Czat ZnZ

  1. 2017-01-21 03:17:17 Antychryst666 Fajnie się gaworzyło
  2. 2017-01-21 12:44:20 posppolity ale twoj nick name jest satanistyczny Język to jest nr bestti taki sam nr jest na kodach kreskowych !!!!
  3. 2017-01-21 14:15:31 Antychryst666 posppolity< Bo ja nigdy nie uznałem chrzestu Polski my jestesmy pod okupacją watykanu a nicku nie zmienie
  4. 2017-01-21 14:16:31 Antychryst666 posppolity< Z tego co widze nick jest idealny daje ludziom do myslenia.Nie ma żadenej bestii no chyba że ta w watykanie
  5. 2017-01-21 14:27:09 Antychryst666 Wiec poparcia dla Izraela 08.01.2017.. [url]
  6. 2017-01-21 14:27:34 Antychryst666 [url]
  7. 2017-01-21 14:28:36 Antychryst666 Ameryka prowokuje Rosję do ataku na Polskę (Michał Marusik) [url]
  8. 2017-01-21 14:29:44 Antychryst666 Aleksander Jabłonowski i prof. Jerzy Robert Nowak o zbrodniach Izraela, USA i o Rosji [url]
  9. 2017-01-21 14:31:07 szyper he cusz mozna zrobic jak nic sie nie da zrobic milego czlowieki
  10. 2017-01-21 14:32:43 Antychryst666 szyper< Da da się da sie i nie wmawiaj nam tu nie mocy zrobimy już niedlugo z tobą lub beza ciebie
  11. 2017-01-21 14:33:43 Antychryst666 A zaczyna się od małych rzeczy uswiadamiania w internecie a potem tylko się wystarczy skrzyknąc w większę ekipe a broń się znajdzie też
  12. 2017-01-21 16:30:13 Jaśko Korkowiec cześć wam schizofreniki, co nowego w świecie?
  13. 2017-01-21 16:45:35 szyper Po co komu bron nie ma to jak hipisowski pokuj niedlugo trawa bedze legalna lepiej nie bedze ale napewno weselej polityka milosci hehe
  14. 2017-01-21 18:15:10 Antychryst666 Nadchodzi gówniana Apokalipsa przez tydzień będzie leciało z Nieba gówno a jest go całe mnóstwo!!!
  15. 2017-01-21 18:16:39 Antychryst666 Polsko-czerwona przyjaźń [url]
  16. 2017-01-21 19:35:11 Admin3 No po prostu skisne, USA ma już swój Czarny Marsz
  17. 2017-01-21 23:34:33 Antychryst666 Herr Müller at the Restaurant [url]
  18. 2017-01-21 23:35:19 Antychryst666 Admin3< To wszystko to farsa a sprawa jest dęta!
  19. 2017-01-22 08:31:14 [email protected] [url]
  20. 2017-01-22 11:23:23 [email protected] słońce wyszło...
  21. 2017-01-22 11:23:47 [email protected] już zapomniałem że istnieje
  22. 2017-01-22 13:45:01 Robaczkowa Podobno Trump utarł nosa Brukseli. Nie pojedzie tam z wizytą. Twierdzi że z każdym państwem europejskim będzie się kontaktował bezpośrednio. To policzek dla Tuska i innych europajaców.
  23. 2017-01-22 15:59:14 Medium Robaczkowa< To dobrze!
  24. 2017-01-23 10:47:06 250 A to ciekawe...Ryszard Petru (ekonom opozycji) nie a wykształcenia ekonomicznego.[url]
  25. 2017-01-23 10:48:26 250 Pytanie! Dlaczego gość Petru zaczął pracować jako główny ekonomista w dużych bankach?
  26. 2017-01-23 10:49:51 250 Pytanie! Co zaważyło żeby młody Petru jako absolwent Stosunków Międzynarodowych został zarządcą naszych pieniędzy w wielkim banku?
  27. 2017-01-23 13:43:17 Antychryst666 250< Bo jest ekonomicznym hitmanem od Sorosa i Rotszylda.Jego cel to dojs do władzy i całkowice udupić Polską Gospodarke że tak powiem na Amen
  28. 2017-01-24 06:43:16 [email protected] [url]
  29. 2017-01-24 06:44:15 [email protected] z tym cudem to oczywiście bajka, ale może faktycznie ludzie stamtąd powinni się wynosić
  30. 2017-01-24 09:07:34 stickado wulkan moze i jebnie ale jak by ten cały "superwulkan" dał znać to byłby ewenement szczególnie że nigdy zaden nie wybuchł
Subscribe to Czat ZnZ