w teoriach. Kiedyś sam byłem zwolennikiem płaskiej ziemi ale jest za dużo niewiadomych po jednej jak i po drugiej stronie.

Ponadto nieposiadamy fizycznych możliwości by to zweryfikować a opieramy wszystko na domysłach i ewentualnych obserwacjach. Jednego jestem pewien inteligentnego projektu.

-1

Świat nie istnieje bez dobrych ludzi!

֎  Doświadczenie zdobywaj, doświadczeniem się dziel... nie osądzaj.  ֎

You are your only limit.

Portret użytkownika Eva11

widzieliscie ten art z boku ?

niby udowodnic chca ze zyjemy wewnatrz ...

lecz zastanawia mnie czy to cos w rodzaju ,kula o ksztalcie ziemniaka ....

jak mozna przedstawiac dowod na wewnetrzna ziemie i pokazywac zdjecia wejscia do wnetrza na ziemi kuli ?

0

W Polsce bije serce swiata(N. Davies ) a czy Twoje bije dla niej?

Są do rozpatrzenia 4

Są do rozpatrzenia 4 wyobrażenia:

1. płaska Ziemia

2. kulista Ziemia a my na zewnątrz.

3. kulista Ziemia a my w środku.

4. inne koncepcje.

Twój argument obala płaską Ziemię, lecz to, że część ludzi widzi gwiazdę północną a część krzyż południa pasuje do punktu 3 (niebocentryzm) i do punktu 2, ewentualnie też 4.

Podaję inne zagadnienie do rozpatrzenia: widzenie dalekich obrazów.

Człowiek widzi obrazy, które są zasłonięte przez krzywiznę Ziemi, co obala hipotezę, że żyjemy na zewnątrz kuli ziemskiej, a jest argumentem, ze Ziemia jest płaska lub wklęsła lub żyjemy wewnątrz Ziemi.

Biorąc pod uwagę te dwa zagadnienia: gwiazdy i dalekie obrazy, tylko dla niebocentryzmu obserwacje nie są sprzeczne z hipotezami.

Naistotniejsze jest to, ze nikt nigdy nie zrobił zdjęcia Ziemi jako kuli ziemskiej. To co nam serwuje astronomia to tylko i wyłącznie grafiki i animacje komputerowe. Na dodatek, oficjalne zdjęcia Ziemi serwowane przez NASA pokazują Ziemię, której kontynenty mają różne kształty a chmury na tych Ziemiach są zrobione przez kopiuj -wklej, co nie pozostawia wątpliwości o fałszerstwie.

Skoro jest tyle sprzętu optycznego w kosmosie, to jaki problem zrobić zdjęcie Ziemi? Jakiś problem jest - nikt tej Ziemi z kosmosu nigdy nie widział i jest niemożliwe wykonanie zdjęcia.

-2

Przeliczałam wiele odległości

Przeliczałam wiele odległości do linii horyzontu i sprawdzałam widoczność dalekich obrazów. Uwzględniałam refrakcję światła. Ponad wszelką wątpliwość widoczne są obrazy zasłonięte przez krzywiznę Ziemi, czyli oficjalny model Ziemi jest fałszywy.

Przykład.

Nad Jeziorem Bodeńskim widoczny jest drugi brzeg (łącznie z korzeniami drzew i trawami) odległy o 11km. Doświadczalna widoczność obserwatora stojącego na brzegu wynosi więc 11 km.

Zgodnie ze wzorami wynikającymi z krzywizny Ziemi, jeżeli obserwator ma wzrok na wysokosci 2m n.p.m., to widzi 5,1 km, jeżeli wzrok obserwatora jest na wysokości 1m n.p.m.to widzi 3,6 km. Przyjmuje się, że dorosły człowiek stojąc nad brzegiem morza widzi 4,5 km.

Jezioro ma ten sam poziom na obu brzegach (wg oficjalnej nauki), więc człowiek stojąc nad jeziorem nie może zobaczyć brzegu odległego o 11 km, gdyż zasłania ten drugi brzeg (chodzi o korzenie drzew i trawy, nie korony drzew) krzywizna Ziemi.

Na dalekich obrazach utknęłam i nie znajduję wytłumaczenia.